abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174090042
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crazy_Horse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomvrouwtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RondeRotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finagain
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coccinelle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peacefull
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uitgezwaaid vorig topic:

DorothyGale *O* O+

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 05-10-2017 12:53:45 ]
pi_174090056
We sloten af met:
voor Mrs Peel *O*
pi_174090143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:42 schreef MevrouwCactus het volgende:
We sloten af met:
voor Mrs Peel *O*
:D
pi_174090358
Stop maar met juichen, het is helaas mis, helderrood bloed en buikpijn.

Ik kruip onder een steen.
pi_174090753
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Stop maar met juichen, het is helaas mis, helderrood bloed en buikpijn.

Ik kruip onder een steen.
Ach nee :'( Wat klote mrs :*
pi_174090781
Nee Mrs Peel dat meen je niet! :o Drommels dat mag niet hoor! :'(
Dit, dat, alles.
pi_174090817
Verdomme, mrs peel. -O- :*
pi_174091808
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Stop maar met juichen, het is helaas mis, helderrood bloed en buikpijn.

Ik kruip onder een steen.
Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoéft niets te betekenen. Alledrie de keren dat ik zwanger was had ik buikpijn alsof ik ongesteld moest worden en bij de zwangerschap van T en S ben ik flink wat bloed verloren vlak na de positieve test. Toch bleken de vruchtjes er gewoon nog te zitten. En zo zijn er nog veel meer soortgelijke verhalen. Ik blijf stiekem nog even voor je duimen. :*
pi_174092703
Ah nee Mrs Peel, dikke knuf!

Hier is mijn vrouw eindelijk ongesteld, dus maandag echo en starten met medicijnen.
pi_174095819
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:56 schreef Mrs.Peel het volgende:
Stop maar met juichen, het is helaas mis, helderrood bloed en buikpijn.

Ik kruip onder een steen.
Oh nee :'(
  zaterdag 30 september 2017 @ 19:10:11 #11
468165 baktpotet
ham, kaas en room
pi_174097083
Verdomme Mrs.Peel :'(
pi_174100521
Oh nee mrs :'(
  zondag 1 oktober 2017 @ 07:01:53 #13
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174105074
Mrs :*
pi_174105312
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Niet dat ik je valse hoop wil geven, maar het hoéft niets te betekenen. Alledrie de keren dat ik zwanger was had ik buikpijn alsof ik ongesteld moest worden en bij de zwangerschap van T en S ben ik flink wat bloed verloren vlak na de positieve test. Toch bleken de vruchtjes er gewoon nog te zitten. En zo zijn er nog veel meer soortgelijke verhalen. Ik blijf stiekem nog even voor je duimen. :*
Ik weet het even niet meer. Na een heel vervelende ochtend qua pijn wat resulteerde in helderrood bloed, nam de pijn in de loop van de dag af en had ik alleen nog een beetje oud bloed. De pijn was op een gegeven moment helemaal weg. Ik ben doorgegaan met de Utrogestan. Vanochtend een iets donkerder streepje dan gisterochtend... Ik vind het zo moeilijk, mag/moet hoop houden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174105934
Ah wat een onzekerheid Mrs Peel. Ik weet het ook niet zo goed, behalve dat ik voor je blijf duimen. :*

Wij wachten op een reactie van het AMC, we moeten morgen dus langs, maar nog niets gehoord. Morgen voor allebei een (drukke) werkdag dus erg handig is het gebrek aan informatie niet.
pi_174106121
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 08:16 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik weet het even niet meer. Na een heel vervelende ochtend qua pijn wat resulteerde in helderrood bloed, nam de pijn in de loop van de dag af en had ik alleen nog een beetje oud bloed. De pijn was op een gegeven moment helemaal weg. Ik ben doorgegaan met de Utrogestan. Vanochtend een iets donkerder streepje dan gisterochtend... Ik vind het zo moeilijk, mag/moet hoop houden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inderdaad ook gewoon doorgegaan met Utrogestan. Dat moest ook van het ziekenhuis totdat echt bewezen zou zijn dat ik niet (meer) zwanger bleek. Het is gewoon enorm onzeker allemaal en ik kan me je gevoel nu heel goed voorstellen. Ik vond het afwachten na de positieve test zo niet nog erger dan de wachttijd tussen tp en testen. Vooral ook door dat bloedverlies, dat maakt je echt nog meer onzeker. Het bloedverlies hield bij de tweeling tot ongeveer 10 weken aan en zoiets is echt killing. :{
pi_174106777
Oh Mrs Peel wat een onzekerheid! Misschien kun je in het ziekenhuis je HCG laten meten en dan nogmaals om te kijken of het stijgt?
Dit, dat, alles.
pi_174106917
Het kan nog allebei de kanten op mrs. Door de utro is alles ook beter doorbloed en kun je bloedingen krijgen. Ik ken ook veel verhalen zoals die van nikki, maar ook verhalen waar het niet goed af liep.

Woensdag is pas je officiele testdag toch? Ik zou zeggen dat als de test dan een stuk donkerder is, je zeker hoop moet houden.

Sterkte met de onzekerheid en een knuffel
  zondag 1 oktober 2017 @ 10:08:12 #19
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_174107205
Wat een onzekerheid mrs peel :(
Helder bloedverlies zonder stolsels is niet vreemd. Ik heb een innestelingsbloeding gehad van 3 dagen waarbij het er 1 dag ook echt uitliep. Maandverbanden vol. Verschrikkelijk...
Hoop voor jou dat het bloedverlies hierbij blijft en dat het goed gaat :*
pi_174108516
Bedankt voor jullie reacties en adviezen, dat helpt mij wel. Ik wil zo graag zwanger zijn, maar ik ben wel realistisch, het moet wel goed zitten. En als het niet goed is, dan is dat zo, ik kan het niet beïnvloeden en dan is het ook maar beter dat het los komt.

Blijf alsjeblieft nog wel duimen!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 1 oktober 2017 @ 11:00:34 #21
269689 crew  Viv
pi_174108901
Mrs.Peel wat naar van het bloedverlies, ik duim voor je! :*
pi_174109697
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mrs.Peel wat naar van het bloedverlies, ik duim voor je! :*
Bedankt!
pi_174109782
Jee Mrs. Peel, wat een enorme onzekerheid zo -O- Ik ga keihard duimen :*
pi_174109844
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Bedankt voor jullie reacties en adviezen, dat helpt mij wel. Ik wil zo graag zwanger zijn, maar ik ben wel realistisch, het moet wel goed zitten. En als het niet goed is, dan is dat zo, ik kan het niet beïnvloeden en dan is het ook maar beter dat het los komt.

Blijf alsjeblieft nog wel duimen!
Goeie insteek, maar gevoelsmatig natuurlijk niet makkelijk.
Ik duim voor je. :*
pi_174110815
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Bedankt voor jullie reacties en adviezen, dat helpt mij wel. Ik wil zo graag zwanger zijn, maar ik ben wel realistisch, het moet wel goed zitten. En als het niet goed is, dan is dat zo, ik kan het niet beïnvloeden en dan is het ook maar beter dat het los komt.

Blijf alsjeblieft nog wel duimen!
Duimen present!
pi_174110993
Ik duim voor je mrs! Dit wordt gewoon een prachtige baby over 8 maanden :* Dat moet gewoon!
pi_174111561
Ik duim ook heel hard mee mrs.Peel :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174112419
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 10:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
Blijf alsjeblieft nog wel duimen!
Nog een duimer present! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:12:54 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_174115152
Ik duim ook mee :*
Be happy with the little things in life
pi_174116684
Wat een bizarre achtbaan Mrs. Peel! Sterkte, en ik duim dat de test alsmaar positiever wordt en het bloedverlies wegblijft :*
pi_174116897
Ik duim ook zeker nog voor je mee. Maar is het niet verstandig om nu even te wachten met testen tot woensdag? Anders maakt het je misschien alleen maar onzekerder?

Heb je al wat gehoord Exode?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174120616
Jemig Mrs. Peel, wat zenuwslopend! Ik duim ook mee :*
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:19:47 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174120712
Ik heb fok dit weekend amper gezien, maar duim ook mee en steek nu een kaarsje voor je aan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174120907
Ik blijf duimen mrs Peel!

Morgen 14:10 echo en er achteraan medicijnen/hormonen afspraak.
pi_174121039
Spannend Exode! Succes morgen!
pi_174123001
Succes morgen Exode!
pi_174133104
Ik blijf duimen mrs.Peel. Zo ontzettend zenuwslopend!

Spannend Exode! En dan vandaag/morgen meteen beginnen met de medicatie?

Eerste injectie met decapeptyl zit *O*
pi_174133264
Succes Exode!

Ik ben vrijdag tante geworden O+ *O* :'( O+ *;.

En ik wil wel in de OP als iemand daar nog bij kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174135565
Ik kwam terug van vakantie en was het vorige topic aan het doorlopen en al helemaal in de Jompel stemming vanwege Mrs. Peel en dan die domper een paar post later in dit topic; wat rottig dat er nu bloedverlies is zeg!

Dikke knuffel voor Mrs.Peel vanaf hier! Ik duim hard mee.
pi_174136420
Ik maak weer gebruik van mijn onhandige talent om door de Utrogestan heen ongesteld te worden. :'(

Dus ik blijf nog een ronde bij jullie. :)
pi_174139194
Echo was goed, 20 rechts en 15 links. We gaan met lage stimulatie beginnen. Omdat kans op overstimulatie groot is. Zondag weer controle echo.

Verder zag ook alles er prima uit.
pi_174148727
Wat balen Gigil ;(

Exode; zie je meteen op de uitgangsecho al follikels? Nooit geweten!


Hoe gaat het met de rest?
pi_174149646
Gigi jammer hoor.
Ik ben even kwijt welk traject jij doorloopt?

Exode fijn dat er een start is gemaakt. En een goede ook.

En cocci ook begonnen met spuiten.
Bij mij is er bij de uitgangsecho nooit een follikel te zien, omdat ik geen cyclus heb van mezelf. Ik vind dat elke keer weer confronterend om te zien. Dat ik zo stuk ben en dus ook geen schijn van een vage kans heb zonder hulp
pi_174150481
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:19 schreef Arja het volgende:


Bij mij is er bij de uitgangsecho nooit een follikel te zien, omdat ik geen cyclus heb van mezelf. Ik vind dat elke keer weer confronterend om te zien. Dat ik zo stuk ben en dus ook geen schijn van een vage kans heb zonder hulp
Ach, mijn hart brak even toen ik dit las. Ik kan me wel voorstellen dat je je 'stuk' voelt, terwijl je als mens in jouw reacties zo mooi en 'compleet' bent :*

Cocci succes met spuiten! Ook voor de vrouw van Exode. Hoeveel eenheden moet ze spuiten?

Gigil: klote zeg :*

Gefeliciteerd Kirb! Super tof! Confronterend, maar wel super tof. Ik ben jaloers. Ik acht de kans om zelf ooit tante te worden erg klein.

Mrs, hoe is het? Is het bloeden nu gestopt?

Majo, het is oktober! Wat is jullie plan?

Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Ik heb er nog nooit zo op zitten wachten :') door de Provera is mijn cyclus nu wel een stukje langer dan normaal. Woensdag startecho om te kijken of alle follikels rustig zijn. Ik houd er rekening mee dat er nog wat zit en dat we nog een maand moeten wachten.. en toch: Ik wil ook zooo graag een echte poging hebben gedaan met gemak..
pi_174151455
Ik zit in mijn coconnetje, ik lees wel mee, maar kan me even niet inleven. Sorry! Alle lieve meelevende reacties van jullie allemaal zijn heel erg fijn!

Ik bloed nog steeds, streepje is weer donkerder vanochtend. Zo moeilijk! En er valt niets van te zeggen... We vinden het allebei erg moeilijk. Pfff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174157809
Mrs Peel :* :* :* Geen sorry, denk aan jezelf, aan jullie samen en ik duim duim duim duim!

Arja dat lijkt me ook zo naar.

Mijn vrouw was enorm zenuwachtig voor de echo en moest echt huilen bij de 'uitslag' en ze was heel boos. Alles was perfect maar toch al 1,5 jaar bezig en het einde is in zicht voor haar gevoel. Ze snapt er niets van en weet het niet zo goed. Ze is echt anders dan normaal, verdrietig, afwezig, veel hoofdpijn en nergens echt zin in. Mijn vrouw is heel stabiel en rustig dus dat ze zo boos en verdrietig was, is lastig. Ik probeer er vooral te zijn en te luisteren.

Ze moet een halve eenheid spuiten, 37,5 en dat ging gisteren erg goed.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:48:35 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174158562
Mrs, ik blijf duimen hoor!!

en exode.. zo'n traject heft een enorm effect top je gemoedstoestand.. hopelijk kom er deze ronde schot in de zaak! :*

mijn lijf heeft weer eens een eigen willetje... 8)7 8)7
Ik wilde donderdag.. nu wordt het wsl vrijdag of zelfs zaterdag..

Ach jah.. de eitjes groeien iig mooi gelijkmatig.. voorlopig 13 eitjes van rond de 15.5 mm
en dat begin ik te merken in mijn buik.. die zak knikkers }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:44:44 #48
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_174161157
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 22:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik zit in mijn coconnetje, ik lees wel mee, maar kan me even niet inleven. Sorry! Alle lieve meelevende reacties van jullie allemaal zijn heel erg fijn!

Ik bloed nog steeds, streepje is weer donkerder vanochtend. Zo moeilijk! En er valt niets van te zeggen... We vinden het allebei erg moeilijk. Pfff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd moed!! :*
Misschien wel een fijn feitje om te weten. Bij ivf/icsi zie je vaker dat er bloedverlies is in de eerste 12 wkn van de zwangerschap. Nikki is daar een goed voorbeeld van. Daarom zegt het ziekenhuis dat je moet testen ondanks bloedverlies. Mijn duimen blijven voor je draaien
Be happy with the little things in life
pi_174161357
Ik hoop dat je een goede echo hebt woensdag, Peacefull, en dat jullie een succesvolle ronde mogen ingaan.

Exode, misschien ook een stukje ontlading omdat ze zo zenuwachtig was? Heel veel sterkte samen en ik duim voor jullie. :*

Barrel keispannend! Fijn dat het goed lijkt te groeien! Lijkt me een gek gevoel, zo'n knikkerzak :P.

Mrs.Peel jij gebruikte utrogestan toch? Ik lees dat veel dames daar ook wat bloedverlies door hebben. Ik duim heel hard voor je door :*. Het is een prachtig tweede streepje.

Ik heb denk ik mijn ei gespot. Ga nu donderdag, en volgende week maandag en donderdag bloed laten prikken om te kijken of progesteron goed is. Helaas denk ik geen gebruik van ei kunnen maken want vriendlief was een weekend weg.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174163107
Ja, ik gebruik Utrogestan. Vandaag gaat het net als de afgelopen dagen, met nu misselijkheid erbij (van de spanning?) en vanochtend weer een donkerder streepje. Ik heb dat testen 's ochtends echt nodig om de dag door te komen nu.

Iedereen bedankt voor het duimen, zo fijn dat jullie dat voor mij volhouden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174164115
Dankje peace voor je lieve reactie.

Mrs de streepjes zijn hoopgevend. Ik duim door.

En verder iedereen succes. Er gebeurt veel hier op het moment. Wie weet snel een streepjesregen *O*
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:54:10 #52
149959 SQ
snelle trees
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:54:31 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_174174949
En ook nog even een hele dikke knuffel en veel duimen voor mrs Peel :*
disclaimer
pi_174180423
Mrs. Peel wat een onzekerheid zo. :* Gezien de donker wordende streepjes gok ik ook op bijwerking utro.

Ik duim nog even door.
pi_174181418
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 00:09 schreef Cygne het volgende:
Mrs. Peel wat een onzekerheid zo. :* Gezien de donker wordende streepjes gok ik ook op bijwerking utro.

Ik duim nog even door.
Ik hoop het!

Officiële testdatum, ik moest plassen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Peel op 04-10-2017 03:34:40 (Schrijffout) ]
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 04:54:40 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174181486
Ik heb even een tijdje niet meegelezen omdat ik in de VS zit maar dacht laat ik eens kijken hoe het met mijn meiden gaat.

Jeetje Mrs Peel wat een rollercoaster! Ik ga voor je duimen dat je gewoon zwanger bent! Een donker wordende streep lijkt me alleen maar goed toch?

Hier na 73 dagen lijkt het erop dat ik eindelijk ongesteld word. Heb flinke krampen en wat oud bloed bij vegen. Uiteraard zoals voorspelt net als ik op vakantie ben :')

Hoe is het met de rest? Heb ik nog dingen gemist?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174181779
Oh Mrs. Peel, wat enorm spannend! Ik hoop dat je gauw terecht kan in het ziekenhuis voor een echo :*
pi_174183939
Dat is een knaller *O*

Ziekenhuis al gebeld?

Majo ongesteld op vakantie sucks. Toch fijne vakantie!
pi_174184056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 10:42 schreef Arja het volgende:
Dat is een knaller *O*

Ziekenhuis al gebeld?

Majo ongesteld op vakantie sucks. Toch fijne vakantie!
Ja, ik word gebeld door de ivf arts voor verder beleid. Ik heb sinds 2 uur meer pijn en meer bloed, voelt als menstruatie. Ik heb dus ook maar twee paracetamol ingenomen. Dit voelt niet goed, jongens ;(
pi_174184610
Oh nee toch, mrs, niet nu je zo dichtbij bent.

Duimduimduim
pi_174184663
MrsPeel ;( :* ik hoop zo dat het wél goed zit.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174185089
Oh nee Mrs.Peel, ik blijf voor je duimen.
Wellicht dat je zelf kunt voorstellen om twee keer hcg te laten prikken. Dan kunnen ze bepalen of het voldoende is voor de termijn en of het voldoende stijgt. :*
pi_174185203
Goed idee, Nikki, dat geeft iets meer duidelijkheid misschien. Ik wacht nog op het telefoontje.
pi_174185295
Och nee mrs! Dat mag niet!! Sterkte meid :*

Ik ben net voor de startecho geweest. Zag het gelijk al op het scherm: een mega zwart vlak. Een cyste van 4 bij 5 cm. Dus niet staten deze maand en bij voorkeur aan de pil voor een maand. Kutzooi :'( T zal eens meezitten. Welkom in de MMM Peace :'(
pi_174187042
Jeetje Mrs Peel wat een rollercoaster zo. Sterkte ermee. :*

Majo, wat een stomme timing zo middenin de vakantie. Hopelijk is het snel weer voorbij. Ga je dan in NL meteen weer verder deze ronde? Veel plezier nog!

Peace, kutzooi lijkt me het juiste woord. :* Wat gaan ze nu doen met de cyste?

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik gebruik op dit moment alleen Utrogestan. We zijn van ziekenhuis veranderd en de testen wezen uit dat we eigenlijk te goed zijn voor IUI. Dus we gaan pas over een aantal maanden weer starten met IUI en proberen het nu dus met minimale hulp. Onze kansen zijn dan niet heel veel kleiner, maar het scheelt wel een hoop tripjes naar het ziekenhuis en medicijnen.
En het geeft mij wat rust. Na 3,5 jaar vind ik een stapje terug wel even prima. Beetje de balans zoeken in deze rat race. :)
pi_174188397
Mrs Peel wat een onzekerheid zeg! Mijn duimen draaien door.
Majo hoe gaat in de VS, geniet je?
Ah Peace dat is naar, gaat dat vanzelf weg.
pi_174189289
Ah peace. Moeilijk en herkenbaar dat het nooit eens normaal gaat. Knuffel

Gigi heb je een korte lutale fase?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:31:10 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174189535
Peace! wat stom!
was het al bekend over die cyste? is dat evt een verklaring? ( ik ben even de wie wat waar kwijt hoor -O- )


Mrs peel ik blijf voor je duimen hoor!


Arja, wanneer mag jij eigenlijk testen?

ik had vandaag mijn laatste echo.. vrijdag punctie.. verwachtte opbrengst = 15-18 eitjes.. mooi in de lijn der verwachting :Y nu hopen dat het aantal bevruchtingen en embryo's hoger ligt dan de vorige keer..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174190129
Peace wat klote :( moet die cyste nu vanzelf verdwijnen in een maand? Helpt de pil daarbij?

Barrel dat zou een mooie score zijn zeg! Duimen draaien!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 16:38:16 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174190878
Peace wat ontzettend balen -O- hopelijk is de cyste volgende ronde weg!

Mrs Peel ik blijf nog even doorduimen voor je! :*

Gigil, we gaan inderdaad starten als we terugkomen. Ik moet dan zelf een menstruatie opwekken met provera dus we kunnen starten wanneer we willen :)

Exode ik geniet absoluut, het is zo mooi hier O+ waar we nu zitten is het behoorlijk koud, met sneeuw! Maar de uitzichten zijn prachtig O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174191094
MaJo sneeeeuw! Doe eens een foto posten?

Spannend Barreltje! Vanavond pregnyl/ovitrelle zetten? Hopelijk ook een super opbrengst qua eitjes en bevruchtingen!

Peacefull, wat ontzettend balen zeg! Zo duurt het wachten als maar langer. Ik weet niet of men dat ook in het ziekenhuis hebben verteld (bij mij niet in juli). Bij extreme pijn meteen bellen!
Zo'n cyste kan overigens ook knappen, geeft een hoop zooi. Maar kan ook vanzelf verdwijnen. Hopelijk een beetje snel.

Mrs.Peel; ook al lijkt het niet zo goed, toch blijf ik doorduimen! :*Ben je al terug gebeld door de IVF arts?

Gisteren een flink botte naald bij de decapeptyl... au! Verder tot nu toe appeltje eitje. Nergens last van :)
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 18:20:32 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174192875
Ik zal vanavond een foto posten :Y We moeten nu weer verder :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174193119
Cocci wat fijn dat het je meevalt. Wanneer heb je een echo?

Barrel toch op vrijdag. Ik duim voor veel bevruchtingen.

Ik mag volgende week donderdag testen. Ik geloof dat ik er weinig van verwacht, maar dat is meestal zo in de eerste wachtweek. In de tweede wachtweek wordt het vaak toch wel weer spannend
pi_174194673
Ik ben erg benieuwd naar MaJo's avonturen.

Arja, ik duim ook voor jou! Wachten is zóóó moeilijk, hopelijk kan jij dat beter dan ik.

Shit Peace, wat kaa uu tee :(

Wolken, wat vervelend dat je zo lang al aan het wachten bent op je volgende cyclus. De antwoorden van ervaringsdeskundigen klinken gelukkig wel hoopvol!

Cocci, fijn dat het allemaal zo goed/makkelijk gaat! Hopelijk verloopt deze poging van begin tot eind net zo vlekkeloos!

Go Barreltje, ik zal duimen voor een mooi resultaat!

Volgens mij vergeet ik iemand, maar ik zit mobiel, dus bij voorbaat sorry!

De pijn is wat afgenomen, het bloedverlies lijkt ook weer wat te minderen. Ik vind het lastig om in te schatten hoeveel bloed ik al verloren ben en hoe dat zich verhoudt tot een menstruatie. Ik gebruik nu namelijk inlegkruisjes en maandverband, terwijl ik normaal alleen tampons gebruik. Maar ik heb zo het gevoel dat ik (nog) geen miskraam heb gehad.

Het telefoongesprek met de ivfarts was fijn, ze leefde goed mee en we hebben een aantal opties besproken: echo vervroegen, 2x bloedprikken of afwachten en gewoon over 3 weken een echo doen. Ik heb gekozen voor het laatste. Ik ben niet op zoek naar mogelijk valse zekerheid of hoop. Bij klachten of twijfel mag ik altijd weer bellen. Ik ben tevreden zo. 27 oktober is de echo, als het goed gaat natuurlijk!
pi_174194804
Wat een fijn gesprek en dat je zelf de regie hebt. Ik hoop dat het bloeden gauw stopt en je vertrouwen steeds groter wordt. Was het maar vast 27-10 he?
Ik ben even kwijt hoe dat toen met Emmy ging. Zou er de 27e al een hartje te zien moeten zijn?

Duimduimduim
pi_174194912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef Arja het volgende:
Wat een fijn gesprek en dat je zelf de regie hebt. Ik hoop dat het bloeden gauw stopt en je vertrouwen steeds groter wordt. Was het maar vast 27-10 he?
Ja, helemaal dit! Ik vind het natuurlijk nog steeds retespannend, maar het was fijn om dit zo te bespreken. Ze feliciteerde me, en ik hoorde op de achtergrond mijn hoofdbehandelaar ook gefeliciteerd roepen :D Het zijn hele lieve mensen daar, en dat is zo verschrikkelijk belangrijk.

Ik ben dan ruim 7 weken, dus dat moet dan kunnen volgens mij!
pi_174195025
Oeh Majo!!! In de VS nu? Super gaaf. Enjoy :) Even energie opdoen voordat het circus weer gaat beginnen.

Barrel, toch op vrijdag. Laat het jullie dan in ieder geval een hele mooie oogst en veel bevruchtingen opleveren :* Ik duim

Gigil ook al zo lang bezig :* Hopelijk snel een mooi resultaat voor jullie.

Lief al jullie reacties <3. Barrel: niet bekend maar ik was er wel voor gewaarschuwd dat er iets kon ontstaan omdat er 4 eitjes waren en we de poging dus niet afgemaakt hebben. Ik ging er heen met in mijn hoofd dat we nog een maand zouden moeten wachten. Maar toch... de teleurstelling :'( Cocci, bedankt voor de tip nog. Dat hebben ze mij niet verteld inderdaad. Toch goed om te weten.
Weet iemand eigenlijk ook hoe een cyste ontstaat? En waar het uit bestaat en hoe het weer weg gaat (behalve het knappen en de troep, Wat voor soort troep komt er dan uit?)
Morgen ga ik eerst strijden voor andere (al bestaande) kindjes in Den Haag ;)
pi_174195151
Zo'n cyste ontstaat vaak als er een eisprong niet helemaal goed gegaan is. Dat de follikel niet openbarst en er daardoor een cyste ontstaat. Een folliculaire cyste :)

Bij mij was het heel erg dik donkerbruin bloed wat eruit kwam. Net een pot nutella wat uit mij kwam :Y)
pi_174195394
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:52 schreef coccinelle het volgende:
Zo'n cyste ontstaat vaak als er een eisprong niet helemaal goed gegaan is. Dat de follikel niet openbarst en er daardoor een cyste ontstaat. Een folliculaire cyste :)

Bij mij was het heel erg dik donkerbruin bloed wat eruit kwam. Net een pot nutella wat uit mij kwam :Y)
Thnx voor de uitleg! Als ik keek naar de kant waar deze zat zal het wel die van 14 mm zijn geweest en dus niet gesprongen zijn? De andere 3 waren nl een stukje groter.

Een pot nutella :o OMG. Nu kan ik mijn broodje chocopasta morgen niet meer zonder mental image eten :')
pi_174196424
Mrs.Peel fijn dat het zo'n goed gepsrek was en dat je daardoor een weloverwogen keuze hebt kunnen maken. Laat het maar snel 27 oktober zijn. :*
pi_174197847
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:52 schreef coccinelle het volgende:
Zo'n cyste ontstaat vaak als er een eisprong niet helemaal goed gegaan is. Dat de follikel niet openbarst en er daardoor een cyste ontstaat. Een folliculaire cyste :)

Bij mij was het heel erg dik donkerbruin bloed wat eruit kwam. Net een pot nutella wat uit mij kwam :Y)
Ik ben een beelddenker :{w

Hopelijk gaat de punctie goed Barreltje en weten ze veel eitjes te bevruchten.

Gigil, een rat race is wel een goede treffende omschrijving voor het hele traject. Ik hoop dat je de komende tijd dan weer wat rust kan vinden. Hoeveel IUI pogingen heb je nu gehad?

Peace ;( Moet de cyste nu vanzelf verdwijnen?

Ms Peel, heeft de arts je ook kunnen geruststellen dan het bloedverlies een bijeffect van de IVF kan zijn? Met 7 weken zou je idd het hartje kunnen zien.

Arja, misschien is het ook een stukje zelfbescherming om je optimisme te temperen omdat de teleurstelling anders zo groot is.

Majo, ondanks je ongesteldheid nog heel veel plezier op vakantie!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174200137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:15 schreef Wolken het volgende:

[..]

Knip

Ms Peel, heeft de arts je ook kunnen geruststellen dan het bloedverlies een bijeffect van de IVF kan zijn? Met 7 weken zou je idd het hartje kunnen zien.

Knip
Nou, het is natuurlijk allemaal mogelijk, en niemand kan daarin nu duidelijkheid geven. Ze reageerde enthousiast dat ik nu zwanger ben, en dat vond ik eigenlijk genoeg. Nu lijkt het goed, niemand weet hoe het straks is een niemand kan het beïnvloeden. Het is goed zo.
pi_174204409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:20 schreef Arja het volgende:
Ah peace. Moeilijk en herkenbaar dat het nooit eens normaal gaat. Knuffel

Gigi heb je een korte lutale fase?
Ja. :) En ik had gehoopt dat deze dosis de boel goed zou verlengen, maar ik word vooralsnog voor het einde gewoon ongesteld. (Ik heb al eerder een lagere dosis gebruikt en toen kon ik de kuur toch vaak wel afmaken.)

Wow Barreltje, wat een opbrengst! *O*

Majo, wat fijn dat jullie zelf kunnen starten. En veel plezier! Ik ben maar een klein beetje jaloers. ;)

Coccinelle dat scheelt. Op de botte naald na. :X

Haha Arka, ik heb regelmatig dezelfde maandelijkse symptonen. Van "ach het is toch niks, naar "waar liggen de Rennies eigenlijk, want ik heb ze vast snel nodig". :P

Mrs. Peel wat een fijn gesprek. En *O* voor het minderen van bloed. Hopelijk duren de dagen tot de 27e niet al te lang. :*

Peace, stom dat het niet zo werkt dat je zo'n teleurstelling in je hoofd alvast kunt incalculeren. :* Hopelijk loos je snel je Nutella (ik eet voorlopig hagelslag :D ).

Wolken, ik heb twee keer IUI gedaan. :)
pi_174204745
Helaas toch weer meer bloed, het loopt eruit zeg maar, maar:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft elke dag spannend.
pi_174206266
Au botte naald bij Coccinelle.
Pff Mrs Peel wat een rollercoaster!

Mijn vrouw prikt dus sinds dinsdag hormonen en heeft sinds gisteren pijn, in haar zij en in haar buik. Ze denkt zelf dat het haar darmen zijn en die horen inderdaad bij de bijwerkingen. Ze klaagt nooit dus als ze zegt dat ze pijn heeft...

Wilde ze vanochtend op haar vrije dag rustig opstarten. Dus ik B uit bed gehaald en aangekleed en met boekjes in zijn slaapkamer 'gezet'. Ga ik ontbijten om naar mijn werk te gaan, is het toilet volledig overgestroomd :{ En een week geleden is er nog een loodgieter geweest omdat het toilet vaak niet helemaal goed doortrekt en er elke ochtend niet zo'n fijne geur uitkwam. 'Niets aan de hand mevrouwtje'

Kortom, rustig opstarten werd met zijn 2en op de knieën dweilen en deuren openzetten voor de stank. Ik zit inmiddels op mijn werk en de loodgieter die er binnen een uur zou zijn, is er 2,5 uur later nog steeds niet.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:19:42 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174206367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef exode het volgende:
Au botte naald bij Coccinelle.
Pff Mrs Peel wat een rollercoaster!

Mijn vrouw prikt dus sinds dinsdag hormonen en heeft sinds gisteren pijn, in haar zij en in haar buik. Ze denkt zelf dat het haar darmen zijn en die horen inderdaad bij de bijwerkingen. Ze klaagt nooit dus als ze zegt dat ze pijn heeft...

Wilde ze vanochtend op haar vrije dag rustig opstarten. Dus ik B uit bed gehaald en aangekleed en met boekjes in zijn slaapkamer 'gezet'. Ga ik ontbijten om naar mijn werk te gaan, is het toilet volledig overgestroomd :{ En een week geleden is er nog een loodgieter geweest omdat het toilet vaak niet helemaal goed doortrekt en er elke ochtend niet zo'n fijne geur uitkwam. 'Niets aan de hand mevrouwtje'

Kortom, rustig opstarten werd met zijn 2en op de knieën dweilen en deuren openzetten voor de stank. Ik zit inmiddels op mijn werk en de loodgieter die er binnen een uur zou zijn, is er 2,5 uur later nog steeds niet.
Ah wat balen... dat is echt een heel rottig begin van de dag. Hopen dat het snel opgelost is.

Ik ben begonnen aan het 'aaah er komt iets spannends aan, laat ik hele zakken pepernoten eten'-ritueel. Vandaag nog tot 14:15 op kantoor en dan begint het aftellen tot morgenmiddag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 5 oktober 2017 @ 10:47:33 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174207108
bwuh exode! wat een ellende..
al begreep ik dat toiletten schoonmaken ook een omen is voor zwangere vrouwen.. ;)

ik heb me vandaag ziek.gemeld.. morgen punctie en vandaag een pijnlijke buik.. zitten is gewoon te krap ofzo.. -O- Ik ben normaal ook geen zeur.. maar nu moest het maar even..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174208185
Och mrsPeel, Wat een achtbaan! Ik blijf heel heel heel hard voor je duimen.

Wat een rot start van de dag Exode.

Spannend Tink. Ik hoop voor het meest gunstige scenario voor jou :*

Ach Barrel. Vervelend dat je zo'n last hebt. Beterschap en heel veel succes morgen!

[ Bericht 13% gewijzigd door Peacefulll op 05-10-2017 11:39:34 ]
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 18:15:29 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174215915
Mrs Peel zolang de test positiever wordt zou ik positief proberen te blijven. ik hoop echt dat het goed zit :*

Barrel ik herken dat wel. Je buik zit dan zo vol dat je gewoon niet meer goed kan functioneren. Veel succes morgen! Ik ga duimen voor een goede opbrengst.

Hier een paar foto's voor de liefhebbers. De foto's met sneeuw heb ik helaas nog niet online dus daar moeten jullie nog even op wachten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174225663
Majo wat een toffe foto's! O+

Exode, je vrouw had een flinke voorraad follikels toch? Bij pijn aan de zijkant van haar buik kan het best gewoon het groeien van de follikels zijn. De eierstokken zetten flink uit en dat kan best gepaard gaan met een pijnlijk gevoel weet ik nog van mijn behandelingen.
Is jullie wc inmiddels gefixt? :o

Mrs.Peel gewoon even een :*. Deze onzekerheid is gewoon niet leuk. :{
pi_174227354
Mrs. Peel, wat afschuwelijk elke keer dat bloedverlies. En dan wel elke dag een toename. Je zal wel kapot zijn van alle emoties :*

Succes vandaag Barreltje, ik duim voor een goede opbrengst :s)

En voor de rest natuurlijk ook :*
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 07:50:36 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174227648
D-day... ik ga stuk van de zenuwen hier. [/egopost]

En ik edit die egopost nog even om Barreltje heel veel succes te wensen vandaag en blij te zijn voor Exode dat de verzekering betaalt :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Tink89 op 06-10-2017 09:01:52 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174227855
Succes vandaag Barreltje!
Majo, mooie foto's!! Fijn om te lezen dat je geniet.

De wc is gefixt, de gang en speelkamer van B grondig schoongemaakt en flink doorgelucht. Waarschijnlijk is het riool in onze voortuin verzakt dus er moet een camera onderzoek komen. Hopelijk volgende week. 1 geluk, de verzekering betaalt (nou ja niet die verzakking in de voortuin wel de rest)
Vanochtend stonk het ook weer goed uit het toilet ;(

Dat kan natuurlijk ook Nikki, de pijn was vanochtend wat minder in ieder geval. Maar algehele lamlendigheid.
pi_174228537
Barreltje, heel veel succes vandaag! O+ *O*

Exode wat een drama :X hopelijk is het heel gauw opgelost.

MaJo O+ O+ O+ ohhh ik wil ook weer. En die knoop hebben we inmiddels doorgehakt. Wij gaan in april/mei weer naar de VS :Y. Voelt een beetje dubbel want het is de troostprijs, maar besloten dat we niet in wachtstand gaan :Y.

Tink! Ik duim voor goede uitslagen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:47:35 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174229025
Zo hebben wij besloten om in het voorjaar een grote wildwatertrip te doen (kano en raft) als we nu niet mogen beginnen. Het voelt als een schrale troost, maar toch...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:51:54 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174231491
Succes vanmiddag Tink.. hopen op een goed resultaat!

hier de punctie gehad.. 26 folikels aangeprikt.. 19 eitjes..
morgen horen we hoeveel er met icsi bevrucht zijn..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174231627
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:51 schreef Barreltje het volgende:
Succes vanmiddag Tink.. hopen op een goed resultaat!

hier de punctie gehad.. 26 folikels aangeprikt.. 19 eitjes..
morgen horen we hoeveel er met icsi bevrucht zijn..
Wat een goede oogst! Ik duim op mega veel bevruchtingen voor je. Hoe was de punctie? Hoe gaat het met jou?

Tink, succes vandaag. Ik denk aan je :*

Kirb, Wat een mooi vooruitzicht! Wij willen ook erg graag nog naar de VS als een kindje toch maar op zich laat wachten. Financieel hebben we nu even wat tegenslagen gehad helaas, dus ik hoop dat we nog genoeg kunnen sparen om te gaan in de zomer. Toch iets om naar uit te kunnen kijken.

Majo, prachtige foto's! Geniet, geniet, geniet :*
pi_174231909
Wat een score Barreltje! Hopelijk was het allemaal goed te doen, lekker bijkomen nu. Duimen voor veel bevruchtingen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174232866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:18 schreef exode het volgende:
Succes vandaag Barreltje!
Majo, mooie foto's!! Fijn om te lezen dat je geniet.

De wc is gefixt, de gang en speelkamer van B grondig schoongemaakt en flink doorgelucht. Waarschijnlijk is het riool in onze voortuin verzakt dus er moet een camera onderzoek komen. Hopelijk volgende week. 1 geluk, de verzekering betaalt (nou ja niet die verzakking in de voortuin wel de rest)
Vanochtend stonk het ook weer goed uit het toilet ;(

Dat kan natuurlijk ook Nikki, de pijn was vanochtend wat minder in ieder geval. Maar algehele lamlendigheid.
helemaal offtopic hier maar als ze het riool gaan onderzoeken check dan even vanaf waar het riool van de gemeente is. dat is normaal gesproken vanaf de erfgrensput die ergens in de voortuin zit.
(hier ook last van een verzakt riool maar de verzakking zit na de erfgrensput dus daar is de gemeente voor verantwoordelijk)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:15:27 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174233105
Goede oogst Barreltje!

Hier voorzichtig goed nieuws bij de endocrinoloog! :D Waardes aan de hoge kant, maar niet te hoog. Dus we mogen het onder hele strenge controle gaan proberen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174233129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:15 schreef Tink89 het volgende:
Goede oogst Barreltje!

Hier voorzichtig goed nieuws bij de endocrinoloog! :D Waardes aan de hoge kant, maar niet te hoog. Dus we mogen het onder hele strenge controle gaan proberen!
Jeej voor het groen oranje licht *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174233287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:01 schreef Elleska het volgende:

[..]

helemaal offtopic hier maar als ze het riool gaan onderzoeken check dan even vanaf waar het riool van de gemeente is. dat is normaal gesproken vanaf de erfgrensput die ergens in de voortuin zit.
(hier ook last van een verzakt riool maar de verzakking zit na de erfgrensput dus daar is de gemeente voor verantwoordelijk)
Thx! Op zoek naar een riool bedrijf met camera mogelijkheid kwam ik op de website van onze gemeente die het melden zelfs verplichten. Stel dat het hun grond is en wij lossen het nu zelf op, mogen we ook zelf betalen. Aparte is alleen dat ze zelf van niets weten als ik bel.....
Probleem zit waarschijnlijk onder het overpad, wordt leuke discussie van wie dat is.
pi_174233896
de gemeente deed bij ons ook alsof ze van niets wisten en probeerde het probleem op ons af te schuiven.
opzich valt er weinig te discussiëren. het hoofdriool tot en met de erfgrensput is van de gemeente, vanaf daar loopt er een buis naar jullie woning, dat stuk buis is jullie eigen verantwoordelijkheid.

Degene die het cameraonderzoek uitvoert herkent de put wel als het goed is.
pi_174233974
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:15 schreef Tink89 het volgende:
Goede oogst Barreltje!

Hier voorzichtig goed nieuws bij de endocrinoloog! :D Waardes aan de hoge kant, maar niet te hoog. Dus we mogen het onder hele strenge controle gaan proberen!
Tink *O* Zo blij voor je!!!! Feest feest feest
pi_174234507
Fijn Tink!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174235724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:49 schreef Elleska het volgende:
de gemeente deed bij ons ook alsof ze van niets wisten en probeerde het probleem op ons af te schuiven.
opzich valt er weinig te discussiëren. het hoofdriool tot en met de erfgrensput is van de gemeente, vanaf daar loopt er een buis naar jullie woning, dat stuk buis is jullie eigen verantwoordelijkheid.

Degene die het cameraonderzoek uitvoert herkent de put wel als het goed is.
Ze gaan bedrijf inzetten, dank voor je reacties nog.
pi_174235761
Go Tink!
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:49:55 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174236389
Barreltje wat een mooie score! Spannend hoor, ik ga duimen voor veel bevruchtingen ^O^

Kirb wat tof! Waar willen jullie heen? Wij hebben ook gewoon mooie reizen gemaakt, juist ook omdat het nu nog kan :Y

Waaaaah Tink wat een super nieuws!!! *O* Had je je spiraaltje nou al laten verwijderen?

Mrs Peel hoe gaat het nu? Hopelijk geen bloedverlies meer :*

Bij mij is de menstruatie weer niet doorgebroken. Wel krampen en een paar keer oud bloed bij vegen maar that's it :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:03:54 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174236646
Vreemd Majo... enig idee hoe het kan dat het niet doorbreekt?

Stom wel: onze huisartsenpraktijk blijkt vanmiddag ineens gesloten. Nu moet m'n spiraaltje dus nog (door werkomstandigheden en het regeerakkoord kunnen maandag en dinsdag niet) tot woensdag blijven zitten... Ik had het niet eerder laten verwijderen, omdat we bij slecht nieuws nog minstens een half jaar tot acht maanden moesten wachten. En zo lang met condooms, neuh.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174237915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:49 schreef MaJo het volgende:
Kirb wat tof! Waar willen jullie heen? Wij hebben ook gewoon mooie reizen gemaakt, juist ook omdat het nu nog kan :Y
Vliegen op Las Vegas en dan o.a. Grand Canyon, Zion en Bryce :). (zie je pm historie, ik was diegene die je lastig viel over MyVegas :P)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174250970
Barreltje wat een score! Hoop op veel bevruchtingen. Superspannend

Tink wat een goed nieuws! Nu het spiraaltje nog

Mrs hoe is het met jou?
pi_174251280
Veel bloedverlies nog steeds, en buikpijn. Deze ronde is zeker niet goed, en nu wil ik niets liever dan dat het over is zodat ik weer gezellig dingen met man en zoon kan doen ;(

Iedereen heel erg bedankt voor het duimen en meeleven, dat helpt toch een beetje!
pi_174251358
Dikke kus Mrs :*
pi_174252111
Ah mrs :'(
Is de test ook lichter/weet je het zeker?
pi_174252132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:46 schreef Arja het volgende:
Ah mrs :'(
Is de test ook lichter/weet je het zeker?
Gisteren voor het laatst getest, die leek iets lichter, ik test maandag weer, ik heb dan ook een belafspraak met de poli. Ik bloed genoeg om geen hoop meer te hebben.
pi_174252395
Mrs.Peel :'(
pi_174252598
Nee, mrs Peel. :'( Ik had toch zo anders gehoopt. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:33:17 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174253721
ohw mrs... wat jammer nu..
Hoeveel cryos heeb je nog?

hier goed nieuws van.het ziekenhuis (voorlopig)
19 eitjes, daarvan waren er 15 geschikt voor bevruchting en van die 15 hebben er 13 al een eerste deling laten zien.. dan moeten er haast wel meer dan 2 embryos over blijven zou je denken.. Maandag terugplaatsing.. spannend!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174253901
Barreltje wow die andere hormonen doen hun werk *O*
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:47:49 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174253974
nogal.. vorige keer was het 8 bevruchtingen uit 16 eitjes
nu dus 13 uit 19..

may the odds be in our favor ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174254287
MrsPeel :'( :* :* :*!

En barreltje, wat fijn dat het zo goed lijkt te gaan!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174255289
MrsPeel :'( Sterkte dame. Ik duim nog voor een wondertje voor jullie.

Barrel! Wat een top uitslag tot nu toe. Je bent bijna pupo!!!!! *O*
pi_174266351
Barreltje wat goed! Fingers crossed dat jullie er nu ook een paar mooie cryo's aan over houden.

Tink wat fijn dat jullie van start mogen! *O*

Mrs.Peel wat een rotnieuws. ;(
  zondag 8 oktober 2017 @ 08:04:29 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174273478
Mrs Peel :'( dat het maar snel voorbij mag zijn.

Barreltje, wat een mega-oogst! *O*

Ik bedacht dat er zoiets bestaat als een digitaal afsprakensysteem bij de huisarts en dus gaat m'n spiraaltje er morgenmiddag uit. Spannend!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174274723
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 08:04 schreef Tink89 het volgende:
Mrs Peel :'( dat het maar snel voorbij mag zijn.

Barreltje, wat een mega-oogst! *O*

Ik bedacht dat er zoiets bestaat als een digitaal afsprakensysteem bij de huisarts en dus gaat m'n spiraaltje er morgenmiddag uit. Spannend!
Slim van je! Spannend inderdaad :)
pi_174279740
Tink, wat tof dat je er voor mag gaan! Heel veel plezier met de jacht naar het tweede streepje *O*

Mrs. Peel, een hele dikke knuffel. Hopelijk krijg je snel definitieve duidelijkheid. Wat rot dat het zo is gelopen :*

Barreltje, wat ga je goed! Het blijft gek dat de vorige ronde niet gelukt is terwijl je ook best goede scores had. Maar nu lijkt het nog beter te gaan! Bijna pupo ^O^

Ik mag 14 november naar een voorlichtingsbijeenkomst in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ik daar nog iets nieuws hoor ;) En dit is de laatste cyclus voordat ik aan de pil moet beginnen. Eigenlijk mooi dat het op mijn werk zo is gelopen dat het traject redelijk te combineren lijkt met mijn werk. En in april gaan we een mooie roadtrip maken in Amerika, dat komt hopelijk ook precies goed uit. Geinig dat er ook Kirb en MaJo dat doen/gedaan hebben :D Mijn man had het als verrassing geboekt O+ Wij gaan naar Miami en vliegen terug vanuit New York.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 8 oktober 2017 @ 14:42:03 #127
269689 crew  Viv
pi_174282484
Mrs Peel :*
Dit, dat, alles.
pi_174285369
Dikke knuffel Mrs Peel!

Gogogo Barreltje!

Vandaag controle echo gehad. Gaat goed. Woensdag weer echo en dan als het goed is laatste spuit en vrijdag Inseminatie.
pi_174285750
Klinkt goed exode.

Cocci hoe is het met jou?
pi_174286704
Dat gaat snel exode!


Eerste doosje deca is leeg. Het gaat echt boven verwachting goed! Vrijdag de uitgangsecho en dan hopelijk beginnen met stimuleren.

Op hoeveel dagen stimuleren kan ik ongeveer rekenen? 10-20 dagen?
pi_174286984
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:46 schreef coccinelle het volgende:
Dat gaat snel exode!


Eerste doosje deca is leeg. Het gaat echt boven verwachting goed! Vrijdag de uitgangsecho en dan hopelijk beginnen met stimuleren.

Op hoeveel dagen stimuleren kan ik ongeveer rekenen? 10-20 dagen?
Ik heb in totaal 28 dagen gespoten, iets langer dan verwacht.

Arja, hoe gaat het met jou?

Barreltje al PUPO?

Spannend Tink!
  zondag 8 oktober 2017 @ 22:05:22 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174289521
ik heb 11 dagen gespoten cocci..
op dag 3 uitgangsecho dag 4 tot dag 12 fostimon en vanaf dag 7 tot dag 12 dat andere spul er bij (ben even de naam kwijt) op dag 12 pregnyl om de ovulatie op te wekken en dag 14 de punctie

morgen tp.. spannend!!! :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174289665
Succes morgen Barreltje!

Hopelijk ben ik eind deze maand ook pupo!
pi_174290127
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:35 schreef BobbyMcGee het volgende:
Geinig dat er ook Kirb en MaJo dat doen/gedaan hebben :D Mijn man had het als verrassing geboekt O+ Wij gaan naar Miami en vliegen terug vanuit New York.
_O- Ik ben vorig jaar naar Amerika geweest ( Las Vegas, Bryce, Zion, Canyonlands, GC ) En ik ga in maart weer met mijn ouders, broer en zus.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Mrs Peel, de onzekerheid is slopend.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 04:09:25 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174293569
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:35 schreef BobbyMcGee het volgende:
Tink, wat tof dat je er voor mag gaan! Heel veel plezier met de jacht naar het tweede streepje *O*

Mrs. Peel, een hele dikke knuffel. Hopelijk krijg je snel definitieve duidelijkheid. Wat rot dat het zo is gelopen :*

Barreltje, wat ga je goed! Het blijft gek dat de vorige ronde niet gelukt is terwijl je ook best goede scores had. Maar nu lijkt het nog beter te gaan! Bijna pupo ^O^

Ik mag 14 november naar een voorlichtingsbijeenkomst in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of ik daar nog iets nieuws hoor ;) En dit is de laatste cyclus voordat ik aan de pil moet beginnen. Eigenlijk mooi dat het op mijn werk zo is gelopen dat het traject redelijk te combineren lijkt met mijn werk. En in april gaan we een mooie roadtrip maken in Amerika, dat komt hopelijk ook precies goed uit. Geinig dat er ook Kirb en MaJo dat doen/gedaan hebben :D Mijn man had het als verrassing geboekt O+ Wij gaan naar Miami en vliegen terug vanuit New York.
Ook al naar de VS, wat tof! Dit is al onze derde keer samen en vijfde keer voor beiden dus we zijn wel liefhebbers ;)

Barreltje spannend hoor! Ik ga duimen voor een mooie score ^O^

Exode en cocci ook goed nieuws, hopelijk komt er iets moois uit voort!

De menstruatie heeft bij mij weer niet doorgezet. Ik tel dus gewoon maar weer verder :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 04:16:03 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174293578
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:24 schreef Wolken het volgende:

[..]

_O- Ik ben vorig jaar naar Amerika geweest ( Las Vegas, Bryce, Zion, Canyonlands, GC ) En ik ga in maart weer met mijn ouders, broer en zus.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Mrs Peel, de onzekerheid is slopend.
Wat leuk! Waar ga je deze keer heen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174293886
Succes vandaag met de terugplaatsing Barreltje!!
Dit, dat, alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 08:55:08 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174294384
Succes vandaag Barreltje!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174294472
Barrel!!! Toi, toi, toi *O*
pi_174294520
Succes vandaag Barreltje!
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:23:07 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174294664
ik mag vanmiddag!!

ben vooral ook benieuwd naar het aantal embryo's.. 3 tot 5 zou prima zijn 2 een teleurstelling en meer dan 5 een feestje :P

we zien wel iig!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:00:45 #143
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_174295255
Mrs :* dikke knuffel

Barreltje!!! Spannend je bent gewoon straks PUPO. Mijn duimen gaan draaien
Be happy with the little things in life
pi_174295461
Mrs. Peel, wat naar ;( Hoop dat je gauw weer verder kan op de manier waarop je wilt :*

Jee Barreltje, spannende dag voor je! Ga duimen voor 5 embryo's en een goede terugplaatsing :)
pi_174297636
We gaan voor een feestje Barreltje *O*


Bah... onttrekkingsbloeding na stoppen van de pil. Hopelijk voorlopig de laatste bloeding!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 13:38:39 #146
269689 crew  Viv
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:34:10 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174302277
:s) :s)

de rest deelt ook nog steeds goed door, met 7 klasse 1 en 5 klasse 2 embryo's

nu 2 weken wachten op de test en de brief.. :B
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174302390
Barreltje pupo *G*!

Mrs. :*!
pi_174303325
Wat goed Barreltje! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174305157
Wow Barreltje, wat eenn goede score! En pupo! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_174305357
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:34 schreef Barreltje het volgende:
:s) :s)

de rest deelt ook nog steeds goed door, met 7 klasse 1 en 5 klasse 2 embryo's

nu 2 weken wachten op de test en de brief.. :B
PUPO *O* en die score klinkt erg goed voorlopig!
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 17:49:25 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174306229
Wow barrel wat goed!! En pupo *O* O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:05:42 #153
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174306709
Barrel *O* Heb je al veel lijm ingekocht? ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174306881
Barreltje pupo *O*
pi_174306965
Barreltje! *O* *O* *O*

Majo, mijn broer en ik zijn de reis samen aan het stellen en willen iig naar Alcatraz en vanuit daar langs LV en de parken daar in de buurt bezoeken en een stukje Route 66 meepakken. Mijn vader is nu 74 en wat slechter ter been dus we moeten daar wel rekening mee houden. Het is vooral een reis om mooie herinneringen te maken en nog eenmaal met onze ouders op reis te gaan. Waar zit jij nu?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174307612
Barrel wat klinkt dat goed!! *O* Daar gaat jullie kindje tussen zitten hoor, ik voel het. En heb je nu zo'n goede opbrengt doordat je nu met andere soort hormonen gestimuleerd hebt? Of gewoon toeval?
pi_174309291
Barreltje *O*

En wat een fantastische score :o Wat een verschillen bij iedereen qua opbrengst, ik vraag me wel af of we goed zitten waar we nu onder behandeling zijn. Wij hebben nu nog 2 cryo's, maar als die niet goed ontdooien, is deze ronde over en hebben we nog maar 1 vergoede poging :{

Iemand nog tips?

Ik heb nog steeds buikpijn en best wel bloedverlies. Ik heb vanmiddag telefonisch overlegd en ik ga morgen en donderdag HCG prikken. Ik hoop dat mijn lijf het zelf oplost, liever geen pillen of curettage aub :(
pi_174310975
Barreltje wat een prachtige score! *O*

Mrs.Peel hopelijk geeft de hcg bepaling uitsluitsel. :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:08:03 #159
269689 crew  Viv
pi_174317019
Barreltje PUPO! *O* En klinkt goed, van die andere embryo's!

Mrs.Peel hopelijk is het allemaal snel en vanzelf achter de rug. :*
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 05:14:35 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174318062
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:18 schreef Wolken het volgende:
Barreltje! *O* *O* *O*

Majo, mijn broer en ik zijn de reis samen aan het stellen en willen iig naar Alcatraz en vanuit daar langs LV en de parken daar in de buurt bezoeken en een stukje Route 66 meepakken. Mijn vader is nu 74 en wat slechter ter been dus we moeten daar wel rekening mee houden. Het is vooral een reis om mooie herinneringen te maken en nog eenmaal met onze ouders op reis te gaan. Waar zit jij nu?
Klinkt goed! Die reis hebben we 3 jaar geleden gedaan dus als je nog tips nodig hebt stuur me even een berichtje :)

We zitten momenteel in het noordwesten. We hebben net Yellowstone en Grand Teton gedaan, dat was echt fantastisch O+ Morgen gaan we richting Oregon en dan weer terug naar Washington (de staat). Ik hou zoveel van dit land O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174318841
Ohhhhh yellowstone en Grand Teton (grote tieten!) zijn geweldig! Heb je ook die wandeling om het meer gedaan bij GT?

Barreltje *O* *O* *O*
pi_174319434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:50 schreef exode het volgende:
Ohhhhh yellowstone en Grand Teton (grote tieten!) zijn geweldig! Heb je ook die wandeling om het meer gedaan bij GT?

Barreltje *O* *O* *O*
Bedoel je bij Jenny lake? Die is zo tof! <3
Heel veel plezier nog Majo!!

Mrs.Peel ik hoop dat de HCG bepaling meer duidelijkheid geeft. Zou het evt. nog wel goed kunnen zitten? Ik duim nog even voor je door :*.

Ik heb last van spotting, zal vandaag of morgen wel doorbreken wat wederom een LF van ongeveer 8 dagen betekend. Heb op dag 3 en 7 na ovulatie op progesteron mogen prikken (dag 10 haal ik dus niet). Ben benieuwd wat de waarden zijn.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174319828
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:44 schreef Kirb het volgende:

[..]


Mrs.Peel ik hoop dat de HCG bepaling meer duidelijkheid geeft. Zou het evt. nog wel goed kunnen zitten? Ik duim nog even voor je door :*.

Ik weet zeker dat het niet goed is, het streepje was gisteren lichter dan vrijdag. Nu hoop ik dat het HCG vlot daalt, eerste bepaling vanochtend was 63, dat is voor 5 weken zwangerschap niet hoog. Het duimen is lief, als je kunt, hou nog even vol!
pi_174319957
Wat goed Barreltje *O*

Hele veel succes vandaag Mrs, Peel :*
pi_174322541
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:44 schreef Kirb het volgende:

[..]

Bedoel je bij Jenny lake? Die is zo tof! <3
Heel veel plezier nog Majo!!

Mrs.Peel ik hoop dat de HCG bepaling meer duidelijkheid geeft. Zou het evt. nog wel goed kunnen zitten? Ik duim nog even voor je door :*.

Ik heb last van spotting, zal vandaag of morgen wel doorbreken wat wederom een LF van ongeveer 8 dagen betekend. Heb op dag 3 en 7 na ovulatie op progesteron mogen prikken (dag 10 haal ik dus niet). Ben benieuwd wat de waarden zijn.
Jenny Lake inderdaad, wat was dat cool. De kont van een beer gezien, waanzinnige foto's gemaakt. Oh nu wil ik ook terug, maar vooral naar Yellowstone.
pi_174323706
Ik blijf nog steeds voor je duimen Mrs Peel. Ik heb verder geen tips voor je.

Ik neem tegen die tijd even contact met je op MaJo. Eerst nog even afwachten of mijn zus haar pasgeboren zoontje echt voor 2 weken achter kan laten en dan gaan we plannen.

Als het goed is heb ik mijn eitje ontdekt! Even in de gaten houden of mijn ongesteldheid dan over 2 weken komt ( uiteraard ook tijdens mijn vakantie ) 12 weken na de ingreep. 16 oktober is er op mijn kliniek een bijeenkomst over psychosociale dilemma's die komen kijken bij ongewenste kinderloosheid, ik denk dat ik een keertje heen ga.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174324152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:28 schreef Wolken het volgende:
Ik blijf nog steeds voor je duimen Mrs Peel. Ik heb verder geen tips voor je.

Ik neem tegen die tijd even contact met je op MaJo. Eerst nog even afwachten of mijn zus haar pasgeboren zoontje echt voor 2 weken achter kan laten en dan gaan we plannen.

Als het goed is heb ik mijn eitje ontdekt! Even in de gaten houden of mijn ongesteldheid dan over 2 weken komt ( uiteraard ook tijdens mijn vakantie ) 12 weken na de ingreep. 16 oktober is er op mijn kliniek een bijeenkomst over psychosociale dilemma's die komen kijken bij ongewenste kinderloosheid, ik denk dat ik een keertje heen ga.
Je ei! Wat fijn! Ik duim voor bloed over 2 weken?!?
pi_174328561
Mrs. Peel :*

Barreltje Pupo *O*

Wat een korte LF Kirb.

Wolken, hopen dat je cyclus hersteld is nu!

Herkenbaar alle vakantieplannen. Amerika nu ook 3x geweest O+ Wij nemen het er ook maar van nu nog het kan ;) Iets met schrale troost... Zika virus belemmerd onze keuzes alleen nog al, dus komen we wel op creatieve bestemmingen.
Ik plan maximaal 5 maanden vooruit.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:29:17 #169
269689 crew  Viv
pi_174338221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:22 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wij nemen het er ook maar van nu nog het kan ;)
Dat klinkt altijd alsof er straks alleen nog weekendjes Center Parcs mogelijk zijn. :D ZZ is in de buik in de VS en Canada geweest en uit de buik al in 9 landen binnen Europa. :Y)

Reizen is wat mij betreft wel een erg fijne manier om even met iets heel anders bezig te zijn, eerst de voorpret van het uitpluizen van de mogelijkheden en daarna in een hele andere wereld stappen. O+

Ik gun jullie allemaal een mini reisgenootje. :*
  woensdag 11 oktober 2017 @ 08:27:30 #170
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174343125
Wij hadden - als we nou geen groen licht gekregen hadden - een trip white water raften gepland. Dat vind ik met een bolle buik of een baby toch wel echt even een heel stuk minder haalbaar...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 09:13:04 #171
269689 crew  Viv
pi_174343590
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:27 schreef Tink89 het volgende:
Wij hadden - als we nou geen groen licht gekregen hadden - een trip white water raften gepland. Dat vind ik met een bolle buik of een baby toch wel echt even een heel stuk minder haalbaar...
Als je normaal gesproken van het paragliding, heli-skiing of andere extreme dingen bent, dan gaat "Nu kan het nog!!" wel op ja. ;) Maar groen licht is ook fijn, ik las dat je spiraaltje inmiddels verwijderd is, succes!
pi_174343959
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:29 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat klinkt altijd alsof er straks alleen nog weekendjes Center Parcs mogelijk zijn. :D ZZ is in de buik in de VS en Canada geweest en uit de buik al in 9 landen binnen Europa. :Y)

Reizen is wat mij betreft wel een erg fijne manier om even met iets heel anders bezig te zijn, eerst de voorpret van het uitpluizen van de mogelijkheden en daarna in een hele andere wereld stappen. O+

Ik gun jullie allemaal een mini reisgenootje. :*
Ik hoop stiekem natuurlijk ook dat we in april met zijn drieën (1inbuik) op vakantie gaan. Maar moet wel zeggen dat wij best actieve vakanties hebben, letterlijk hele dagen bergen op en af wandelen zeg maar :P. Weet niet of dat zo makkelijk zou gaan met een uk, of baby in buik. En wat je zegt, het verlegt de focus ook weer even op leuke dingen plannen :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:53:07 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174347732
Arja! al zenuwachtig voor morgen?? :B

en op vakantie.. wij gaan 2019 op vakantie.. 6 weken naar NZ en Japan.. dan gaan we er maar voor dat we dat met de mini in draagdoek gaan doen :P

Verder vind ik het momenteel erg lasting om wintersport vakanties te boeken.. we hebben er 1 voor de eerste week van Feb geplanned staan.. maar ik durf geloof ik niet te boeken nog.. O-) O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174347953
Mrs peel sterkte

Wolken wat fijn dat je lichaam het weer lijkt te doen

Barrel ik heb vanmorgen al getest. Helaas negatief
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:08:18 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174347982
Stom Arja! -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174349539
Oh wat jammer Arja ;(, had zo mooi geweest..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174351509
Jammer Arja :(

Kan het nog? Je bent nog niet ongesteld?
pi_174358852
Wat enorm balen Arja -O-
pi_174360696
Och Arja, wat balen :'(
pi_174372151
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
Jammer Arja :(

Kan het nog? Je bent nog niet ongesteld?
Nee nog niet ongesteld maar dat zal wel door de utro komen. De test ook vandaag, 2 weken na iui, negatief.

Hoe gaat het met jou?
pi_174372525
Wat ontzettend jammer Arja ;(
pi_174376035
Balen Arja :*
Hoe gaat het met jou Mrs Peel?

Wij gaan morgenmiddag voor inseminatie, gisteren 1 ei gespot. Normaal gesproken was het altijd 's ochtends en dan ook nog eens uiterlijk 10:00 maar dat was niet meer mogelijk in de agenda. Logistiek gedoe want ik moet eigenlijk werken en mijn vrouw heeft niet alleen B morgen maar ook ons nichtje. Maar het is uiteindelijk allemaal geregeld.

Mijn vrouw heeft geen pijn meer maar is wel enorm moe.
pi_174380813
Dus je hebt geen hoop meer, Arja, in deze ronde. Heel erg jammer, zou een fantastisch cadeautje geweest zijn!

Succes voor exode en vrouw morgen!

Barreltje, weet je al of en hoeveel cryo's jullie hebben?

Ik vloei nog steeds, en ook wat kleine stolsels gehad, maar het lijkt sinds de laatste uren wat aan het afnemen. Ik hoop dat ik het ergste nu gehad heb. Het HCG is gedaald tov eergisteren, dus dat ís ook goed. Nu merk ik ook de hormonale ontregeling: puistjes, vette huid, vet haar, echt niet normaal :o

Nu is het wachten op de eerstvolgende menstruatie, en dan gaan we voor een cryo terugplaatsing.
pi_174381075
Arja -O- :*
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 03:05:34 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174390098
Arja wat balen -O-

En bij Mrs Peel dus ook al niet goed. Wel fijn dat je lichaam het zelf goed op lijkt te pakken!

Hier gaat het ook minder. Voedselvergiftiging opgelopen dus beiden flink ziek. Vandaag gaat het net een beetje beter maar we zijn nog erg zwak en moe. En uiteraard is op dit moment mijn menstruatie echt goed doorgebroken 8)7
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174391115
Arja -O-

En Peel... jeetje.... Wat was je er dichtbij....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_174394585
Exode, heel veel succes bij de inseminatie vanmiddag! Hopelijk levert dit jullie het zo gewenste tweede kindje op.

MrsPeel, ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve een dikke :* voor jou!

Oeh Majo, beterschap! :X Zwaar klote op jullie fantastische reis.

Wij hebben dus even een maandje niks (eigen poging in eigen cyclus), en wat voel ik me fijn! Bij het hele ziekenhuis gebeuren denk ik: kom maar op! Maar ik ervaar nu hoeveel rustiger ik ben in mijn hoofd en hoeveel meer energie ik heb in mijn lijf zonder alle bezoeken en hormonen. En dat terwijl ik nog maar 1 halve poging heb gedaan met een vrij lage dosis hormonen. Meer dan respect voor de vrouwen die hier al veel langer mee bezig zijn en elke keer vol hormonen zitten. Een wachtmaand of een pauze is zeker aan te raden ervaar ik nu.

Kirb, hoe is het met jou?
pi_174394879
Mrs.Peel en Arja :* voor jullie.

Exode, heel veel succes! Vanmiddag PUPO!

Majo ohnee :X beterschap. Hopelijk genieten jullie nog wel van de rest van de reis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:27 schreef Peacefulll het volgende:

Wij hebben dus even een maandje niks (eigen poging in eigen cyclus), en wat voel ik me fijn! Bij het hele ziekenhuis gebeuren denk ik: kom maar op! Maar ik ervaar nu hoeveel rustiger ik ben in mijn hoofd en hoeveel meer energie ik heb in mijn lijf zonder alle bezoeken en hormonen. En dat terwijl ik nog maar 1 halve poging heb gedaan met een vrij lage dosis hormonen. Meer dan respect voor de vrouwen die hier al veel langer mee bezig zijn en elke keer vol hormonen zitten. Een wachtmaand of een pauze is zeker aan te raden ervaar ik nu.

Kirb, hoe is het met jou?
Wat fijn dat je je goed voelt. Lekker om die rust even te hebben, kun je er volgende maand weer met hernieuwde moed tegenaan.

Hier gaat het wel oke. Ik heb inderdaad dag 10 na ovulatie niet meer gehaald en na telefonisch contact hoefde ik dus ook niet meer te prikken. Op dag 3 na ovulatie was mijn progesteron mooi verhoogd, op dag 7 al weer verlaagd. Daar zal ik t.z.t. wel medicatie voor krijgen verwacht ik. Ook heb ik de bevestiging dat ik na de volgende menstruatie de HSG mag inplannen, zal begin november zijn. En dan is het alweer bijna tijd voor de afspraak bij de gynaecoloog (16 nov). Hopelijk dan een plan van aanpak, daar zijn we echt aan toe.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174399207
Hoe is de inseminatie vanmiddag gegaan? En go go go zaadjes!!! Hopelijk hebben jullie over 2 weken een prachtige test in handen!

Hopelijk is het snel klaar Mrs.Peel! Hoe ben je er zelf onder? Het lijkt mij zo'n ontzettende klap. :*

Ai voedselvergiftiging! En dan de menstruatie er bovenop. Hopelijk herstellen jullie beide snel en dan verder genieten van de VS!

Peacefull, ik vond de rustmaand in juli ook heerlijk! Alles draait op een gegeven moment om 1 ding. Het was zo lekker om daar even niet mee bezig te zijn.

Hopelijk is het snel november voor jullie Kirb! Het duurt soms zo ontzettend lang voor je echt verder kunt.


Wij zijn de stimulatiefase in gegaan. Over een weekje de eerste follikelmeting en hopelijk over +- 2 weken de punctie!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:15:28 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174401342
wij kregen vandaag de brief van het ziekenhuis..

0 niks nadda noooes.. geen e kele embryo die ingevroren kan worden..

we.zijn er allebei kapot van..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:16:48 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_174401368
Och Jezus barrel. Dat verwacht je toch niet :'( wat een ontzettende tegenslag zeg! ;( :*
disclaimer
pi_174401424
Huh.... jeetje Barrel.... -O-
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_174401430
:o hoe kan dat Barreltje! Het zag er zo goed uit ;(
pi_174402208
ik snap er helemaal niets van, er waren er zoveel die al deelden en alles... ik snap dat jullie er kapot van zijn!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:02:54 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174402246
Aaah nee... Hoe kan dat nou Barreltje?! -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:10:49 #196
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174402411
Barrel :'( wat een klote brief om te ontvangen met allerlei tekenen die je iets anders laten verwachten.

Ik had zoveel hoop voor jullie -O- :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174402526
Huh barrel, wat bizar :( :'( :{
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:28:44 #198
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_174402753
Barrel ;( :* jeetje wat een tegenslag zeg. Ik snap dat jullie daar kapot van zijn ;(
Be happy with the little things in life
pi_174402833
WTF Barreltje, wat een klote-nieuws :'( :(

Ik ga nu extra hard duimen dat jullie geen cryo nodig hebben!

Gaan jullie nog in gesprek?

:@ Ik heb tijdens mijn overleg met de ivfarts onze opbrengst vergeleken met die van jullie om te vragen of wij het de volgende poging niet anders moeten doen. Bijvoorbeeld met andere hormonen of een ander schema. Zij gaf toen aan dat het rijpen van heel veel follikels lang niet altijd meer kwalitatief goede embryo's geeft. Ze noemde de term "gefragmenteerd delende embryo's" (volgens mij?). Ik hoop dat jullie ivf team dit kan verklaren en de volgende keer kan voorkomen (mantra "er is geen volgende keer nodig" x 1000).

Een knuffel voor jullie :*
pi_174404247
Nah wat klote Barreltje! Dikke knuffel.
pi_174404923
Barreltje was ontzettend kut :'( :*
pi_174405424
Ach Barreltje ;(
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:43:21 #203
269689 crew  Viv
pi_174406631
Barreltje wat een klap, na 12 goed delende embryo's.. ;( Ik duim voor die andere, die niet ingevroren hoefde te worden. :*
pi_174406870
Verdorie zeg. Weer zulk klotenieuws in dit topic. ;( Sterkte Barreltje en man. Ik duim dat het niet nodig is verder, maar sat neemt niet weg dat dit geen nieuws is wat je verwacht. Dikke :* voor jullie.

Exode, ik hoop dat de inseminatie goed is gegaan!

Majo, das wel erg dubbelop, voedselvergiftiging en ongesteld. Ik hoop dat je/jullie snel opknappen. :*

Peaceful, Af en toe een pauze kan inderdaad wonderen doen voor je hoofd en je lijf. Vooral blijven doen, zeker als je zoveel verschil merkt! :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_174406969
Wat? Barrel wat een klote nieuws :'( Wat zullen jullie veel verdriet en vragen hebben. Sterkte :*

Kirb, wachten is altijd rot. Maar... november is al bijna en jullie krijgen de hulp waar jullie al die tijd op hebben gewacht :* De HSG vond ik wel meevallen. Ik heb gevraagd of ze de vloeistof langzaam in wilde spuiten (ook een tip voor jou). Dat scheelde echt veel pijn. Met de fertiloscopie zetten ze wel veel druk en dat was echt wel pijnlijk.
pi_174410495
Barrel nee ;( hoe kan dat nou! :( wat een schok na de eerste positieve berichten.

Dankje Peace, goeie tip.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:14:53 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174412004
Dank je wel meiden!

we hebben het er gister samen over gehad en gehuild . We lassen -als deze tp niet goed is- even een enorme pauze in.. afvallen , relaxen, en onderzoek doen wat we willen.. we nemen er zo'n 9 maanden voor ofzo..

Ik ga duimen voor de andere dames (en hun partner) maar trek me in die periode wel enigszins terug.

Nu eerst maar eens duimen voor deze tp.. :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174412310
Ik duim superhard!
pi_174430941
Barrel ik hoop dat de komende 9 maanden er heel anders uit zullen zien.
Duimduim
pi_174431467
Oh Barrel! Dit moet hem gewoon gaan worden hoor! Ik duim voor jullie.
pi_174435118
Ik ga zo hard duimen Barrel!!

Inseminatie is goed gegaan, er was 1 eitje. 29-10 testen.
pi_174435634
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:54 schreef exode het volgende:
Ik ga zo hard duimen Barrel!!

Inseminatie is goed gegaan, er was 1 eitje. 29-10 testen.
Ik duim voor twee streepjes!
pi_174435729
Spannend exode. Ik duim weer mee
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 21:44:34 #214
269689 crew  Viv
pi_174439965
Wat fijn dat het 1 eitje was exode, ik duim voor jullie! O+
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 06:20:31 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174444765
Barrel wat een k*tnieuws, hoe kan dat nou? -O- ;(

Spannend Exode! Ik ga voor jullie duimen ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174457740
Oohh Barrel wat verschrikkelijk :'( :'( Pff :*

En exode ik ga voor jullie duimen!
Dit, dat, alles.
pi_174458458
Uit de lurkstand even: wat ontzettend verdrietig en gek, Barreltje :'( ;(. Heb je er zelf al een verklaring voor? Ik duim heeeel hard dat er verder geen embryo's meer nodig zijn omdat jullie eigen kindje in je buik groeit :* :*


Pfff, wat een pech telkens in dit topic. Drukt me wel met de neus op de feiten zeg; de kansen zijn gewoon écht klein. In mijn omgeving kijkt men altijd erg ongelovig als ik zeg dat de kans na 3 pogingen ongeveer 50 % is.
pi_174479297
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:14 schreef Barreltje het volgende:
Dank je wel meiden!

we hebben het er gister samen over gehad en gehuild . We lassen -als deze tp niet goed is- even een enorme pauze in.. afvallen , relaxen, en onderzoek doen wat we willen.. we nemen er zo'n 9 maanden voor ofzo..

Ik ga duimen voor de andere dames (en hun partner) maar trek me in die periode wel enigszins terug.

Nu eerst maar eens duimen voor deze tp.. :)
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:54 schreef exode het volgende:
Ik ga zo hard duimen Barrel!!

Inseminatie is goed gegaan, er was 1 eitje. 29-10 testen.
Ik duim voor jullie :*
pi_174499419
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:38 schreef BobbyMcGee het volgende:
Drukt me wel met de neus op de feiten zeg; de kansen zijn gewoon écht klein. In mijn omgeving kijkt men altijd erg ongelovig als ik zeg dat de kans na 3 pogingen ongeveer 50 % is.
Is dat zo bij IVF/ICSI? :{ Is er maar 50% kans dat je met een kindje uit het traject komt? ;(

Verder liefs vanuit de Ardennen, wij zijn er lekker een midweekje tussenuit. Even gedachten weer ergens anders.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174499580
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Is dat zo bij IVF/ICSI? :{ Is er maar 50% kans dat je met een kindje uit het traject komt? ;(

Verder liefs vanuit de Ardennen, wij zijn er lekker een midweekje tussenuit. Even gedachten weer ergens anders.
Ik schrik hier ook wel van!

Lekker even er tussenuit. Geniet ervan Kirb!

Ik heb even een baal. Ik heb normaal een hele stabiele cyclus en met ovutesten vind ik mijn eisprong gemakkelijk. Maar nu ik Provera heb gebruikt en een cyste heb lijkt mijn hele cyclus van slag. Niks eisprong... :'( En het wachten duurt al zo lang. Klopt het nu dat je zonder eisprong ook niet ongesteld wordt?
pi_174501657
Door de cyste die ik had was mijn hele cyclus van de leg en had ik geen eisprong. Pas toen de cyste weg was kwam alles weer op gang.

Mijn gyn zegt dat de kans +- 45% is om na 3 pogingen zwanger te zijn.
pi_174502081
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:26 schreef coccinelle het volgende:
Door de cyste die ik had was mijn hele cyclus van de leg en had ik geen eisprong. Pas toen de cyste weg was kwam alles weer op gang.

Mijn gyn zegt dat de kans +- 45% is om na 3 pogingen zwanger te zijn.
Hmm, en hoe lang duurde dat bij jou? Kan ik me ff voorbereiden :') Op zoek naar de eisprong heeft dus ook geen zin
pi_174502443
Helemaal zeker weten we niet wanneer het mis is gegaan. Ik zat aan de clomid en zodra ik dacht dat het eitje was gesprongen (gebruikte ovulatietesten + temperaturen) moest ik utrogestan gebruiken. Bij het stoppen kreeg ik sowieso een bloeding en begon ik weer met clomid. Vermoeden is dat de eisprong in april fout is gegaan en in juni kwamen we achter de cyste en mocht ik uiteraard geen utrogestan en clomid gebruiken. In juli herstelde mij cyclus weer :)
pi_174502618
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:55 schreef coccinelle het volgende:
Helemaal zeker weten we niet wanneer het mis is gegaan. Ik zat aan de clomid en zodra ik dacht dat het eitje was gesprongen (gebruikte ovulatietesten + temperaturen) moest ik utrogestan gebruiken. Bij het stoppen kreeg ik sowieso een bloeding en begon ik weer met clomid. Vermoeden is dat de eisprong in april fout is gegaan en in juni kwamen we achter de cyste en mocht ik uiteraard geen utrogestan en clomid gebruiken. In juli herstelde mij cyclus weer :)
:'( :'(

Thnx voor je antwoord iig :)
pi_174502840
Kan ook sneller gaan. Hier werd de cyste nogal gevoed door alle medicatiezooi. Nadeel van geen echocontrole. Zodra ik geen medicatie meer gebruikte was het in 1-1,5 maand klaar.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 07:01:14 #226
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174507305
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 20:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Is dat zo bij IVF/ICSI? :{ Is er maar 50% kans dat je met een kindje uit het traject komt? ;(
Het wisselt per ziekenhuis, maar als je bedenkt dat gemiddeld 20-30% (geloof ik?) zwanger is na een volledige poging, is het inderdaad 50-67% na drie pogingen ;( Cijfers waar je volgens mij maar niet te vaak bij stil moet staan :{

Mijn duimen draaien nog voor Exode en Barreltje. Wat een ontzettende klap moet die brief zijn geweest :* Gaan jullie voor verder onderzoek om te kijken waarom ze na een aantal dagen niet meer goed genoeg zijn?

En nog een :* voor cyclus-in-de-war, voedselvergiftiging en al het andere leed dat ik vergeten ben te onthouden. Ik reageer niet vaak meer hier, maar leef ontzettend met jullie mee :*
  donderdag 19 oktober 2017 @ 09:42:38 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174508640
*egopost*

Morgen mag ik testen maar ik heb er weinig vertrouwen in.. toch ben ik enorm gespannen over het resultaat.. ik snap echt helemaal niks van mezelf :P

Wij hebben ook de vragen die jullie hebben.. hoe kan het toch dat de cellen tot 3 a 4 dagen goed delen en dat ze daarna gewoon stoppen met delen.. Google levert op dat dit aan de kwaliteit van het sperma kan liggen, maar onze gyn wilde dat niet uitspreken. We gaan dus verder zoeken naar de antwoorden..

1 November hebben we evaluatie gesprek met de gyn ( zo lang wachten!! ) dan vragen we ons dossier ook op en daar gaan we dan de boer mee op. Zeer waarschijnlijk wordt dit het buitenland.. Belgie, duitsland en spanje staan nu in demogelijkheden lijst.. een hele toestand dus.. ik zal tzt er een apart topic over openen omdat toch weer een extra stap is tov de situaties hier..

overigens werkt de kliniek die we op het oog hebben in duitsland samen met het MC kinderwens in leiderdorp. wie had er hier ook al weer ervaring met die kliniek? is dat nog het overwegen waard??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174508964
Barreltje, Ik loop bij MC kinderwens bij Dr Cox. Hele prettige kleine kliniek waar je snel terecht kan en Dr Cox is een goede arts. Dhr. Arne van Heusden is trouwens ook een prima behandeld arts, die heeft bij mij toen een schuimecho gemaakt. Ik zou sowieso gaan voor een second opinion, baat het niet schaadt het niet toch? Ik heb met 1 arts daar een mindere ervaring maar mocht je de kliniek willen proberen stuur ik die die naam wel door via DM. Was trouwens niks op haar vakmanschap aan te merken, maar het meeleven nadat we te horen hadden gekregen dat ons mini kleintje het niet meer deed was echt beneden pijl. Zelfs mijn vriend, ook niet overlopend van inlevingsvermogen, vond haar echt een hork. Ik heb de kliniek aangeraden gekregen van vrienden van ons die in hetzelfde schuitje hebben gelopen en die zweren bij deze kliniek. En hebben inmiddels een dochter van 1,5 jaar.

Ik snap je gevoelens helemaal. Ik denk dat vrijwel iedereen tegen de verwachtingen in rond de NOD zenuwachtig is. Ik moet dit weekend ongesteld worden ( hoop ik ) maar ik heb nu last van schijnzwangerschaps-verschijnselen :') . Ik weet dat ik ongesteld ga worden maar ergens zit dat hele kleine vonkje van hoop dat ik weer zwanger ben. En ergens ben ik blij dat ik toch nog dat kleine beetje hoop heb, anders is het helemaal deprimerend.

Mijn schildklier medicatie is ook nog wat verhoogd, het was nog niet optimaal voor een komende zwangerschap. Dus iedere ochtend begin ik nu met 5 pillen.

Ms Peel, hoe gaat het nu met je?

MaJo, ben je al terug uit Amerika?

Peace, ik weet niks van cystes dus ik kan je geen advies geven. Maar het is heel frustrerend als zoiets met je lijf gebeurd waar je geen invloed op hebt.

Ik duim ook nog voor Exode en Barreltje en ik hoop dat we snel weer een aantal mensen uit mogen zwaaien.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 19 oktober 2017 @ 10:32:30 #229
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174509266
Barreltje ik hoop dat je morgen 2 prachtige streepjes plast! En anders heb ik ook hele goede ervaringen met dr Cox (als het dezelfde is,ik was in behandeling bij het st. Antonius)
pi_174510843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:32 schreef snoenk het volgende:
Barreltje ik hoop dat je morgen 2 prachtige streepjes plast! En anders heb ik ook hele goede ervaringen met dr Cox (als het dezelfde is,ik was in behandeling bij het st. Antonius)
+1

Ik mis haar nog steeds.

Cocci hoe gaat het bij jou? Punctie al in zicht?
pi_174513932
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:42 schreef Barreltje het volgende:
*egopost*

Morgen mag ik testen maar ik heb er weinig vertrouwen in...
Nog niet ongesteld? Al stiekem getest? Ik duim nog steeds!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:39:07 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174514168
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:29 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Nog niet ongesteld? Al stiekem getest? Ik duim nog steeds!
nog bezig met de utrogestan.. dus ongesteldheid lijkt me sterk
en morgen is 14 dagen na punctie.. gok dat ik dan mag testen.. of mag het pas 14 dagen na de tp?

de gyn vertelde tijdens de tp dat het net is alsof je een hagelslag tussen 2 besmeerde boterhammen plaatst.. ( en dat je dus eigenlijk helemaal niet hoeft te blijven liggen.. nu kan ik alleen nog maar denken aan mn hagelslagje .. :P 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174514383
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nog bezig met de utrogestan.. dus ongesteldheid lijkt me sterk
en morgen is 14 dagen na punctie.. gok dat ik dan mag testen.. of mag het pas 14 dagen na de tp?

de gyn vertelde tijdens de tp dat het net is alsof je een hagelslag tussen 2 besmeerde boterhammen plaatst.. ( en dat je dus eigenlijk helemaal niet hoeft te blijven liggen.. nu kan ik alleen nog maar denken aan mn hagelslagje .. :P 8)7
Ik mocht dag 15 na TP testen, eerste positieve test met avondurine 10 dagen na TP. Ik kreeg het eerste bloedverlies op dag 11 na TP, dat was dus vermoedelijk al de start van de miskraam ondanks Utrogestan. Maar goed, dus niet al getest! Morgen is 14 dagen na punctie?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:02:19 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174514634
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:49 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik mocht dag 15 na TP testen, eerste positieve test met avondurine 10 dagen na TP. Ik kreeg het eerste bloedverlies op dag 11 na TP, dat was dus vermoedelijk al de start van de miskraam ondanks Utrogestan. Maar goed, dus niet al getest! Morgen is 14 dagen na punctie?
jup.. 14 dagen na punctie.. lijkt me vroeg genoeg :)
irritant wel dat ze deze keer die uitleg niet echt gegeven hebben..

we gaan dit weekend ook een weekendje weg.. even lekker met z'n tweeen.. en eerslijk gezegd wil ik dan gewoon ook lekker weer eens een drankje doen.. dat is toch wel een beetje ons ding.. :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174515037
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jup.. 14 dagen na punctie.. lijkt me vroeg genoeg :)
irritant wel dat ze deze keer die uitleg niet echt gegeven hebben..

we gaan dit weekend ook een weekendje weg.. even lekker met z'n tweeen.. en eerslijk gezegd wil ik dan gewoon ook lekker weer eens een drankje doen.. dat is toch wel een beetje ons ding.. :@
Dan test je pas maandag, zo kun je ongeacht de uitslag drinken wat je wilt!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 15:58:18 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174515925
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:19 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dan test je pas maandag, zo kun je ongeacht de uitslag drinken wat je wilt!
ghehehe.. maar als.. ALS.. die 0.000001% dat het toch raak is.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174518311
quote:
7s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 15:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ghehehe.. maar als.. ALS.. die 0.000001% dat het toch raak is.. :P
Maar voor nu is het toch nog 50/50?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174518688
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 17:44 schreef Wolken het volgende:

[..]

Maar voor nu is het toch nog 50/50?
^O^
pi_174521886
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:02 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

^O^
We blijven gewoon optimistisch *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174522091
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:56 schreef Arja het volgende:

[..]

+1

Ik mis haar nog steeds.

Cocci hoe gaat het bij jou? Punctie al in zicht?
Is ze weg?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174522368
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Is ze weg?
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Is ze weg?
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Is ze weg?
Dr Cox werkt sinds een jaar bij MC Kinderwens in Leiderdorp.

https://vivaneo-ivf.com/n(...)ns-centrum/team/cox/
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_174522538
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:15 schreef Wolken het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dr Cox werkt sinds een jaar bij MC Kinderwens in Leiderdorp.

https://vivaneo-ivf.com/n(...)ns-centrum/team/cox/
Zij is echt geweldig. Ik kom hoor nog vaak tegen omdat we in hetzelfde dorp wonen. En ze weet dan ook nog wie ik ben en is altijd nieuwsgierig naar mn kindjes. Echt een topwijf O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174525281
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:56 schreef Arja het volgende:

[..]

+1

Ik mis haar nog steeds.

Cocci hoe gaat het bij jou? Punctie al in zicht?
Morgen 1e follikelmeting. Eierstokken voel ik al behoorlijk dus ben heel erg benieuwd!
pi_174532450
Ik vind het plaatsvervangend spannend, Barreltje! Zet hem op!
pi_174532496
Ik duim ook voor je Barreltje!
Dit, dat, alles.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:26:26 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174532765
De duimen draaien hier ook!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174532978
Succes vandaag Cocci! Hopelijk veel mooie follikels.

Barrel, Ik duim mega mega hard voor je :* Deze embryo is gewoon een uitzondering tov zijn broertjes en zusjes!

Weten jullie nog van de cyste en de uitblijvende eisprong?

Ik had gisteren tijdens mijn werk last van de bekende eisprong-kwaaltjes. Omdat ik geen eisprong had verwacht was ik bang voor een buikgriepje of zo.

Gisteravond een mega knaller op de ovulatietest :') Dus toch, blijf luisteren naar je lichaam Peace! Ik ben er wel heel blij mee. 4 dagen te laat, maar wel een menstruatie over 2 weken (of niet volgens man) en weer een nieuwe kans.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:37:26 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174533894
haha jullie zijn lief ! :*
in overleg met (8> ga ik pas maandag testen.. als ik dan tenminste nog niet ingesteld ben na het stoppen van de utro..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:38:11 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174533908
en cocci! succes vandaag ik hoop op mooie en goede folikels!!
en peace.. zet em op met die ovulatie! :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174535014
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:38 schreef Barreltje het volgende:
en cocci! succes vandaag ik hoop op mooie en goede folikels!!
en peace.. zet em op met die ovulatie! :Y)
+1

En wat top dat je mijn advies opvolgt :P

Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben en maandag een mooie test ^O^
pi_174538016
Have fun peace!


Ik heb 7 goede follikels (tussen de 11,5 en 16mm) en 5 onder de 10mm.
Ik weet niet of dit positief is?
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:53:16 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174538121
Spannend barrel, mijn duimen draaien ook ^O^

Peace wat fijn O+ je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden hè?

Succes cocci, ik hoop dat de follikels goed groeien!

Wij zijn nu onderweg naar het vliegveld. Het was weer een mooie reis O+ Maar heb ook wel zin om terug te gaan, lekker knorren met mijn poezel O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:53:32 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174538127
welke cyclus dag ia het cocci?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174538257
Stimulatiedag 8 (echo na 7x menopur). Cyclusdag eh.... volgens het ziekenhuis 11 en als ik uitga van mijn onttrekkingsbloeding dan dag 13.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:52:22 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_174539345
Mochten er nog mensen willen meedoen aan Secret Santa: Opgeven kan nog tot morgenavond 18:00!

OUD / Secret Santa 2017 interessepeiling
disclaimer
pi_174539354
Klinkt hoopvol cocci!

Exode hoe is het met je vrouw? En de spanning?
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:56:05 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174540503
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 13:49 schreef coccinelle het volgende:
Have fun peace!


Ik heb 7 goede follikels (tussen de 11,5 en 16mm) en 5 onder de 10mm.
Ik weet niet of dit positief is?
Zie nu dat je al gepost had.

Het klinkt positief maar eigenlijk valt er weinig over te zeggen. De kleintjes kunnen nog groeien en de grote kunnen weer afbreken. Maar als het zo doorgroeit is het een mooie score!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174562101
MaJo weer terug in Nederland.
Ik duim duim nog steeds voor je Barrel.

Met mijn vrouw gaat het redelijk, nog steeds moe en de afgelopen dagen buikpijn. Ze is ook (nog steeds) kortaf naar B toe. Kortom ze heeft het best moeilijk. Vandaag en morgen hebben we lekker dagen thuis met zijn 3tjes. Daar heeft ze nu echt behoefte aan, even niets moeten.
pi_174585704
Wanneer mogen jullie testen exode?


Mijn duimen draaien nogsteeds voor jullie Barreltje!


Ik moet over 1.5 uur de pregnyl zetten :o . Dinsdag de punctie :o
pi_174585823
Oeh!!! Spannend cocci. Eitjes mooi gegroeid? Heb je nog weer een echo gehad?

Barrel, ik hoop dat je lekker geniet van jullie weekendje. Ik duim nog steeds voor je :*
pi_174586225
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:02 schreef Peacefulll het volgende:
Oeh!!! Spannend cocci. Eitjes mooi gegroeid? Heb je nog weer een echo gehad?

Barrel, ik hoop dat je lekker geniet van jullie weekendje. Ik duim nog steeds voor je :*
Vanochtend weer echo gehad.
8 die sowieso gepuncteerd kunnen worden. Hopelijk zitten er ook 8 eitjes in.

Ik vind het nu wel eng hoor
pi_174586450
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Vanochtend weer echo gehad.
8 die sowieso gepuncteerd kunnen worden. Hopelijk zitten er ook 8 eitjes in.

Ik vind het nu wel eng hoor
Een heel mooi aantal! Ik duim voor je.
pi_174586942
Ik duim mega mee, cocci!
pi_174586988
Peace wat fijn dat je cyclus zich hersteld! Op naar een goeie nieuwe poging.

Exode en barreltje, ik duim voor jullie!

Cocci wat spannend! Duimen draaien ook voor jou.

Ik heb volgens mij al een positieve ovulatietest te pakken, dus dan waarschijnlijk over een week/anderhalf ongesteld en de HSG plannen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174590118
Ik zie hier een paar dames weer terug keren. En vroeg mij af of ik ook weer mag terugkeren. Ik zou het fijn vinden om af en toe mijn "ei: kwijt te kunnen hier. In rl heb ik niet echt iemand met wie ik kan praten die het ook enigzins begrijpt wat er in mij om gaat. Hier zitten wij allemaal met een kinderwens. *;
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 22:00:52 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174590348
Spannend Exode! Zijn dit symptomen die ze bij zwangerschap had of is het juist door de stress?

Cocci wat snel opeens :o Ik ga voor je duimen!

Ik voel me echt beroerd door de jetlag -O- OT: morgen het ziekenhuis bellen of ik misschien al mag beginnen met de hormonen of dat ik echt een menstruatie op moet wekken. Zit nu op cd 11 dus misschien zou ik ook gewoon zo mogen beginnen, of zou ik al te laat zijn? Normaal begin je met de medicatie op cd 8 namelijk :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174593057
Ik duim hoor Cocci!
Bleh jetlag is stom MaJo.

We mogen over precies een week testen. Het borrelt in haar buik maar dat deed het in 1 van de afgelopen 12 pogingen ook....ze is doodsbang om te hopen. Bang dat ze zichzelf gek maakt.
pi_174595595
Exode, dat klinkt echt naar dat je vrouw er zo doorheen zit. Het is misschien een vervelende vraag, maar als ze al niet meer durft te hopen, is het dan niet tijd om eens met haar te kijken of ze ergens haar verhaal kwijt kan? Het klinkt namelijk alsof ze wel wat hulp kan gebruiken momenteel. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 23 oktober 2017 @ 07:23:19 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174596918
Hmm..

Ik heb echt een schurft hekel aan imgur..


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 oktober 2017 @ 07:24:31 #270
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174596925
Barrel hij is niet te zien maar zijn dit 2 streepjes??!! :o

Ja!! Gefeliciteerd!!
  maandag 23 oktober 2017 @ 07:25:05 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174596928
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 07:24 schreef snoenk het volgende:
Barrel hij is niet te zien maar zijn dit 2 streepjes??!! :o
:Y


:'( :'( :'(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174596934
Oh Wow Barrel! Wat een fantastisch nieuws! *O*
pi_174596946
ECHT?!!! *O* *O* *O*
  maandag 23 oktober 2017 @ 07:53:20 #274
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174597019
Barrel, gefeliciteerd!!! O+ O+ *O* *O* Wat een magische embryo O+

En ook nog even een :* voor Exode en vrouw. Die wachtweken zijn verschrikkelijk en ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn als het al de zoveelste keer is. Ik blijf duimen :*
  maandag 23 oktober 2017 @ 07:55:02 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_174597024
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 07:23 schreef Barreltje het volgende:
Hmm..

Ik heb echt een schurft hekel aan imgur..


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
disclaimer
pi_174597026
Wat goed Barreltje! *O* Mijn duimen gaan overuren draaien. O+
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:02:28 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174597063
Barrel! Ik zit gewoon in de trein en traantje voor je / met je weg te pinken. Ik duim heel hard voor je dat het goed gaat en brand straks een kaarsje voor je *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:06:58 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174597096
kiek tan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174597103
Barrel! Gefeliciteerd joh O+ *O*
pi_174597105
Omg Barreltje! *O*!!
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:10:14 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_174597124
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:06 schreef Barreltje het volgende:
kiek tan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is gewoon heul echt! :'( O+ *O*
disclaimer
pi_174597132
OMG BARRELTJE!!!!!
Wat fantastisch!!!!! Gefeliciteerd vrouw!!

JE BENT ZWANGER!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_174597155
En exode wat spannend! Ik duim voor jullie :*

Hele dikke knuffel voor Mrs Peel :*

En Peace ik denk regelmatig aan je :*
Dit, dat, alles.
pi_174597166
Ja Barreltje *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat fantastisch O+

En nu lekker ruim 8 maanden blijven plakken ^O^
pi_174597202
waaaat!? Barreltje, wat een wonder :'( *O*

*O* Heel bijzonder! *O* Gefeliciteerd! *O*
pi_174597213
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:06 schreef Barreltje het volgende:
kiek tan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhhhhh wat goed!! Woohoeee *O*
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:22:34 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174597214
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is gewoon heul echt! :'( O+ *O*
Ik zal die van morgen met de krant van vandaag naast het stopcontact posten.. :{w

Anyway.. ik ben er ondersteboven van.. en zelf..ZELFS als ie niet blijft plakken.. dan is het goed nieuws. Want het betekent dat ik zwanger kan WORDEN.. en dat is al zo'n enorme opluchting!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:25:28 #288
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_174597242
Barrel *O* *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_174597249
Barreltje *O* wauw, wat een prachtige strepen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:27:22 #290
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174597260
Wat goed! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174597321
Barreltje *O* wat goed! Gefeliciteerd! *O*
pi_174597331
*G* *O* wow!! Barrel superduper! Gefeliciteerd
Met een meidenkwartet
pi_174597342
Wow Barreltje wat een super nieuws *O*
Gefeliciteerd *O*
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:38:23 #294
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_174597362
Wauw Barrel!!! Kippevel hier! Van harte gefeliciteerd!!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_174597387
Ik wist het stiekem gewoon al!
;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:46 schreef Peacefulll het volgende:
Barrel wat klinkt dat goed!! *O* Daar gaat jullie kindje tussen zitten hoor, ik voel het.
Super super super gefeliciteerd Barrel en man *O* *O*Ik ben zo blij voor jullie. Het is jullie zo enorm gegund :*
pi_174597485
Go Barrel Go barrel! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* Ik duim voor een dikke vette plakker!

Nanuke, dank je wel. Het is ook lastig, mijn vrouw vraagt niet snel om hulp. Ze kruipt juist terug....haar vriendinnen die allemaal makkelijk zwanger zijn geworden merken dat niet op. Gisteren gingen ze met zijn allen naar de kleuterbios. Ik wist dat niet, maar ze liet ineens een foto zien. Dus ik vroeg 'Waarom ben je niet mee?' Nou daar had ze dus geen zin in, ze wil gewoon thuis zijn. En haar vriendinnen reageerden vrij geïrriteerd dat ze niet mee wilde. En dan jeuken echt mijn handen om ze niet te Appen of zo. Ze heeft veel steun aan haar zus die ook aardig wat heeft doorstaan met zwanger worden. Het is lastig want ze is niet zo'n prater.
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:52:58 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174597504
Joehoe Barrel wat een ontzettend geweldig nieuws *O*
Gefeliciteerd!
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:09:16 #298
409579 LuDann
All the way
pi_174597704
Wat goed Barrel! *O* Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_174597733
Barrel! Wauuuuuuuuw! Het is je zo gegund! Wat bijzonder! *O* *O* *O*
pi_174597810
Barrel daar zijn je streepjes dan *O*
pi_174597893
Barreltje! Daar ontlurk ik voor hoor! Gefeliciteerd! *O* *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')