Ik heb van Charles Zwolsman (jr?) nog wel een instructie gehad. In 2012 of 13quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo kennen we ook de coureur Charles Z.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Charles_Zwolsman_(1955-2011)
Zijn zoon. Heeft nog in de ChampCars gereden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb van Charles Zwolsman (jr?) nog wel een instructie gehad. In 2012 of 13
Net 4 minuten van mijn leven verspildquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:15 schreef ondeugend het volgende:
Wellicht dat Weltschmerz zich hier wel in kan vinden![]()
Het is watquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Net 4 minuten van mijn leven verspild
Er zijn nu eenmaal users die niets leukers vinden dan anderen op de kast jagen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:39 schreef Blik het volgende:
Het trieste is dat Weltschmerz dergelijke retoriek ook daadwerkelijk heeft gebruikt na die crash...
Daar ging de coke in het chassis van de racewagens de grens over.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo kennen we ook de coureur Charles Z.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Charles_Zwolsman_(1955-2011)
Heb hem destijds nog een keer mogen interviewen voor mijn studie. Over de psyche van de coureur.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn zoon. Heeft nog in de ChampCars gereden.
Dus Hongarije en Monaco waren Mercedes circuits?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bottas is vooral minder op circuits waar de Mercedes het moeilijk heeft, zoals Singapore en Maleisië. Op circuits die de Mercedes wel goed liggen hij er meestal wel goed bij. Dat was ook in de eerste helft van het seizoen het geval.
Blijkbaar kan hij minder goed om de problemen heen rijden dan Hamilton.
Bottas kan er gewoon niet zo heel veel van, daarnaast lijkt hij moeite te hebben met het vinden van de juiste set-up voor bepaalde circuits.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus Hongarije en Monaco waren Mercedes circuits?
Tenzij die gewoon mee overstappen natuurlijk. Al verdwijnt Will echt niet uit de paddock, dan pikt een andere zender hem wel op.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:09 schreef Wuwwa het volgende:
Voor de lieden die via buitenlandse streams kijken. Uitzendrechten in Amerika gaan volgend jaar naar ESPN ipv NBC.
Geen Will Buxton en consorten meer dus. En volgens velen is het motorsportsegment daar ruk.
Of Liberty Media zelf pikt hem op voor hun youtube content, volgens mij is hij qua pitreporting het meest gewaardeerd onder fans.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij die gewoon mee overstappen natuurlijk. Al verdwijnt Will echt niet uit de paddock, dan pikt een andere zender hem wel op.
Misschien Ziggo een mailtje sturen dat er en net iets betere reporter dan Jack Plooij straks zonder werkt komt.
Ik vind zowel hem als Ted erg sterk. Buxton is wat serieuzer en Ted is zo onvermoeibaar vrolijk en beleefd altijdquote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:25 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Of Liberty Media zelf pikt hem op voor hun youtube content, volgens mij is hij qua pitreporting het meest gewaardeerd onder fans.
en enorm Brits gezind waar Buxton al wat realistischer en kritischer is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind zowel hem als Ted erg sterk. Buxton is wat serieuzer en Ted is zo onvermoeibaar vrolijk en beleefd altijd
T/m Hongarije stond het 6-5 in qualies, 5-5 in races. Verschil was ook maar 19 punten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bottas kan er gewoon niet zo heel veel van, daarnaast lijkt hij moeite te hebben met het vinden van de juiste set-up voor bepaalde circuits.
Dat zal denk ik wel erg tof zijn.. Erg gewaardeerde reporter inderdaad.. Heldere visie, eerlijk, kritisch en ben het vaak wel met hem eens ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:25 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Of Liberty Media zelf pikt hem op voor hun youtube content, volgens mij is hij qua pitreporting het meest gewaardeerd onder fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |