Als die jongen zijn IQ in graden Celsius zou worden gemeten, dan komen in Friesland de rayonhoofden bij elkaar..quote:
Ik verwacht eigenlijk minimaal wel een zeteltje of 10 voor hem. Vreemd genoeg trekt hij zowel enorme tokkies als studenten aan (als ik een beetje in mijn omgeving kijk)quote:
In mijn omgeving veel die van cda naar fvd gaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk minimaal wel een zeteltje of 10 voor hem. Vreemd genoeg trekt hij zowel enorme tokkies als studenten aan (als ik een beetje in mijn omgeving kijk)
Als ze in het stemhokje in maart maar weer het goede kiezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In mijn omgeving veel die van cda naar fvd gaan
Tokkies trekt hij niet aan, dat zijn standaard x aantal zetels waar de pvv altijd op kan rekenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk minimaal wel een zeteltje of 10 voor hem. Vreemd genoeg trekt hij zowel enorme tokkies als studenten aan (als ik een beetje in mijn omgeving kijk)
Baudet is wel een vermakelijke man. Beter dan al die dooienquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tokkies trekt hij niet aan, dat zijn standaard x aantal zetels waar de pvv altijd op kan rekenen.
Meeste durven niet en kiezen op het moment van de waarheid toch weer vvd. Lekker veilig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze in het stemhokje in maart maar weer het goede kiezen.
ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:28 schreef Vasion het volgende:
Als die Bosma nou naar het forum zou gaan, trek ik de champagne alvast open
Hoiquote:
Ik ken niemand die op die partijen stemt, alleen maar linkse stemmers vooral.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In mijn omgeving veel die van cda naar fvd gaan
😕. Bosma is zo’n white genocide type.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:28 schreef Vasion het volgende:
Als die Bosma nou naar het forum zou gaan, trek ik de champagne alvast open
Hiddema vind ik de leukste van die partij.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
😕. Bosma is zo’n white genocide type.
Met zijn matig geschreven boekjes.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BZync17DTBh/
Heb het fragment bekeken en vind het eigenlijk wel wat toevoegen aan het debat om de spullen eens te laten zien, zo weet je tenminste waar men over praat.quote:
Ik moet nog eten. Nog geen idee wat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ik lig op de bank. Net zalmfiletjes met courgette, paprika en ui uit de oven.
Het zag er wel wat raar uit, maar met de uitleg erbij vond ik het eigenlijk ook wel een goede actie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het fragment bekeken en vind het eigenlijk wel wat toevoegen aan het debat om de spullen eens te laten zien, zo weet je tenminste waar men over praat.
Ik vind die Hennis ook zon hautain beroepspolitica die zich overal onderuit lult met holle phrases om maar geen verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zag er wel wat raar uit, maar met de uitleg erbij vond ik het eigenlijk ook wel een goede actie.
Wat heb je liggen? Dan doe ik ff een creatietje voor je.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog eten. Nog geen idee wat.
Vrij weinig, hobbel zo nog wel effe langs de super denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je liggen? Dan doe ik ff een creatietje voor je.
Wat het ook wordt; eet smakelijk, jongen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig, hobbel zo nog wel effe langs de super denk ik.
Ik vind haar ook niet goed. Als ik moet gokken, dan denk ik dat er nu echt te veel is fout gegaan en dat ze vanavond vertrokken is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die Hennis ook zon hautain beroepspolitica die zich overal onderuit lult met holle phrases om maar geen verantwoordelijkheid te nemen.
Bedankt! Met een beetje geluk houd ik jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat het ook wordt; eet smakelijk, jongen.
Stel je niet zo aan met je bekrompen gedachtegang.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
die verdienen maar 1 ding.
en het is 9mm
Waarom zou ik trots zijn op een mokerdom iets van GGMMquote:
Nice. In wat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt! Met een beetje geluk houd ik jullie op de hoogte.
In ander nieuws:
Ik heb nu officieel een eenmanszaakje.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
In ander nieuws:
Gefeliciteerd.. Ik ga morgen naar de Kamer van Koophandel, voor de opzet van een stichting..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
In ander nieuws:
Bosma zit in de pvvquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hiddema vind ik de leukste van die partij.
GGMM heeft Scrummie goed vastgelijnd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan met je bekrompen gedachtegang.
[..]
Waarom zou ik trots zijn op een mokerdom iets van GGMM
Wat voor een stichting?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.. Ik ga morgen naar de Kamer van Koophandel, voor de opzet van een stichting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |