Moest lachenquote:Op woensdag 27 september 2017 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zocht naar sch[oen] in onlogisch' postgeschiedenis.
[ afbeelding ]
Mokerhard maatje. Maar ik begrijp dat je je maatregelen moet nemen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem aan dat Onlogisch uit de PM groep gaat?
He DP. Zou jij die Dua Lipa ook graag een keer knuffelen?quote:Op woensdag 27 september 2017 21:50 schreef Doublepain het volgende:
In het 8 uur journaal recyclede ze het Jeugdjournaal item letterlijk en deze schokkende ontdekking blijkt inderdaad te kloppen.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de meeste kindertoetjes helemaal niet gezond zijn
SERIEUS?
Effe normaal doen Caland.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
SERIEUS?
Goed dat ze daar eindelijk eens onderzoek naar doen. Dit had niemand verwacht.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het 8 uur journaal recyclede ze het Jeugdjournaal item letterlijk en deze schokkende ontdekking blijkt inderdaad te kloppen.
Gaat lekker met Bayern. Daar blijft weinig van over als ze daadwerkelijk principieel blijven op de transfermarkt.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:50 schreef Doublepain het volgende:
YOU DONT SAYquote:Op woensdag 27 september 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
SERIEUS?
joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:14 schreef Caland het volgende:
Oh kut een mod post mee, ik ben weer weg hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |