SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlI reject reality and substitute my own
Die kelder van jou zit toch vol jong spul?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kelder van jou zit toch vol jong spul?![]()
Of was dat iets wat tussen ons moest blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow mijn batterij is leegGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef just me het volgende:
[..]knokkels heeft er nog eentje over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow mijn batterij is leegAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
die gooit hij zo wel deze kant op, wind meequote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
knokkels heeft er nog eentje over.
In Zwolle had je old skool game events waarbij ze elk nummer omzetten naar een Tetris/Super Mario/Noem een andere console-achtige versie. Ik kwam overigens pas het laatste event er achter dat het ging om bestaande nummers die waren verbouwdquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Om eerlijk te zijn, als ik Tetris zou spelen met dit als deuntje, zou mijn laptop héél snel het raam uit vliegen.
Ja dat dacht ik ook. Misschien doet ie het nog hoor. Dan is mijn afstandsbediening stuk. Of misschien doet ie het niet. Dan heeft just me niets aan die batterijquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
knokkels heeft er nog eentje over.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:56 schreef knokkels het volgende:
Wat klinkt deze ongelooflijk lekker over de speakers
Vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |