Nee hoor. Meestal pest GGMM (wie?) ze weg. Maar daar hebben we nu geen last meer van aangezien hij hier zelf niet meer kan postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij is de reden waarom bijna niemand hier blijft hangen?
Nee toch.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]ga jij mij nu ook al wegpesten? Valt me een beetje van je tegen.
Daar weet jij alles van?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Lans je onder handen heeft genomen mag je blij zijn als je nog kunt lopen..
Check mijn nickname. 😏quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Lans je onder handen heeft genomen mag je blij zijn als je nog kunt lopen..
En uhm moet jij niet een soort van orde scheppen in dat gedrag?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Meestal pest GGMM (wie?) ze weg. Maar daar hebben we nu geen last meer van aangezien hij hier zelf niet meer kan posten
dat paard heb ik nog steeds...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee toch.
Na Haags was ik de eerste hier die je liefde toonde. Ondanks dat je een paard had.
Wie niet tegen een stootje kan (hier ligt een moeder-grap op de loer) heeft hier per definitie niet zoveel te zoeken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En uhm moet jij niet een soort van orde scheppen in dat gedrag?
Die 88 slaat niet op haar leeftijd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot is 29, ik ga ervan uit dat ze nog naar de horizon wijzen
gedaan, maar ik zie daaronder negersex staan, ik ben een ariër. Zoals mijn nickname ook al deels verklapt. Ik geloof dat dat problemen geeft..quote:
Ariërsquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gedaan, maar ik zie daaronder negersex staan, ik ben een ariër. Zoals mijn nickname ook al deels verklapt. Ik geloof dat dat problemen geeft..
Paarden zijn multifunctioneel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om op te eten in slechte tijden.
nog wel, over een paar maanden ben ik 30 en dan zakken ze instant tot mijn navelquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot is 29, ik ga ervan uit dat ze nog naar de horizon wijzen
H(a)H(a)quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die 88 slaat niet op haar leeftijd?
Graag pics ter beoordelingquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nog wel, over een paar maanden ben ik 30 en dan zakken ze instant tot mijn navel
stootjesquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie niet tegen een stootje kan (hier ligt een moeder-grap op de loer) heeft hier per definitie niet zoveel te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |