Het is 0-0 dus niet van toepassing.quote:
90% van de keepers had gedoken en een penalty veroorzaaktquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Was ook het enige wat ‘ie kon doen. Gewoon slecht afgemaakt van Odegaard
Dan ben je gewoon een oelewapperquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
90% van de keepers had gedoken en een penalty veroorzaakt
Hij heeft toch niet de snelheid om hem voor te blijvenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:49 schreef gniffie het volgende:
Younesdumfries totaal uit positie maar toch ff wachten totdat die terug is zodat die de 1 v 1 kan verpesten. 0 voetbal iq
Younes wil alleen maar pingelen, de rest heeft hij geen zin in.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:49 schreef gniffie het volgende:
Younesdumfries totaal uit positie maar toch ff wachten totdat die terug is zodat die de 1 v 1 kan verpesten. 0 voetbal iq
Je kunt net zo goed met 10 man spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:49 schreef gniffie het volgende:
Ajax biedt meer weerstand dan AZ.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:50 schreef Caland het volgende:
Als je zojuist de voetbalshow van Feyenoord hebt gezien valt dit toch enigzins tegen
Wennen aan het systeem genotquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Dus waarom is wober niet eerder opgesteld en forgiver als LB? Wtf
Vroeger schopte we dit soort klasgenootjes door het gras heenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes wil alleen maar pingelen, de rest heeft hij geen zin in.
Bestuur tegen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:55 schreef skysherrif het volgende:
Niet alleen qua inzet, maar ook qua pressing, veldspel/positionering is heerenveen gewoon beter vooralsnog. Dat mag niet ajax zijnde, maar ook een groot compliment aan heerenveen.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:55 schreef skysherrif het volgende:
Niet alleen qua inzet, maar ook qua pressing, veldspel/positionering is heerenveen gewoon beter vooralsnog. Dat mag niet ajax zijnde, maar ook een groot compliment aan heerenveen.
Echt zo zonde dat die Keizer niet goed weet hoe pressing te spelenquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:55 schreef skysherrif het volgende:
Urnquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:54 schreef Ferdii het volgende:
Van de mat gespeeld worden door Friesland boppe, cruijf draait zich in zijn graf om
of Keizer naast Johan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze die voortaan naast Keizer op de bank zetten.
Muah minder ver in zijn ontwikkeling, maar ook wel een iets ander type.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
is ook een mindere Klaassen zegt genoeg.
gewoon een beperkte speler jr, die leuk mee zou kunnen doen in een goed spelend elftal naast Ziyech en Frenkie en ook makkelijk vervangbaar is.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah minder ver in zijn ontwikkeling, maar ook wel een iets ander type.
Klaassen was natuurlijk ook maar gewoon beperkt in veel facetten, dus om te denken dat Donny minder talent heeft denk ik niet zo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
gewoon een beperkte speler jr, die leuk mee zou kunnen doen in een goed spelend elftal naast Ziyech en Frankie en ook makkelijk vervangbaar is.
Davy kon nog keihard werken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen was natuurlijk ook maar gewoon beperkt in veel facetten, dus om te denken dat Donny minder talent heeft denk ik niet zo.
Ja daar kan Hennie iets aan doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:07 schreef skysherrif het volgende:
Oh en bij vrije trappen staan we ook totaal belachelijk, bedankt Hennie.
Nee want het is lucky.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ik mag zeker geen LUCKEY AJAX ZEGGEN HIER
Wil je dat nooit meer doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ajax mazzelt wederom, zullen zo dus wel scoren.
madquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef Roland010 het volgende:
Pff, ON-GE-LOFELIJK dit, lucky ajax weer.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker voor je verdrink in je tranen stinknicht
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker voor je verdrink in je tranen stinknicht
Van wie niet?quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
JESUS
LUCKY AJAX MAG JE HIER NIET TYPEN
donderstraal op idioot, dit is het slechte Ajax ooit en nog gaan janken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Dit kan echt maar bij 1 club
psv?quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Dit kan echt maar bij 1 club
Waarom zou hij "Zoë je wel" zeggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:13 schreef Ferdii het volgende:
Hoppa
Zie die overmars zeggen, "Zoë je wel dat ik gelijk had met neres?"
Krankzinning slecht voetbalquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:14 schreef Wave103 het volgende:
Zo zie je maar weer dat als je twee keer scoort het zomaar ineens 0-2 kan staan
Ja, maar vaak zo matig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon de beste vleugelspeler die Ajax heeft.
Kans is zo'n 100% dat hij hier gewoon nog loopt te lurken.quote:
Dit Ajax kan zo nog 5-2 verliezen. Het blijft billenknijpen.quote:
Mijn Tweetdeck volgt het voor mij. Toen ik zag ''weer is het David Neres'' ben ik gelijk naar dit topic gerend.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij volgt de Eredivisie toch niet?
Dat klopt, maar dat is niet zo ergquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kans is zo'n 100% dat hij hier gewoon nog loopt te lurken.
Hij moet nog wat vertrouwen krijgen in zijn acties ja, maar qua koelbloedigheid wel een god hoor.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kans is zo'n 100% dat hij hier gewoon nog loopt te lurken.
Als Heerenveen de 1-0 had gemaakt had je misschien wel een hele andere tussenstand gehadquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:14 schreef Wave103 het volgende:
Zo zie je maar weer dat als je twee keer scoort het zomaar ineens 0-2 kan staan
bizar goeie speler voor heerenveenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef Groby het volgende:
Die odegaard is me ook een partijtje overrated zeg man man man
Grootste talent ter wereld (na Nouri natuurlijk).quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef Groby het volgende:
Hypegenotquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef Groby het volgende:
Voor Neres mallerdquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Kluivert nog even brengen voor Younes en de 0-4 zit in de pocket.
Deze tussenstand heeft ook weinig met een stabiele basis te maken natuurlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik dacht serieus dat we er hard af zouden gaan.
Is ook zo en het is ook allesbehalve verdiend, maar toch lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze tussenstand heeft ook weinig met een stabiele basis te maken natuurlijk.
Ik kijk niet?quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij 'gehandicaptenvoetbal'?
Sinds hij zn gelijk kan halenquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij 'gehandicaptenvoetbal'?
Nu kijken of ze het een beetje uit kunnen counteren, zal wel niet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is ook zo en het is ook allesbehalve verdiend, maar toch lekker.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:22 schreef Cattivo het volgende:
Neres heeft hij eindelijk geen wiet meer op? Dat hij weer iets kan zien uit die ogen.
Tegenovergestelde van Younesquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:23 schreef Tagliano het volgende:
De rust bij Neres voor de goal is wel fijn hoor
Al hoop ik wel dat Neres eens wat meer acties laat zien, deed hij vorig seizoen al meer bij vlagen.quote:
Dat dusquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ vandaag en Utrecht vorige week waren gelukkig wel lekker betrouwbaar![]()
Eredivisiegenot
Hopelijk kunnen die 2ehands Denen zich herpakken in de 2e helftquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ vandaag en Utrecht vorige week waren gelukkig wel lekker betrouwbaar![]()
Eredivisiegenot
Nee joh Ajax countert de boel even uit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen die 2ehands Denen zich herpakken in de 2e helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh Ajax countert de boel even uit.Lekker handig ook om dan buitenspel te gaan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh Ajax countert de boel even uit.haha deze :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:22 schreef Cattivo het volgende:
Neres heeft hij eindelijk geen wiet meer op? Dat hij weer iets kan zien uit die ogen.
Alle middenvelders zijn wel rijp voor een wissel opzichquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die komt sws wel, schone is na 65 minuten op.
Ylatupa en pasquali erin.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle middenvelders zijn wel rijp voor een wissel opzich
nog niet klaar voor het eerstequote:
Ik zie hem liever in de Arenaquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we volgende keer naar de toekomst.
Sowieso laten staan ja.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet slecht in zijn debuut in zo'n klote wedstrijd, laten staan.
Waar we nu naar kijken danquote:
ruikt naar je moederquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een debiel die Veltman met z'n vingertje
Ten Hag heeft die ook vaak aan volgens mij. Ik vraag me af of Stijn ze ook is gaan dragen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
zitten ze weer in het pep guardiola truitje
Toen hadden de verdedigers hem nog niet door.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:53 schreef S0nic het volgende:
Hoe is Younes in zijn eerste seizoen bij Ajax ooit aan 8 goals gekomen
Dit, ben ook klaar met keizer.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha wisselt hij Neres en niet Younes
Keizer pleur toch op
Duits selectiespeler allesquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom dat grenzeloos vetrouwen in Younes? Die gast mag onbeperkt Kut spelen.
Ja beter gaat ie huilen bij winstquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die opluchting ook bij Keizer om een toevallige winst
Ja, de stand is ook helemaal niet in overeenstemming met de wedstrijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het veldspel was wel om te janken.
Zelf met zijn 2 meter heeft die man gewoon totaal geen uitstraling en komt als een lulletje overquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Sar met zijn zelfvoldane grijns
cocksuckenquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:05 schreef Liftdeur het volgende:
Doet Younes zoveel dingen goed die wij als voetballeken niet zien ofzo?
quote:
Onlogisch heeft de boel duidelijk nog helemaal niet onder controle.quote:
Hij doet de moeder van Keizer heel goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:05 schreef Liftdeur het volgende:
Doet Younes zoveel dingen goed die wij als voetballeken niet zien ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |