Dat was al het hele jaar voorzien op de WK-ranking. Hij staat nu virtueel 26e.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:47 schreef Tagliano het volgende:
Het zal overigens vooral een aanslag worden voor Thornton
Gaat toch hard met die ventquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was al het hele jaar voorzien op de WK-ranking. Hij staat nu virtueel 26e.
Kan je nagaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij stond nog lager. Heeft een PC-event goed gepresteerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nog twee bomvolle maanden te gaan.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dolan begint er ook lekker door te zakken. Maargoed, er kan nog een hoop gebeuren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, nog twee bomvolle maanden te gaan.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik had trek in brood met hagelslagquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ontbijt wel erg vroeg moet ik zeggen
Ja, hier ben ik dan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Hoog tijd dat wimderon het topic even betreedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |