Het komt op mij ook behoorlijk fake over. Ik geloof niets van hun zogenaamde goede intenties. Mooi weer spelen voor de bühne, meer is het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:45 schreef HendrikV het volgende:
Wat zijn ze toch mooi met der gewaad.
Ze hebben al een x zon protest in scene gezet in England. (cnn)
Of gestaged?quote:
Wat meer. Uberhaud iets van zelfkritiek zou al een verbetering zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:52 schreef nixxx het volgende:
En nadat de duitsers verdreven waren zat ook heel Nederland in het verzet.
Mwa. Dat is een beetje flauw van me. Goed dat moslims afstand nemen van IS, volgende stap wat meer zelfkritiek toelaten en stimuleren.
Is dat een radicale afsplitsing van dat taxibedrijf?quote:
Binnenskamers met vertrouwde vrienden zijn er regelmatig felle discussies hoor ik van goede collegas. En dat is in saudi arabie, kan me dus goed voorstellen dat in nederland onder moslims nog meer discussies zijn. Het blijft alleen in kleine kring denk ik door sociale druk en risico van uitsluiting.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:54 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Wat meer. Uberhaud iets van zelfkritiek zou al een verbetering zijn.
Incorrect meneer. Ik heb zelfs na het middelbaar nog 2 opleidingen afgerondquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je vmbo niet hebt afgemaakt.
Maar je Duitse lerares was waarschijnlijk een incompetente excuustruus die het zieligheidsquotum veilig moest stellen qua personeelsbestand op je school.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:03 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Incorrect meneer. Ik heb zelfs na het middelbaar nog 2 opleidingen afgerond
Duits lerares?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar je Duitse lerares was waarschijnlijk een incompetente excuustruus die het zieligheidsquotum veilig moest stellen qua personeelsbestand op je school.
En dit, mooi gebaar; mag ook wel eens gezegd worden.quote:
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:58 schreef rutger05 het volgende:
Wat staat er op die vlaggen en dan met name die groene? Doet mij aan Hezbollah denken, een andere terroristengroepering, maar wel vijanden van IS.
Je weet uberhaud niet waarover ik het heb?quote:
Als dat zo is is dit wel heel treurig.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.
Maar zou het niet de Nederlands lerares zijn dan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je weet uberhaud niet waarover ik het heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Ashuraquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als dat zo is is dit wel heel treurig.
quote:Today Muslims marked the Ashura festival as families condemned extremists and terror by waving placards
Het was gewoon een festival waar enkelen met anti IS borden liepen, de media en TS vinden dan dat die enkelen voor alle moslims spreken als ze meelopen in zo'n mars. Zou het andersom zijn, en liepen er mensen met radicale uitingen mee dan moeten die personen natuurlijk individueel worden aangekeken.quote:Protesters joined to condemn Islamic State as the festival of Ashura marked the tenth day of Muharram in the Islamic calenda
Dat de Ashura wordt gevierd staat letterlijk in het artikel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vorig jaar was er ook al iemand die beweerde dat miljoenen moslims protesteerden tegen IS, het bleek te gaan om een verering van de kleinzoon van Mohammed dmv. een pelgrim tocht.
Ik ben heel kritisch naar dit soort berichten, ik wou dat ze klopten, maar vaak zit er een hele andere reden achter.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Scherp!En daarbij zijn de intenties en de PH van TS nogal twijfelachtig en dubieus.
quote:the marchers made their way to the city of Karbala, 62 miles south west of Baghdad, on Sunday and Monday for the holy day of Arbaeen, which marks the end of a 40-day mourning period following Ashura, the religious ritual that commemorates the death of the Prophet Mohammad's grandson Imam Hussein in 680 AD.
Domrechts?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat de Ashura wordt gevierd staat letterlijk in het artikel.
En omdat het toevallig een feestdag is, zijn deze protesten meteen weer nietszeggend
Echt, dat domrechts gespuis alhier
quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het komt op mij ook behoorlijk fake over. Ik geloof niets van hun zogenaamde goede intenties. Mooi weer spelen voor de bühne, meer is het niet.
Dit gaat niet om een hoax. De mars werd nota bene letterlijk voorafgegaan door een spandoek waarop de tekst "ISIS = ENEMIES OF ALLAH AND HUMANITY" te lezen is.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Domrechts?
Dus 20 moslims lopen met radicale borden en we mogen ze niet over één kam scheren, 20 moslims lopen tijdens een islamitisch feest op een islamitische feestdag in een tocht met anti IS bordjes en opeens mogen we alle moslims over één kam scheren want ze spreken zich allemaal uit tegen extremisme?
Het was geen protest van duizenden moslims tegen IS, het was een tocht voor Ashura, daar liepen enkelen mee met anti IS borden, maar het was niet de reden of het doel van deze tocht, maar zo draait de media het wel.
Dom zijn de mensen die er dubbele standaarden op nahouden en blind zijn voor de feiten.
Links gebruikt alles om deze groep in een positief daglicht te zetten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.
Waarom probeer je het ook nog?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is ook echt fucking nooit goed he
Linksom of rechtsom (...) moslims moeten kut zijn. Dat is lekker kaderen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
"20 mensen"
Wel jammer dat ze hier alleen maar toenemen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:30 schreef MichaelScott het volgende:
Toen de nazi's aan het verliezen waren, nam het aantal nsb'ers ook af.
Ah ja, nu terrorisme wordt afgekeurd moet men meteen weer andere, voor het verhaal totaal irrelevante, punten vinden waarop moslims op basis van louter insinuaties kunnen worden afgezeken natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar hoeveel daarvan willen een mildere theocratie?
Ik weet nog niet als je het doorhebt, misschien wel zou je zelf moslim zijn, maar moslims onderling hebben ook veel strijd vanwege de opvatting van hun geloof. Laat mij eens zien dat dit een protest was tegen IS vanwege de extremistische aanslagen op burgers in het westen? Of dat dit moslims waren die tegen IS zijn vanwege persoonlijke idealen, maar zelf wel een radicale vorm van de islam aanhangen welke geen plek heeft in het westen. Gezien hoe al die vrouwen en kinderen erbij liepen, kan ik niet echt spreken over een toevoeging aan de westerse maatschappij.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit gaat niet om een hoax. De mars werd nota bene letterlijk voorafgegaan door een spandoek waarop de tekst "ISIS = ENEMIES OF ALLAH AND HUMANITY" te lezen is.
Nogal dubieus dat de eerste de beste domrechtse schreeuwlelijk meteen wordt geloofd alhier.
pardon?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:35 schreef LelijKnap het volgende:...
een exces als IS (''middel van de zionisten!'')
...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet als je het doorhebt, misschien wel zou je zelf moslim zijn, maar moslims onderling hebben ook veel strijd vanwege de opvatting van hun geloof. Laat mij eens zien dat dit een protest was tegen IS vanwege de extremistische aanslagen op burgers in het westen? Of dat dit moslims waren die tegen IS zijn vanwege persoonlijke idealen, maar zelf wel een radicale vorm van de islam aanhangen welke geen plek heeft in het westen.
Na 10x bedonderd te zijn worden mensen cynisch.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"20 mensen"
De tokkies dus.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Na 10x bedonderd te zijn worden mensen cynisch.
Wat staat er op al die Arabische vlaggen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"20 mensen"
Ook in Nederland inderdaad;quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
(filmpje)twitter:LisaHenegauwen twitterde op maandag 02-10-2017 om 14:37:26Laat bezinken en bedenk dat de elite in Den Haag ons wijsmaakt dat #islam geen bedreiging voor NL isFilmpje is ov… https://t.co/7vMXAFF7qS reageer retweet
Ach donder op. Iedere keer wanneer moslims worden gevraagd naar hun standpunten over homoseksualiteit of de islam verlaten zijn er significante groepen te vinden die beide gedragingen willen bestrijden met geweld.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah ja, nu terrorisme wordt afgekeurd moet men meteen weer andere, voor het verhaal totaal irrelevante, punten vinden waarop moslims op basis van louter insinuaties kunnen worden afgezeken natuurlijk.
En kijk eens hoe mooi die anti IS bordjes eruitzien, vergeleken met de Arabische vlaggen die ze met zich meedragen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook in Nederland inderdaad;(filmpje)twitter:LisaHenegauwen twitterde op maandag 02-10-2017 om 14:37:26Laat bezinken en bedenk dat de elite in Den Haag ons wijsmaakt dat #islam geen bedreiging voor NL isFilmpje is ov… https://t.co/7vMXAFF7qS reageer retweet
Die 'duizenden tegen IS'-claim slaat dus nergens op - behalve dat we kunnen opmerken dat die paar die met anti-ISIS boordjes rondlopen niet de stoet (voor Mo's kleinkind) uitgewerkt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |