Je zult er maar betaald voor hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:30 schreef hiburg het volgende:
Dit is toch geen toernooi zo... wat een aanfluiting.
5 keer denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:29 schreef heywoodu het volgende:
Pff gaan ze nou het hele gevecht herhalen?
mismatchesquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:30 schreef hiburg het volgende:
Dit is toch geen toernooi zo... wat een aanfluiting.
Het begon al eerder vanavond, die laatste vijf partijen komen op tv.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zult er maar betaald voor hebben
Van Roosmalen nog voor de titel zoquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef tja77 het volgende:
Dit was het?
Zeg me ajb dat het niet waar is...
sinds badr gestopt is stelt het niks meer voorquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef hiburg het volgende:
En dan dat gemaakte optreden van die Rico Verhoeven , oa tegen die nooit afgetrainde Saddik... volgens mij is dit allemaal al afgesproken. Waar is de tijd van it's showtime gebleven...
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Roosmalen nog voor de titel zo
Een wedstrijd promoten is vaak wel afgesproken dat ze er dan allebei zijn en een praatje + staredown doen in de ring.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef hiburg het volgende:
En dan dat gemaakte optreden van die Rico Verhoeven , oa tegen die nooit afgetrainde Saddik... volgens mij is dit allemaal al afgesproken. Waar is de tijd van it's showtime gebleven...
Ja maar dan moet het wel een beetje serieus overkomen, dit gelooft toch niemand zo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Een wedstrijd promoten is vaak wel afgesproken dat ze er dan allebei zijn en een praatje + staredown doen in de ring.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
sinds badr gestopt is stelt het niks meer voor
Kan best dat ze gewoon prima contact hebben buiten de ring... Het is natuurlijk allemaal show wanneer ze tegen elkaar moeten vechtenquote:
aah, nu herinner ik de naam weer, is wel een lesbo, met die kort opgeschoren zijkantquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:37 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Voormalig Miss USA Whitney Miller
Ook wel een beetje maar dat past op de een of andere manier wel bij hem, bij Rico heb ik echt het idee dat ie maar wat loopt te lullen en dan een beetje slijmen bij iedereen. Badr Hari keek echt naar hem met het idee van wat wil je nou van me met dat slappe gelul.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Holzken ziet er toch wel wat meer 'nep/gemaakt' uit dan Verhoeven lijkt me
Misschien is het gewoon een mongool uit Brabant. Dat kan ook.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:37 schreef hiburg het volgende:
Die Rico begint steeds meer op een gemaakte misvormde bink te lijken. De Schwarzenegger van de lage landen.
Waarschijnlijk weet die niet zeker wie zijn echte ouders zijnquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een mongool uit Brabant. Dat kan ook.
😂😄😂😄quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een mongool uit Brabant. Dat kan ook.
houdt niet van worstquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van kort pittig kapselletje van interviewster
morgen ga ik er een paar posten. Goede camera mocht idd niet dus ik had mijn pocketcamera meegenomen. het was leuk. Manny was de schlemiel vd avondquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:20 schreef Nober het volgende:
Remy, Overeem, Verhoeven, Hari, Holzken, Gerges, Saddik, Groenhart, Manhoef, Duut, Van Roosmalen, Valtellini...
Karina waar blijven de foto's!?
Kickboksers dragen alleen een korte broek dus moet het wel een beetje warm zijn binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
morgen ga ik er een paar posten. Goede camera mocht idd niet dus ik had mijn pocketcamera meegenomen. het was leuk. Manny was de schlemiel vd avondwel heeel erg warm in de hal en beetje matige organisatie/security.plus geen bier.. Het leek de uefa wel
beetje.. Duuts vond het zelfs te warm. En ja maar ik zei tegen die gozer jij mag me niet fouilleren en toen deed een meisje het.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Kickboksers dragen alleen een korte broek dus moet het wel een beetje warm zijn binnen.
Heb je zo'n behandeling gehad?
Joepie!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Niet vergeten, Glory is in China vandaag en dus begint het allemaal een stuk eerder
Ziggo gaat om 12.00 al live met de Superfights, waaronder Verhoeven. Vanaf 15.00 de main card, dus dat wordt een volle middag kickboksen
nvtquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Niet vergeten, Glory is in China vandaag en dus begint het allemaal een stuk eerder
Ziggo gaat om 12.00 al live met de Superfights, waaronder Verhoeven. Vanaf 15.00 de main card, dus dat wordt een volle middag kickboksen
TV of een stream aanslingeren is ook niet bepaald veel moeite, die vijf seconden vind ik het wel waard tov de andere optie (niks kijken)quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:39 schreef bascross het volgende:
https://www.ufc.tv/video/glory-46-superfight-series
Hier gratis. Staan trouwens bijna allemaal Chinezen op de card, niet echt de moeite waard.
Lastig in te schatten, nog drie gevechten (van maximaal 3x5 minuten) nu en daarna Verhoeven.quote:
Klinkt als een opera zangerquote:
Ik zit me net af te vragen of die Chinees niet gisteren uit een mijn is gehaald om even te komen vechtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin me af te vragen of Walker eigenlijk wel een kickbokser is.
Maar hij vecht tenminste, geeft klappen en gaat ervoor. Walker heb ik in elk geval in de eerste ronde echt helemaal niks anders zien doen dan een handvol hele zachtje tikjes en één of twee zachtje trapjes zoals ik ze voor de grap aan m'n zus geef.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zit me net af te vragen of die Chinees niet gisteren uit een mijn is gehaald om even te komen vechten
Bij nader inzien denk ik dat hij altijd het gras maait in de plantsoenen maar dat het nadien nog even lang is overal
Klopt, maar Verhoeven - Bigfoot valt nog onder het voorprogramma. Om 15.00 begint het hoofdprogrammaquote:
Klopt, Walker doet niks. Weeeeeeeiiiiiieeeeeeiii is iig nog actief ook al landt bijna niks.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hij vecht tenminste, geeft klappen en gaat ervoor. Walker heb ik in elk geval in de eerste ronde echt helemaal niks anders zien doen dan een handvol hele zachtje tikjes en één of twee zachtje trapjes zoals ik ze voor de grap aan m'n zus geef.
Hoe laat is Verhoeven dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar Verhoeven - Bigfoot valt nog onder het voorprogramma. Om 15.00 begint het hoofdprogramma
Ah thnx, prima timing dus. Ik slinger de stream maar even aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Binnen een paar minuten, het is het volgende gevecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |