Haags en ik vermaken ons primaquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden op vanavond?
Zolang PSV niet voor staat blijf ik die kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden op vanavond?
In Breda zal het waarschijnlijk minder gezellig zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef Typisch het volgende:
Hup Willem 2goden
Als ze winnen wordt het gezellig in de stad.![]()
Terwijl het normaal prima vertoeven is daar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Breda zal het waarschijnlijk minder gezellig zijn.
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop nog op een goaltje voor Falkenburg
Ja, kwam net voor de deadline transfervrij binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.
Werd liefdevol begroet door het nac publiek ook.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit die bij ADO tegenwoordig? Prima speler voor dat niveau.
Al drie mooie kansen net gemist en dan scoort hij uit zo'n lelijke frommelbal. Nou ja, ze tellen ook hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
Nijland zorgt voor de 1-1, netjes binnengetikt in tweede instantie
En met het komende programma..quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Beroerde start zeggen ze dan, niet meer dan logisch gezien het programma.
Fijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags en ik vermaken ons prima
Ik ben aan het flitsen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang PSV niet voor staat blijf ik die kijken.
Ja, maar wel echt max 2quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze wel kansen gehad?
excelsior thuis, vvv uit. Het kan zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zei toch dat het goed zou komen.
Laatstequote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Zwinkels motm of Beugelsdijk?
We gaan Europa inquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
excelsior thuis, vvv uit. Het kan zo mooi zijn.
Ach ja, de gelijkmaker hoeft ook niet mooi te wezen. Zolang je maar zij aan zij komt. Als dat via een frommelbal kan primaquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al drie mooie kansen net gemist en dan scoort hij uit zo'n lelijke frommelbal. Nou ja, ze tellen ook hè.
Die waren alle 6 niet best vandaag, Falkenburg nog de beste.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer zonder voorhoede spelen. Komt wel goed.
Wel naar het grote plaatje kijken hè. Nijlands prestaties vandaag bepalen wie onze eerste spits wordt. Voorlopig heeft hij er al eentje in liggen maar dat mochten er wel meer zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja, de gelijkmaker hoeft ook niet mooi te wezen. Zolang je maar zij aan zij komt. Als dat via een frommelbal kan prima
Dat was ook niet best overigensquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als je net Chelsea - City heb gekeken is het wel een omschakeling
Dat ie nu in de basis begon verbaasde mij wel. Maar als je zegt dat vandaag bepaalt wie de eerste spits zal zijn.. dan mag Nijland wel doorpakken ja. Al heb je met Mokthar, Thomas ook goede goalgetters.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel naar het grote plaatje kijken hè. Nijlands prestaties vandaag bepalen wie onze eerste spits wordt. Voorlopig heeft hij er al eentje in liggen maar dat mochten er wel meer zijn.
Parzyzsek mocht het tot nu toe steeds proberen en dan viel Nijland in. Nu staat hij voor het eerst in de basis. Hij krijgt de kans als reserve om het te laten zien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ie nu in de basis begon verbaasde mij wel. Maar als je zegt dat vandaag bepaalt wie de eerste spits zal zijn.. dan mag Nijland wel doorpakken ja. Al heb je met Mokthar, Thomas ook goede goalgetters.
speelt ajax vanavond ook?quote:
Toch wel weer kunnen genieten van momenten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was ook niet best overigens
Nee die gaan morgen pas weer verliezen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
speelt ajax vanavond ook?
Als Heerenveen uit haalt dan staan jullie onder ons.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die gaan morgen pas weer verliezen.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Heerenveen uit haalt dan staan jullie onder ons.
kijk je wel uit? misschien is dit wel een hint JRquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering Ronald de Boer lijkt wel een begrafenisondernemer.
Oh ga je weer onzin uitslaan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijk je wel uit? misschien is dit wel een hint JR
oke ik ga wel wegquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ga je weer onzin uitslaan.
Zo kom je weer met teksten over de bijbel
Aardige aankoop.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Lozano heeft wel een goddelijk rendement zo
Ze komen wel, maar wel onder hun voorwaarden. PSV gaat waarschijnlijk geen stuiver aan hem verdienen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zulke spelers niet naar Nederland willen komen.
Huh
Zal me niets verbazen als ie met de winterstop al weer verkast.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Na 6 wedstrijden is ie het niveau Eredivisie wel ontstegen. Die kan rustig een stapje hogerop.
Hoeveel zou PSV voor hem vragen? 10? Misschien 15...quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ie met de winterstop al weer verkast.
Omdat ze hem eigenlijk niet konden betalen ja, maar als je dat wel gewoon neer kan leggen kan je dus ook meer transferrechten krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze komen wel, maar wel onder hun voorwaarden. PSV gaat waarschijnlijk geen stuiver aan hem verdienen.
Ik heb geen idee hoe zijn contract eruit ziet. Wat Buitendam zegt, dat soort jongens komen vaak op hun voorwaarden naar Nederland.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel zou PSV voor hem vragen? 10? Misschien 15...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |