Ja, in het begin alleen bij linker sokken, maar toen werden de sokken die overbleven eigenlijk automatisch rechter sokken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bepaalde sokken specifiek om 1 voet?
Rare jongen die ggmmquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bepaalde sokken specifiek om 1 voet?
linkers okkenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in het begin alleen bij linkers okken, maar toen werden de sokken die overbleven eigenlijk automatisch rechter sokken.
Het lijken net sommige mensen in het Feyenoord-topic welquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
zei Gio nou dat ze zeker niet de mindere waren?
Ik heb een gevoel dat de duels met Shakhtar nog gênanter worden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het lijken net sommige mensen in het Feyenoord-topic wel
Ik zou gewoon de handdoek in de ring gooienquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat de duels met Shakhtar nog gênanter worden.
Bernard-Taison-Marlosquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt best wel mee..quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze allebei zo'n Marokkanenaccent hebben
Het is een repeterend liedje. Zoals Wim Jonk zegt "we blijven onszelf overschatten".quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gewoon niet op komen dagen en met 0-3 je verlies nemen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan begin ik er opeens zowaar nog in te gelovenquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakelkanaalgenotquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Morgen Atleti - Chelsea of PSG - Bayern
Lastige keuze
Atleti. Spannende poulequote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Lastige keuze
PSG-Bayernquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Lastige keuze
Leuker dan een pot die nergens om.gaatquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético v Chelsea wordt het aangluren niet waard.
Alleen al voor de onrust bij Bayern is het interessant.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuker dan een pot die nergens om.gaat
Dat boeit me niets.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen al voor de onrust bij Bayern is het interessant.
Ik hoop zo hard op het tegenovergestelde. Er kan niet genoeg drama zijn bij PSGquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
PSG-Bayern
Kijken hoe Mbappé en Neymar die moffen gaan oprollen.
En dan komt mijn voorspelling toch weer uit dat die club uit Rotterdam-Zuid niet alleen NL te schande maakt door als landskampioen tot nu toe zo af te gaan in het Koningsbal,ook nog dus de kampioen van de armoe is gebleken, maar ook nog loopt te stuntelen als amateurs nu ze voor het eerst in tig jaar (bijna een hele generatie is gepasseerd!) bij de Groten op voetbalgebied mogen aanschuiven.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Lastige keuze
Dat dus. Met die geldsmijterij van ze verzieken ze het voetbal alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard op het tegenovergestelde. Er kan niet genoeg drama zijn bij PSG
Pas nou op dat je dat niet zegt. Anders worden alle feyenoorders hier weer boos dat hij dat niet gezegd heeft...quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |