Whehe.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, met name KetchupFTW zodat we hem kunnen uitlachen.
Maar natuurlijk. Hij blijft hier elke keer domme dingen posten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Blijven we die arme Ketchup uitlachen?
Neuh.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Blijven we die arme Ketchup uitlachen?
Ben je wel eens neergestoken dan? Schijnt dat dat steken aan de andere kant van de noordzee een beetje in de volksaard zit.quote:
Tsja, ik ben van mening dat als er dan toch mensen neergestoken moeten worden, je net zo goed de nare mensen neer kan steken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Well, that escalated quickly...
Maar als het dan toch moet gebeuren is het jou om het even of het een naar persoon is, of een lieverd van een mens dat wordt neergestoken?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh. Mensen neersteken is sowieso een beetje jammer.
Mooi vals dilemma.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar als het dan toch moet gebeuren is het jou om het even of het een naar persoon is, of een lieverd van een mens dat wordt neergestoken?
Volgens mij kun je wat dat betreft beter je huidige landgenoten aanspreken. Wat dat betreft is dit een beetje preken tegen eigen parochie.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet gewoon niet gebeuren.
Zo is dat. Wijze woorden van een gewone Nederlander.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wat dat betreft beter je huidige landgenoten aanspreken. Wat dat betreft is dit een beetje preken tegen eigen parochie.
Neersteken van mensen; liever niet. MAAR: als het dan toch moet gebeuren, dan bij voorkeur nare mensen.
Daar is een heel sub forum voor, Pokkel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoezo vals? Je weet niet of ik hier twee mensen in de kelder heb vastgeketend of niet.
Eh...ik weet niet wie dat zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Enfin. De relatiebreuk tussen Enzo Knol en Dee is hier al uitgebreid besproken, neem ik aan?
Reeds.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bezuiniging? Meestal is het toch whiskey om deze tijd op de vrijdag
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...ik weet niet wie dat zijn?
Het FP-bericht daarover had ongeveer drie keer zoveel views als een min of meer gelijktijdig bericht van mij over de kabinetsformatie. Dan weet je weer waar je het voor doet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Enfin. De relatiebreuk tussen Enzo Knol en Dee is hier al uitgebreid besproken, neem ik aan?
Hulde.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...ik weet niet wie dat zijn?
Voor het grote geld, toch?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het FP-bericht daarover had ongeveer drie keer zoveel views als een min of meer gelijktijdig bericht van mij over de kabinetsformatie. Dan weet je weer waar je het voor doet.
Waarom doe jij je best nog voor FOK! en de FP? Serieuze vraag.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het FP-bericht daarover had ongeveer drie keer zoveel views als een min of meer gelijktijdig bericht van mij over de kabinetsformatie. Dan weet je weer waar je het voor doet.
Ik maar denken dat FOK! relatief onbekend is onder 14-jarigen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik ergens aan begin, dan maak ik het ook af. Ik kon van tevoren ook niet verzinnen dat de formatie zó lang zou duren.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom doe jij je best nog voor FOK! en de FP? Serieuze vraag.
Nee?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kon van tevoren ook niet verzinnen dat de formatie zó lang zou duren.
Ik weet niet wat dit betekent voor eventuele kwaliteiten aangaande het moederschap.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik ergens aan begin, dan maak ik het ook af.
Met een hoog piepstemmetje tegen een poepfabriek praten en genoegen nemen met weinig slaap zijn ongeveer de enige twee onontbeerlijke kwaliteiten voor een moeder.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent voor eventuele kwaliteiten aangaande het moederschap.
Dat moet wel iemand zijn met een IQ van 2 als je het sowieso langer dan 10 seconden vol kan houden met die mongool.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Nooit een video van hem gezien.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat moet wel iemand zijn met een IQ van 2 als je het sowieso langer dan 10 seconden vol kan houden met die mongool.
Maar wel als enige over hem beginnen. Erg geloofwaardig.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nooit een video van hem gezien.
Dat is het mooie aan de "celebrities" van tegenwoordig. Je hoeft er geen reet mee van doen te hebben, maar je kent ze toch wel. Ook nooit iets van de Kardashians gezien, maar ken ze wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wel als enige over hem beginnen. Erg geloofwaardig.
Dat verrekte partijkartel ook.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:09 schreef 99.999 het volgende:
Jetta als CdK hier. We hadden nog zo gezegd, geen uitgerangeerde PvdA'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |