Kan je nagaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij stond nog lager. Heeft een PC-event goed gepresteerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nog twee bomvolle maanden te gaan.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dolan begint er ook lekker door te zakken. Maargoed, er kan nog een hoop gebeuren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nog twee bomvolle maanden te gaan.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik had trek in brood met hagelslagquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ontbijt wel erg vroeg moet ik zeggen
Ja, hier ben ik dan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Hoog tijd dat wimderon het topic even betreedt
Ik zie febo dit wel nog wel winnen al was Beaton erg sterkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie uit naar Barney - Beaton vanavond. Hoop dat de Bronzed Adonis die droeftoeter in de pan hakt.
Mwa, gewoon heel inconsistent. kan op een goede dag van iedereen winnen (zie Dutch Darts Masters waar ie onlangs nog over Wright heen walste, PC waar ie dit jaar Anderson versloeg en natuurlijk de winst op Taylor in de GSOD-kwartfinale op die nooit te vergeten zaterdagavond in november 2010)quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Bronzed Adonis is vaak minder tegen 'grote' tegenstanders.
Febo een droeftoeter noemen. Ben je wel goed wijs, klaphark?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie uit naar Barney - Beaton vanavond. Hoop dat de Bronzed Adonis die droeftoeter in de pan hakt.
beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dat voor onzin met tegelijk opkomen eigenlijk?
Lijkt wel een C tournooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dat voor onzin met tegelijk opkomen eigenlijk?
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs bij snooker is het rumoeriger
het DRT forum is nog maar een paar dagen openquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig en heb het forum nu ook gevonden
Ik zat ook in SPT te zoekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig en heb het forum nu ook gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |