Je luistert vrijwillig naar Amerikanen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:50 schreef tralalala het volgende:
Ik heb de race ook even met Channel 4 en NBC commentaar gedownload, god wat is dat NBC commentaar suf zeg.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Concluderen?
Wie heeft het over concluderen? Ik trek helemaal geen conclusie.
Hier insinueer je dat ik zou concluderen volgens mij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
maar om dan te concluderen dat Max vanwege wat tweets maar niet naar Ferrari moet gaan?
De bron stond er niet bij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je luistert vrijwillig naar Amerikanen?
Dit doet mij toch vermoeden dat Red Bull ook wanneer Ferrari gewoon van de eerste of tweede rij gestart was gestart een zeer goede kans had op winnen, Max op soft is helemaal niet zoveel langzamer dan Vettel op Supersoft die zich het licht uit de ogen reed om het gat naar Ricciardo te dichten.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Sebastian%20Vettel
Maar jij bent toch degene die iets "hoopt" naar aanleiding van het twittergedrag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[..]
Hier insinueer je dat ik zou concluderen volgens mij.
OlavGod niet kunnen waarderenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik kijk nu de laatste ronden met ziggo commentaar. Wat een hel.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Ik kijk nu de laatste ronden met ziggo commentaar. Wat een hel.
Klopt, niet alleen Hamilton, ook het vuistje van Alonso was mooi. Kampioenen erkennen gewoon klasse wanneer ze het zien. Hamilton dus ook.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:49 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je Hamiltn iets langer kent, zie je gewoon dat hij diep respect heeft voor Max. Handje vanuit de cockpit en ook zijn houding tijdens het podium. Zo doet hij niet zo vaak tegen een andere rijder.
Nee, met McLaren heeft hij de goede keuze gemaaktquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:00 schreef Fer het volgende:
Zou Alonso niet stiekem in zijn vuistje lachen om Ferrari. Ze doen weer precies, wat afgelopen jaren meemaakte, net niet genoeg.
Present!!!quote:
Ik dacht eerst dat Stoffel voor een 2 stop ging en Alonso op een 1 stop strategy zat, maar Stoffel bleef gewoon doorrijdenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, met McLaren heeft hij de goede keuze gemaakt![]()
En om zijn oren gereden door Stoffel![]()
Weinig te gniffelen voor ALO hoor
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Present!!!
25 jaar geleden was hij best ok (en begon ik ook pas net met kijken), nu is hij![]()
![]()
Die van Max is hopelijk weg nu.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft dezelfde pechduivel als Max
Waar ik op kots, sorry. Olav is wat mij betreft al behoorlijk wat jaren afgedaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nog een prachtig tegeltje in de OP.
ik was verrast dat de McLaren het hier zo goed deedquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Stoffel voor een 2 stop ging en Alonso op een 1 stop strategy zat, maar Stoffel bleef gewoon doorrijden
Ze hebben veel te lang gewacht met Alonso naar binnen halen.
Kan het niet beoordelen. Nooit naar Amerikaans commentaar geluisterd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef CrashO het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Murrricaans Commentaar of Mol, dan toch liever Mol
Maar gelukkig hoef ik dat vrijwel nooit. SkyGoden
Hij wil zelf geen assistentie...quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef maan_man het volgende:
Denk dat het probleem van Olav is dat hij door Ziggo alleen in een hokje wordt gestopt. Moet hij alles doen: de baan in de gaten houden, de tijden scannen,... Daardoor mist hij wel eens iets en lijkt het soms dat hij niet oplet.
Oké, dat is slechtquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wil zelf geen assistentie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |