Haags en ik vermaken ons primaquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden op vanavond?
Zolang PSV niet voor staat blijf ik die kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden op vanavond?
In Breda zal het waarschijnlijk minder gezellig zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Typisch het volgende:
Hup Willem 2goden
Als ze winnen wordt het gezellig in de stad.![]()
Terwijl het normaal prima vertoeven is daar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Breda zal het waarschijnlijk minder gezellig zijn.
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop nog op een goaltje voor Falkenburg
Ja, kwam net voor de deadline transfervrij binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.
Werd liefdevol begroet door het nac publiek ook.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.
Al drie mooie kansen net gemist en dan scoort hij uit zo'n lelijke frommelbal. Nou ja, ze tellen ook hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
Nijland zorgt voor de 1-1, netjes binnengetikt in tweede instantie
En met het komende programma..quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Beroerde start zeggen ze dan, niet meer dan logisch gezien het programma.
Fijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik vermaken ons prima
Ik ben aan het flitsen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang PSV niet voor staat blijf ik die kijken.
Ja, maar wel echt max 2quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze wel kansen gehad?
excelsior thuis, vvv uit. Het kan zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zei toch dat het goed zou komen.
Laatstequote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Zwinkels motm of Beugelsdijk?
We gaan Europa inquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
excelsior thuis, vvv uit. Het kan zo mooi zijn.
Ach ja, de gelijkmaker hoeft ook niet mooi te wezen. Zolang je maar zij aan zij komt. Als dat via een frommelbal kan primaquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al drie mooie kansen net gemist en dan scoort hij uit zo'n lelijke frommelbal. Nou ja, ze tellen ook hè.
Die waren alle 6 niet best vandaag, Falkenburg nog de beste.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer zonder voorhoede spelen. Komt wel goed.
Wel naar het grote plaatje kijken hè. Nijlands prestaties vandaag bepalen wie onze eerste spits wordt. Voorlopig heeft hij er al eentje in liggen maar dat mochten er wel meer zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja, de gelijkmaker hoeft ook niet mooi te wezen. Zolang je maar zij aan zij komt. Als dat via een frommelbal kan prima
Dat was ook niet best overigensquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als je net Chelsea - City heb gekeken is het wel een omschakeling
Dat ie nu in de basis begon verbaasde mij wel. Maar als je zegt dat vandaag bepaalt wie de eerste spits zal zijn.. dan mag Nijland wel doorpakken ja. Al heb je met Mokthar, Thomas ook goede goalgetters.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel naar het grote plaatje kijken hè. Nijlands prestaties vandaag bepalen wie onze eerste spits wordt. Voorlopig heeft hij er al eentje in liggen maar dat mochten er wel meer zijn.
Parzyzsek mocht het tot nu toe steeds proberen en dan viel Nijland in. Nu staat hij voor het eerst in de basis. Hij krijgt de kans als reserve om het te laten zien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ie nu in de basis begon verbaasde mij wel. Maar als je zegt dat vandaag bepaalt wie de eerste spits zal zijn.. dan mag Nijland wel doorpakken ja. Al heb je met Mokthar, Thomas ook goede goalgetters.
speelt ajax vanavond ook?quote:
Toch wel weer kunnen genieten van momenten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was ook niet best overigens
Nee die gaan morgen pas weer verliezen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
speelt ajax vanavond ook?
Als Heerenveen uit haalt dan staan jullie onder ons.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die gaan morgen pas weer verliezen.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Heerenveen uit haalt dan staan jullie onder ons.
kijk je wel uit? misschien is dit wel een hint JRquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering Ronald de Boer lijkt wel een begrafenisondernemer.
Oh ga je weer onzin uitslaan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijk je wel uit? misschien is dit wel een hint JR
oke ik ga wel wegquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ga je weer onzin uitslaan.
Zo kom je weer met teksten over de bijbel
Aardige aankoop.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Lozano heeft wel een goddelijk rendement zo
Ze komen wel, maar wel onder hun voorwaarden. PSV gaat waarschijnlijk geen stuiver aan hem verdienen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zulke spelers niet naar Nederland willen komen.
Huh
Zal me niets verbazen als ie met de winterstop al weer verkast.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Na 6 wedstrijden is ie het niveau Eredivisie wel ontstegen. Die kan rustig een stapje hogerop.
Hoeveel zou PSV voor hem vragen? 10? Misschien 15...quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ie met de winterstop al weer verkast.
Omdat ze hem eigenlijk niet konden betalen ja, maar als je dat wel gewoon neer kan leggen kan je dus ook meer transferrechten krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze komen wel, maar wel onder hun voorwaarden. PSV gaat waarschijnlijk geen stuiver aan hem verdienen.
Ik heb geen idee hoe zijn contract eruit ziet. Wat Buitendam zegt, dat soort jongens komen vaak op hun voorwaarden naar Nederland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel zou PSV voor hem vragen? 10? Misschien 15...
Nee joh, die buitenlandse clubs gaan toch geen spelers meer halen op basis van prestaties in onze tuinkaboutercompetitie. Moet hij eerst Europees wat laten zien dus sowieso nog een jaar blijven.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ie met de winterstop al weer verkast.
Makkelijk als 2e of 3e spits bij Betis.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die buitenlandse clubs gaan toch geen spelers meer halen op basis van prestaties in onze tuinkaboutercompetitie. Moet hij eerst Europees wat laten zien dus sowieso nog een jaar blijven.
Maar de enige ploeg die hem had kunnen betalen op die manier, die heeft een GEWELDIGE jeugdopleiding waar pareltjes als Kluivert uitkomen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze hem eigenlijk niet konden betalen ja, maar als je dat wel gewoon neer kan leggen kan je dus ook meer transferrechten krijgen.
Beugelsdijkgodquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
Pereirogod
Lozanogod
Exotische verrassingen genot
Goede scouts kunnen daar echt wel doorheen kijken, ook zonder Europees.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die buitenlandse clubs gaan toch geen spelers meer halen op basis van prestaties in onze tuinkaboutercompetitie. Moet hij eerst Europees wat laten zien dus sowieso nog een jaar blijven.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben niet onder de indruk van lozano
hij moet veel meer laten zien
tot nu toe momenten in het afronden voor het doel maar hij laat weinig zien in tegenstanders passeren en dergelijke...
matige voetballer tot nu toe
Ging niet om het bedrag, maar om de makelaars. De club deed niet moeilijk, maar zijn zaakwaarnemers zorgden voor veel persoonlijke clausules.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze hem eigenlijk niet konden betalen ja, maar als je dat wel gewoon neer kan leggen kan je dus ook meer transferrechten krijgen.
El Ahmadi, Ziyech, Jorgensenquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem een betere voetballer in de eredivisie momenteel. Je ziet aan alles dat hij een goede speler is.
Je hebt het trollen nog niet in de vingers.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben niet onder de indruk van lozano
hij moet veel meer laten zien
tot nu toe momenten in het afronden voor het doel maar hij laat weinig zien in tegenstanders passeren en dergelijke...
matige voetballer tot nu toe
Nee, nee en nee.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
El Ahmadi, Ziyech, Jorgensen
Ze volgen hem uiteraard wel, maar of je tot de beslissing over gaat om hem daadwerkelijk te kopen wil je ook wel zien dat hij het tegen wat betere verdedigers kan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede scouts kunnen daar echt wel doorheen kijken, ook zonder Europees.
Die gast stond al op lijstjes dus die wordt echt nog wel gevolgd.
Hij speelt linksbuiten nou ik heb hem zelden mensen zien passerenquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem een betere voetballer in de eredivisie momenteel. Je ziet aan alles dat hij een goede speler is.
Als Jorgensen straks terug is bij Feyenoord en hij scoort een paar wedstrijden niet. De paniek.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nogmaals, Spaanse middenmoot of ergens in Portugal kan ie prima terecht. Je laat 'm wat beker duels spelen etc. Zo'n gast blijft niet lang.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze volgen hem uiteraard wel, maar of je tot de beslissing over gaat om hem daadwerkelijk te kopen wil je ook wel zien dat hij het tegen wat betere verdedigers kan.
Die ploeg gaat op 1 januari de lijstjes samenstellen voor eventuele spelers die ze kunnen halen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar de enige ploeg die hem had kunnen betalen op die manier, die heeft een GEWELDIGE jeugdopleiding waar pareltjes als Kluivert uitkomen.
Lozano vergelijken met Boetius.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij speelt linksbuiten nou ik heb hem zelden mensen zien passeren
Hij heeft wat mazzel tot nu toe dat de ballen voor de voeten springen en hij kan afronden....geluk is ook een kwaliteit bij sommige voetballers....
op zijn positie heeft boetius een veel beter rendement tot nu toe en laat ook veel meer zien in de actie
we moeten niet een speler gaan overhypen na zes wedstrijden....
Feyenoord heeft geen plan B.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Jorgensen straks terug is bij Feyenoord en hij scoort een paar wedstrijden niet. De paniek.
Pachuca heeft toch nog een groot deel van de transferrechten? Nu geloof ik ook wel dat makelaars een vinger in de pap had, Sanchez had er ook tientallen die hij moest betalen bij zijn transferquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ging niet om het bedrag, maar om de makelaars. De club deed niet moeilijk, maar zijn zaakwaarnemers zorgden voor veel persoonlijke clausules.
Dat is althans hoe het naar buiten is gebracht.
Kwaliteitquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
en weer valt de bal met mazzel voor zijn neus
wat een tering mazzelf heeft die goser
quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
en weer valt de bal met mazzel voor zijn neus
wat een tering mazzelf heeft die goser
je maakt jezelf weer belachelijk ...zoals bij elke postquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano vergelijken met Boetius.
Ziyech laat ook veel te weinig zien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De 0-2 begon bij hem vorige week. Onthutsend zwak is ie momenteel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech laat ook veel te weinig zien.
Doorverkoopercentage is iets anders dan 'een deel van de transferrechten'.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pachuca heeft toch nog een groot deel van de transferrechten? Nu geloof ik ook wel dat makelaars een vinger in de pap had, Sanchez had er ook tientallen die hij moest betalen bij zijn transfer
Waarom zou Lozano naar zo'n club gaan als hij ook nog een jaar langer kan blijven bij PSV en dan een hoger segment clubs kan uitkiezen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nogmaals, Spaanse middenmoot of ergens in Portugal kan ie prima terecht. Je laat 'm wat beker duels spelen etc. Zo'n gast blijft niet lang.
Is nog wel een speler die het verschil maakt, die heeft Ajax verder niet echt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech laat ook veel te weinig zien.
Grasquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chevy kreeg net mokerhard op z'n kloten.
Precies, jaartje 3e voorronde CL met PSV en dan naar Chelsea.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou Lozano naar zo'n club gaan als hij ook nog een jaar langer kan blijven bij PSV en dan een hoger segment clubs kan uitkiezen.
Vorig jaar ook nog veel te veel slechte wedstrijden gespeeld, moet ook echt stappen nog gaan maken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 0-2 begon bij hem vorige week. Onthutsend zwak is ie momenteel.
Je teleurstelling is gigantisch.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zit er nooit naast met het beoordelen van spelers
Lozano komt nog veel tekort voor de europese top
leuke speler hier tot nu toe
In de Eredivisie is het al snel goed.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou Lozano naar zo'n club gaan als hij ook nog een jaar langer kan blijven bij PSV en dan een hoger segment clubs kan uitkiezen.
Doet ook nog steeds mee aan de malaise als het niet lekker loopt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is nog wel een speler die het verschil maakt, die heeft Ajax verder niet echt.
Doe eens normaal tegen JR.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hap toch eens niet zo op die gek
Ik snap ook niet dat mensen blijven reageren op onlogisch.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hap toch eens niet zo op die gek
Dit schijnt tegenwoordig crewbash te zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen blijven reageren op onlogisch.
Preciesquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de Eredivisie is het al snel goed.
Dit moet een foutje zijn van opper. Opper is een vriendin van mij en ze bedoelt dit vast niet zo.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit schijnt tegenwoordig crewbash te zijn.
Ik dacht al vrouwelijke trekjes bij hem te herkennenquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet een foutje zijn van opper. Opper is een vriendin van mij en ze bedoelt dit vast niet zo.
Dat denk ik ook. Het is geen speler die over 2 jaar in de Engelse of Spaanse top in de basis speelt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Precies
hij was relatief goedkoop
ik denk dat de europese topclubs hem wel gescout hebben en hem nog niet goed genoeg vonden
Weer speelminuten voor Lammer is prima. Lekker 4-4-2 en proberen nog wat goals te maken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
Godver, zet er dan een flankspeler in.
Lammers kan er niet zo veel van. Gudmondsson moet minuten krijgen onder weerstand.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weer speelminuten voor Lammer is prima. Lekker 4-4-2 en proberen nog wat goals te maken.
Ik geloof het allemaal wel dit seizoen . mijn part zijn het er 20quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax morgen 8 punten achter op PSV
Zeiken om het zeiken. Hij brengt een gretige jeugdspeler in de spits voor nog meer goals. Gewoon een goeie wissel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi moment om Gudmundsson erin te zetten of Dante Rigo.
Oh wacht, Cocu is de coach
Welke weerstand?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lammers kan er niet zo veel van. Gudmondsson moet minuten krijgen onder weerstand.
je maak je belachelijk clownquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lammers kan er niet zo veel van. Gudmondsson moet minuten krijgen onder weerstand.
mooie subtopper ,Sevilla ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
nac ook niequote:Op zaterdag 30 september 2017 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je maak je belachelijk clown
willem 2 is geen weerstand
Nja ik zou het opzich best fijn vinden als Ajax zich kwalificeert voor Europees voetbal volgend seizoen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal wel dit seizoen . mijn part zijn het er 20
Zoiets ja, of een club als Napoli. Is toch een prima carrière.quote:
Lammer op dit moment brengen is gewoon prima. Cocu doet ook wel eens goeie dingen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
nouja, meer dan in de JL dan.
ik dacht meer aan clubs als watfordquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoiets ja, of een club als Napoli. Is toch een prima carrière.
Hij gaat niet Ronaldo of Messi doen vergeten nee.
niks mis mee iddquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook bij topclubs lopen spelers van een categorie minder.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf bedoel jequote:
Je moet spelers brengen die toekomst hebben in PSV 1. Dat heeft Lammers gewoon niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lammer op dit moment brengen is gewoon prima. Cocu doet ook wel eens goeie dingen.
Lammers is een groot talentquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet spelers brengen die toekomst hebben in PSV 1. Dat heeft Lammers gewoon niet. Echt niet.
Hoe weet jij dat nou? Heeft ie bij jou al 20+ wedstrijden eredivisie gespeeld? Het is een invaller uit de jeugd, misschien moet ie eerst eens een seizoen of 2 zijn kunstje laten zien. Kunnen we hem daarna beoordelen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet spelers brengen die toekomst hebben in PSV 1. Dat heeft Lammers gewoon niet. Echt niet.
Die Ramselaar gaat het ook niet worden bij jullie hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:21 schreef BadderHaring het volgende:
En dan Ramselaar. En dan zo nog de Jong voor Locadia. Dan hebben we het standaard rijtje veilige wissels weer gehad.
Heel sterk begonnen en nu de dip. Ik ben benieuwd of ie het gaat halen bij psv.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Ramselaar gaat het ook niet worden bij jullie hè.
Ik heb Lammers al heel wat aan het werk gezien bij Jong. Die jongen is echt een categorie minder dan een zwik andere jeugdspelers.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Heeft ie bij jou al 20+ wedstrijden eredivisie gespeeld? Het is een invaller uit de jeugd, misschien moet ie eerst eens een seizoen of 2 zijn kunstje laten zien. Kunnen we hem daarna beoordelen.
ik heb jong psv ook diverse keren gezien en die spelers waar jij het over heb die zogenaamd beter zouden zijn dan lammers hebben niet het fysiek van Lammersquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb Lammers al heel wat aan het werk gezien bij Jong. Die jongen is echt een categorie minder dan een zwik andere jeugdspelers.
Bovendien moet je met hem als invaller weer sleutelen aan je basis, want je spits (Locadia) moet weer naar de flank. Je verzwakt dus op twee posities.
Kan maximaal een leuke meevoetballer worden denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel sterk begonnen en nu de dip. Ik ben benieuwd of ie het gaat halen bij psv.
Ik heb Depay dramatisch zien spelen bij jong en Brenet steengoed. Het zegt geen reet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb Lammers al heel wat aan het werk gezien bij Jong. Die jongen is echt een categorie minder dan een zwik andere jeugdspelers.
Bovendien moet je met hem als invaller weer sleutelen aan je basis, want je spits (Locadia) moet weer naar de flank. Je verzwakt dus op twee posities.
Een leuke meevoetballer kan cruciaal zijn qua soepel lopen van je elftal. Houd Hendrix maar eens 10 minuten goed in de gaten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan maximaal een leuke meevoetballer worden denk ik.
Fysiek is op de flank niet altijd boeiend. Jij was toch Boetius fan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb jong psv ook diverse keren gezien en die spelers waar jij het over heb die zogenaamd beter zouden zijn dan lammers hebben niet het fysiek van Lammers
Lammers maakt een grote kans om door te breken bij psv
helemaal mee eens wat jij zegtquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb Depay dramatisch zien spelen bij jong en Brenet steengoed. Het zegt geen reet.
Daarnaast kun je rustig 4-4-2 spelen met Locadia en Lammers in de spits. Pereiro niet op 10 is honderd keer dramatischer dan die lama niet in de spits.
Oh dat ben ik wel met je eens, maar niet dat hij de kar even gaat trekken als het tegen zit dus.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een leuke meevoetballer kan cruciaal zijn qua soepel lopen van je elftal. Houd Hendrix maar eens 10 minuten goed in de gaten.
Ja, maar ze spelen geen 4-4-2.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb Depay dramatisch zien spelen bij jong en Brenet steengoed. Het zegt geen reet.
Daarnaast kun je rustig 4-4-2 spelen met Locadia en Lammers in de spits. Pereiro niet op 10 is honderd keer dramatischer dan die lama niet in de spits.
Maar dat zit ook totaal niet in zijn karakter. Is ie ook niet voor gehaald, trouwens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar niet dat hij de kar even gaat trekken als het tegen zit dus.
wat zeg je allemaalquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen geen 4-4-2.
Depay speelde gemiddeld prima bij Jong en Brenet juist niet. Brenet is pas fatsoenlijk gaan spelen toen hij in beeld kwam bij PSV 1.
Slinger Google eens aan, je zit er deftig naast.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen geen 4-4-2.
Depay speelde gemiddeld prima bij Jong en Brenet juist niet. Brenet is pas fatsoenlijk gaan spelen toen hij in beeld kwam bij PSV 1.
Maher liet tegen PSV in de beker ook ooit zien wat hij in zijn mars had....quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat zit ook totaal niet in zijn karakter. Is ie ook niet voor gehaald, trouwens.
Laat hem maar lekker in de schaduw staan en veel beulswerk verrichten, als ie goed kan wennen heeft ie flink potentie. Hij liet met Utrecht tegen PSV in de beker zien wat ie in zijn mars heeft als ie lekker in zijn vel steekt.
Ja, maar die kan dus niet wennnen. In Alkmaar lukte dat wel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maher liet tegen PSV in de beker ook ooit zien wat hij in zijn mars had....
Een enkele keer ja. Dat is een momentenvoetballer. Niet dat hij niet kan wennen, hij kan gewoon niet zo goed voetballen als velen dachten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar die kan dus niet wennnen. In Alkmaar lukte dat wel.
Een enkele keer bij AZ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een enkele keer ja. Dat is een momentenvoetballer.
En volgens mij is Ramselaar exact hetzelfde verhaal.
Ondanks de niveauloosheid is het wel vermakelijkquote:
Ja. Maher was bij AZ net zo wisselvallig als bij PSV. Gruwelijk gehypte speler vanwege een paar goede wedstrijden tegen grote tegenstanders. Soort Aissati verhaal.quote:
Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Maher was bij AZ net zo wisselvallig als bij PSV. Gruwelijk gehypte speler vanwege een paar goede wedstrijden tegen grote tegenstanders. Soort Aissati verhaal.
Bij PSV in de CL ook geweldige dingen laten zien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan maar een goed moment van Ismail herinneren. Namelijk zijn mooie goal tegen PSV. Jammer dat het bergafwaarts is gegaan bij hem
Ja, bloedserieus. Was ook de kritiek van van Gaal op hem destijds trouwens. Dat hij alleen piekte in de grote wedstrijden en heel wisselvallig was.quote:
Hij had ook een keer een aardige fase onder Van Basten met Anita en Enoh op het middenveld. Alleen werd dat een paar wedstrijden daarna volledig overlopen door PSV.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan maar een goed moment van Ismail herinneren. Namelijk zijn mooie goal tegen PSV. Jammer dat het bergafwaarts is gegaan bij hem
Oke, nou ik denk dat een weekendje google en wat wedstrijdje terugkijken geen slecht idee voor je is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, bloedserieus. Was ook de kritiek van van Gaal op hem destijds trouwens. Dat hij alleen piekte in de grote wedstrijden en heel wisselvallig was.
Mooi ook hoe Piotr hem op Mokthar geeft die heerlijk uit de draai uithaaltquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:41 schreef Tchock het volgende:
PEC wint in de laatste minuut wat heerlijk
Dat zeker. Samen met appelvlaai een mooi duo. Sowieso PSV onder Hiddink was een goed team.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV in de CL ook geweldige dingen laten zien.
Niet echt beesten van spelers, maar met een hoop nuttig spul zoals Vogel was het inderdaad echt een geoliede machine.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeker. Samen met appelvlaai een mooi duo. Sowieso PSV onder Hiddink was een goed team.
Google jij maar eens naar de commentaren over zijn laatste seizoen bij AZ.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, nou ik denk dat een weekendje google en wat wedstrijdje terugkijken geen slecht idee voor je is.
Nee, inderdaad. Gomes, Alex, Lee, Park, van Bommel, dat waren geen beesten nee.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet echt beesten van spelers, maar met een hoop nuttig spul zoals Vogel was het inderdaad echt een geoliede machine.
Achteraf wel, ja. Maar dat is altijd makkelijk lullen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Gomes, Alex, Lee, Park, dat waren geen beesten nee.
Jij maakt die opmerking dat die selectie geen beesten had toch ook achteraf?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achteraf wel, ja. Maar dat is altijd makkelijk lullen.
Het team van dat moment, Badder. Wat doe je toch raar vanavond?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij maakt die opmerking dat die selectie geen beesten had toch ook achteraf?
Maar goed. Je zevert er wel meer op los.
Het team van dat moment, het PSV van Hiddink, daarin waren die spelers toch gewoon beesten? Dat is toch geen achteraf gelul?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het team van dat moment, Badder. Wat doe je toch raar vanavond?
Als de spelers van PSV al beesten waren, wat waren Crespo, Gerrard, Maldini en Xabi Alonso op dat moment dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het team van dat moment, het PSV van Hiddink, daarin waren die spelers toch gewoon beesten? Dat is toch geen achteraf gelul?
Nee iemand probeert mij hier uit te leggen dat Cocu en Vogel BEESTEN waren. Dat laat je je toch niet zeggen, ouwe reus.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je zou toch een wat GEMOEDELIJKERE sfeer mogen verwachten tussen twee PSV'ers na een eclatante overwinning.
Ligt eraan wat je definitie is van beest.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee iemand probeert mij hier uit te leggen dat Cocu en Vogel BEESTEN waren. Dat laat je je toch niet zeggen, ouwe reus.
Ongetwijfeld het stereotype ideale schoonzoon. Anders slaat het als kut op Dirk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie is van beest.
Ik noemde Cocu en Vogel niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee iemand probeert mij hier uit te leggen dat Cocu en Vogel BEESTEN waren. Dat laat je je toch niet zeggen, ouwe reus.
Ook beesten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als de spelers van PSV al beesten waren, wat waren Crespo, Gerrard, Maldini en Xabi Alonso op dat moment dan?
Categorie spelers die hun stempel wisten te zetten in een CL-editie tot aan de halve finale aan toe.quote:
ik weet af en toe echt niet waar jij het over heb ....quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Categorie spelers die hun stempel wisten te zetten in een CL-editie tot aan de halve finale aan toe.
Dat ze niet allemaal exact even goed waren en dezelfde speelstijl hadden, doet daar niets aan af.
Het ligt een beetje aan wat jij een 'beest' noemt. Als je puur doelt op fysiek, dan is het een ander verhaal. Maar om Cocu te nemen, dat was die CL editie één van de betere spelers. En dat gold zeker ook voor Alex en Gomes.
Vandaar dat Boetius ook zo hopeloos faalde in de kelder van Europa, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet af en toe echt niet waar jij het over heb ....
Volgens mij is het al jaren duidelijk dat heel de nederlandse competitie vooral jongensachtige spelers rondlopen.....
In de top is er op dit moment helemaal geen plaats meer voor die jongensachtige ventjes...
In de top lopen spelers rond die er als kerels uitzien en niet eruit zien als Lozano......
Het was een ontzettend goed team, maar het was bijeengeraapt. Een afbouwer, een paar verdwaalde Aziaten, een huurling van Chelsea en wat ideale schoonzonen schopte het tot de halve finale met briljant voetbal. Maar Gomes mocht de veters van Dida niet strikken. Maldini kende Alex niet. Crespo had nog nooit van Park gehoord.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Categorie spelers die hun stempel wisten te zetten in een CL-editie tot aan de halve finale aan toe.
Dat ze niet allemaal exact even goed waren en dezelfde speelstijl hadden, doet daar niets aan af.
Het ligt een beetje aan wat jij een 'beest' noemt. Als je puur doelt op fysiek, dan is het een ander verhaal. Maar om Cocu te nemen, dat was die CL editie één van de betere spelers. En dat gold zeker ook voor Alex en Gomes.
Ik weet echt niet waar jij het over heb goserquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vandaar dat Boetius ook zo hopeloos faalde in de kelder van Europa, inderdaad.
Maar goed, we hadden het over 2005. Dat is al even geleden, toen zat jij op Harvard en volgde je het Europese voetbal wat minder.
Geweldig. Als beesten inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was een ontzettend goed team, maar het was bijeengeraapt. Een afbouwer, een paar verdwaalde Aziaten, een huurling van Chelsea en wat ideale schoonzonen schopte het tot de halve finale met briljant voetbal. Maar Gomes mocht de veters van Dida niet strikken. Maldini kende Alex niet. Crespo had nog nooit van Park gehoord.
Achteraf gelul dat het beesten waren. Op dat moment was het een vreemdelingenlegioen wat geweldig speelde.
Oke. Het kwartje valt niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geweldig. Als beesten inderdaad.
Hoe er voor dat seizoen naar ze gekeken werd is totaal irrelevant.
Daar heb je gelijk in ja. Kan door die schorsing komen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb lozano helemaal niet gezien tegen Feyenoord....onzichtbaar was hij.
quote:
van den brom zet een zwakke schakel in dan heeft hij alvast een excuus...quote:Bij AZ speelt vandaag de pas 17-jarige Owen Wijndal als back. Hij vervangt de geblesseerde Thomas Ouwejan.
Hopelijk kijkt ie naar de Three Amigos.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, LBM is vandaag jarig, dus wees een beetje lief!
Wat leuk voor hem!quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LBWie?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stond ie weer in de grindbak?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:30 schreef Tchock het volgende:
Leuke wedstrijden vandaag, Verstappen als voorprogramma gehad, ik ben er klaar voor.
Nee, hij won de GP van Maleisië. Of is dit sarcastisch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond ie weer in de grindbak?
AZquote:
Dit was de trolls even op hun plek zetten. Max heeft weer eens mondjes gesnoerdquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hij won de GP van Maleisië. Of is dit sarcastisch?
Gekkehuus. Ben-side.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een hooligans hebben ze daar zeg.
Deze reactie volgt veel te snel op zijn post.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze reactie volgt veel te snel op zijn post.
Gras is groenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord wordt geholpen door de arbitrage.
Moet ik het dan anders stellen?quote:
Klopt, hij zat wel, maar hij telt niet.quote:
Krijg je ervan.quote:
Vorige week ook al met die penalty's tegen NAC whehequote:Op zondag 1 oktober 2017 12:42 schreef S0nic het volgende:
Scheids denkt nog dat het vorig seizoen is, dit seizoen moet Feyenoord niet kampioen worden ten koste van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |