Meh, minder terechte klacht dan die andere dan.quote:
Jij. Niet watquote:Op woensdag 27 september 2017 00:24 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Wat is hier neonazi aan? Debieltje.
hoezo? Omdat het over allah gaat?quote:
Vertel eens meer.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:28 schreef Pendule het volgende:
[..]
hoezo? Omdat het over allah gaat?
Mij boeit het geen ene flikker welke ideologie het is. Het is allemaal kk zooi.
Wat wil je weten? Geloof is pure kanker. Als ik een christen/jood/moslim/boedhist zie: dan zeg ik ook gewoon: 'met je slopende kanker geloof'quote:
Zelfs daar kom je als moslim niet in.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:33 schreef Mr.Maul het volgende:
Deze uitspraak heeft voor nu nog geen gevolgen, maar zodra je overleden bent zal Allah je laten branden in de hel.
Ja, en jij GELOOFT dat God niet bestaat.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Geloof is pure kanker. Als ik een christen/jood/moslim/boedhist zie: dan zeg ik ook gewoon: 'met je slopende kanker geloof'
En hoe reageren ze hier doorgaans op?quote:Op woensdag 27 september 2017 01:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Geloof is pure kanker. Als ik een christen/jood/moslim/boedhist zie: dan zeg ik ook gewoon: 'met je slopende kanker geloof'
Als hij wel bestaat is hij een kk lijer... weet je waarom? Omdat hij mensen laat stikken en elkaar laat vermoorden.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:39 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja, en jij GELOOFT dat God niet bestaat.
De wetenschap gelooft dat ook.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:39 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja, en jij GELOOFT dat God niet bestaat.
Ze mogen hun mening teruggeven maar als ze geweldadig gaan doen kunne ze beter doorlopen. Heb namelijk een flesje benzine in m'n tas zitten voor zelfverdediging.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hoe reageren ze hier doorgaans op?
Dan hebben ze de Koran nog niet gelezen denk ik. De wetenschap doet domme aannames.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De wetenschap gelooft dat ook.
Heb je gedronken?quote:Op woensdag 27 september 2017 01:43 schreef Mr.Maul het volgende:
Misschien deze video eens bekijken. Het is niet zomaar toeval allemaal.
Dat is een kleine minderheid. Je kan niet iedereen verantwoordelijk houden voor de daden van nepmoslimsquote:Op woensdag 27 september 2017 01:43 schreef Pendule het volgende:
Dat boek gelovenhet heeft meer dan genoeg levens gesloopt.
Elke 1 is slecht, weet je wat die dieren aandoen met dat kankergeloof?quote:Op woensdag 27 september 2017 01:44 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat is een kleine minderheid. Je kan niet iedereen verantwoordelijk houden voor de daden van nepmoslims
quote:Op woensdag 27 september 2017 01:45 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik mag niet drinken. Ik wil rein blijven.
Dus als een blanke een moord pleegt, zijn alle blanken dan verantwoordelijk? Erg naļef dit.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Elke 1 is slecht, weet je wat die dieren aandoen met dat kankergeloof?
Nee, want die schrijven niet voor dat er dieren volgens een kankerritueeltje moeten worden geslacht.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dus als een blanke een moord pleegt, zijn alle blanken dan verantwoordelijk? Erg naļef dit.
Dat ritueel is er niet zomaar. Pas als je je gedraagt naar de normen van de Koran ben je waardig. Ongelovigen zijn erg ondankbaar tegenover hun Schepper. Als iemand jou een cadeautje geeft dan bedank je diegene toch? Zo zou het ook met de houding tegenover Allah moeten zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, want die schrijven niet voor dat er dieren volgens een kankerritueeltje moeten worden geslacht.
Een grote kankerleugen. Cadeautjes snij je niet iemands strot voor door ofwel? Snij ik de strot van een schaap door voor een fucking pakje met sigaretten???! Domme vergelijking.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:51 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat ritueel is er niet zomaar. Pas als je je gedraagt naar de normen van de Koran ben je waardig. Ongelovigen zijn erg ondankbaar tegenover hun Schepper. Als iemand jou een cadeautje geeft dan bedank je diegene toch? Zo zou het ook met de houding tegenover Allah moeten zijn.
Schapen worden ook door ongelovigen gegeten. En dan noem je mijn vergelijking dom. Je bent sowieso dom als je niet in Allah gelooft. Kansloze westerlingen.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Een grote kankerleugen. Cadeautjes snij je niet iemands strot voor door ofwel? Snij ik de strot van een schaap door voor een fucking pakje met sigaretten???! Domme vergelijking.
Opgekankerd naar waar het zo fijn is voor jou volk. Wat doe je hier eigenlijk? Het is toch zo fijn in het midden-oosten. Lekker op je kameel doot de warme woestijn. Wat doe je in dit kleine koude land??quote:Op woensdag 27 september 2017 01:55 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Schapen worden ook door ongelovigen gegeten. En dan noem je mijn vergelijking dom. Je bent sowieso dom als je niet in Allah gelooft. Kansloze westerlingen.
Het gaat erom dat die beesten worden pijn gedaan in de naam van een geloof. Waar we met z'n allen hebben afgesproken dat anderen er geen last van mogen hebben wat in dit geval dus wel gebeurd.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:55 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Schapen worden ook door ongelovigen gegeten. En dan noem je mijn vergelijking dom. Je bent sowieso dom als je niet in Allah gelooft. Kansloze westerlingen.
"jou volk"quote:Op woensdag 27 september 2017 02:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Opgekankerd naar waar het zo fijn is voor jou volk. Wat doe je hier eigenlijk? Het is toch zo fijn in het midden-oosten. Lekker op je kameel doot de warme woestijn. Wat doe je in dit kleine koude land??
Kansloze westerling![]()
Of ik dit serieus moet nemen naja, de schade in onze maatschappij heb je al aangericht samen met je ouders.
Slįn.
Misschien voelen ze wel geen pijn en als dat zo is dan is dat maar jammer aangezien die pijn een groter doel dient.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die beesten worden pijn gedaan in de naam van een geloof. Waar we met z'n allen hebben afgesproken dat anderen er geen last van mogen hebben wat in dit geval dus wel gebeurd.
Ja, jullie zijn 1 pot nat. Ik ben zelf ook een allochtoon hoor maar ik heb me aangepast aan de gebruiken van dit land en respecteer de Nederlandsche cultuur.quote:
Of die gene tegenover je nou gelovig is of niet je hoort je gewoon volwassen te gedragen. Nu ben jij de gene die zich onder de marianatrog bevindt.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Een grote kankerleugen. Cadeautjes snij je niet iemands strot voor door ofwel? Snij ik de strot van een schaap door voor een fucking pakje met sigaretten???! Domme vergelijking.
Ik hoop dat jij net zulke pijn mag ervaren. Dat heb je ondertussen wel verdiend. We proosten erop dat je botkanker krijgt. Ok? Dan voel je hoe het is om te lijden.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Misschien voelen ze wel geen pijn en als dat zo is dan is dat maar jammer aangezien die pijn een groter doel dient.
Het is jouw* kneusjequote:Op woensdag 27 september 2017 02:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn 1 pot nat. Ik ben zelf ook een allochtoon hoor maar ik heb me aangepast aan de gebruiken van dit land en respecteer de Nederlandsche cultuur.
Omdat ik hier pissig van wordt, hoe de fuck kun je in 2017 nog worden gehersenspoeld en dingen wijsgemaakt worden die niet kunnen kloppen.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Of die gene tegenover je nou gelovig is of niet je hoort je gewoon volwassen te gedragen. Nu ben jij de gene die zich onder de marianatrog bevindt.
Als Allah zat wil dan zal het zo geschieden.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij net zulke pijn mag ervaren. Dat heb je ondertussen wel verdiend. We proosten erop dat je botkanker krijgt. Ok? Dan voel je hoe het is om te lijden.
Toon dan aan dat het niet klopt. Wie weet overtuig je mequote:Op woensdag 27 september 2017 02:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omdat ik hier pissig van wordt, hoe de fuck kun je in 2017 nog worden gehersenspoeld en dingen wijsgemaakt worden die niet kunnen kloppen.
Lees jouw eigen quote in post 43 eens.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
Waar de fuck zie jij 'jou' staan in dat stukje tekst?
Allah wil alleen in het midden-oosten. Allah kan hier niks doen. Op gebied van ongelovigen heeft zijn geen kracht.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:08 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Als Allah zat wil dan zal het zo geschieden.
Het probleem is dan ook dat het echt bestaat.. het geloof bij ieder.. anders zouden ze niet geloven.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:36 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het nep is
Doelde uiteraard op Allah.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:10 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook dat het echt bestaat.. het geloof bij ieder.. anders zouden ze niet geloven.
Wetenschap gelooft niet. Wetenschap bewijst dat iets bestaat of niet. Helaas is er nog geen bewijs dat god niet bestaat.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De wetenschap gelooft dat ook.
Omdat het onzin is, het werkt allemaal niet zo in de wereld. Het kan niet synchroon lopen met de werkelijkheid. De wetenschap toont feiten aan. Die dan 'in strijd' zouden zijn met 'god' dikke bullshit dus. Als je omhoog kijkt zie je het universum, niet de hemel.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:09 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Toon dan aan dat het niet klopt. Wie weet overtuig je me
Is er bewijs dat wetenschap bestaat dan. Er zijn misschien wel arabieren die de getallen 0 tot en met 10 hebben uitgevonden. Maar wat klopt allemaal daarvan in verhouding met onze universum?quote:Op woensdag 27 september 2017 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wetenschap gelooft niet. Wetenschap bewijst dat iets bestaat of niet. Helaas is er nog geen bewijs dat god niet bestaat.
Wat jij waarneemt hoeft niet representatief voor de werkelijkheid te zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omdat het onzin is, het werkt allemaal niet zo in de wereld. Het kan niet synchroon lopen met de werkelijkheid. De wetenschap toont feiten aan. Die dan 'in strijd' zouden zijn met 'god' dikke bullshit dus. Als je omhoog kijkt zie je het universum, niet de hemel.
Dat kun je al opmaken uit de logica van hoe het leven in elkaar zit op de wereld. Voor alles is een wetenschappelijke verklaring.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wetenschap gelooft niet. Wetenschap bewijst dat iets bestaat of niet. Helaas is er nog geen bewijs dat god niet bestaat.
Ik ben een Nihilist. Ik geloof in de wetenschap. 1+1 = 2...quote:Op woensdag 27 september 2017 02:15 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Wat jij waarneemt hoeft niet representatief voor de werkelijkheid te zijn.
En de aarde is platquote:Op woensdag 27 september 2017 02:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat kun je al opmaken uit de logica van hoe het leven in elkaar zit op de wereld. Voor alles is een wetenschappelijke verklaring.
Voor zaken die niet bestaan of niet kunnen, is dat logischerwijsch dan ook niet.
quote:Op woensdag 27 september 2017 02:17 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Er is noch bewijs voor zijn bestaan, noch voor het niet bestaan.
Eindeloze discussie.
Staat Allah niet beschreven als een omnipotente entiteit?quote:
Als we zo gaan beginnen. Kunnen we dat ook wel over buitenaardse wezens gaan zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:17 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Eindeloze discussie.
Kunnen we ook zeggen. Het is aannemelijk dat ze bestaan gezien de grote van het universum, maar we hebben ze nog nooit waargenomen of bewijs gevonden dat ze bestaan.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:19 schreef Pendule het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen. Kunnen we dat ook wel over buitenaardse wezens gaan zeggen.
Neequote:Op woensdag 27 september 2017 02:18 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, die is rond... ņņk daar is een logische verklaring voor.
Zoals vaardigheden die je de bijstand opleveren?quote:Op woensdag 27 september 2017 02:24 schreef bijstandboy het volgende:
allah verspreid nog ergere aids en kanker dan heel afrika door de jaren heen verzameld heeft
Shotsss firesquote:Op woensdag 27 september 2017 02:25 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Zoals vaardigheden die je de bijstand opleveren?
Altijd nog een betere competentie dan die verneukte handicap uit het midden oostenquote:Op woensdag 27 september 2017 02:25 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Zoals vaardigheden die je de bijstand opleveren?
Er zijn genoeg intellectuelen die het bestaan van Allah bevestigen. Ikzelf ben wo opgeleid en vind het meer dan logisch wat die intellectuelen zeggen. Verre van een handicap dusquote:Op woensdag 27 september 2017 02:26 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Altijd nog een betere competentie dan die verneukte handicap uit het midden oosten
Over handicap gesproken. Hoelang zit je al bij de wajong?quote:Op woensdag 27 september 2017 02:26 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Altijd nog een betere competentie dan die verneukte handicap uit het midden oosten
Burnquote:Op woensdag 27 september 2017 02:29 schreef _--_ het volgende:
[..]
Over handicap gesproken. Hoelang zit je al bij de wajong?
Mensen met een hoge opleiding kunnen ook idioten zijn. Kijk maar naar Anders Breivik. Die deed gymnasium en universiteit.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Er zijn genoeg intellectuelen die het bestaan van Allah bevestigen. Ikzelf ben wo opgeleid en vind het meer dan logisch wat die intellectuelen zeggen. Verre van een handicap dus
Hij is dan ook een uitzondering en daarmee niet verantwoordelijk voor alle mensen die uni hebben gedaanquote:Op woensdag 27 september 2017 02:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mensen met een hoge opleiding kunnen ook idioten zijn. Kijk maar naar Anders Breivik. Die deed gymnasium en universiteit.
Nee maar om een hoge opleiding als excuus te gebruiken om je ideologie goed te keuren is ook niet echt 100.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Hij is dan ook een uitzondering en daarmee niet verantwoordelijk voor alle mensen die uni hebben gedaan
quote:
Compleet afhankelijk van jouw definitie van 'god'.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ha ik heb jouw post wel gevangen.quote:
Jij bent nog steeds de trieste meeloper op dit forum hier die punten probeert te scoren met comments die nog minder inhoud geeft dan een overleden luchtbel ja?quote:Op woensdag 27 september 2017 02:29 schreef _--_ het volgende:
[..]
Over handicap gesproken. Hoelang zit je al bij de wajong?
Precies dit dus, lullen in je eigen straatje en een ander opdringen hoe verrijkend je fantasie uitbetaald zonder toegevoegde waardequote:Op woensdag 27 september 2017 02:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Er zijn genoeg intellectuelen die het bestaan van Allah bevestigen. Ikzelf ben wo opgeleid en vind het meer dan logisch wat die intellectuelen zeggen. Verre van een handicap dus
Dikke comeback joh 10/10quote:Op woensdag 27 september 2017 02:38 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds de trieste meeloper op dit forum hier die punten probeert te scoren met comments die nog minder inhoud geeft dan een overleden luchtbel ja?
[..]
Precies dit dus, lullen in je eigen straatje en een ander opdringen hoe verrijkend je fantasie uitbetaald zonder toegevoegde waarde
Godverdomme zeg, jij bent slim.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:38 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds de trieste meeloper op dit forum hier die punten probeert te scoren met comments die nog minder inhoud geeft dan een overleden luchtbel ja?
[..]
Precies dit dus, lullen in je eigen straatje en een ander opdringen hoe verrijkend je fantasie uitbetaald zonder toegevoegde waarde
Voor een mening heb je geen hersens nodigquote:Op woensdag 27 september 2017 02:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, jij bent slim.
Vandaar dat jij geen hersens hebt.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:44 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Voor een mening heb je geen hersens nodig
Ik doelde op je tekstopmaak en woordkeuze.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:44 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Voor een mening heb je geen hersens nodig
Zolang de boodschap maar duidelijk overkomt zal het aan me knakworst roesten hoe een ander loopt te miepen over mijn reactiesquote:Op woensdag 27 september 2017 02:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik doelde op je tekstopmaak en woordkeuze.
De aarde is niet (helemaal) rond, maar daar ging het niet over. Ooit had men geen verklaring waarom de aarde niet plat was, maar daarom was het nog niet waar dat de aarde plat was.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:18 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, die is rond... ņņk daar is een logische verklaring voor.
Altijd beter dan pedoboy Mohamietje met zijn Benno L. vriendjes en de anale avonturen van Aisha uit Mekkaquote:
En jij bent hun kameel.quote:Op woensdag 27 september 2017 03:29 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Altijd beter dan pedoboy Mohamietje met zijn Benno L. vriendjes en de anale avonturen van Aisha uit Mekka
Dat je dan uberhaupt met zo'n gedachte rondloopt. Ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wel mijn minst favoriete van verzonnen goden. Geef mij Thor maar ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2017 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is een sprookjesfiguur
Alles behalvequote:Op woensdag 27 september 2017 09:08 schreef _--_ het volgende:
Dot topic verklaar ik als de parel van fok.
quote:Op woensdag 27 september 2017 00:24 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Wat is hier neonazi aan? Debieltje.
kom trouwenquote:Op woensdag 27 september 2017 09:44 schreef LanaMyst het volgende:
Oneens, om een kneus te kunnen zijn moet je wel eerst bestaan, en aangezien allah niet bestaat kan hij ook geen kneus zijn toch?
Bovendien, de wetenschap mag dan niet in staat zijn om het bestaan of niet bestaan van een schepper te bewijzen maar dat hoeft ook niet want zelfs al zou er wel een schepper zijn, de kans dat het verzinsel Islam het bij het rechte eind heeft is oneindig klein. (Dit geldt voor alle religies)
Mohammed was gewoon een mentaal gestoord figuur met narcistische en megalomane trekjes en gedurende zijn leven heeft hij allerlei fragmenten van bestaande religies aan elkaar verzonnen. En dan ook nog eens beweren dat dit het woord van god is, zulke figuren bestaan tegenwoordig nog steeds (doorgaans op de gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis)
Zo is ook de bijbel een samenraapsel en selectie van verhalen die door mensen verzonnen zijn, niks goddelijks aan dus.
Nergens maar dan ook nergens is ook maar enige vorm van bewijs te vinden dat dit daadwerkelijk het woord van een schepper zou zijn, en zelfs al zou dat wel zo zijn, dan is het een nou niet bepaald een schepper die het verdient om aanbeden te worden. Gewoon menselijke hersenspinsels hoe stammen uit de bronstijd dachten over de schepping. Niet meer of minder geloofwaardig dan bijvoorbeeld de Noorse en Egyptische goden.
Dus nee, Allah is geen kneus, Allah is gewoon één van de tig door mensen bedachte goden. Je bent pas echt een kneus als je dergelijke verhalen letterlijk neemt en je hele leven erdoor laat beheersen of nog erger: het leven van anderen die niets met die flauwekul te maken willen proberen te verzieken.
Je kunt het wellicht eens zijn met de achterliggende ideologie en je daarom tot een dergelijke stroming aangetrokken voelen, maar dat veranderd niets aan het feit dat het altijd een menselijk verzinsel zal blijven.
Bah.quote:Op woensdag 27 september 2017 06:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel mijn minst favoriete van verzonnen goden. Geef mij Thor maar ofzo.
Wetenschap kan wel geloven, maar ze zullen dit (als 't goed is) niet als feit presenterenquote:Op woensdag 27 september 2017 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen gemaakt zijn om te volgen en omdat veel mensen simpelweg niet (goed genoeg) objectief kunnen denken...maar zich ook niet -kunnen- voorstellen dat er mensen zijn die dit wel kunnen.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omdat ik hier pissig van wordt, hoe de fuck kun je in 2017 nog worden gehersenspoeld en dingen wijsgemaakt worden die niet kunnen kloppen.
Anders leg je zelf even uit wat er in dit filmpje staatquote:Op woensdag 27 september 2017 01:43 schreef Mr.Maul het volgende:
Misschien deze video eens bekijken. Het is niet zomaar toeval allemaal.
Nee hoor, het basis standpunt is dat als je iets claimt, dan moet je die claim bewijzen. gelovigen claimen iets, ongelovigen niet. Die hoeven alleen maar te zeggen: "ik geloof er geen bal van, aangezien je (de gelovige) nul komma nul bewijs hebt." Klaar.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:17 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Eindeloze discussie.
Nee dat is gewoon waar het op staat. Het zijn kanker geloven die mensen hun levens hebben gesloopt.quote:Op woensdag 27 september 2017 03:42 schreef domynsy het volgende:
[..]
Dat je dan uberhaupt met zo'n gedachte rondloopt. Ik heb medelijden met je.
slimme mensen kunnen ook misleid worden door hun emoties en door culturele indoctrinatiequote:Op woensdag 27 september 2017 02:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Was tering maar injecteerbaar dan had ik gelijk elke probleem jongere een zo'n spuitje gegevenquote:Op woensdag 27 september 2017 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Dus samengevat, de "verlichte" moslim moet uit het "verlichte" land verhuizen naar het land van de "achterlijke westerling" om een fatsoenlijk bestaan te kunnen opbouwen, waar ze gaan proberen het land van de "achterlijke westerling" om te bouwen naar eenzelfde teringzooi als waar de "verlichte" moslim vandaan komt zodat de toekomstige generatie "verlichte" moslims weer naar een ander land vol "achterlijke westerlingen" moet vluchten om een goed bestaan op te bouwen.
Klinkt echt HEEL erg logisch idd.
Nou, nou, nou.... dit gaat wel een beetje ver. Kanker dringt zich niet aan mensen op. En het is ook niet zo dat kankerpatiėnten alles op alles zetten om hun ziekte op andere mensen over te dragen...quote:Op woensdag 27 september 2017 01:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
'Bij elkaar shopte'quote:Op woensdag 27 september 2017 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
Allah is geen kneus, want Allah bestaat niet. Net zoals zo veel andere goden is Allah een menselijk verzinsel, ontstaan vanuit het onvermogen van mensen om de wereld te verklaren.
Allah is een oude Arabische maangod die door Mohammed is gekaapt toen hij de 'vreedzame' religie islam bij elkaar shopte. Mohammed moest wel, want Allah was destijds populair onder Arabieren en zonder Allah had hij zijn barbaarse religie niet van de grond gekregen.
Je kunt van deze gewelddadige pedofiel veel zeggen, maar niet dat hij dom was. Als mensen je 1400 later aanbidden en als de helft van de volgers zichzelf bedekt vanwege jouw verzinsels, heb je toch iets goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |