Marcootje is toch #TeamJohan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou het niet alsnog die Galjaard zijn?
Ze doen een beetje afstandelijk over degene die een mail had gestuurd, waarom zouden ze zo over Marcootje doen? Die heeft al hun successen meegemaakt. Die heeft voor hun die ring opgehaald.
quote:Directie RTL noemde Derksen en Genee grote klootzakken
De mail die Johan Derksen eerder deze week kreeg vanuit RTL met, zoals hij stelde 'schandelijke' inhoud, komt van de directie van de zender. Dat vertelde presentator Wilfred Genee vanmorgen op Veronica Radio.
Genee, de presentator van Voetbal Inside waar analyticus Johan Derksen vorige week felle kritiek uitte op RTL en collega’s Humberto Tan en Ronald Molendijk, werd op de zender gefeliciteerd met zijn nominatie voor de Zilveren Televizier Ring.
Op de vraag of er ook felicitaties kwamen van de directie, zei Genee: ,,Wel van mijn collega’s, die heel blij waren. Ik heb niets gehoord van de directie, maar daar kijk ik niet helemaal van op na het mailtje van onze directeur vorige week midden in de nacht, dus in dat opzicht is dat ook niet heel verrassend.”
Het zou gaan om RTL7-directeur Marco Louwerens. Dat bevestigen bronnen aan deze site. Derksen wilde zijn naam maandagavond niet noemen. ,,Ik heb van een niet nader te noemen medewerker van RTL, ik hoop in een dronken bui, een e-mail gekregen die ik zo schandelijk vond dat ik hem niet eens kon laten lekken naar de media”, bekende Derksen in de uitzending. ,,Die man zou dan de rest van zijn leven geen leven meer gehad hebben. Dat vond ik heel onbeschaafd. Voor de rest heeft RTL niets laten horen.”
Eerder zei Derksen tegenover het AD de mail 'niet te willen delen, omdat die persoon dan nooit meer over straat kan’. ,,Die mail rook naar whiskey en ging echt véél te ver. ‘Grote klootzakken’ en dat soort teksten. Vooral Wilfred kreeg een veeg uit de pan. Hij kreeg van alles de schuld. Dat is niet eerlijk, omdat ík die woorden heb uitgesproken. Ik heb sowieso medelijden met Wilfred, want áls dit stopt…hij moet nog 10 jaar. En omdat hij zich nog wel eens kritisch uitlaat, zullen de aanbiedingen niet binnenstromen.’’
Genee over de inhoud van mail: ,,Laat ik het erop houden dat als ik dat als werknemer zou roepen, dat ik dan op staande voet ontslagen zou worden. En dat het niet heel inspirerend is om dit werk zo te doen”. Hoe lang dit nog goed gaat? ,,Weet ik niet.”
Marco Louwerens was niet bereikbaar voor commentaar.
Dat is journalistiek van lik-mijn-reet do-re-mi-fa-sol-alweer-een-blaadje-vol.quote:Dat bevestigen bronnen aan deze site.
Humberto gaat weer braaf zijn mediatraining gebruiken. Je hebt iemand als Jinek nodig om dat eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef BobW het volgende:
Humberto zit vanavond bij DWDD, hopelijk vraagt Matthijs wat over Johan.
Wat schattig naïef ben jequote:Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef BobW het volgende:
Humberto zit vanavond bij DWDD, hopelijk vraagt Matthijs wat over Johan.
Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.
Hier is gewoon heel goed over nagedacht.
Ik vind het redelijk schokkend dat jij dit weet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.
WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.
IS DIT TOEVAL? IK DENK VAN NIET
hier ziet echt meer achter boys
komt door LubachAIDS ja. veel leeftijdsgenoten praten over die actie. ik kan moeilijk oordopjes gebruiken :squote:Op vrijdag 29 september 2017 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk schokkend dat jij dit weet.
LubachGodquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
komt door LubachAIDS ja. veel leeftijdsgenoten praten over die actie. ik kan moeilijk oordopjes gebruiken :s
Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.
Hier is gewoon heel goed over nagedacht.
wtfquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
Het conflict-model is vaker ingezet bij VI. Met succes. Het resultaat tot nu toe altijd geweldige kijkcijfers op het hoogtepunt van zo'n conflict.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.
WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.
IS DIT TOEVAL? IK DENK VAN NIET
hier ziet echt meer achter boys
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:41 schreef Wuwwa het volgende:
Er kan niet meer op Genee gestemd worden, degene die de meeste stemmen heeft gekregen tijdens de nominatieronde heeft gewonnen.
Wat zou het heerlijk zijn als ie die ster pakt, samen met Johan en Gijp op de achtergrond. Dat is TV om van te smullen.
Zo mag ik het horen. WIR SIND DIE BESTENquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat was eigenlijk een act
ik bedoelde namelijk ook
LubachGod
Reteslimme en subtiele actie om zelf stemmen te krijgen, dat stem Erik de Vogel verhaal.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat was eigenlijk een act
ik bedoelde namelijk ook
LubachGod
Oh, nou daar sta ik dan met mijn complot-theorie.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
De beste Nederlandse memequote:Op vrijdag 29 september 2017 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, nou daar sta ik dan met mijn complot-theorie.
Ik ga wel weer in mijn mand.
Het is dat ik niks heb met engnekken anders was ik nu begonnen over het televisiekartel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:43 schreef KingRoland het volgende:
Johannes ik denk dat er een enge kliek is in de mediawereld. Zij beheren alles! MAAR DAN OOK ECHT ALLES. Ben je vriendjes met hun dan kan je lekker aan de bak.
ENG ENG ENG
Ja, dat had iedereen wel in de gaten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:43 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Reteslimme en subtiele actie om zelf stemmen te krijgen, dat stem Erik de Vogel verhaal.
Late Night in de zomer en nog iets op 4 dacht ikquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk programma presenteert hij nog dan?
Dat is niet echt indrukwekkend allemaal.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Late Night in de zomer en nog iets op 4 dacht ik
Genee doet toch ook niets buiten viquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet echt indrukwekkend allemaal.
beaufort, the amsterdam project, boulevard, beste kijkers (al presenteert hij dat niet zelf), rtl summer nightquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk programma presenteert hij nog dan?
Kijken wel genoeg mensen naar en is twee keer in de week vast. Daarbij doet hij ook Tour de Jour nog (al kijk ik geen wielrenaids)quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Genee doet toch ook niets buiten vi
Amsterdam Project was wel een erg goed programmaquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
beaufort, the amsterdam project, boulevard, beste kijkers (al presenteert hij dat niet zelf), rtl summer night
je kent zijn programma's nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken wel genoeg mensen naar en is twee keer in de week vast. Daarbij doet hij ook Tour de Jour nog (al kijk ik geen wielrenaids)
Beau mag alleen in de zomer iemand vervangen.
Dat mensen naar VI kijken heeft echt 0,0 met Genee zelf te maken hoorquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken wel genoeg mensen naar en is twee keer in de week vast. Daarbij doet hij ook Tour de Jour nog (al kijk ik geen wielrenaids)
Beau mag alleen in de zomer iemand vervangen.
Dit heb ik van meerdere mensen gehoord jaquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Amsterdam Project was wel een erg goed programma
Ik kijk inderdaad nauwelijks TV, daarom wilde ik wel weten wat hij dan zoal presenteert.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je kent zijn programma's niet
zeg dat dan
Muah hij is wel een presentator met de juiste chemie met Johan die ook nog vaak kritisch durft te zijn. Als Barbara Barend daar had gezeten was het een veel matiger programma geweest.quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mensen naar VI kijken heeft echt 0,0 met Genee zelf te maken hoor
quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk voornamelijk naar VI vanwege Wilfred zijn trollach
Waarom staat Kees Jansma daar bij Dick, is hij de perschef van Oranje?quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Wilfred zegt dat het een topshow gaat worden
dus allemaal kijken
Neplach op 0:19 is extreem genant en zegt alles over meneertje Baudet.quote:
Dan ziet zijn vrouw dat hij bij de persconferentie is en niet ergens anders.quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom staat Kees Jansma daar bij Dick, is hij de perschef van Oranje?
Nee jou'n partij is leukquote:Op vrijdag 29 september 2017 16:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Neplach op 0:19 is extreem genant en zegt alles over meneertje Baudet.
Dat dachten we maandag ook, zal wel meevallen dusquote:Op vrijdag 29 september 2017 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond gaat definitief de pleuris uitbreken.
[ afbeelding ]
je vergeet Tour de Jourquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Genee doet toch ook niets buiten vi
In principe is alles maandag wel gezegd, vandaag is alleen bekend geworden dat het een RTLdirecteur was die mailde. En Wilfred nominatie met de ster. Denk niet dat ze er veel mee kunnen, tenzij de Snor losbrandt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 17:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat dachten we maandag ook, zal wel meevallen dus
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 19:17:52Haalt Voetbal Inside de kerst? Laat je horen via https://t.co/ABd5AdBxKo! #voetbalinside https://t.co/UsoUgiTTTo reageer retweet
Oorlogspad gok ik.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:42 schreef Morendo het volgende:
WTF zijn ze aan het doen? Charme-offensief of oorlogspad?
Lavquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
RTL doet aan 'Kill your darlings'.
Marco heeft in het verleden veel moeite gedaan om de heren te behouden en dan gaan ze de rtl directie beledigen, ergens houdt op.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:44 schreef RipCity het volgende:
Heel apart van Marcootje. Was toch vriend van de show..
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef Evertjan het volgende:
wat zou Johan vinden van de breakup tussen Enzo en Dee?
Die Dee is wel een knap meisje.. Zou raken..quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef Evertjan het volgende:
wat zou Johan vinden van de breakup tussen Enzo en Dee?
Puntige knieënquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die Dee is wel een knap meisje.. Zou raken..
EN DAAR BETAALD HEEL HOLLAND GODVERDOMME GELD AAN.. WANNEER KOMT ER WEER EENS IEMAND DIE NEDERLAND LEEFBAAR MAAKT?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar al genoeg om op de NOS website te staan tegenwoordig.
Rustig aan Niek, let op je bloeddruk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
EN DAAR BETAALD HEEL HOLLAND GODVERDOMME GELD AAN.. WANNEER KOMT ER WEER EENS IEMAND DIE NEDERLAND LEEFBAAR MAAKT?
Broekje uit, bivakmutsje opquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
We kunnen los! VI hooligans verzamelen!
RTL-bestuur tegen de muur!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
We kunnen los! VI hooligans verzamelen!
Ah, vandaar. Dankjequote:Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zong hij ook bij de televizierring uitzending #neverforget
lul niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had jij kunnen bedenken dit.
Was wel sad dat ik mijn auto van de zaak destijds moest inleveren.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze konden niemand vinden en er zat een leuke bonus aan mij vast.
Gefeliciteerd iig met deze promotie, ouwe reus!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze konden niemand vinden en er zat een leuke bonus aan mij vast.
Johan heeft bewondering voor marcootje, zonder hem was het programma al heel lang verdwenen.quote:
Zal wel bij de aanval van Boom zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan had een hartaanvalletje tijdens het WK-wielrennen...niks mis mee.
We hebben een nieuwe chick in de SC. Geef haar eens een warm welkom.quote:
Dit durf ik nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe chick in de SC. Geef haar eens een warm welkom.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Heeft wel een wereldleven achter de rug
Zo is dat.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zal vast weer een aandachtshoer zijn.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet zo bijzonders tenzij je uit een dorp komt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
wie zei dat?!
nooit gezien, nooit gezien
Rechtstandig in brokkeltjes.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
wie zei dat?!
nooit gezien, nooit gezien
seniele ouwe gekquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom spreekt Derksen zichzelf steeds tegen ?
Kan veel dingen redelijk tot aardig, meer nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Engeland dachten ze dat Klaassen een technische spelmaker was
Louis van Gaal masterplanquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan veel dingen redelijk tot aardig, meer niet
Lekker kapot schreeuwen in de jeugd, mogen geen fouten maken jaaaquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal eenheidsworstengenot
Resultaat > Creativiteit![]()
![]()
Slobgod, visionair.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nooit wat gezien in Klaassen, tegen de meute in.
EN DAN ZIE IK ZE DAAR EEN BAL INPASSEN , DAT IS ONGELOFELIJK HOORquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker kapot schreeuwen in de jeugd, mogen geen fouten maken jaaa
Ja want een nieuwe bondscoach kan ineens wel allemaal wereldtoppers oproepenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Advocaat is net zo kut als Blind als bondscoach zelfde matige spelers.
Met Dickie hebben wij meer plezier.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Advocaat is net zo kut als Blind als bondscoach zelfde matige spelers.
Je hebt zóveel gemistquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik weet dat jullie je ontzettend zorgen maakten, maar hier ben ik dan!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik weet dat jullie je ontzettend zorgen maakten, maar hier ben ik dan!
:thinking:quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
EN DAN ZIE IK ZE DAAR EEN BAL INPASSEN , DAT IS ONGELOFELIJK HOOR
Pronkgod toch?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
EN DAN ZIE IK ZE DAAR EEN BAL INPASSEN , DAT IS ONGELOFELIJK HOOR
Louis van Gaal is wel een vermakelijke man, maar moet niet denken overal verstand van te hebben.quote:
Nee en het enige andere forum waar hij post is dood. (haxball)quote:
Wie heeft hem weggejaagd?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee en het enige andere forum waar hij post is dood. (haxball)
hij stond erbij als een boer met kiespijnquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Verplichte nummertjes kunnen ook lekker zijn.
Nee maar wel steeds weer net de verkeerde spelers.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want een nieuwe bondscoach kan ineens wel allemaal wereldtoppers oproepen
Mikey logica
Onze grote vriend Onlogisch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft hem weggejaagd?
Je hebt de weddenschap gemist?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Onlo blauw zou worden, zou hij stoppen of zoiets.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig smaken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar wel steeds weer net de verkeerde spelers.
Ook sommige die niet spelen wel oproepen en anderen dan weer niet.
Niet streng genoeg voor pruters als Cillessen en Janssen etc
Kiespijn was hevig omdat de whiskey uitgewerkt was.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij stond erbij als een boer met kiespijn
Alleen maar beter.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Valentijn komt er weer helemaal niet tussen.
En dan nog verkeerd kiezen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig smaken.
Diksquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan nog verkeerd kiezen.
Veltman de ligt etc.
Of een PSV - Feyenoordquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:00 schreef Zorro het volgende:
Dat dachten we ook bij Spanje - Malta. Zoveel goals dat kan nooit.
Wat een domme hypothese . Dat gaat toch niet gebeurenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef Zorro het volgende:
Locadia scoort straks 7x. Dan wil ik Johan nog wel eens zien. Zo. Daar heeft ie niet van terug.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
https://nos.nl/video/6711(...)voor-verlenging.htmlquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig smaken.
Nou, dadelijk scoor je 7x en verlies je met 7-8, daar sta je dan.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerst winnen is op zich wel een goed begin.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef Zorro het volgende:
Locadia scoort straks 7x. Dan wil ik Johan nog wel eens zien. Zo. Daar heeft ie niet van terug.
Ben jij Dick Advocaat?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een domme hypothese . Dat gaat toch niet gebeuren
zie mijn linkquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, dadelijk scoor je 7x en verlies je met 7-8, daar sta je dan.
Legendarisch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
https://nos.nl/video/6711(...)voor-verlenging.html
zo gaan we winnenen ook met doelsaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |