SPOILER: Red Bull PR GodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Hoelaat? #Luivarkenquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef franklop het volgende:
Jammer dat de kwali morgen zo 'laat' is..
11uquote:
Ws niet, en gridstraf wegens vervangen onderdelen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Als Grosjean zijn auto afschrijft door een putdeksel, kan Haas dan de kosten verhalen op de verzekering van de organisatoren van de GP?
Nee man, lekker in bed F1 kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef franklop het volgende:
Jammer dat de kwali morgen zo 'laat' is..
Dat kan om 09.00 uur ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man, lekker in bed F1 kijken.
Kwestie van de juiste prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan om 09.00 uur ook
Wij hebben wedstrijd om 11.30u. Ga het dus missen
Zaterdag = voetbal. Kan ik weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste prioriteiten stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
De band van Grosjean zei sePANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
De band van Grosjean zei sePANG!Er kon toch wel een oprecht gniffeltje van af hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af. Goede vraag.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Als Grosjean zijn auto afschrijft door een putdeksel, kan Haas dan de kosten verhalen op de verzekering van de organisatoren van de GP?
Gelukkig. Ik vroeg me al af of Rossdale van het Fok!-forum de race wel zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Morgen kinderfeestje van de kleine, dus ja dat gaat wel voorIk kijk hem later wel terug via de go app.
Gelukkig heb ik wel alle tijd voor de race zondag
Who cares?quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook af. Goede vraag.
quote:
Dat zegt ie toch, hij cares.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik vroeg me al af of Rossdale van het Fok!-forum de race wel zou kunnen zien.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Zegt weinig over de kosten, maar in ieder geval een nette, logische beslissingquote:Haas will be allowed to carry out repairs on Romain Grosjean’s car overnight in Malaysia after a raised metal drain cover led him to crash in FP2 at Sepang, causing heavy damage to the Frenchman’s machine.
Under F1 rules, teams must normally observe a strict overnight curfew, during which they are not permitted to work on their cars. However, Sepang stewards have granted Haas a one-off waiver due to the unusual nature of the incident.
Officials said that they “consider that the circumstances causing the crash of Car 8 were entirely and clearly beyond the control of the Driver and the Competitor (and any other driver or competitor) and consider them as ‘force majeure’.”
Haas will only be allowed to work on Grosjean’s car and not that of team mate Kevin Magnussen during the curfew, and both cars must be observed by parc ferme cameras at all times.
All teams are allowed two exceptions to the curfew per season, but Haas’s special dispensation in Malaysia will not count as one of those.
nope. Is gewoon voor rekening van het team en als hij hierdoor gridstraf krijgt? Risico van het vakquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Gridstraf zal niet gebeuren, zie bericht erboven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nope. Is gewoon voor rekening van het team en als hij hierdoor gridstraf krijgt? Risico van het vak
Zolang de motor niet beschadigd is. Als dat wel het geval is, lijkt me dat van wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Gridstraf zal niet gebeuren, zie bericht erboven.
Dat was vast ergens fer weg.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef Fer het volgende:
Waar vlogen de pitdeksels vorige keer los? Was zo’n mooie slomo van, door de vacuum van een f1 wagen.
Monaco 2016.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef Fer het volgende:
Waar vlogen de pitdeksels vorige keer los? Was zo’n mooie slomo van, door de vacuum van een f1 wagen.
Ook al door een 'Fin' van Mercedes veroorzaaktquote:
Klopt daar ook inderdaad. Best slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef SnowOokami het volgende:
In Baku vorig jaar toch ook? in de pitlane meen ik
Putdeksels?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:00 schreef Floriz87 het volgende:
Weten we ook gelijk waar die halo goed voor is.
Die is toch om je bidon op te zetten tijdens de trainingen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:00 schreef Floriz87 het volgende:
Weten we ook gelijk waar die halo goed voor is.
Well done Baku !quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef SnowOokami het volgende:
In Baku vorig jaar toch ook? in de pitlane meen ik
Waar was je gister, want miste je gifjesquote:
Je kon niet thuiswerken?quote:
In de middag , niet in de ochtend ivm meetingsquote:
geupdate en autosport.comquote:Op zaterdag 30 september 2017 08:35 schreef Geralt het volgende:
Waar kan ik straks in de auto een automatische update liveblog kijken op m'n telefoon? Iemand een linkje? Nederlands is goed, Engels is ook ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:50 schreef CrashO het volgende:
geen enkele werkt bij mij. ace player is weer aan het kuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 30 september 2017 08:53 schreef CrashO het volgende:
"Ace Stream" Process even killen in je taakbeheer
was ook niet handig van Max om langzaam op racelijn te blijven. Beiden deels schuldquote:Op zaterdag 30 september 2017 09:03 schreef Mothzor het volgende:
Palmer had die bocht never nooit gehaald....hij komt al blokkerend de bocht in.
Max zat van de racelijn af. Palmer gleed juist van de racelijn af tegen Max aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
was ook niet handig van Max om langzaam op racelijn te blijven. Beiden deels schuld
Zag hem ook voorbij komen, had hem nog niet gezien. Hier zie je toch echt dat Verstappen aan de kant gaat en Palmer zijn wiel blokkeert en doorschiet.quote:
^dit, Max draaide wel ver naar binnen. Palmer verwachtte het niet en blokkeerde.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:04 schreef franklop het volgende:
[..]
was ook niet handig van Max om langzaam op racelijn te blijven. Beiden deels schuld
Kimi 3 + regenquote:Op zaterdag 30 september 2017 09:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vettel natuurlijk. Max op 2.
F1 appquote:Op zaterdag 30 september 2017 08:35 schreef Geralt het volgende:
Waar kan ik straks in de auto een automatische update liveblog kijken op m'n telefoon? Iemand een linkje? Nederlands is goed, Engels is ook ok.
vettel gaat mogelijk motor vervangen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vettel natuurlijk. Max op 2.
Max kreeg niet eens de kans om naar de binnenkant van de bocht te gaan omdat Palmer er al in zat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:26 schreef Fer het volgende:
Max rijdt daar op zijn dooie gemak en gaat dan in de bocht van buiten naar binnen, handig is dat niet.
Hij kan in de buitenbocht blijven hangen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max kreeg niet eens de kans om naar de binnenkant van de bocht te gaan omdat Palmer er al in zat.
Max heeft genoeg ruimte gelaten en kan niet in het niets oplossen.
Vettel krijgt een nieuwe motor, maar geen penalties.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:42 schreef franklop het volgende:
[..]
vettel gaat mogelijk motor vervangen..
Post eens een foto van jezelf. Kijken hoe jouw kop er uitziet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heeft doornbos toch een rotkop.
Als mijn UI. Dat gezegd, mijn kop boeit er niet toe, ik ben niet op televisie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf. Kijken hoe jouw kop er uitziet.
Lang leve custom cssquote:
Q is om 11 uur?quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
MooiNog tijd om naar bakker te gaan en dan lekker met ontbijt de Q kijken
Ik kan je haar wel gaan knippenquote:Op zaterdag 30 september 2017 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Belt de kapper net of ik eerder kon, ik met mijn domme hoofd ja gezet want ik zat in mijn hoofd dat f1 om 11 uur was afgelopen. Maar dat is morgen10 zweepslagen voor mezelf.
Dan had Palmer hem nog steeds geraakt, kijk waar Palmer eindigt na de bocht, daar kun je als Max zijnde onmogelijk voldoende op anticiperen. Die knakker verremd zich en Max laat ruimte. Palmer moet niet klagen er was ruimte genoeg, maar als je de apex mist door je te verremmen, dan doe je het zelf niet goed.quote:Op zaterdag 30 september 2017 09:51 schreef Fer het volgende:
[..]
Hij kan in de buitenbocht blijven hangen.
No further action aldus Sky.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:07 schreef aesop het volgende:
Zul je zien dat Max een gridstraf krijgt omdat ie tegen het verkeer in richting pit reed...
Als je de onboard replay terugkijkt zie je een lockup van Palmers linkervoorwiel, nog voordat Max naar links komt. Ik heb het idee dat Max de lockup niet ziet en denkt dat er genoeg ruimte is om de bocht iets strakker aan te snijden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:54 schreef KingRadler het volgende:
waarom ging Max zo vroeg naar binnen, hij zag Palmer in de spiegels?
56 ronden.quote:
Niet goed gewisseld dus zo te zienquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:03 schreef zoem het volgende:
Vettel de baan op. Motor gewisseld in slechts 2 uur tijd!
40 minuten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:03 schreef zoem het volgende:
Vettel de baan op. Motor gewisseld in slechts 2 uur tijd!
Dan zit Sky ernaast. Hoe dan ook hoop ik dat ze Vettel weer de baan op krijgen omwille van het kampioenschap.quote:
Vettel met problemen is altijd leuk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:07 schreef Sked het volgende:
Vettel met problemen is niet leuk voor het kampioenschap
Jij hebt liever een saai seizoenseinde?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vettel met problemen is altijd leuk.
Die met die roze lippen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:09 schreef Protoplanet het volgende:
Is die bimbo de nieuwe vrouw van J Ver?
Grotere pole kans voor Max.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jij hebt liever een saai seizoenseinde?
Lijkt het wel op. Ze kijkt wel elke keer met een chago/arrogante air.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:09 schreef Protoplanet het volgende:
Is die bimbo de nieuwe vrouw van J Ver?
Nauwelijks.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Dit is helemaal einde verhaal voor Vettel kampioenschap
Koop je niks voor, maar leuk voor de statistiekenquote:
Helaas niet nee.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Koop je niks voor, maar leuk voor de statistieken
Dit, onsportief dit jaar.quote:
Maar ik gun mezelf wel een spannende slotrace. Daarom zie ik Vettel liever aanhaken bij het kampioenschap.quote:
Prima. Leuke race en nog meer zekerheid dat hij geen kampioen wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:13 schreef zoem het volgende:
Vettel lijkt niet meer naar buiten te komen.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima. Leuke race en nog meer zekerheid dat hij geen kampioen wordt.
En geen Ferrari sandwich.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima. Leuke race en nog meer zekerheid dat hij geen kampioen wordt.
Ik gun de kijker wel een spannend slot.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas niet nee.
[..]
Dit, onsportief dit jaar.
Nee, komt door de titanium skid plates die onder de auto zitten. Zijn er voor om te voorkomen dat de bodemplaat de grond raakt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:12 schreef Gremen het volgende:
Zijn die vonken niet slecht voor je auto?
Maar dat moet dan toch wrijving en daarmee snelheid verlies opleveren. Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, komt door de titanium skid plates die onder de auto zitten. Zijn er voor om te voorkomen dat de bodemplaat de grond raakt.
Heeft aan zichzelf te danken (zie Singapore)quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:18 schreef zoem het volgende:
Hier eindigt de kampioenschapsstrijd. Meh
Je bedoeld; kan hij klagen als ze hem er niet langs laten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:18 schreef AnneX het volgende:
Dan kan VET toch laten zien, wat racen inhoudt ? I.p.v. de parade aan te voeren.
Veiliger ook i.p.v. Sandwichen
Morgen Mercedes-sandwich.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:18 schreef AnneX het volgende:
Dan kan VET toch laten zien, wat racen inhoudt ? I.p.v. de parade aan te voeren.
Veiliger ook i.p.v. Sandwichen
Niet normaal he?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:20 schreef ShaoliN het volgende:
Stroll maar 8 tienden langzamer dan topcoureur Massa. Gooi er nog ff 80 miljoen tegen aan pa.
Gaat niet gebeuren, Bottas heeft al aangegeven Hamilton te gaan helpen winnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen Mercedes-sandwich.
Omdat meer rijhoogte, stuggere veren of minder downforce wellicht trager is op andere delen van de track. Dasrnaast gebruiken ze titatium voor extra veel vonken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:18 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar dat moet dan toch wrijving en daarmee snelheid verlies opleveren. Waarom zouden ze dat doen?
Zou het allang moeten zijnquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Als hij dit weet vol te houden dan is het heel snel definitief exit Kvyat.
3f7110f4cdcc2ef7293499efb0bf7e964034fac1quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:23 schreef DeMolay het volgende:
iemand nog goed werkende stream linkjes ?
En dan? Er staat niemand klaar langs Gasly om dat 2de stoeltje te vullen. Dan moeten de al kijken naar jongens in FR2.0 of F4, en die gastjes hebben niet genoeg punten voor een superlicentie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Als hij dit weet vol te houden dan is het heel snel definitief exit Kvyat.
Gewoon Jos verstappen er in gooien.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan? Er staat niemand klaar langs Gasly om dat 2de stoeltje te vullen. Dan moeten de al kijken naar jongens in FR2.0 of F3, en die gastjes hebben niet genoeg punten voor een superlicentie.
Matushita was toch wellicht sprake van?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan? Er staat niemand klaar langs Gasly om dat 2de stoeltje te vullen. Dan moeten de al kijken naar jongens in FR2.0 of F3, en die gastjes hebben niet genoeg punten voor een superlicentie.
Niet bij RB.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Matushita was toch wellicht sprake van?
Hoort bij RBquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toro Rosso hebben we het toch over.
Zou baas zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gewoon Jos verstappen er in gooien.
Dan moet ie eerst 3de worden in de eindstand van F2 dit jaar. Anders ook niet voldoende licentie punten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Matushita was toch wellicht sprake van?
In die zin dat Gasly wellicht het seizoen (grotendeels) mag afmaken om ervaring op te doen ten koste van Kvyat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan? Er staat niemand klaar langs Gasly om dat 2de stoeltje te vullen. Dan moeten de al kijken naar jongens in FR2.0 of F4, en die gastjes hebben niet genoeg punten voor een superlicentie.
Edit: gp3 blijkbaar ook. Maar die jongens hebben ook niet voldoende punten.
Tja. Hij zal er toch wel aan gewend zijn? Al lijkt het verschil nu wel heel groot.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:31 schreef SnowOokami het volgende:
Dit moet toch pijn doen bij Ricciardo
Mwa, zie het meer als 2 afzonderlijke teams ookal hoort het misschien bij elkaar.quote:
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst 3de worden in de eindstand van F2 dit jaar. Anders ook niet voldoende licentie punten.
Dat mag je verwachten 😉quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:31 schreef SnowOokami het volgende:
Dit moet toch pijn doen bij Ricciardo
2 secondenquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:32 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kwam Mol ook achter na een half uur.
De skid plates voorkomen dat de bodemplaat de grond raakt als de auto inveert, want die mag niet teveel slijten. Een teveel versleten bodemplaat betekent diskwalificatie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:18 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar dat moet dan toch wrijving en daarmee snelheid verlies opleveren. Waarom zouden ze dat doen?
Vorig jaar vergeten?quote:
Ja idd, ik blijf nu ook lekker binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:37 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je nu nog naar buiten gaan?
Geen idee. Buiten regent het. Ik blijf lekker binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:37 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je nu nog naar buiten gaan?
Volgens mij doen ze het dit weekend juist een stuk beter dan afgelopen racesquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams wordt ook steeds minder
Kari is gekickt uit het RB programma, dus geen coureur meer in GP3.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan? Er staat niemand klaar langs Gasly om dat 2de stoeltje te vullen. Dan moeten de al kijken naar jongens in FR2.0 of F4, en die gastjes hebben niet genoeg punten voor een superlicentie.
Edit: gp3 blijkbaar ook. Maar die jongens hebben ook niet voldoende punten.
dacht dat dat contract pas vanaf komend jaar ontbonden werd?quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kari is gekickt uit het RB programma, dus geen coureur meer in GP3.
doen ze niet graag hè, dan lijkt het alsof hun jr. programma mislukt....quote:Maar ze kunnen nog een andere coureur aantrekken. Of voor hun team laten rijden, zoals Giovinazzi of Wehrlein of zo.
"Hoi ik ben de pa van max, neuken? Dan regel ik een handtekening"quote:
Ergens in de garage.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:57 schreef Ferdii het volgende:
Heb q1 gemist, waar is Vettel gebleven?
Kapotte motorquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:57 schreef Ferdii het volgende:
Die is 20equote:Op zaterdag 30 september 2017 11:57 schreef Ferdii het volgende:
Ik denk eerder: Hoi Neuken? Nee dan ga ik je beuken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
"Hoi ik ben de pa van max, neuken? Dan regel ik een handtekening"
Werkt elke keer weer die ouwe geilneef
Ja, dat klopt. Maar dus geen kandidaat meer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dacht dat dat contract pas vanaf komend jaar ontbonden werd?
Och ja, zolang ie maar niet gaat fistenquote:Op zaterdag 30 september 2017 11:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk eerder: Hoi Neuken? Nee dan ga ik je beuken.
Oude aero pakket er weer op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |