Dan hebben ze de Koran nog niet gelezen denk ik. De wetenschap doet domme aannames.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De wetenschap gelooft dat ook.
Heb je gedronken?quote:Op woensdag 27 september 2017 01:43 schreef Mr.Maul het volgende:
Misschien deze video eens bekijken. Het is niet zomaar toeval allemaal.
Dat is een kleine minderheid. Je kan niet iedereen verantwoordelijk houden voor de daden van nepmoslimsquote:Op woensdag 27 september 2017 01:43 schreef Pendule het volgende:
Dat boek gelovenhet heeft meer dan genoeg levens gesloopt.
Elke 1 is slecht, weet je wat die dieren aandoen met dat kankergeloof?quote:Op woensdag 27 september 2017 01:44 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat is een kleine minderheid. Je kan niet iedereen verantwoordelijk houden voor de daden van nepmoslims
quote:Op woensdag 27 september 2017 01:45 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik mag niet drinken. Ik wil rein blijven.
Dus als een blanke een moord pleegt, zijn alle blanken dan verantwoordelijk? Erg naïef dit.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:45 schreef Pendule het volgende:
[..]
Elke 1 is slecht, weet je wat die dieren aandoen met dat kankergeloof?
Nee, want die schrijven niet voor dat er dieren volgens een kankerritueeltje moeten worden geslacht.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dus als een blanke een moord pleegt, zijn alle blanken dan verantwoordelijk? Erg naïef dit.
Dat ritueel is er niet zomaar. Pas als je je gedraagt naar de normen van de Koran ben je waardig. Ongelovigen zijn erg ondankbaar tegenover hun Schepper. Als iemand jou een cadeautje geeft dan bedank je diegene toch? Zo zou het ook met de houding tegenover Allah moeten zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, want die schrijven niet voor dat er dieren volgens een kankerritueeltje moeten worden geslacht.
Een grote kankerleugen. Cadeautjes snij je niet iemands strot voor door ofwel? Snij ik de strot van een schaap door voor een fucking pakje met sigaretten???! Domme vergelijking.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:51 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat ritueel is er niet zomaar. Pas als je je gedraagt naar de normen van de Koran ben je waardig. Ongelovigen zijn erg ondankbaar tegenover hun Schepper. Als iemand jou een cadeautje geeft dan bedank je diegene toch? Zo zou het ook met de houding tegenover Allah moeten zijn.
Schapen worden ook door ongelovigen gegeten. En dan noem je mijn vergelijking dom. Je bent sowieso dom als je niet in Allah gelooft. Kansloze westerlingen.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Een grote kankerleugen. Cadeautjes snij je niet iemands strot voor door ofwel? Snij ik de strot van een schaap door voor een fucking pakje met sigaretten???! Domme vergelijking.
Opgekankerd naar waar het zo fijn is voor jou volk. Wat doe je hier eigenlijk? Het is toch zo fijn in het midden-oosten. Lekker op je kameel doot de warme woestijn. Wat doe je in dit kleine koude land??quote:Op woensdag 27 september 2017 01:55 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Schapen worden ook door ongelovigen gegeten. En dan noem je mijn vergelijking dom. Je bent sowieso dom als je niet in Allah gelooft. Kansloze westerlingen.
Het gaat erom dat die beesten worden pijn gedaan in de naam van een geloof. Waar we met z'n allen hebben afgesproken dat anderen er geen last van mogen hebben wat in dit geval dus wel gebeurd.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:55 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Schapen worden ook door ongelovigen gegeten. En dan noem je mijn vergelijking dom. Je bent sowieso dom als je niet in Allah gelooft. Kansloze westerlingen.
"jou volk"quote:Op woensdag 27 september 2017 02:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Opgekankerd naar waar het zo fijn is voor jou volk. Wat doe je hier eigenlijk? Het is toch zo fijn in het midden-oosten. Lekker op je kameel doot de warme woestijn. Wat doe je in dit kleine koude land??
Kansloze westerling![]()
Of ik dit serieus moet nemen naja, de schade in onze maatschappij heb je al aangericht samen met je ouders.
Slán.
Misschien voelen ze wel geen pijn en als dat zo is dan is dat maar jammer aangezien die pijn een groter doel dient.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die beesten worden pijn gedaan in de naam van een geloof. Waar we met z'n allen hebben afgesproken dat anderen er geen last van mogen hebben wat in dit geval dus wel gebeurd.
Ja, jullie zijn 1 pot nat. Ik ben zelf ook een allochtoon hoor maar ik heb me aangepast aan de gebruiken van dit land en respecteer de Nederlandsche cultuur.quote:
Of die gene tegenover je nou gelovig is of niet je hoort je gewoon volwassen te gedragen. Nu ben jij de gene die zich onder de marianatrog bevindt.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Een grote kankerleugen. Cadeautjes snij je niet iemands strot voor door ofwel? Snij ik de strot van een schaap door voor een fucking pakje met sigaretten???! Domme vergelijking.
Ik hoop dat jij net zulke pijn mag ervaren. Dat heb je ondertussen wel verdiend. We proosten erop dat je botkanker krijgt. Ok? Dan voel je hoe het is om te lijden.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Misschien voelen ze wel geen pijn en als dat zo is dan is dat maar jammer aangezien die pijn een groter doel dient.
Het is jouw* kneusjequote:Op woensdag 27 september 2017 02:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn 1 pot nat. Ik ben zelf ook een allochtoon hoor maar ik heb me aangepast aan de gebruiken van dit land en respecteer de Nederlandsche cultuur.
Omdat ik hier pissig van wordt, hoe de fuck kun je in 2017 nog worden gehersenspoeld en dingen wijsgemaakt worden die niet kunnen kloppen.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Of die gene tegenover je nou gelovig is of niet je hoort je gewoon volwassen te gedragen. Nu ben jij de gene die zich onder de marianatrog bevindt.
Als Allah zat wil dan zal het zo geschieden.quote:Op woensdag 27 september 2017 02:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij net zulke pijn mag ervaren. Dat heb je ondertussen wel verdiend. We proosten erop dat je botkanker krijgt. Ok? Dan voel je hoe het is om te lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |