SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Damn, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:50 schreef just me het volgende:
lieve mensen, met heel veel verdriet...
Muis is 'n uurtje geleden overleden
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een heel goed idee om een biertje te nemen en te proosten met iedereen hier.
Bij deze!
Ik proost mee met thee!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een heel goed idee om een biertje te nemen en te proosten met iedereen hier.
Bij deze!
Die van mij regel ik zo even per PM...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef just me het volgende:
Kan ik de playlists krijgen, voor Lucky, hij kan uiteraard niet luisteren maar hij weet het wel !
Ik zit nog aan de koffie (heel Knokkels-achtig), maar met een koffiemok kun je ook proosten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Bij deze!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij regel ik zo even per PM...
Niks aan toe te voegen.....quote:
Pff ik benijd hem niet nu..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef just me het volgende:
Kan ik de playlists krijgen, voor Lucky, hij kan uiteraard niet luisteren maar hij weet het wel !
Denk ik ook. Onderste zin is trouwens ook 7 woorden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg me dat het niet zo is.......
7 woorden die iedereen vandaag wel dacht.....
groot gelijk!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga een hele grote bel whisky inschenken...
En bedankt Madquote:
Die is heel simpel, Muis was gek op Disneyquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
Wie kan me de link Disney en MaryMouse uitleggen?
Zie hierboven...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
Wie kan me de link Disney en MaryMouse uitleggen?
Dat klinkt inderdaad logischquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die is heel simpel, Muis was gek op Disney
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Over dit deuntje hebben Muis en ik het samen vaak gehad vanwege ons beider Disney tick.
Heb voor haar ooit een half uur lang achter elkaar deze tune gedraaid, in alle soorten, van alle Disney parken over de hele wereld. Ik weet niet wie het meeste er van genoot...
Toen ze in het ziekenhuis lag was ze ook erg blij met de Disney ballon, ze wist meteen van wie die kwamquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Over dit deuntje hebben Muis en ik het samen vaak gehad vanwege ons beider Disney tick.
Heb voor haar ooit een half uur lang achter elkaar deze tune gedraaid, in alle soorten, van alle Disney parken over de hele wereld. Ik weet niet wie het meeste er van genoot...
ik ben blij dat ik de parade een paar keer heb mogen zien...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
alleen dat melodietje, blijft in je hoofdquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik de parade een paar keer heb mogen zien...
It's magic
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ze in het ziekenhuis lag was ze ook erg blij met de Disney ballon, ze wist meteen van wie die kwam
Beter dan die ellende van de Eftelingquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:13 schreef just me het volgende:
alleen dat melodietje, blijft in je hoofd
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Top, echt! Dank jullie allen voor het heden en de afgelopen periode, waarin jullie ons met hart en ziel bleven steunen, met berichten, bloemen, kaartjes en noem het maar op. En nu dit, de muziek voor mijn lieve kleine schat.
Radio 49 was haar kindje. Een aantal uren voor haar overlijden heeft ze het nog over de radio gehad, zó diep zat het bij haar geworteld.
Opgeven is geen optie, hét motto van mijn muis. Muis gaf nooit op, maar het lichaam wilde niet meer. Ze heeft nu eindelijk rust. Welverdiende rust, mijn mooie prachtige leuke vrouw.
Top, echt! Dank jullie allen voor het heden en de afgelopen periode, waarin jullie ons met hart en ziel bleven steunen, met berichten, bloemen, kaartjes en noem het maar op. En nu dit, de muziek voor mijn lieve kleine schat.
Radio 49 was haar kindje. Een aantal uren voor haar overlijden heeft ze het nog over de radio gehad, zó diep zat het bij haar geworteld.
Opgeven is geen optie, hét motto van mijn muis. Muis gaf nooit op, maar het lichaam wilde niet meer. Ze heeft nu eindelijk rust. Welverdiende rust, mijn mooie prachtige leuke vrouw.
Gecondoleerd Luckyquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
Ik kende MaryMouse niet zo goed als sommigen hier, maar ik wilde toch graag een nummer voor haar aanreiken bij Oscar.
Op 23 april schreef MaryMouse in mijn fotoboek iets over de shows die ik tot dan toe gedaan had. Ik heb dus gekeken hoe zij toen reageerde op nummers die ik toen gedraaid heb. Dit nummer, R.E.M. -Radio Free Europe leek me gepast, omdat zij het een mooi nummer vond én omdat zij niets liever zou willen, althans dat denk ik, dat Radio 49 verder gaat zoals het gaat.
Rust zacht MaryMouse.
Veel sterkte gewenst Luckyquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
Ik kende MaryMouse niet zo goed als sommigen hier, maar ik wilde toch graag een nummer voor haar aanreiken bij Oscar.
Op 23 april schreef MaryMouse in mijn fotoboek iets over de shows die ik tot dan toe gedaan had. Ik heb dus gekeken hoe zij toen reageerde op nummers die ik toen gedraaid heb. Dit nummer, R.E.M. -Radio Free Europe leek me gepast, omdat zij het een mooi nummer vond én omdat zij niets liever zou willen, althans dat denk ik, dat Radio 49 verder gaat zoals het gaat.
Rust zacht MaryMouse.
Mooie keuzequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef peaceman het volgende:
Rust zacht MaryMouse.
heel veel sterkte!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
gecondoleerd, vreselijk nieuws....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gozer, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik leer haar vanavond een beetje beter kennen en uit alles blijkt dit inderdaad. Sterktequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik sluit me hierbij aan. Veel sterktequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik leer haar vanavond een beetje beter kennen en uit alles blijkt dit inderdaad. Sterkte
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:50 schreef just me het volgende:
lieve mensen, met heel veel verdriet...
Muis is 'n uurtje geleden overleden
Ben erbijquote:
Hey Lucky,... Ik lees het nu pas.. Gecondoleerd en sterktequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weten jullie trouwens dat Eat Sleep Rave Repeat een nummer is wat muis érg leuk vond? Of is ie al voorbij gekomen?
Muis heeft me de titel nog ´s doorgegeven, omdat ik alleen maar Rosen Jack wist...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Excerpts from a Teenage Opera..... ik kende het nummer uiteraard wel... maar in de vergetelheid geraakt.... in 1 van mijn eerste shows werd deze volgens mij door Muis aangevraagd.....
Daar kan Oscar vast iets aan doenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weten jullie trouwens dat Eat Sleep Rave Repeat een nummer is wat muis érg leuk vond? Of is ie al voorbij gekomen?
Nou, ik geloof dat dat wel goed zit op dit moment, wat ik zo lasquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank allen! En niet treuren, want muis zou eengezicht trekken. Neem er maar een borrel op.
Ik ben al bezig hoorquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank allen! En niet treuren, want muis zou eengezicht trekken. Neem er maar een borrel op.
volgens mij zit driekwart van het topic aan de zuip!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar zijn we ook bijna allemaal mee bezigquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is toch Grocer Jack?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muis heeft me de titel nog ´s doorgegeven, omdat ik alleen maar Rosen Jack wist...
Sterkte man.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We zitten al aan het bier (en thee, koffie en whisky)quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt morgen druk bij de glasbak en bij de flessenautomaat
Weet ik veel, ik luister nooit zo goed naar kinderen...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is toch Grocer Jack?
morgenavond, als het donker isquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou nog een keertje een ontbijtje met dr doen...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alleen bij die van just me zullen ze daar niet van opkijken....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Denk ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Daar kan Oscar vast iets aan doen
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik luister nooit zo goed naar kinderen...
I think I know an even grosser Jackquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klinkt mij eerder als Rose and Jack.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
we'll doquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Telt koffie ook mee?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij zit driekwart van het topic aan de zuip!
ze raakt die reputatie nooit meer kwijt he?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen bij die van just me zullen ze daar niet van opkijken....
Geintje just me
Proost !quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oké, rum. Op mijn schatje! Proost mensen!
Santjens!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Proost Lucky!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hee man!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Proost Muisquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Proost, gozer!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lechajim!!!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Cheers! Rum isquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje laat hè.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou nog een keertje een ontbijtje met dr doen...
Proost Lucky!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Proestquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje laat hè.
Ja, ik weet het, daar had ze het een paar keer over.
Ja helaas...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje laat hè.
Ja, ik weet het, daar had ze het een paar keer over.
Proost!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ze wat open hebben of koud hebben staan, wie weetquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef just me het volgende:
Zou Melting nu in de kroeg ook meedrinken ?
Dat verwacht ik wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef just me het volgende:
Een speciaalbiertje gok ik. Speciaal voor Muis.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef just me het volgende:
hmm nou neequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze mag op nummer 1 bij de Top2000
proost kerel!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit mag idd ook wel gezegd wordenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso waardeer ik het erg dat Mad en Oscar vanavond deze shows draaien.
het is ook niet te bevattenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik kan het gewoon niet bevatten..
How about.. We doen als R49 een poging de Top 2000 over te nemen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij zakt volgens mij elk jaar verder wegquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat toch niet naar de kroeg om thee te drinkenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ze wat open hebben of koud hebben staan, wie weet
dan werd het vast een betere lijst, tenminste als DJ Vout niet meedoet...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
How about.. We doen als R49 een poging de Top 2000 over te nemen?
Dat dusquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denk ik ook
Sowieso waardeer ik het erg dat Mad en Oscar vanavond deze shows draaien.
Die heeft maar 1 stem dan toch?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan werd het vast een betere lijst, tenminste als DJ Vout niet meedoet...
ik zal vanavond Blof maar niet aanvragenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou een raar lijstje worden, denk ik. Maar stukken leuker dan de echte Top 2000quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
How about.. We doen als R49 een poging de Top 2000 over te nemen?
We kunnen onze eigen Top 2000 makenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Morgen ook maar niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal vanavond Blof maar niet aanvragen
neem je dan wel chips meequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik proost even met koffie nog, straks iets sterkers
Zie je het al voor je? Pink Floyd dondert uit de Top 10, om plaats te maken voor de Snollebollekes...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
hahaha en de DJ van Radio 49 moeten dan de muziek verzorgen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen onze eigen Top 2000 makenCompleet met keuzelijstjes, vrije keuzes, nightshifts en en en...
* CindieY draaft door
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Pink Floyd dondert uit de Top 10, om plaats te maken voor de Snollebollekes...
[..]
Zie je het al voor je? Pink Floyd dondert uit de Top 10, om plaats te maken voor de Snollebollekes...
oh, die lijst van de jaren zestig die Symph en MaryMouse ooit uitzonden, dat was gaafquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen onze eigen Top 2000 makenCompleet met keuzelijstjes, vrije keuzes, nightshifts en en en...
* CindieY draaft door
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit stukje lijkt op De Fabriek
[..]
Komt door de Stro(h)quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
80% rum is toch iets pittiger dan verwacht.
de horror... dan verlang je gewoon naar Coldplay in de top 10... alhoewel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
hele slokdarm foetsiequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Strohrum?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeps....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
All in all you're just a-... NAAR LINKS..... NAAR RECHTS...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
wel mixen he?! puur is niet zo'n goed idee..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
All in all you're just a-... NAAR LINKS..... NAAR RECHTS...
OMG hij leest meequote:
Ranzig zoet!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel mixen he?! puur is niet zo'n goed idee..
Nee. Gewoon Nee.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:29 schreef peaceman het volgende:
de horror... dan verlang je gewoon naar Coldplay in de top 10... alhoewel...
Oej! Ja, mèn.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Strohrum?Flink van lopen tanken op de avond voor een niersteenoperatie!
ongemixed schijnt zelfs gevaarlijk te zijn bij grotere hoeveelheden..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ranzig zoet!En die nasmaak blijft echt lang hangen!
Ja ik was de enige in het gezelschap die dat spul kon verdragen, dus ze bleven maar inschenken!quote:
[..]
Dat is water ook...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef peaceman het volgende:
ongemixed schijnt zelfs gevaarlijk te zijn bij grotere hoeveelheden..
En er was ook geen grens tot waar je het nog kon verdragenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik was de enige in het gezelschap die dat spul kon verdragen, dus ze bleven maar inschenken!
nee ik wil wel blijven eten...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neemt R49 na de Top 2000 nu ook Serious request over?
Verbaast me niks!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ongemixed schijnt zelfs gevaarlijk te zijn bij grotere hoeveelheden..
dat concept is wel een beetje klaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neemt R49 na de Top 2000 nu ook Serious request over?
Kweenie, volgens mij had ik iets van 6 - 7 glaasjes op en toen ben ik er maar mee gekapt omdat ik niet al te veel alcohol in m'n bloed wilde hebben tijdens de operatie!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
En er was ook geen grens tot waar je het nog kon verdragen
Die zender ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat concept is wel een beetje klaar
Ik ga echt niet in een glazen hokkie zitten vasten hoor!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat concept is wel een beetje klaar
En dan van die koolsapjes drinken, wat moet het meuren in dat hokquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in een glazen hokkie zitten vasten hoor!
Het Carpenters-meisje.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Collega's van muis keken heel raar op toen ze erachter kwamen dat ze dit nummer leuk vond.
Fijn dat je er bent Fogelquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Fogel het volgende:
Rust zacht, lieve Muis!
* Fogel is er stil van
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan van die koolsapjes drinken, wat moet het meuren in dat hok
Avond Fogel....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Fogel het volgende:
Rust zacht, lieve Muis!
* Fogel is er stil van
Hee man, fijn dat je er ook bent.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Fogel het volgende:
Rust zacht, lieve Muis!
* Fogel is er stil van
Muis was wel van de happy dance tracks...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Collega's van muis keken heel raar op toen ze erachter kwamen dat ze dit nummer leuk vond.
Van mij mag Yellow, Politik of Atlas best tot de Top 10 doordringen. Er hebben we ergere nummers in de Top 10 gestaan....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
de horror... dan verlang je gewoon naar Coldplay in de top 10... alhoewel...
Het is wel weer compleet wat anders dan de Disneyparade, ja.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
dat was ook best raar voor een Carpenter meisjequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En van koplampen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muis was wel van de happy dance tracks...
Dank je dat je me hierheen haalde. Heb vandaag nog niet echt tijd gehad voor FOK!.quote:
Don't Panic zou oke zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag Yellow, Politik of Atlas best tot de Top 10 doordringen. Er hebben we ergere nummers in de Top 10 gestaan....
ach, je bent GodMother of nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank je dat je me hierheen haalde. Heb vandaag nog niet echt tijd gehad voor FOK!.
Ha Fogel. Welkom.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:34 schreef Fogel het volgende:
Rust zacht, lieve Muis!
* Fogel is er stil van
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze vond Muisje altijd erg fijn om te horen.
Heb je hem bedreigd?quote:
nep Grover is het!quote:
Absoluut. Het maakte niet veel uit wat voor genre, als het maar niet langer dan een uur duurde, want dan werd ze het zat. Alleen Vout kon bij haar ongestraft 24 uur draaien.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muis was wel van de happy dance tracks...
Hier blijft het ook wel bij denk ik hoor.... heb nog een paar tranentrekkers klaar staanquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Je draait als DJ hier ineens buiten je eigen comfort zone.
Fuck it, op Muis!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut. Het maakte niet veel uit wat voor genre, als het maar niet langer dan een uur duurde, want dan werd ze het zat. Alleen Vout kon bij haar ongestraft 24 uur draaien.
Als Vout aanwezig is, ligt dat gevaar *altijd* op de loer, kan ik melden...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Je draait als DJ hier ineens buiten je eigen comfort zone.
Fuck it, op Muis!
wat vond ze eigenlijk van jouw boink-boink muziek?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut. Het maakte niet veel uit wat voor genre, als het maar niet langer dan een uur duurde, want dan werd ze het zat. Alleen Vout kon bij haar ongestraft 24 uur draaien.
Daarom dat ik Nakatomi met Sing gewoon moest draaien...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Vout aanwezig is, ligt dat gevaar *altijd* op de loer, kan ik melden...![]()
Heb je zorgvuldig een mooie flow opgebouwd, moet je ineens "Er wordt gepaard op de gang" er tussendoor draaien...
Lucky.quote:
Niet zo respectloos over Lucky's superieure muzieksmaak hè?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat vond ze eigenlijk van jouw boink-boink muziek?
Sindsdien was haar migraine als bij toverslag verdwenen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat vond ze eigenlijk van jouw boink-boink muziek?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Random fact about the top of the Alps:
Het hoogste punt van de Alpen ligt in Nederland.
Iemand heeft (niet geheel legaal) het topje van de Mont Blanc gehaald en dat is nu te zien in het Teylers Museum in Haarlem.
mooi nummer ook.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Input van Mad, Russians van Sting... ook wel enigszins onlosmakelijk verbonden met Muis...
Kortom: Muis zou het wel gewaardeerd hebben?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sindsdien was haar migraine als bij toverslag verdwenen.
Koplampen van Em ook.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Input van Mad, Russians van Sting... ook wel enigszins onlosmakelijk verbonden met Muis...
Ik kan me haar 'verborgen thema' show over de Koude Oorlog nog goed herinneren...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank allen waar ik nog niet op reageerde.
Dan heeft ze Leningrad vast ook wel gedraaid? Actueler dan ooit...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me haar 'verborgen thema' show over de Koude Oorlog nog goed herinneren...
Zit jij in mijn playlist te spieken ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan heeft ze Leningrad vast ook wel gedraaid? Actueler dan ooit...
ach die heb je wel vaker gesproken, schat ik in..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Koptelefoon gevonden. Lekker sociaal in een hoek van de huiskamer achter mijn laptop terwijl mijn ouders op bezoek zijn. Fuck it.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me haar 'verborgen thema' show over de Koude Oorlog nog goed herinneren...
gaan bejaarden tegenwoordig niet meer vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Koptelefoon gevonden. Lekker sociaal in een hoek van de huiskamer achter mijn laptop terwijl mijn ouders op bezoek zijn. Fuck it.
Stuur ze een appje dat je ff niet aanspreekbaar bentquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Nee, maar dit is wel mijn #2 aller tijden. Dus als iemand begint over muziek die over de Koude Oorlog gaat, denk ik onmiddellijk aan Leningrad.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit jij in mijn playlist te spieken ofzo?
just me is toch ook nog wakker?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
gaan bejaarden tegenwoordig niet meer vroeg naar bed?
Muis was erg gecharmeerd van de show die ik voor haar draaide toen we elkaar net kenden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kortom: Muis zou het wel gewaardeerd hebben?
Cheersquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
nee, just me is ook nog op..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is toch ook nog wakker?
* spijkerbroek rent HEUL hard weg
Die vinden jou nu maar een rare fogel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Jawel, maar ze zijn er pas net en moeten vliegen om op bezoek te komen enzoquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach die heb je wel vaker gesproken, schat ik in..
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stuur ze een appje dat je ff niet aanspreekbaar bent
Fantastisch nummer is datquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel mijn #2 aller tijden. Dus als iemand begint over muziek die over de Koude Oorlog gaat, denk ik onmiddellijk aan Leningrad.
Dat was Muis.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis was erg gecharmeerd van de show die ik voor haar draaide toen we elkaar net kenden.
Ze vond het altijd leuk als ze wakker werd en ik alweer bezig was met mijn gebonk.Dan zei ze, 'blijf alsjeblieft altijd jezelf'.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis was erg gecharmeerd van de show die ik voor haar draaide toen we elkaar net kenden.
Ze vond het altijd leuk als ze wakker werd en ik alweer bezig was met mijn gebonk.Dan zei ze, 'blijf alsjeblieft altijd jezelf'.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, just me is ook nog op..
geintje
Met 22 luisteraars mag je niet eens stoppen....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Uhm, mensen.... om in de beroemde woorden van Symph te spreken, ik loop ietsje uit....
Ok, geen 2 minuten maar jullie spammen lekker mijn DM vol met liedjes, dus iemand bezwaar als ik verleng?
Wowquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand bezwaar heeft..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Uhm, mensen.... om in de beroemde woorden van Symph te spreken, ik loop ietsje uit....
Ok, geen 2 minuten maar jullie spammen lekker mijn DM vol met liedjes, dus iemand bezwaar als ik verleng?
vliegen? Zijn ze zo rijk dat ze niet in de auto willen komen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zijn er pas net en moeten vliegen om op bezoek te komen enzo
Ik moet eigenlijk wel zo plat. Morgen werken bij uitzondering.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb een verzoekje aangevraagd dat daar dan wel een beetje bij past. Hoop ik...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
lekker uitlopenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
neem nog 'n biertjequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel zo plat. Morgen werken bij uitzondering.
Van 3 weet ik niet waar ze nu zijn, de 4e heb ik geen zin om voor op te gaan staan en naar de andere kant van het huis te lopen. Een van mijn kinderen geleend nu.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef CindieY het volgende:
Hoe kan het dat iedereen zijn koptelefoon moet opzoeken? Die van mij hangt standaard aan de kapstok
* CindieY komt niet buiten in de grote boze wereld zonder koptelefoon.
Ja, met mijn zere voet zeker....quote:
De ouders van Fogel die moesten vliegen.... - je verwacht het nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zijn er pas net en moeten vliegen om op bezoek te komen enzo
Zoiets ja, en ze hebben geen zin om twee dagen te rijdenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
vliegen? Zijn ze zo rijk dat ze niet in de auto willen komen?
Ja "Zeg me dat het niet zo is" werd me net wel ff wat te veel....quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft iedereen zakdoekjes en vooral ook DRANK gereed staan? We gaan weer richting wat tranentrekkers......
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ouders van Fogel die moesten vliegen.... - je verwacht het niet
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis ten voeten uitquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
ow ze hebben er zo 1 op stroom die een beperkt aantal kilometers aankan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets ja, en ze hebben geen zin om twee dagen te rijden
Hun auto red 1850km ook niet op een tank.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ze hebben er zo 1 op stroom die een beperkt aantal kilometers aankan?
tsss... armoedzaaiers!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hun auto red 1850km ook niet op een tank.
Alle zakdoeken en alles wat enigszins op papier leek, is reeds op.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft iedereen zakdoekjes en vooral ook DRANK gereed staan? We gaan weer richting wat tranentrekkers......
Toiletpapier ook?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alle zakdoeken en alles wat enigszins op papier leek, is reeds op.
* just me heeft nog een beetje over, alsjeblieftquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over naar de handdoeken en als die ook op zijn, beddengoedquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
drank droog je van uit, je droogt er beroerd van opquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toiletpapier ook?
Succes!
Gelukkig is er nog drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |