SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je zo'n groot huis dat je nu pas op zolder bent ?
verkleden, tandenpoetsen, etcquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je zo'n groot huis dat je nu pas op zolder bent ?
Snake, of The Bad Touch?quote:
Boh, meteen een heerlijk verzoekje uit de oude doos!! Das Boot - U96quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord is Alex Christensen (U96).
oeh die is ookquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boh, meteen een heerlijk verzoekje uit de oude doos!! Das Boot - U96
Vuisje???![]()
![]()
Ales volgens muziekwebquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord is Alex Christensen (U96).
jij?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wat wordt rond en stekelig wanneer je er tegen schreeuwt?
vertelquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
mijn ego tjequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Das Boot is zonder v, knok.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuisje???![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Das Boot is zonder v, knok.
Echt. Serieus. Als je het goed schrijft, ga je hem vinden
ja hoor, verleng maarquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:33 schreef knokkels het volgende:
Uhmm.... wie vind het zonde als het zo afloopt?
Misschien vind je het leuk om te weten dat er komende week een nieuw album uitkomt van Christensen, samen met harmonieorkest, waarop allemaal 90s klassiekers in klassieke arrangementen zijn gegooid. Ook Das Boot staat ertussen. In mijn vorige show heb ik de uitvoering van Rhythm Is A Dancer al gedraaidquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuisje???![]()
![]()
Das Voot?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Das Boot is zonder v, knok.
Echt. Serieus. Als je het goed schrijft, ga je hem vinden
Dat klinkt wel erg gaafquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien vind je het leuk om te weten dat er komende week een nieuw album uitkomt van Christensen, samen met harmonieorkest, waarop allemaal 90s klassiekers in klassieke arrangementen zijn gegooid. Ook Das Boot staat ertussen. In mijn vorige show heb ik de uitvoering van Rhythm Is A Dancer al gedraaid
vreemd Haar voorliefde voor rolschaatsen ontstond toen ze op een rolschaatsbaan werkte. Nicole werd ontdekt door de Duitse producer Ales Christensen op het Spaanse eiland Mallorca en deed mee met verschillende audities. In 1999 produceerde ze samen met Christensen het nummer Dear Jessie dat later werd gebruikt op een... meerquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch echt Alex.... https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Christensen
Meh, ik hou meer van de originele nummers zoals ik ze ken. Geen remix of orkest meuk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien vind je het leuk om te weten dat er komende week een nieuw album uitkomt van Christensen, samen met harmonieorkest, waarop allemaal 90s klassiekers in klassieke arrangementen zijn gegooid. Ook Das Boot staat ertussen. In mijn vorige show heb ik de uitvoering van Rhythm Is A Dancer al gedraaid
+1 uurquote:
Even naar de bookmark balk gesleept, dank u.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier alvast een teaser, om na de show te luisteren:
Dat is best een dagtaak. zoveel genresquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goed idee om aan het begin van elk liedje te zeggen welk genre muziek het is.
Deze man weetquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even naar de bookmark balk gesleept, dank u.
Door de artiesten, bedoel ik dus. Zoals bij dit nummer!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is best een dagtaak. zoveel genres
Ik ben voor als het metal of andere harde rock meuk is. De rest boeit me niet zo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een goed idee om aan het begin van elk liedje te zeggen welk genre muziek het is.
Eggs heeft hier wel eens een soort van flowchart neer gemikt alleen van de elektro kant, dat was al iets van 100 subgenresquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is best een dagtaak. zoveel genres
En daar heb ik dus niets/weinig meequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben voor als het metal of andere harde rock meuk is. De rest boeit me niet zo.
"This is a message for {Spijkerbroek}quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Door de artiesten, bedoel ik dus. Zoals bij dit nummer!
Ik kan niks met al die genres, eerlijk gezegd. Je kunt meerdere genres binnen één nummer hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eggs heeft hier wel eens een soort van flowchart neer gemikt alleen van de elektro kant, dat was al iets van 100 subgenres
True.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niks met al die genres, eerlijk gezegd. Je kunt meerdere genres binnen één nummer hebben.
Blof en Coldplay moeten te allen tijde aangekondigd worden om deze reden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik voor een voor aankondiging zodat ik op tijd kan muten.
*ignore*quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blof en Coldplay moeten te allen tijde aangekondigd worden om deze reden.
Coldplay schijn je hier ook aan te moeten kondigen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik voor een voor aankondiging zodat ik op tijd kan muten.
Dat was mijn tekst volgens het scriptquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verbreed je muzieksmaakquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sowwyquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was mijn tekst volgens het script
Ik ook, maar ik vind het nog steeds niksquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het nog steeds niks
ga eens niet zo op dat streepje staanquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat streepje is bijna nooit echt fout geloof ik hoor. In geval van twijfel gewoon gebruikenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
ga eens niet zo op dat streepje staan
Bijna niets zo breed als mijn muziek smaak maar harde metal en zulke... Sorry maar ik krijg het er niet in als leuke muziek keuze.quote:
The One And Only Christopher Walkenquote:
Dat heb ik met de meeste RnB en "gangster rap".quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna niets zo breed als mijn muziek smaak maar harde metal en zulke... Sorry maar ik krijg het er niet in als leuke muziek keuze.
QFT!!! vreselijkquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat heb ik met de meeste RnB en "gangster rap".
Spoken Word!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet er een keer een poëzie-uitzending komen.
Dan kan The Rhyme of the Ancient Mariner van Coleridge ook voorgelezen worden, met de versie van Maiden er meteen achteraan
Ik heb LotR als audiobook. Slechts 43 uur lang. Ideetje?quote:
Drs. P. zou dan zeker wel vertieren,quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet er een keer een poëzie-uitzending komen.
Dan kan The Rhyme of the Ancient Mariner van Coleridge ook voorgelezen worden, met de versie van Maiden er meteen achteraan
Dat joch van Roelvink.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drs P. Heldquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drs. P. zou dan zeker wel vertieren,
Al zou het enkel zijn om u te klieren.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb LotR als audiobook. Slechts 43 uur lang. Ideetje?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dat is wat de radio zo "groot" maakt, zoveel smaak, zoveel soorten en voor ieder wat wils.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hotel Books - Wooden Floorboardsquote:
[..]
Ik wou al zeggen: dit is wel een erg lange, obscure versie van Das Boot...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je de ID3 tags uitgezet?
Mogen die weer aan?
De autist in mij is daar altijd wel blij mee.
Kaizers Orchestra - Begravelsespolkaquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Mogen die weer aan?
Zoals je al zei: er kunnen best meerdere genres in één nummer zittenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: dit is wel een erg lange, obscure versie van Das Boot...
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals je al zei: er kunnen best meerdere genres in één nummer zitten
Kaizers Orchestra - Begra...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Mogen die weer aan?
Ja, wat Spijkerbroek zegtquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kaizers Orchestra - Begravelsespolka
Ad rem hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals je al zei: er kunnen best meerdere genres in één nummer zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |