Op tops snijdt het houtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:14 schreef bechirti het volgende:
[..]
haha k vond wel hout snijden eigenlijk :p
haha ja uiteraard maar darters missen vaak in de hoogte. alhoewel hoe vaak wordt er wel een triplle 5 gegooid. ikzelf vind de dubbel 6 ook lekker zo aan de zijkant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op tops snijdt het hout
Op D14 zul je zien dat ze alles horizontaal missen
Mij ligt de 7 op de een of andere manier ook welquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:18 schreef bechirti het volgende:
[..]
haha ja uiteraard maar darters missen vaak in de hoogte. alhoewel hoe vaak wordt er wel een triplle 5 gegooid. ikzelf vind de dubbel 6 ook lekker zo aan de zijkant.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
gezeik met die telling![]()
North maakte alles overbodig![]()
truste guys
Het afgelopen jaar nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens een negendarter live gezien?
Hij had zichzelf beter King in the North kunnen noemen ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:31 schreef Tagliano het volgende:
Wat is Northy voor waardeloze bijnaam eigenlijk
Als je de 17 perfect darts niet hebt gezien, ben je een enorme nepfan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij nou al eens een negendarter live gezien?
Wel gezien gelukkigquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de 17 perfect darts niet hebt gezien, ben je een enorme nepfan.
Lekker wijf erbijquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had zichzelf beter King in the North kunnen noemen ja.
Die heb ik niet live gezien, maar ik zie mezelf ook niet als dartshooligan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de 17 perfect darts niet hebt gezien, ben je een enorme nepfan.
Niet live? Graag een geldig excuus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel gezien gelukkig
Niet live
[..]
Lekker wijf erbij
Heerlijk man
Ik zou het niet meer wetenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet live? Graag een geldig excuus.
Dat is een aanslag op de Order of Meritquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:41 schreef Tagliano het volgende:
Als Bunting weet te winnen is de topshow wel compleet
De nr 6 als hoogst geplaatste na de eerste ronde op een majorquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een aanslag op de Order of Merit.
Dat was al het hele jaar voorzien op de WK-ranking. Hij staat nu virtueel 26e.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:47 schreef Tagliano het volgende:
Het zal overigens vooral een aanslag worden voor Thornton
Gaat toch hard met die ventquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was al het hele jaar voorzien op de WK-ranking. Hij staat nu virtueel 26e.
Kan je nagaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij stond nog lager. Heeft een PC-event goed gepresteerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nog twee bomvolle maanden te gaan.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dolan begint er ook lekker door te zakken. Maargoed, er kan nog een hoop gebeuren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nog twee bomvolle maanden te gaan.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |