Het komt op mij ook behoorlijk fake over. Ik geloof niets van hun zogenaamde goede intenties. Mooi weer spelen voor de bühne, meer is het niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:45 schreef HendrikV het volgende:
Wat zijn ze toch mooi met der gewaad.
Ze hebben al een x zon protest in scene gezet in England. (cnn)
Of gestaged?quote:
Wat meer. Uberhaud iets van zelfkritiek zou al een verbetering zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:52 schreef nixxx het volgende:
En nadat de duitsers verdreven waren zat ook heel Nederland in het verzet.
Mwa. Dat is een beetje flauw van me. Goed dat moslims afstand nemen van IS, volgende stap wat meer zelfkritiek toelaten en stimuleren.
Is dat een radicale afsplitsing van dat taxibedrijf?quote:
Binnenskamers met vertrouwde vrienden zijn er regelmatig felle discussies hoor ik van goede collegas. En dat is in saudi arabie, kan me dus goed voorstellen dat in nederland onder moslims nog meer discussies zijn. Het blijft alleen in kleine kring denk ik door sociale druk en risico van uitsluiting.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:54 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Wat meer. Uberhaud iets van zelfkritiek zou al een verbetering zijn.
Incorrect meneer. Ik heb zelfs na het middelbaar nog 2 opleidingen afgerondquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je vmbo niet hebt afgemaakt.
Maar je Duitse lerares was waarschijnlijk een incompetente excuustruus die het zieligheidsquotum veilig moest stellen qua personeelsbestand op je school.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:03 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Incorrect meneer. Ik heb zelfs na het middelbaar nog 2 opleidingen afgerond
Duits lerares?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar je Duitse lerares was waarschijnlijk een incompetente excuustruus die het zieligheidsquotum veilig moest stellen qua personeelsbestand op je school.
En dit, mooi gebaar; mag ook wel eens gezegd worden.quote:
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:58 schreef rutger05 het volgende:
Wat staat er op die vlaggen en dan met name die groene? Doet mij aan Hezbollah denken, een andere terroristengroepering, maar wel vijanden van IS.
Je weet uberhaud niet waarover ik het heb?quote:
Als dat zo is is dit wel heel treurig.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.
Maar zou het niet de Nederlands lerares zijn dan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je weet uberhaud niet waarover ik het heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Ashuraquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als dat zo is is dit wel heel treurig.
quote:Today Muslims marked the Ashura festival as families condemned extremists and terror by waving placards
Het was gewoon een festival waar enkelen met anti IS borden liepen, de media en TS vinden dan dat die enkelen voor alle moslims spreken als ze meelopen in zo'n mars. Zou het andersom zijn, en liepen er mensen met radicale uitingen mee dan moeten die personen natuurlijk individueel worden aangekeken.quote:Protesters joined to condemn Islamic State as the festival of Ashura marked the tenth day of Muharram in the Islamic calenda
Dat de Ashura wordt gevierd staat letterlijk in het artikel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vorig jaar was er ook al iemand die beweerde dat miljoenen moslims protesteerden tegen IS, het bleek te gaan om een verering van de kleinzoon van Mohammed dmv. een pelgrim tocht.
Ik ben heel kritisch naar dit soort berichten, ik wou dat ze klopten, maar vaak zit er een hele andere reden achter.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Scherp!En daarbij zijn de intenties en de PH van TS nogal twijfelachtig en dubieus.
quote:the marchers made their way to the city of Karbala, 62 miles south west of Baghdad, on Sunday and Monday for the holy day of Arbaeen, which marks the end of a 40-day mourning period following Ashura, the religious ritual that commemorates the death of the Prophet Mohammad's grandson Imam Hussein in 680 AD.
Domrechts?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat de Ashura wordt gevierd staat letterlijk in het artikel.
En omdat het toevallig een feestdag is, zijn deze protesten meteen weer nietszeggend
Echt, dat domrechts gespuis alhier
quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:50 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het komt op mij ook behoorlijk fake over. Ik geloof niets van hun zogenaamde goede intenties. Mooi weer spelen voor de bühne, meer is het niet.
Dit gaat niet om een hoax. De mars werd nota bene letterlijk voorafgegaan door een spandoek waarop de tekst "ISIS = ENEMIES OF ALLAH AND HUMANITY" te lezen is.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Domrechts?
Dus 20 moslims lopen met radicale borden en we mogen ze niet over één kam scheren, 20 moslims lopen tijdens een islamitisch feest op een islamitische feestdag in een tocht met anti IS bordjes en opeens mogen we alle moslims over één kam scheren want ze spreken zich allemaal uit tegen extremisme?
Het was geen protest van duizenden moslims tegen IS, het was een tocht voor Ashura, daar liepen enkelen mee met anti IS borden, maar het was niet de reden of het doel van deze tocht, maar zo draait de media het wel.
Dom zijn de mensen die er dubbele standaarden op nahouden en blind zijn voor de feiten.
Links gebruikt alles om deze groep in een positief daglicht te zetten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het was een feestdag voor moslims gisteren, de herdenking van de dood van de kleinzoon van Mohammed. Die dag wordt wel vaker gekaapt in de media om te roepen dat moslims tegen terreur protesteren. De vlaggen met Arabische teksten zullen wel over die feestdag gaan.
Waarom probeer je het ook nog?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is ook echt fucking nooit goed he
Linksom of rechtsom (...) moslims moeten kut zijn. Dat is lekker kaderen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
"20 mensen"
Wel jammer dat ze hier alleen maar toenemen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:30 schreef MichaelScott het volgende:
Toen de nazi's aan het verliezen waren, nam het aantal nsb'ers ook af.
Ah ja, nu terrorisme wordt afgekeurd moet men meteen weer andere, voor het verhaal totaal irrelevante, punten vinden waarop moslims op basis van louter insinuaties kunnen worden afgezeken natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar hoeveel daarvan willen een mildere theocratie?
Ik weet nog niet als je het doorhebt, misschien wel zou je zelf moslim zijn, maar moslims onderling hebben ook veel strijd vanwege de opvatting van hun geloof. Laat mij eens zien dat dit een protest was tegen IS vanwege de extremistische aanslagen op burgers in het westen? Of dat dit moslims waren die tegen IS zijn vanwege persoonlijke idealen, maar zelf wel een radicale vorm van de islam aanhangen welke geen plek heeft in het westen. Gezien hoe al die vrouwen en kinderen erbij liepen, kan ik niet echt spreken over een toevoeging aan de westerse maatschappij.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit gaat niet om een hoax. De mars werd nota bene letterlijk voorafgegaan door een spandoek waarop de tekst "ISIS = ENEMIES OF ALLAH AND HUMANITY" te lezen is.
Nogal dubieus dat de eerste de beste domrechtse schreeuwlelijk meteen wordt geloofd alhier.
pardon?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:35 schreef LelijKnap het volgende:...
een exces als IS (''middel van de zionisten!'')
...
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet als je het doorhebt, misschien wel zou je zelf moslim zijn, maar moslims onderling hebben ook veel strijd vanwege de opvatting van hun geloof. Laat mij eens zien dat dit een protest was tegen IS vanwege de extremistische aanslagen op burgers in het westen? Of dat dit moslims waren die tegen IS zijn vanwege persoonlijke idealen, maar zelf wel een radicale vorm van de islam aanhangen welke geen plek heeft in het westen.
Na 10x bedonderd te zijn worden mensen cynisch.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"20 mensen"
De tokkies dus.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Na 10x bedonderd te zijn worden mensen cynisch.
Wat staat er op al die Arabische vlaggen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"20 mensen"
Ook in Nederland inderdaad;quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
(filmpje)twitter:LisaHenegauwen twitterde op maandag 02-10-2017 om 14:37:26Laat bezinken en bedenk dat de elite in Den Haag ons wijsmaakt dat #islam geen bedreiging voor NL isFilmpje is ov… https://t.co/7vMXAFF7qS reageer retweet
Ach donder op. Iedere keer wanneer moslims worden gevraagd naar hun standpunten over homoseksualiteit of de islam verlaten zijn er significante groepen te vinden die beide gedragingen willen bestrijden met geweld.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah ja, nu terrorisme wordt afgekeurd moet men meteen weer andere, voor het verhaal totaal irrelevante, punten vinden waarop moslims op basis van louter insinuaties kunnen worden afgezeken natuurlijk.
En kijk eens hoe mooi die anti IS bordjes eruitzien, vergeleken met de Arabische vlaggen die ze met zich meedragen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook in Nederland inderdaad;(filmpje)twitter:LisaHenegauwen twitterde op maandag 02-10-2017 om 14:37:26Laat bezinken en bedenk dat de elite in Den Haag ons wijsmaakt dat #islam geen bedreiging voor NL isFilmpje is ov… https://t.co/7vMXAFF7qS reageer retweet
Die 'duizenden tegen IS'-claim slaat dus nergens op - behalve dat we kunnen opmerken dat die paar die met anti-ISIS boordjes rondlopen niet de stoet (voor Mo's kleinkind) uitgewerkt zijn.
Die zou Duitse woorden moeten leren aan de scholieren?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar zou het niet de Nederlands lerares zijn dan?
Je insinueert hier dat ik een strijd onder moslims niet door zou hebben omdat ik moslim zou zijn. Dat is wel een héél erg belachelijke redenering, gezien het feit juist moslims zo'n strijd eerstehands mee zouden moeten makenquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik weet nog niet als je het doorhebt, misschien wel zou je zelf moslim zijn, maar moslims onderling hebben ook veel strijd vanwege de opvatting van hun geloof.
Alleen aanslagen in het Westen zouden volgens jou hoeven worden afgekeurd? Wat is dit dan joh?quote:Laat mij eens zien dat dit een protest was tegen IS vanwege de extremistische aanslagen op burgers in het westen?
Dat soort shit beoordelen aan de hand van religieuze klederdrachtquote:Gezien hoe al die vrouwen en kinderen erbij liepen, kan ik niet echt spreken over een toevoeging aan de westerse maatschappij.
quote:Er zijn niet twee soorten moslims, IS moslims en niet IS moslims.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat beweer ik hier nergens, maar wel een leuke aanname weerquote:En beantwoord die vraag eens, een vraag waar ik nooit antwoord op krijg van mensen zoals jou, waarom zijn goede daden door enkele moslims wel altijd de juiste vertegenwoordiging voor de gehele islam![]()
Zoals überhaupt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die zou Duitse woorden moeten leren aan de scholieren?
Idd, generaliseren mag, maar alleen als de uitkomst positief is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En kijk eens hoe mooi die anti IS bordjes eruitzien, vergeleken met de Arabische vlaggen die ze met zich meedragen.
En al waren het 5000 moslims wat zich uitspraken tegen het geweld, dat is nog altijd minder dan 0,5% van de gehele islamitische bevolking in alleen al Londen. Wat zou het standpunt zijn van die andere 99,5%? Ah nee, alleen als er een positieve draai aan gegeven kan worden vertegenwoordigen een paar moslims de gehele islam, bij een negatieve draai moeten we vooral individueel kijken.
De dubbele standaarden van de wegkijkers en linkse kliek.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je insinueert hier dat ik een strijd onder moslims niet door zou hebben omdat ik moslim zou zijn. Dat is wel een héél erg belachelijke redenering, gezien het feit juist moslims zo'n strijd eerstehands mee zouden moeten maken
[..]
Alleen aanslagen in het Westen zouden volgens jou hoeven worden afgekeurd? Wat is dit dan joh?
[..]
Dat soort shit beoordelen aan de hand van religieuze klederdracht
Echt te triest voor woorden dit
[..]Een hoop geneuzel zonder een enkele vraag te beantwoorden, knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat beweer ik hier nergens, maar wel een leuke aanname weer![]()
yepquote:
Zodra LK deze moslims geen woorden in de mond legt heeft hij geen mogelijkheden meer om hen zwart te maken.quote:
Persoonlijk hoop ik dat ook het niet tokkie gedeelte van de bevolking een beetje kritisch blijft.quote:
Demonstreren tegen IS is net zoiets als demonstreren tegen Hitler, behalve dat beide al verslagen zijn is het ook gewoon zo duidelijk het kwaad dat op een paar gekke na iedereen daar tegen is of zou moeten zijn. Verder kleden ze zich als de gemiddelde moslim wereldwijd en we weten wel ongeveer hoe de gemiddelde moslim wereldwijd over de vrijheid van meningsuiting, homo's, apostasie en vrouwen denkt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah ja, nu terrorisme wordt afgekeurd moet men meteen weer andere, voor het verhaal totaal irrelevante, punten vinden waarop moslims op basis van louter insinuaties kunnen worden afgezeken natuurlijk.
Er zullen niet bepaald veel moslims zijn die voor IS zijn natuurlijk, integendeel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
In 2011 was 12,4% van de bevolking in Londen islamitisch, dat zijn er dik 1 miljoen, die aantallen zullen nu wel stukken hoger liggen. Als er 5000 moslims zouden zijn geweest, die zich allemaal zouden hebben uitgesproken tegen de IS is dat 0,5% van de gehele islamitische bevolking in London die zich uitspreekt tegen IS. Wat zegt die andere 99,5% dan eigenlijk?
Dit is gewoon propaganda, ja het is prachtig dat mensen zich uitspreken, en dat respecteer ik, maar er moet niet gedaan worden alsof heel islamitisch Londen zich uitspreekt tegen IS terwijl het aantal nog minder dan 1% is.
Kritisch mag je wel zijn maar alleen in de kaders die gestelt zijn door progressief nederland.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik dat ook het niet tokkie gedeelte van de bevolking een beetje kritisch blijft.
Nee idd, die 100.000. moslim-gerelateerde incidenten de laatste 20 jaar, 1600 jaar aan (oorlog)geschiedenis, de Koran (en wat er bijhoort), de 'ik wil sharia' (dood aan homo's, afvallige, etc)-statistieken, zijn niet afdoende, die heb ik niet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zodra LK deze moslims geen woorden in de mond legt heeft hij geen mogelijkheden meer om hen zwart te maken.
dit. Als sjitische terroristisch nou tegen soenistische terrorististen protesteren schieten we er nog niet heel veel mee op 😂quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:58 schreef rutger05 het volgende:
Wat staat er op die vlaggen en dan met name die groene? Doet mij aan Hezbollah denken, een andere terroristengroepering, maar wel vijanden van IS.
Deze moslims hebben inderdaad ook gezamenlijk ashura gevierd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat staat er op al die Arabische vlaggen?
Waar zijn al die anti IS bordjes hier, je ziet er nog geen in de achtergrond, behalve hun Arabische vlaggen
Omdat de vlaggen onderdeel zijn van het religieuze deel, terwijl de borden juist bedoelt zijn om de wereld te laten weten dat ze ISIS (en andere vormen van terrorisme) afkeuren. Dat lijkt mij nogal voordehandliggend.quote:Waarom worden voor de Arabische teksten vlaggen gebruikt, maar voor de anti IS uitspraken professionele borden die wel door een reclame bureau lijken gemaakt?
Jij insinueert dat zij schijnbaar niet tegen IS zijn. Kom maar met betrouwbare opiniepeilingen die die bewering onderbouwen zou ik zeggen.quote:In 2011 was 12,4% van de bevolking in Londen islamitisch, dat zijn er dik 1 miljoen, die aantallen zullen nu wel stukken hoger liggen. Als er 5000 moslims zouden zijn geweest, die zich allemaal zouden hebben uitgesproken tegen de IS is dat 0,5% van de gehele islamitische bevolking in London die zich uitspreekt tegen IS. Wat zegt die andere 99,5% dan eigenlijk?
Dit is dus echt een pure drogredenering hequote:Dit is gewoon propaganda, ja het is prachtig dat mensen zich uitspreken, en dat respecteer ik, maar er moet niet gedaan worden alsof heel islamitisch Londen zich uitspreekt tegen IS terwijl het aantal nog minder dan 1% is.
Daarvoor kun je in feedback terecht, niet in mijn kwaliteitstopic.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Valt het niemand op, welke mijn posts gelezen hebben, dat mijn eerste post in deze reeks, waarin ik met feiten kom dat dit gewoon een feestdag is voor moslims en laat zien dat er tactische foto's gemaakt worden van continue dezelfde personen verdwenen is?
Niet geedit, geen bericht, gewoon verwijderd...
Dat is schijnbaar niet heel erg duidelijk dan, want een aantal in dit topic trekken het in twijfel. Er werd ook beweerd dat dit 'gestaged' zou zijn, al weet ik niet of die reacties er nog staan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Demonstreren tegen IS is net zoiets als demonstreren tegen Hitler, behalve dat beide al verslagen zijn is het ook gewoon zo duidelijk het kwaad dat op een paar gekke na iedereen daar tegen is of zou moeten zijn.
En niemand vraagt zich af waarom een post welke volledig inhoudelijk was, geen racistische opmerkingen in stonden, maar wat deze protesttocht tegen IS onderuit haalde verwijderd is? Geen edit, gewoon verwijderd, zoals wel vaker met mijn reacties gebeurd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarvoor kun je in feedback terecht, niet in mijn kwaliteitstopic.
Onee, we hebben weer een user die ons allen klem zet met een obscure youtube-video en zodra het hem uitkomt ineens onderscheid kan maken tussen verschillende soorten moslims.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:51 schreef alilami het volgende:
Dit zijn geen duizenden moslims die tegen IS protesteren. Dit zijn duizenden sjiieten die de dood van Hoessein herdenken (jaarlijkse gebeurtenis), terwijl ze ondertussen allemaal death to America/Israel roepen, en terroristen in Libanon (Hezbollah) en Palestina (Hamas) steunen, en in Irak hebben dezelfde sjiieten weer massaal soennieten afgeslacht waardoor IS uiteindelijk is ontstaan.
Hier een sjiiet die zijn medesjiieten ontmaskert:
Nice try, maar ik wacht nog steeds op de beelden van miljoenen soennieten die tegen IS demonstreren.
u ISIS mislukt is , nemen ze afstand , anders hadden ze graag daar gaan wonenquote:Op maandag 2 oktober 2017 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)nst-ISIS-London.html
Wordt dus wederom duidelijk dat moslims massaal afstand nemen van IS.
Ben benieuwd wat het "moslims nemen nooit afstand van terrorisme"-volk hierover te zeggen heeft.
Dit!quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:51 schreef alilami het volgende:
Dit zijn geen duizenden moslims die tegen IS protesteren. Dit zijn duizenden sjiieten die de dood van Hoessein herdenken (jaarlijkse gebeurtenis), terwijl ze ondertussen allemaal death to America/Israel roepen, en terroristen in Libanon (Hezbollah) en Palestina (Hamas) steunen, en in Irak hebben dezelfde sjiieten weer massaal soennieten afgeslacht waardoor IS uiteindelijk is ontstaan.
Hier een sjiiet die zijn medesjiieten ontmaskert:
Nice try, maar ik wacht nog steeds op de beelden van miljoenen soennieten die tegen IS demonstreren.
Zeg wat je wilt maar dit zijn sjiieten hoorquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onee, we hebben weer een user die ons allen klem zet met een obscure youtube-video en zodra het hem uitkomt ineens onderscheid kan maken tussen verschillende soorten moslims.
Pak onze koffers maar jongens, hier kunnen we niet tegenop!
Voor iemand die zichzelf zo overduidelijk meer verlicht dat de rest van de wereld ziet weet je echt weinig van de groep af die je verdedigd. Protestanten die klagen over de excessen van de katholieke kerk geven mij ook niet het idee dat katholieken op een betere weg zijn. Sterker nog op het moment dat protestanten worden afgeslacht door katholieken is zo'n demonstratie niets meer of minder dan eigenbelang.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onee, we hebben weer een user die ons allen klem zet met een obscure youtube-video en zodra het hem uitkomt ineens onderscheid kan maken tussen verschillende soorten moslims.
Pak onze koffers maar jongens, hier kunnen we niet tegenop!
Deels heb je daar ongelijk in. Hypothetisch gesteld zou er een moment kunnen komen waarin de meerderheid die nu nog op de één na grootste partij van nederland stemt overstag gaat en minder kritisch ten opzichte de islam komt te staan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ISIS is Shia.quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt maar dit zijn sjiieten hoorISIS = sunni
Allemaal bruine moeders die in een zwart bijna alles bedekkend gewaad rondlopen in een land met weinig zonlicht en geen kunstmatig toegevoegde vitamine d aan de basisproducten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:06 schreef kurk_droog het volgende:
Die zien er modern, geïntegreerd en westers uit... Hopelijk weinig met diabetes.
ISIS moordt uit naam van de profeet die de sjiieten vereren en rechtvaardigt haar daden met een ook voor de sjiieten heilig zijnd boek. Doe nou niet alsof deze stromingen radicaal verschillen omdat je xenofobe wereldbeeld in de war wordt geschopt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeg wat je wilt maar dit zijn sjiieten hoorISIS = sunni
De islam heeft mijn hulp echt niet nodig om er zwart op te staan. Maar IS en zijn sympathisanten is zeker niet het enige probleem met de islam, en dat kleine percentage radicalen komt weldegelijk voort uit een veel grotere groep moslims die weliswaar gematigder zijn maar bij Westerse standaarden nog steeds behoorlijk extreem. Net zoals er ook heel veel extreem christelijke Amerikanen nodig zijn om een paar aanslagplegers op abortusklinieken voort te brengen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar niet heel erg duidelijk dan, want een aantal in dit topic trekken het in twijfel. Er werd ook beweerd dat dit 'gestaged' zou zijn, al weet ik niet of die reacties er nog staan.
Verder kom je wederom aanzetten met zwartmakerij van de islam en niet met een inhoudelijke reactie. Beetje triest wel.
Ooit gehoord van de 30 jarige oorlog?quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ISIS moordt uit naam van de profeet die de sjiieten vereren en rechtvaardigt haar daden met een ook voor de sjiieten heilig zijnd boek. Doe nou niet alsof deze stromingen radicaal verschillen omdat je xenofobe wereldbeeld in de war wordt geschopt.
IS moordt ook massaal soeni's uit, maar dat past natuurlijk niet in je narratief.quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf zo overduidelijk meer verlicht dat de rest van de wereld ziet weet je echt weinig van de groep af die je verdedigd. Protestanten die klagen over de excessen van de katholieke kerk geven mij ook niet het idee dat katholieken op een betere weg zijn. Sterker nog op het moment dat protestanten worden afgeslacht door katholieken is zo'n demonstratie niets meer of minder dan eigenbelang.
Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom (...) moslims moeten kut zijn. Dat is lekker kaderen.
Wat een debiliteit ookweer dit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 18:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Deels heb je daar ongelijk in. Hypothetisch gesteld zou er een moment kunnen komen waarin de meerderheid die nu nog op de één na grootste partij van nederland stemt overstag gaat en minder kritisch ten opzichte de islam komt te staan.
Maar dan is het ''demonstreren'' tegen, of het aanhouden, laat staan het plegen, van terroristische dreiging bij lange na niet genoeg. De openbare segregatie hier en het schenden van de normen en waarden en de mensenrechten hier zijn flinke struikelblokken die eerst door moslims collectief genomen dienen te worden. Ook elders waar de islam bepalend is dient men ingrijpende veranderingen door te voeren, o.a. de vrijheid voor (bijvoorbeeld) christenen hun geloof daar in het openbaar te mogen en te kunnen praktiseren/vieren. En laat één ieder toe in Mekka en Medina die die belangstelling heeft deze steden te bezoeken, nog een voorbeeld.
Maar al deze dingen zullen nooit gaan gebeuren, dus heb jij uiteindelijk gelijk; het is én gaat fucking nooit goed zijn voor diegene die kritisch zijn ten opzichte van de islam.
En het zal ook alleen maar erger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |