SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Damn, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:50 schreef just me het volgende:
lieve mensen, met heel veel verdriet...
Muis is 'n uurtje geleden overleden
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een heel goed idee om een biertje te nemen en te proosten met iedereen hier.
Bij deze!
Ik proost mee met thee!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een heel goed idee om een biertje te nemen en te proosten met iedereen hier.
Bij deze!
Die van mij regel ik zo even per PM...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef just me het volgende:
Kan ik de playlists krijgen, voor Lucky, hij kan uiteraard niet luisteren maar hij weet het wel !
Ik zit nog aan de koffie (heel Knokkels-achtig), maar met een koffiemok kun je ook proosten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
Bij deze!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij regel ik zo even per PM...
Niks aan toe te voegen.....quote:
Pff ik benijd hem niet nu..quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef just me het volgende:
Kan ik de playlists krijgen, voor Lucky, hij kan uiteraard niet luisteren maar hij weet het wel !
Denk ik ook. Onderste zin is trouwens ook 7 woorden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zeg me dat het niet zo is.......
7 woorden die iedereen vandaag wel dacht.....
groot gelijk!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga een hele grote bel whisky inschenken...
En bedankt Madquote:
Die is heel simpel, Muis was gek op Disneyquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
Wie kan me de link Disney en MaryMouse uitleggen?
Zie hierboven...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
Wie kan me de link Disney en MaryMouse uitleggen?
Dat klinkt inderdaad logischquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die is heel simpel, Muis was gek op Disney
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Over dit deuntje hebben Muis en ik het samen vaak gehad vanwege ons beider Disney tick.
Heb voor haar ooit een half uur lang achter elkaar deze tune gedraaid, in alle soorten, van alle Disney parken over de hele wereld. Ik weet niet wie het meeste er van genoot...
Toen ze in het ziekenhuis lag was ze ook erg blij met de Disney ballon, ze wist meteen van wie die kwamquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Over dit deuntje hebben Muis en ik het samen vaak gehad vanwege ons beider Disney tick.
Heb voor haar ooit een half uur lang achter elkaar deze tune gedraaid, in alle soorten, van alle Disney parken over de hele wereld. Ik weet niet wie het meeste er van genoot...
ik ben blij dat ik de parade een paar keer heb mogen zien...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
alleen dat melodietje, blijft in je hoofdquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik de parade een paar keer heb mogen zien...
It's magic
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Toen ze in het ziekenhuis lag was ze ook erg blij met de Disney ballon, ze wist meteen van wie die kwam
Beter dan die ellende van de Eftelingquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:13 schreef just me het volgende:
alleen dat melodietje, blijft in je hoofd
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |