abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174072749

Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette & Toto.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien, de Kantineheld, Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Tommie Beugelsdijk en natuurlijk Wim (Wimpie) Kieft.

:P
pi_174072873
Zou het niet alsnog die Galjaard zijn?

Ze doen een beetje afstandelijk over degene die een mail had gestuurd, waarom zouden ze zo over Marcootje doen? Die heeft al hun successen meegemaakt. Die heeft voor hun die ring opgehaald.
pi_174072900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou het niet alsnog die Galjaard zijn?

Ze doen een beetje afstandelijk over degene die een mail had gestuurd, waarom zouden ze zo over Marcootje doen? Die heeft al hun successen meegemaakt. Die heeft voor hun die ring opgehaald.
Marcootje is toch #TeamJohan?
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 14:30:35 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174072902
Goeie TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174072921
wacht laat maar ik lees het nu pas

quote:
Directie RTL noemde Derksen en Genee grote klootzakken

De mail die Johan Derksen eerder deze week kreeg vanuit RTL met, zoals hij stelde 'schandelijke' inhoud, komt van de directie van de zender. Dat vertelde presentator Wilfred Genee vanmorgen op Veronica Radio.

Genee, de presentator van Voetbal Inside waar analyticus Johan Derksen vorige week felle kritiek uitte op RTL en collega’s Humberto Tan en Ronald Molendijk, werd op de zender gefeliciteerd met zijn nominatie voor de Zilveren Televizier Ring.

Op de vraag of er ook felicitaties kwamen van de directie, zei Genee: ,,Wel van mijn collega’s, die heel blij waren. Ik heb niets gehoord van de directie, maar daar kijk ik niet helemaal van op na het mailtje van onze directeur vorige week midden in de nacht, dus in dat opzicht is dat ook niet heel verrassend.”

Het zou gaan om RTL7-directeur Marco Louwerens. Dat bevestigen bronnen aan deze site. Derksen wilde zijn naam maandagavond niet noemen. ,,Ik heb van een niet nader te noemen medewerker van RTL, ik hoop in een dronken bui, een e-mail gekregen die ik zo schandelijk vond dat ik hem niet eens kon laten lekken naar de media”, bekende Derksen in de uitzending. ,,Die man zou dan de rest van zijn leven geen leven meer gehad hebben. Dat vond ik heel onbeschaafd. Voor de rest heeft RTL niets laten horen.”

Eerder zei Derksen tegenover het AD de mail 'niet te willen delen, omdat die persoon dan nooit meer over straat kan’. ,,Die mail rook naar whiskey en ging echt véél te ver. ‘Grote klootzakken’ en dat soort teksten. Vooral Wilfred kreeg een veeg uit de pan. Hij kreeg van alles de schuld. Dat is niet eerlijk, omdat ík die woorden heb uitgesproken. Ik heb sowieso medelijden met Wilfred, want áls dit stopt…hij moet nog 10 jaar. En omdat hij zich nog wel eens kritisch uitlaat, zullen de aanbiedingen niet binnenstromen.’’

Genee over de inhoud van mail: ,,Laat ik het erop houden dat als ik dat als werknemer zou roepen, dat ik dan op staande voet ontslagen zou worden. En dat het niet heel inspirerend is om dit werk zo te doen”. Hoe lang dit nog goed gaat? ,,Weet ik niet.”

Marco Louwerens was niet bereikbaar voor commentaar.
graag op anoniem
pi_174072937
DAT IS PAS EEN JUDAS

RTL AR U WATSJING?
graag op anoniem
pi_174072939
quote:
Dat bevestigen bronnen aan deze site.
Dat is journalistiek van lik-mijn-reet do-re-mi-fa-sol-alweer-een-blaadje-vol.
pi_174072983
Humberto zit vanavond bij DWDD, hopelijk vraagt Matthijs wat over Johan.
pi_174072986
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.

Hier is gewoon heel goed over nagedacht.
pi_174073000
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef BobW het volgende:
Humberto gaat weer braaf zijn mediatraining gebruiken. Je hebt iemand als Jinek nodig om dat eruit te krijgen.
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 14:37:23 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174073028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef BobW het volgende:
Wat schattig naïef ben je O+
4045
onlogisch
pi_174073034
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:
Ruzie zal iets verder escaleren. Mensen boos op RTL, stemmen uit sympathie en/of protest op Genee voor de Televizier-Ring 2017. Na het winnen wordt de "ruzie" bijgelegd en drinken ze met z'n allen een biertje. Als Johan besluit nog een jaartje door te willen gaan worden gewoon de contracten weer verlengd.

Dit lijkt meer op Goede Tijden Slechte Tijden.

WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.

IS DIT TOEVAL? IK DENK VAN NIET

hier ziet echt meer achter boys
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 14:38:29 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174073044
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

WACHT! Erik de Vogel(speelt Ludo in Goede Tijden Slechte Tijden) is OOK GENOMINEERD namelijk voor beste acteur.

Ik vind het redelijk schokkend dat jij dit weet.
4045
onlogisch
pi_174073075
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind het redelijk schokkend dat jij dit weet.
komt door LubachAIDS ja. veel leeftijdsgenoten praten over die actie. ik kan moeilijk oordopjes gebruiken :s
graag op anoniem
pi_174073097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]

komt door LubachAIDS ja. veel leeftijdsgenoten praten over die actie. ik kan moeilijk oordopjes gebruiken :s
LubachGod
pi_174073101
Er kan niet meer op Genee gestemd worden, degene die de meeste stemmen heeft gekregen tijdens de nominatieronde heeft gewonnen.

Wat zou het heerlijk zijn als ie die ster pakt, samen met Johan en Gijp op de achtergrond. Dat is TV om van te smullen.
pi_174073102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

LubachGod
dat was eigenlijk een act

ik bedoelde namelijk ook
LubachGod _O_
graag op anoniem
pi_174073111
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:

Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
pi_174073118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we op die avond niet eens televoten over de Zilveren ster voor beste presentator, als ik het goed begrijp is de winnaar daar al van bepaald. En gaat het sms'en altijd alleen over de ring, en daar is Wilfred niet voor genomineerd.
wtf
graag op anoniem
pi_174073123
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Het conflict-model is vaker ingezet bij VI. Met succes. Het resultaat tot nu toe altijd geweldige kijkcijfers op het hoogtepunt van zo'n conflict.
pi_174073129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:41 schreef Wuwwa het volgende:
Er kan niet meer op Genee gestemd worden, degene die de meeste stemmen heeft gekregen tijdens de nominatieronde heeft gewonnen.

Wat zou het heerlijk zijn als ie die ster pakt, samen met Johan en Gijp op de achtergrond. Dat is TV om van te smullen.
Je bent me voor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ik bedoelde namelijk ook
LubachGod _O_

Zo mag ik het horen. WIR SIND DIE BESTEN
pi_174073133
Johannes ik denk dat er een enge kliek is in de mediawereld. Zij beheren alles! MAAR DAN OOK ECHT ALLES. Ben je vriendjes met hun dan kan je lekker aan de bak.

ENG ENG ENG
graag op anoniem
  vrijdag 29 september 2017 @ 14:43:58 #23
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174073134
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]

ik bedoelde namelijk ook
LubachGod _O_

Reteslimme en subtiele actie om zelf stemmen te krijgen, dat stem Erik de Vogel verhaal. :)
pi_174073140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Oh, nou daar sta ik dan met mijn complot-theorie.

Ik ga wel weer in mijn mand.
pi_174073156
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh, nou daar sta ik dan met mijn complot-theorie.

Ik ga wel weer in mijn mand.
De beste Nederlandse meme

graag op anoniem
pi_174073158
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:43 schreef KingRoland het volgende:
Johannes ik denk dat er een enge kliek is in de mediawereld. Zij beheren alles! MAAR DAN OOK ECHT ALLES. Ben je vriendjes met hun dan kan je lekker aan de bak.

ENG ENG ENG
Het is dat ik niks heb met engnekken anders was ik nu begonnen over het televisiekartel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:43 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Reteslimme en subtiele actie om zelf stemmen te krijgen, dat stem Erik de Vogel verhaal. :)
Ja, dat had iedereen wel in de gaten.
pi_174073219
Ik verdenk Demen Bülbül van de mail
pi_174073241
Arjen Lubach was leuk, maar is nu wel erg in zichzelf gaan geloven,
Eng ventje.
pi_174073500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:05 schreef hafcfan het volgende:
Ik gun het Beau het meest
:')
pi_174073534
quote:
Ik gun het Beau ook wel..

Bloemendaal _O_..
pi_174073619
Verdienen: Arjen
Gunnen: Beau
Hopen en Willen: GeneeGod
  vrijdag 29 september 2017 @ 15:19:01 #33
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174073701
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_174074075
quote:
Welk programma presenteert hij nog dan? :')
Oh.
pi_174074093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Late Night in de zomer en nog iets op 4 dacht ik
pi_174074140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Late Night in de zomer en nog iets op 4 dacht ik
Dat is niet echt indrukwekkend allemaal.
Oh.
pi_174074201
Waarom zou je het Genee niet gunnen

Waardeloze gozers
pi_174074236
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is niet echt indrukwekkend allemaal.
Genee doet toch ook niets buiten vi
pi_174074244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

beaufort, the amsterdam project, boulevard, beste kijkers (al presenteert hij dat niet zelf), rtl summer night
pi_174074257
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kijken wel genoeg mensen naar en is twee keer in de week vast. Daarbij doet hij ook Tour de Jour nog (al kijk ik geen wielrenaids)

Beau mag alleen in de zomer iemand vervangen.
Oh.
pi_174074268
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

beaufort, the amsterdam project, boulevard, beste kijkers (al presenteert hij dat niet zelf), rtl summer night
Amsterdam Project was wel een erg goed programma
pi_174074282
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kijken wel genoeg mensen naar en is twee keer in de week vast. Daarbij doet hij ook Tour de Jour nog (al kijk ik geen wielrenaids)

je kent zijn programma's niet
zeg dat dan
pi_174074289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat mensen naar VI kijken heeft echt 0,0 met Genee zelf te maken hoor
pi_174074304
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Amsterdam Project was wel een erg goed programma
Dit heb ik van meerdere mensen gehoord ja
pi_174074367
Anderhalf jaar geleden al raak, visie op het medialandschap.
pi_174074391
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

je kent zijn programma's niet
zeg dat dan
Ik kijk inderdaad nauwelijks TV, daarom wilde ik wel weten wat hij dan zoal presenteert.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat mensen naar VI kijken heeft echt 0,0 met Genee zelf te maken hoor
Muah hij is wel een presentator met de juiste chemie met Johan die ook nog vaak kritisch durft te zijn. Als Barbara Barend daar had gezeten was het een veel matiger programma geweest.
Oh.
pi_174074407
Ik kijk voornamelijk naar VI vanwege Wilfred zijn trollach
pi_174074465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk voornamelijk naar VI vanwege Wilfred zijn trollach
Oh.
pi_174074841
Wilfred zegt dat het een topshow gaat worden

dus allemaal kijken
graag op anoniem
pi_174074958

Willem van Hanegem lid FvD _O_
graag op anoniem
pi_174075043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Wilfred zegt dat het een topshow gaat worden

dus allemaal kijken
Waarom staat Kees Jansma daar bij Dick, is hij de perschef van Oranje?
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 16:27:49 #54
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174075088
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:

Willem van Hanegem lid FvD _O_
Neplach op 0:19 is extreem genant en zegt alles over meneertje Baudet.
pi_174075114
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Waarom staat Kees Jansma daar bij Dick, is hij de perschef van Oranje?
Dan ziet zijn vrouw dat hij bij de persconferentie is en niet ergens anders.
Keesie altijd even in beeld lopen.
pi_174075218
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Neplach op 0:19 is extreem genant en zegt alles over meneertje Baudet.
Nee jou'n partij is leuk
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 16:43:09 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174075386
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee jou'n partij is leuk
Sinds wanneer is Baudet een partij?

pi_174076012
Dit gaat een topshow worden, ik voel het
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174076116
Ik zit al klaar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_174076147
Ik ga lekker naar de voetbal, kijk de show later wel terug
pi_174076155
Zo nog ff naar de Plus om nog wat pakken Balletjes Breed te halen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 17:35:25 #64
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_174076169
Vanavond gaat definitief de pleuris uitbreken.

pi_174076441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond gaat definitief de pleuris uitbreken.

[ afbeelding ]
Dat dachten we maandag ook, zal wel meevallen dus
pi_174076849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 15:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

je vergeet Tour de Jour
pi_174076891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 17:52 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat dachten we maandag ook, zal wel meevallen dus
In principe is alles maandag wel gezegd, vandaag is alleen bekend geworden dat het een RTLdirecteur was die mailde. En Wilfred nominatie met de ster. Denk niet dat ze er veel mee kunnen, tenzij de Snor losbrandt.
pi_174076911
volgens Mediacourantje zou het wel gaan om Marcoooootje die die mail had verstuurd
pi_174077075

Aan Spijkerman vragen over Ajax, laat dat aan Veronica over.
pi_174077081
Genee straks bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174077121
Derksen vanavond bij RTL Late Show
  vrijdag 29 september 2017 @ 18:41:54 #72
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174077143
Gijp vanavond bij VI
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 29 september 2017 @ 18:42:03 #73
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174077145
WTF zijn ze aan het doen? Charme-offensief of oorlogspad?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174077152
Vera vanavond in Escha
pi_174077154
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:39 schreef Nober het volgende:
Derksen vanavond bij RTL Late Show
#fakenews
pi_174077174
Heel apart van Marcootje. Was toch vriend van de show..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_174077236
Wat zit er bij vi ?
pi_174077256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat zit er bij vi ?
Bestaat dat nog? Stekker er nog in?
pi_174077743
pi_174077762
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:42 schreef Morendo het volgende:
WTF zijn ze aan het doen? Charme-offensief of oorlogspad?
Oorlogspad gok ik.
pi_174077794
Hoop dat ik op tijd ben.
Zonder wrijving geen glans
pi_174077810
RTL doet aan 'Kill your darlings'.
pi_174078309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
RTL doet aan 'Kill your darlings'.
Lav :*
pi_174078336
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Lav :*
Haags! :*
pi_174078418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:44 schreef RipCity het volgende:
Heel apart van Marcootje. Was toch vriend van de show..
Marco heeft in het verleden veel moeite gedaan om de heren te behouden en dan gaan ze de rtl directie beledigen, ergens houdt op.

Stel daar bij op dat marco het eerste aanspreekpunt is als zenderbaas, waarschijnlijk heeft hij ranzig op zijn kloten gekregen.
speak only if it improves the silence.
pi_174078458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Haags! :*
wow je doet mij blozen :@
pi_174078530
Topshow.
pi_174078544
Helemaal niets in Hilversum!
pi_174078551
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 18:42 schreef Wuwwa het volgende:
Vera vanavond in Escha
Boskamp in Joke Bruis
pi_174078608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 19:54 schreef Zipportal het volgende:
Topshow.
viel afgelopen maandag vies tegen anders.
pi_174078782
wat zou Johan vinden van de breakup tussen Enzo en Dee?

pi_174078863
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef Evertjan het volgende:

Waar gaat dit over? :')
Oh.
pi_174078908
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef Evertjan het volgende:

Die Dee is wel een knap meisje.. Zou raken..
pi_174078922
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? :')
Puberstruggles..
pi_174078935
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Die Dee is wel een knap meisje.. Zou raken..
Puntige knieën :{w
pi_174078946
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Puberstruggles..
Blijkbaar al genoeg om op de NOS website te staan tegenwoordig.
Oh.
pi_174078948
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijkbaar al genoeg om op de NOS website te staan tegenwoordig.
EN DAAR BETAALD HEEL HOLLAND GODVERDOMME GELD AAN.. WANNEER KOMT ER WEER EENS IEMAND DIE NEDERLAND LEEFBAAR MAAKT?
pi_174078969
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:20 schreef Befbekje het volgende:

[..]

EN DAAR BETAALD HEEL HOLLAND GODVERDOMME GELD AAN.. WANNEER KOMT ER WEER EENS IEMAND DIE NEDERLAND LEEFBAAR MAAKT?
Rustig aan Niek, let op je bloeddruk.
Oh.
pi_174079039
Niek is mad.
pi_174079056
Enzo knol te paard, koop eens een Ferrari.
pi_174079069
We kunnen los! VI hooligans verzamelen!
AFCA!
pi_174079076
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
Broekje uit, bivakmutsje op
pi_174079095
Broek = uit!
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:28:22 #105
311468 Van_Poppel
pi_174079097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
RTL-bestuur tegen de muur!
pi_174079098
Oh.
pi_174079105
GENOT
#superniger2020
pi_174079106
_O-
pi_174079107
Wilfred was weg :o
pi_174079108
pi_174079111
Genot
AFCA!
pi_174079113
dit sloeg nergens op
pi_174079114
Door dit soort grappen is hij mislukt als conferencier
pi_174079115
100% anti RTL
#superniger2020
pi_174079117
quote:
Had jij kunnen bedenken dit.
Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:29:14 #116
311468 Van_Poppel
pi_174079120
Danny _O_
pi_174079126
Matig liedje.
pi_174079128
Danny weer vals
AFCA!
pi_174079132
Marcel vanavond weer met zijn droogkloot act
Oh.
pi_174079134
You've got mail :D
pi_174079137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
Matig liedje.
Dit zong hij ook bij de televizierring uitzending #neverforget
pi_174079155
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dit zong hij ook bij de televizierring uitzending #neverforget
Ah, vandaar. Dankje :)
pi_174079169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Had jij kunnen bedenken dit.
lul niet.
pi_174079171
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:31:16 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174079174
Aanwezig :)
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:31:21 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079177
Ik kijk ook mee.
What can change the nature of a man?
pi_174079184
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:31:41 #130
311468 Van_Poppel
pi_174079189
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Sow, jij bent nu mod :o
pi_174079199
geen rellen vanavond.
pi_174079200
Ze houden zich in
AFCA!
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:32:23 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174079207
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Sow, jij bent nu mod :o
Ze konden niemand vinden en er zat een leuke bonus aan mij vast.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:32:33 #134
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174079219
weer valentijn :{
pi_174079221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Was wel sad dat ik mijn auto van de zaak destijds moest inleveren.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:33:25 #137
311468 Van_Poppel
pi_174079235
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gefeliciteerd iig met deze promotie, ouwe reus!
pi_174079240
Eens met Johan.
pi_174079244
Leuk meisje achter Johan
Oh.
pi_174079246
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ze houden zich in
Johan heeft bewondering voor marcootje, zonder hem was het programma al heel lang verdwenen.
speak only if it improves the silence.
pi_174079247
Jupiter League
pi_174079252
Jeugdelftallen van Ajax en PSV inderdaad opbokken.
pi_174079280
Den Ouden Belg genot
Oh.
pi_174079284
Zo lekker dichtbij :')
Oh.
pi_174079285
_O-
pi_174079288
:D
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:35:43 #147
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174079290
:D
pi_174079291
Verdomme Jan :')
pi_174079296
_O-
Oh.
pi_174079303
een klontertje
pi_174079304
Gvd :')
#superniger2020
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:36:22 #153
311468 Van_Poppel
pi_174079307
Jan had een hartaanvalletje tijdens het WK-wielrennen...niks mis mee.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:36:29 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174079314
Jangod :')
4045
onlogisch
pi_174079321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan had een hartaanvalletje tijdens het WK-wielrennen...niks mis mee.
Zal wel bij de aanval van Boom zijn gebeurd.
pi_174079323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Jangod :')
We hebben een nieuwe chick in de SC. Geef haar eens een warm welkom. :)
pi_174079324
Mooie lamp wel :P
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:37:14 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:37:16 #159
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079326
Deurtje dicht op de achtergrond.
pi_174079327
Jans vrouw :o
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:37:35 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_174079337
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
een klontertje
flink doorspoelen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:37:46 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079343
Stelling:

Boskamp wordt niet oud.
pi_174079344
Vrouwtje links van Johan :o
pi_174079367
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef Coco. het volgende:
Stelling:

Boskamp wordt niet oud.
Heeft wel een wereldleven achter de rug
pi_174079372
:').
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:39:53 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174079377
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

We hebben een nieuwe chick in de SC. Geef haar eens een warm welkom. :)
Dit durf ik niet :@
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:40:07 #167
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079380
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:39 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Heeft wel een wereldleven achter de rug
Niks mis mee.
pi_174079384
Live vanuit Relegem dat zijn wel de topsteden
pi_174079387
quote:
Stelling:

Boskamp wordt niet oud.
Dit is toch al oud genoeg.
Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:40:24 #170
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079388
Bossie Cyborg.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:40:24 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079389
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit durf ik niet :@
Zal vast weer een aandachtshoer zijn.
pi_174079394
quote:
Stelling:

Boskamp wordt niet oud.
kingflopland
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:40:46 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174079396
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:40 schreef Coco. het volgende:

[..]

Zal vast weer een aandachtshoer zijn.
Zo is dat.
4045
onlogisch
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:41:24 #174
311468 Van_Poppel
pi_174079408
Ambrabant
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:41:28 #175
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079411
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef franklop het volgende:
Vrouwtje links van Johan :o
Niet zo bijzonders tenzij je uit een dorp komt.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:41:31 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174079439
wie zei dat?!
nooit gezien, nooit gezien
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:43:09 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079449
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:41 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Niet zo bijzonders tenzij je uit een dorp komt.
Zo is dat.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:43:26 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174079453
Elke puistige Ajacied die drie keer tegen een bal trapt zetten ze er ook in!!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:43:40 #180
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079456
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
wie zei dat?!
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:43:54 #181
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079459
Als je met 2-0 voorstaat

Ik moest lachen
RED ONS HENNIEGOD
pi_174079467
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
wie zei dat?!
Rechtstandig in brokkeltjes.
pi_174079472
Amrabat moet gewoon voor Duitsland kiezen.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 20:44:58 #185
842 Zorro
Z
pi_174079481
Voor Yildirim hebben ze ook ooit heel belangrijk veel moeite gedaan. Gelukkig maar.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_174079482
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Rechtstandig in brokkeltjes.
_O_
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:45:44 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079491
Ajax bash.
pi_174079495
beter als
Oh.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:46:16 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174079505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
beter als
Gijp-eigen
4045
onlogisch
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:46:44 #190
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079517
Waarom spreekt Derksen zichzelf steeds tegen ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_174079533
Wat moet hij met een vibrator?
Oh.
pi_174079537
bah wat ordinaire
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:47:54 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079539
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom spreekt Derksen zichzelf steeds tegen ?
seniele ouwe gek
pi_174079543
Old_Pal en ik zien hier het begin van de aftakeling
pi_174079546
In Engeland dachten ze dat Klaassen een technische spelmaker was
Oh.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 20:48:27 #196
842 Zorro
Z
pi_174079548
Verstandige lui, die Engelsen.
pi_174079550
HELEMAAL NIETS
#superniger2020
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:48:46 #198
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079558
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Engeland dachten ze dat Klaassen een technische spelmaker was
Kan veel dingen redelijk tot aardig, meer niet
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:48:52 #199
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079560
Wat een vies snorretje.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:48:58 #200
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174079562
Ik heb nooit wat gezien in Klaassen, tegen de meute in.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:49:02 #201
268260 Dr.Mikey
pi_174079565
Klaassen is gewoon Siem De Jong 2.0
R.I.P DTS.
pi_174079570
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kan veel dingen redelijk tot aardig, meer niet
Louis van Gaal masterplan O+
Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:49:58 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079577
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Louis van Gaal masterplan O+
Allemaal eenheidsworstengenot
Resultaat > Creativiteit _O_ _O_ _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_174079582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gijp-eigen
Rene is weer erg druk vanavond *O* :B
pi_174079585
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Allemaal eenheidsworstengenot
Resultaat > Creativiteit _O_ _O_ _O_
Lekker kapot schreeuwen in de jeugd, mogen geen fouten maken jaaa
Oh.
pi_174079588
Spitsen moeten scoren Johan.
pi_174079599
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nooit wat gezien in Klaassen, tegen de meute in.
Slobgod, visionair.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:51:12 #208
268260 Dr.Mikey
pi_174079602
Advocaat is net zo kut als Blind als bondscoach zelfde matige spelers.
R.I.P DTS.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:51:27 #209
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker kapot schreeuwen in de jeugd, mogen geen fouten maken jaaa
EN DAN ZIE IK ZE DAAR EEN BAL INPASSEN , DAT IS ONGELOFELIJK HOOR
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:51:40 #210
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079617
Van Roosmalengod
RED ONS HENNIEGOD
pi_174079624
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja want een nieuwe bondscoach kan ineens wel allemaal wereldtoppers oproepen

Mikey logica _O_
Oh.
pi_174079625
Ik weet dat jullie je ontzettend zorgen maakten, maar hier ben ik dan :) !
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:51:52 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079626
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Dickie hebben wij meer plezier.
pi_174079637
Ik ben er
graag op anoniem
pi_174079640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Je hebt zóveel gemist :o
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:52:48 #216
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079647
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben er
:thinking:
pi_174079649
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:53:06 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was wel genot
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:53:09 #219
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174079656
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Pronkgod toch?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174079666
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt zóveel gemist :o
Mp4?
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:53:37 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174079668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef Bugno het volgende:

[..]

Pronkgod toch?
Stekelenburggod
Pronk is van het klokkie achteruit zetten
RED ONS HENNIEGOD
pi_174079671
MARCOOTJE
pi_174079672
MARCOOTJE
pi_174079673
lol
#superniger2020
pi_174079674
Sow
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:53:48 #227
311468 Van_Poppel
pi_174079675
Marcootje :D
pi_174079676
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat was wel genot
Louis van Gaal is wel een vermakelijke man, maar moet niet denken overal verstand van te hebben.
Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:53:57 #230
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079680
Don Marco!
pi_174079681
pondje kibbeling
pi_174079687
Hahaha wat is dit :')
Oh.
pi_174079688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef BobW het volgende:
MARCOOTJE
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef Wereldgozer het volgende:
MARCOOTJE
Sow :)
pi_174079689
Wtf is dit
AFCA!
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:54:11 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:54:17 #236
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174079693
_O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174079694
Marcootje!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_174079695
Zin in visje
pi_174079696
verplicht nummertje
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:54:22 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079700
dik
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 20:54:27 #241
842 Zorro
Z
pi_174079701
Johan in het clompot!
pi_174079705
Heeft Marco nou wel of niet dat mailtje gestuurd.
AFCA!
pi_174079709
Marcootje zat onder het bureau?
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:54:41 #244
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079710
Johan zat in het compôte.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:54:48 #245
311468 Van_Poppel
pi_174079714
Emailtje was dus idd van ons Marcootje
pi_174079716
mission impussible
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:55:04 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt GGMM nog meeposten?
Nee en het enige andere forum waar hij post is dood. (haxball)
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:55:08 #248
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079722
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
verplicht nummertje
Verplichte nummertjes kunnen ook lekker zijn.
pi_174079729
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef Coco. het volgende:

[..]

Nee en het enige andere forum waar hij post is dood. (haxball)
Wie heeft hem weggejaagd?
pi_174079736
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Verplichte nummertjes kunnen ook lekker zijn.
hij stond erbij als een boer met kiespijn
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:56:05 #251
268260 Dr.Mikey
pi_174079738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja want een nieuwe bondscoach kan ineens wel allemaal wereldtoppers oproepen

Mikey logica _O_
Nee maar wel steeds weer net de verkeerde spelers.

Ook sommige die niet spelen wel oproepen en anderen dan weer niet.

Niet streng genoeg voor pruters als Cillessen en Janssen etc
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:56:08 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Onze grote vriend Onlogisch.
pi_174079742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Je hebt de weddenschap gemist?
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:56:55 #254
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079761
quote:

[..]

Als Onlo blauw zou worden, zou hij stoppen of zoiets.

Vraag het aan Scrummie die was 1 dag solidair met GGMM.
pi_174079764
Wat een kruisverhoor van genee
pi_174079777
wat een vent
pi_174079778
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee maar wel steeds weer net de verkeerde spelers.

Ook sommige die niet spelen wel oproepen en anderen dan weer niet.

Niet streng genoeg voor pruters als Cillessen en Janssen etc
Er zijn gewoon weinig smaken.
Oh.
pi_174079780
Klein sloepje _O_
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:57:57 #259
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079781
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij stond erbij als een boer met kiespijn
Kiespijn was hevig omdat de whiskey uitgewerkt was.
pi_174079784
Gevuld met poen.
Laten we iets leuks doen.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:58:32 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174079792
Valentijn komt er weer helemaal niet tussen.
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:58:51 #262
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079800
Heeft Dick kinderen?
pi_174079801
hutje mutje vol met poen
laten we iets leuks gaan doen
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:59:06 #264
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079803
Little dickies?
pi_174079807
Dick is gewoon een beetje te laat ingestapt. Blind heeft teveel verpest.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 20:59:13 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079808
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Valentijn komt er weer helemaal niet tussen.
Alleen maar beter.
pi_174079812
'Heb een appeltje erbij gepakt
  vrijdag 29 september 2017 @ 20:59:59 #268
268260 Dr.Mikey
pi_174079821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan nog verkeerd kiezen.
Veltman de ligt etc.
R.I.P DTS.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 21:00:12 #269
842 Zorro
Z
pi_174079827
Dat dachten we ook bij Spanje - Malta. Zoveel goals dat kan nooit.
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:00:27 #270
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079829
Wat is dat nou voor stomme vraag?
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:00:47 #271
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174079834
Nu hoop ik dat Zweden met 11-0 wint.
pi_174079838
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En dan nog verkeerd kiezen.
Veltman de ligt etc.
Diks _O_
pi_174079841
luister

Robben gaat Wit-Rusland en Zweden kapot maken. Wedstrijdfit dus kom maar op.
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 21:01:15 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079843
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:00 schreef Zorro het volgende:
Dat dachten we ook bij Spanje - Malta. Zoveel goals dat kan nooit.
Of een PSV - Feyenoord
Of een Utrecht - PSV.

hmmm ik zie een overeenkomst
pi_174079855
Die Zweden moeten een keer ook keihard op hun plek gezet worden, dus daar maak ik me geen zorgen over. Het aantal goals wel.
graag op anoniem
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:02:11 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174079865
Marcel is er ook weer *O* *O*
pi_174079872
Eerst winnen is op zich wel een goed begin.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 21:03:01 #278
842 Zorro
Z
pi_174079881
Locadia scoort straks 7x. Dan wil ik Johan nog wel eens zien. Zo. Daar heeft ie niet van terug.
pi_174079886
Ajax staat zesde? Dan moet Huntelaar het ook wel heel goed doen.
pi_174079890
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marcel is er ook weer *O* *O*
Hoera.
pi_174079894
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef Zorro het volgende:
Locadia scoort straks 7x. Dan wil ik Johan nog wel eens zien. Zo. Daar heeft ie niet van terug.
Wat een domme hypothese . Dat gaat toch niet gebeuren
pi_174079896
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:59 schreef Coco. het volgende:

[..]

Alleen maar beter.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat een vent
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

https://nos.nl/video/6711(...)voor-verlenging.html

zo gaan we winnen :) en ook met doelsaldo
graag op anoniem
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 21:03:31 #283
842 Zorro
Z
pi_174079897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerst winnen is op zich wel een goed begin.
Nou, dadelijk scoor je 7x en verlies je met 7-8, daar sta je dan.
pi_174079901
quote:
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2017 @ 21:03:52 #285
842 Zorro
Z
pi_174079904
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat een domme hypothese . Dat gaat toch niet gebeuren
Ben jij Dick Advocaat?
pi_174079906
quote:

[..]

Nou, dadelijk scoor je 7x en verlies je met 7-8, daar sta je dan.
zie mijn link
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 21:04:13 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_174079914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

https://nos.nl/video/6711(...)voor-verlenging.html

zo gaan we winnen :) en ook met doelsaldo
Legendarisch.
pi_174079921
ACT
Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:04:40 #289
311468 Van_Poppel
pi_174079924
Deze act weer :')
pi_174079926
Redelijk.
pi_174079929
7/10
graag op anoniem
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 21:05:02 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174080141
Helenegodin
pi_174080152
Helenegenot
Oh.
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:13:55 #295
311468 Van_Poppel
pi_174080165
Gijp :')
pi_174080189
Die uitreiking is toch op een vrijdagavond? Wat zullen ze dan met de uitzending doen?? :'(
pi_174080206
Tijgerprint bohhhh
  vrijdag 29 september 2017 @ 21:15:00 #299
311468 Van_Poppel
pi_174080207
Johan :D
pi_174080212
JD :')
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 21:15:20 #301