SPOILER: Red Bull PR GodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Hoelaat? #Luivarkenquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef franklop het volgende:
Jammer dat de kwali morgen zo 'laat' is..
11uquote:
Ws niet, en gridstraf wegens vervangen onderdelen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Als Grosjean zijn auto afschrijft door een putdeksel, kan Haas dan de kosten verhalen op de verzekering van de organisatoren van de GP?
Nee man, lekker in bed F1 kijken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef franklop het volgende:
Jammer dat de kwali morgen zo 'laat' is..
Dat kan om 09.00 uur ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man, lekker in bed F1 kijken.
Kwestie van de juiste prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 29 september 2017 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kan om 09.00 uur ook
Wij hebben wedstrijd om 11.30u. Ga het dus missen
Zaterdag = voetbal. Kan ik weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste prioriteiten stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
De band van Grosjean zei sePANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
De band van Grosjean zei sePANG!Er kon toch wel een oprecht gniffeltje van af hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af. Goede vraag.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Als Grosjean zijn auto afschrijft door een putdeksel, kan Haas dan de kosten verhalen op de verzekering van de organisatoren van de GP?
Gelukkig. Ik vroeg me al af of Rossdale van het Fok!-forum de race wel zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 september 2017 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Morgen kinderfeestje van de kleine, dus ja dat gaat wel voorIk kijk hem later wel terug via de go app.
Gelukkig heb ik wel alle tijd voor de race zondag
Who cares?quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook af. Goede vraag.
quote:
Dat zegt ie toch, hij cares.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik vroeg me al af of Rossdale van het Fok!-forum de race wel zou kunnen zien.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Zegt weinig over de kosten, maar in ieder geval een nette, logische beslissingquote:Haas will be allowed to carry out repairs on Romain Grosjean’s car overnight in Malaysia after a raised metal drain cover led him to crash in FP2 at Sepang, causing heavy damage to the Frenchman’s machine.
Under F1 rules, teams must normally observe a strict overnight curfew, during which they are not permitted to work on their cars. However, Sepang stewards have granted Haas a one-off waiver due to the unusual nature of the incident.
Officials said that they “consider that the circumstances causing the crash of Car 8 were entirely and clearly beyond the control of the Driver and the Competitor (and any other driver or competitor) and consider them as ‘force majeure’.”
Haas will only be allowed to work on Grosjean’s car and not that of team mate Kevin Magnussen during the curfew, and both cars must be observed by parc ferme cameras at all times.
All teams are allowed two exceptions to the curfew per season, but Haas’s special dispensation in Malaysia will not count as one of those.
nope. Is gewoon voor rekening van het team en als hij hierdoor gridstraf krijgt? Risico van het vakquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Gridstraf zal niet gebeuren, zie bericht erboven.quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nope. Is gewoon voor rekening van het team en als hij hierdoor gridstraf krijgt? Risico van het vak
Zolang de motor niet beschadigd is. Als dat wel het geval is, lijkt me dat van wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Gridstraf zal niet gebeuren, zie bericht erboven.
Dat was vast ergens fer weg.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef Fer het volgende:
Waar vlogen de pitdeksels vorige keer los? Was zo’n mooie slomo van, door de vacuum van een f1 wagen.
Monaco 2016.quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:00 schreef Fer het volgende:
Waar vlogen de pitdeksels vorige keer los? Was zo’n mooie slomo van, door de vacuum van een f1 wagen.
Ook al door een 'Fin' van Mercedes veroorzaaktquote:
Klopt daar ook inderdaad. Best slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef SnowOokami het volgende:
In Baku vorig jaar toch ook? in de pitlane meen ik
Putdeksels?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:00 schreef Floriz87 het volgende:
Weten we ook gelijk waar die halo goed voor is.
Die is toch om je bidon op te zetten tijdens de trainingen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:00 schreef Floriz87 het volgende:
Weten we ook gelijk waar die halo goed voor is.
Well done Baku !quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef SnowOokami het volgende:
In Baku vorig jaar toch ook? in de pitlane meen ik
Waar was je gister, want miste je gifjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |