True.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niks met al die genres, eerlijk gezegd. Je kunt meerdere genres binnen één nummer hebben.
Blof en Coldplay moeten te allen tijde aangekondigd worden om deze reden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik voor een voor aankondiging zodat ik op tijd kan muten.
*ignore*quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blof en Coldplay moeten te allen tijde aangekondigd worden om deze reden.
Coldplay schijn je hier ook aan te moeten kondigen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik voor een voor aankondiging zodat ik op tijd kan muten.
Dat was mijn tekst volgens het scriptquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verbreed je muzieksmaakquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sowwyquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was mijn tekst volgens het script
Ik ook, maar ik vind het nog steeds niksquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het nog steeds niks
ga eens niet zo op dat streepje staanquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat streepje is bijna nooit echt fout geloof ik hoor. In geval van twijfel gewoon gebruikenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
ga eens niet zo op dat streepje staan
Bijna niets zo breed als mijn muziek smaak maar harde metal en zulke... Sorry maar ik krijg het er niet in als leuke muziek keuze.quote:
The One And Only Christopher Walkenquote:
Dat heb ik met de meeste RnB en "gangster rap".quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna niets zo breed als mijn muziek smaak maar harde metal en zulke... Sorry maar ik krijg het er niet in als leuke muziek keuze.
QFT!!! vreselijkquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik met de meeste RnB en "gangster rap".
Spoken Word!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet er een keer een poëzie-uitzending komen.
Dan kan The Rhyme of the Ancient Mariner van Coleridge ook voorgelezen worden, met de versie van Maiden er meteen achteraan
Ik heb LotR als audiobook. Slechts 43 uur lang. Ideetje?quote:
Drs. P. zou dan zeker wel vertieren,quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet er een keer een poëzie-uitzending komen.
Dan kan The Rhyme of the Ancient Mariner van Coleridge ook voorgelezen worden, met de versie van Maiden er meteen achteraan
Dat joch van Roelvink.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drs P. Heldquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drs. P. zou dan zeker wel vertieren,
Al zou het enkel zijn om u te klieren.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb LotR als audiobook. Slechts 43 uur lang. Ideetje?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dat is wat de radio zo "groot" maakt, zoveel smaak, zoveel soorten en voor ieder wat wils.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hotel Books - Wooden Floorboardsquote:
[..]
Ik wou al zeggen: dit is wel een erg lange, obscure versie van Das Boot...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je de ID3 tags uitgezet?
Mogen die weer aan?
De autist in mij is daar altijd wel blij mee.
Kaizers Orchestra - Begravelsespolkaquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Mogen die weer aan?
Zoals je al zei: er kunnen best meerdere genres in één nummer zittenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: dit is wel een erg lange, obscure versie van Das Boot...
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals je al zei: er kunnen best meerdere genres in één nummer zitten
Kaizers Orchestra - Begra...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Mogen die weer aan?
Ja, wat Spijkerbroek zegtquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra - Begravelsespolka
Ad rem hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals je al zei: er kunnen best meerdere genres in één nummer zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |