Mooie postquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop jij dat hij voor Nederland of Marokko kiest?
Marokko kiest.
Random woord, pantoffeldiertje
Allah hakbarquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop jij dat hij voor Nederland of Marokko kiest?
Marokko kiest.
Random woord, pantoffeldiertje
Ja, in het begin alleen bij linker sokken, maar toen werden de sokken die overbleven eigenlijk automatisch rechter sokken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bepaalde sokken specifiek om 1 voet?
Rare jongen die ggmmquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draag jij bepaalde sokken specifiek om 1 voet?
linkers okkenquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in het begin alleen bij linkers okken, maar toen werden de sokken die overbleven eigenlijk automatisch rechter sokken.
Het lijken net sommige mensen in het Feyenoord-topic welquote:Op dinsdag 26 september 2017 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
zei Gio nou dat ze zeker niet de mindere waren?
Ik heb een gevoel dat de duels met Shakhtar nog gênanter worden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het lijken net sommige mensen in het Feyenoord-topic wel
Ik zou gewoon de handdoek in de ring gooienquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat de duels met Shakhtar nog gênanter worden.
Bernard-Taison-Marlosquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat de duels met Shakhtar nog gênanter worden.
Valt best wel mee..quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze allebei zo'n Marokkanenaccent hebben
Het is een repeterend liedje. Zoals Wim Jonk zegt "we blijven onszelf overschatten".quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
zei Gio nou dat ze zeker niet de mindere waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |