Het komt op mij ook behoorlijk fake over. Ik geloof niets van hun zogenaamde goede intenties. Mooi weer spelen voor de bühne, meer is het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:45 schreef HendrikV het volgende:
Wat zijn ze toch mooi met der gewaad.
Ze hebben al een x zon protest in scene gezet in England. (cnn)
Of gestaged?quote:
Wat meer. Uberhaud iets van zelfkritiek zou al een verbetering zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:52 schreef nixxx het volgende:
En nadat de duitsers verdreven waren zat ook heel Nederland in het verzet.
Mwa. Dat is een beetje flauw van me. Goed dat moslims afstand nemen van IS, volgende stap wat meer zelfkritiek toelaten en stimuleren.
Is dat een radicale afsplitsing van dat taxibedrijf?quote:
Binnenskamers met vertrouwde vrienden zijn er regelmatig felle discussies hoor ik van goede collegas. En dat is in saudi arabie, kan me dus goed voorstellen dat in nederland onder moslims nog meer discussies zijn. Het blijft alleen in kleine kring denk ik door sociale druk en risico van uitsluiting.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:54 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Wat meer. Uberhaud iets van zelfkritiek zou al een verbetering zijn.
Incorrect meneer. Ik heb zelfs na het middelbaar nog 2 opleidingen afgerondquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je vmbo niet hebt afgemaakt.
Maar je Duitse lerares was waarschijnlijk een incompetente excuustruus die het zieligheidsquotum veilig moest stellen qua personeelsbestand op je school.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:03 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Incorrect meneer. Ik heb zelfs na het middelbaar nog 2 opleidingen afgerond
Duits lerares?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar je Duitse lerares was waarschijnlijk een incompetente excuustruus die het zieligheidsquotum veilig moest stellen qua personeelsbestand op je school.
En dit, mooi gebaar; mag ook wel eens gezegd worden.quote:
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:58 schreef rutger05 het volgende:
Wat staat er op die vlaggen en dan met name die groene? Doet mij aan Hezbollah denken, een andere terroristengroepering, maar wel vijanden van IS.
Je weet uberhaud niet waarover ik het heb?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |