abonnement Unibet Coolblue
pi_174093325
Wat is dat toch met die vrouwen met van die infantiele namen als Ybeltje en Stientje?
Echt.... waarom doe je je dochter dat aan? En dan weten ze Ybeltje kennelijk ook nog niet fatsoenlijk uit te spreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174093333
Je zou d'r ybelig van worden..
Ja doei.
pi_174093349
Ybeltje doet een siebeltje.
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:59:04 #54
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174093356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen met van die infantiele namen als Ybeltje en Stientje?
Echt.... waarom doe je je dochter dat aan? En dan weten ze Ybeltje kennelijk ook nog niet fatsoenlijk uit te spreken.
Oude familienamen denk ik. Ik zit ook opgescheept met mijn oma's naam (en die vond de naam al ouwebollige). ;(
pi_174093377
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Trekt wel weer volle zalen, nu is dat niet heel lastig daar in Rotterdam.
Joost "Lasbril" Eerdmans is wel enorm de Calimero aan het uithangen.
pi_174093386
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Oude familienamen denk ik. Ik zit ook opgescheept met mijn oma's naam (en die vond de naam al ouwebollige). ;(
Ja, ik heb ook van beide oma's een voornaam gekregen, en ook nog allebei eindigend op "je" maar mijn roepnaam (die ook een van mijn officiële voornamen is) is tenminste niet zo'n verkleining.
Overigens staat het je natuurlijk vrij je Willemijn te laten noemen ipv Mijntje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174093403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Oude familienamen denk ik. Ik zit ook opgescheept met mijn oma's naam (en die vond de naam al ouwebollige). ;(
Kan men laten veranderen er hangt echter een prijskaartje aan.
pi_174093417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Joost "Lasbril" Eerdmans is wel enorm de Calimero aan het uithangen.
Oh, ik ga het verder echt niet kijken.

Bij het doorspoelen kwam ik wel tegen "We hebben de beste ideen en de beste mensen!" . Mooi afgekeken bij Trumpie.
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:01:46 #59
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174093427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook van beide oma's een voornaam gekregen, en ook nog allebei eindigend op "je" maar mijn roepnaam (die ook een van mijn officiële voornamen is) is tenminste niet zo'n verkleining.
Overigens staat het je natuurlijk vrij je Willemijn te laten noemen ipv Mijntje.
Binnenkort komen de Storms en Sterres in de politiek.
Of je daar nu blij van moet worden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:02:23 #60
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174093435
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zou het ook niet zo zijn dat de lijsttrekkers elkaar in de tang houden? De VVD zal iemand moeten counteren die Pechtold opvolgt en dat kan een linksere of rechtsere kandidaat zijn. Koolmees of Bergkamp, dat is nogal een verschil, idem voor Verhoeven of Stientje. Een rechtsere koers is om de FvD af te dekken logisch, maar dat is natuurlijk niet de enige die in hetzelfde electorale vaarwater zit te cruisen. Buma, Pechtold, Wilders en Baudet houden Rutte nu in check en Rutte is al vrij ver afgeweken van z'n oorspronkelijke GroenRechts-imago.
Ik heb niet het idee dat er gekeken wordt naar wat andere partijen doen, en zeker niet naar het FVD. Rutte heeft zich opgeworpen als een pragmatist. De kiezer waardeerde dat, met name de VVD kiezer was erg tevreden over het premierschap van Rutte. Tegelijkertijd kregen de rechtse hardliners de mogelijkheid om belangrijke posten te bekleden. Al met al heeft dat Nederland dat verder gebracht. Wij zijn relatief ongeschonden de crisis uitgekomen en staan er in economisch opzicht beter voor dan onze Europese buurlanden die geen "harde' beslissingen durfde te nemen in de politiek gevoelige dossiers mbt zorg, pensioenen en vergrijzing. De lage rentestand en het gebrek aan Nederlands groeipotentieel zal flinke klappen gaan opleveren de komende jaren, maar dat is een probleem van de opvolger van Rutte waar nu niet gek veel aan te doen is.

De kwestie Verdonk heeft een zware kater opgeleverd binnen de partij. De partij heeft er veel in geïnvesteerd om alle eigenzinnige en conservatieve Verdonk mensen de partij uit te werken. Met succes, het lot van Ybeltje Berckmoes bewijst hoe hard dat soms aan toe is gegaan. De keerzijde daarvan is dat mensen massaal hun lidmaatschap opzeggen en dat veel mensen die toch belangrijk zijn voor de club zich ondergewaardeerd voelen. De uitdaging zit hem er nu in om die mensen toch weer aan te spreken en tegelijkertijd te zorgen dat een tweede Verdonk revolte niet tot stand kan komen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174093451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kan men laten veranderen er hangt echter een prijskaartje aan.
Hoeft helemaal niet, als jij Petrus Johannus heet kun je je gewoon Peter-Jan laten noemen hoor, daar heb je helemaal geen officiële naamsverandering voor nodig.

Sterker nog: ze heet Geertruida Johanna, we noemen haar Jacqueline komt al decennialang voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174093495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoeft helemaal niet, als jij Petrus Johannus heet kun je je gewoon Peter-Jan laten noemen hoor, daar heb je helemaal geen officiële naamsverandering voor nodig.

Sterker nog: ze heet Geertruida Johanna, we noemen haar Jacqueline komt al decennialang voor.
En waar komt Soneal vandaan?

De naam bedoel ik he, waarvandaan kan ik mij wel voorstellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2017 16:06:38 ]
pi_174093497
Overigens is mijn laatste beetje sympathie waar Trump misschien nog op kon rekenen als president verdwenen. Gaat ie verdomme via twitter de burgemeester van San Juan (Puerto Rico) een beetje beledigen, omdat ze daar om hulp vragen :')
pi_174093502
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Binnenkort komen de Storms en Sterres in de politiek.
Of je daar nu blij van moet worden.
De Hero hebben we iig al gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2017 @ 16:06:16 #65
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174093521
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen met van die infantiele namen als Ybeltje en Stientje?
Echt.... waarom doe je je dochter dat aan? En dan weten ze Ybeltje kennelijk ook nog niet fatsoenlijk uit te spreken.
Altijd beter dan iets uit dit rijtje:

https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013


Juëquinaisheley .... wat.
Carpe Libertatem
pi_174093522
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

En waar komt Soneal vandaan?
Nostalgist Leandra

Je denkt toch niet dat ik de naam van mijn kind online gebruik, of wel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:06:40 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174093530
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:02 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat er gekeken wordt naar wat andere partijen doen, en zeker niet naar het FVD. Rutte heeft zich opgeworpen als een pragmatist. De kiezer waardeerde dat, met name de VVD kiezer was erg tevreden over het premierschap van Rutte. Tegelijkertijd kregen de rechtse hardliners de mogelijkheid om belangrijke posten te bekleden. Al met al heeft dat Nederland dat verder gebracht. Wij zijn relatief ongeschonden de crisis uitgekomen en staan er in economisch opzicht beter voor dan onze Europese buurlanden die geen "harde' beslissingen durfde te nemen in de politiek gevoelige dossiers mbt zorg, pensioenen en vergrijzing. De lage rentestand en het gebrek aan Nederlands groeipotentieel zal flinke klappen gaan opleveren de komende jaren, maar dat is een probleem van de opvolger van Rutte waar nu niet gek veel aan te doen is.

De kwestie Verdonk heeft een zware kater opgeleverd binnen de partij. De partij heeft er veel in geïnvesteerd om alle eigenzinnige en conservatieve Verdonk mensen de partij uit te werken. Met succes, het lot van Ybeltje Berckmoes bewijst hoe hard dat soms aan toe is gegaan. De keerzijde daarvan is dat mensen massaal hun lidmaatschap opzeggen en dat veel mensen die toch belangrijk zijn voor de club zich ondergewaardeerd voelen. De uitdaging zit hem er nu in om die mensen toch weer aan te spreken en tegelijkertijd te zorgen dat een tweede Verdonk revolte niet tot stand kan komen.
Maar wat zou de reden zijn om niet verder te gaan met een pragmatische non-ideoloog?
Het legt ze geen windeieren, de kiezer kan zich herkennen in de VVD en voor hardliners is ruimte genoeg. Door een splijtende opvolger te kiezen - een uit het kamp Zijlstra, zeg maar - zul je een deel van de pragmatische kiezers verliezen en ik heb ook niet het idee dat de scherpslijpers nu heel veel hebben moeten inleveren.

Wellicht is het sentiment dichter bij de top anders, maar vanuit een strategisch oogpunt zou ik het opgebouwde premierwaardige krediet van de VVD niet snel inwisselen voor een geste aan de conservatieve backbenchers. Die laatste groep zit toch al gevangen in de VVD en gaat niet snel naar Baudet, zoals je zelf al zei. Daar toch voor kiezen lijkt een wanhoopsdaad.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174093535
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:05 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is mijn laatste beetje sympathie waar Trump misschien nog op kon rekenen als president verdwenen. Gaat ie verdomme via twitter de burgemeester van San Juan (Puerto Rico) een beetje beledigen, omdat ze daar om hulp vragen :')
:')
Ja doei.
pi_174093542
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Altijd beter dan iets uit dit rijtje:

https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013

Juëquinaisheley .... wat.
Ook infantiel, ik verwacht dan ook niet dat een van hen in de politiek zal belanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:07:36 #70
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174093551
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Altijd beter dan iets uit dit rijtje:

https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013

Juëquinaisheley .... wat.
Hilarius...

;(
pi_174093592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Hilarius...

;(
Is dit sarcasme, of is dat oprecht een naam dat een kind is toebedeeld.
pi_174093595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nostalgist Leandra

Je denkt toch niet dat ik de naam van mijn kind online gebruik, of wel?
Het zou kunnen dat jij naïef bent?
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:10:01 #73
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174093596
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Altijd beter dan iets uit dit rijtje:

https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013

Juëquinaisheley .... wat.
Tong :P staat in de lijst _O-
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:10:43 #74
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174093612
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Is dit sarcasme, of is dat oprecht een naam dat een kind is toebedeeld.
Het staat in die lijst.
pi_174093614
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:05 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is mijn laatste beetje sympathie waar Trump misschien nog op kon rekenen als president verdwenen. Gaat ie verdomme via twitter de burgemeester van San Juan (Puerto Rico) een beetje beledigen, omdat ze daar om hulp vragen :')
Zo, dat duurde.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')