Dit staat misschien nog wel onder atheisme.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Vrijzinnig protestantisme is een stroming binnen het protestantisme van mensen die hun christelijke geloof sterk laten bepalen door een ondogmatische houding, waarin vrijheid van denken en geloven op basis van eigen inzichten centraal staat. In die zin vormt het vrijzinnig protestantisme de tegenpool van het orthodox-protestantisme.
Mooi, niet dat ik hier zin in heb overigens maar dat soort geloven heb ik meer dan vrede mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit staat misschien nog wel onder atheisme.
Hebben ze zelf voor getekendquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over de rug van dode militairen. Zijn moeder zal wel trots zijn.
Net zalm, worteltjes, aardappeltjes gegeten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Onlogisch zal dat ook wel weer eten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Als die jongen zijn IQ in graden Celsius zou worden gemeten, dan komen in Friesland de rayonhoofden bij elkaar..quote:
Ik verwacht eigenlijk minimaal wel een zeteltje of 10 voor hem. Vreemd genoeg trekt hij zowel enorme tokkies als studenten aan (als ik een beetje in mijn omgeving kijk)quote:
In mijn omgeving veel die van cda naar fvd gaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk minimaal wel een zeteltje of 10 voor hem. Vreemd genoeg trekt hij zowel enorme tokkies als studenten aan (als ik een beetje in mijn omgeving kijk)
Als ze in het stemhokje in maart maar weer het goede kiezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In mijn omgeving veel die van cda naar fvd gaan
Tokkies trekt hij niet aan, dat zijn standaard x aantal zetels waar de pvv altijd op kan rekenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk minimaal wel een zeteltje of 10 voor hem. Vreemd genoeg trekt hij zowel enorme tokkies als studenten aan (als ik een beetje in mijn omgeving kijk)
Baudet is wel een vermakelijke man. Beter dan al die dooienquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tokkies trekt hij niet aan, dat zijn standaard x aantal zetels waar de pvv altijd op kan rekenen.
Meeste durven niet en kiezen op het moment van de waarheid toch weer vvd. Lekker veilig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ze in het stemhokje in maart maar weer het goede kiezen.
ik ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:28 schreef Vasion het volgende:
Als die Bosma nou naar het forum zou gaan, trek ik de champagne alvast open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |