Gewoon niet op komen dagen en met 0-3 je verlies nemen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat de duels met Shakhtar nog gênanter worden.
Dan begin ik er opeens zowaar nog in te gelovenquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakelkanaalgenotquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Morgen Atleti - Chelsea of PSG - Bayern
Lastige keuze
Atleti. Spannende poulequote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Lastige keuze
PSG-Bayernquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Lastige keuze
Leuker dan een pot die nergens om.gaatquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético v Chelsea wordt het aangluren niet waard.
Alleen al voor de onrust bij Bayern is het interessant.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuker dan een pot die nergens om.gaat
Dat boeit me niets.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen al voor de onrust bij Bayern is het interessant.
Ik hoop zo hard op het tegenovergestelde. Er kan niet genoeg drama zijn bij PSGquote:Op dinsdag 26 september 2017 23:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
PSG-Bayern
Kijken hoe Mbappé en Neymar die moffen gaan oprollen.
En dan komt mijn voorspelling toch weer uit dat die club uit Rotterdam-Zuid niet alleen NL te schande maakt door als landskampioen tot nu toe zo af te gaan in het Koningsbal,ook nog dus de kampioen van de armoe is gebleken, maar ook nog loopt te stuntelen als amateurs nu ze voor het eerst in tig jaar (bijna een hele generatie is gepasseerd!) bij de Groten op voetbalgebied mogen aanschuiven.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2017 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Lastige keuze
Dat dus. Met die geldsmijterij van ze verzieken ze het voetbal alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 27 september 2017 01:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard op het tegenovergestelde. Er kan niet genoeg drama zijn bij PSG
Pas nou op dat je dat niet zegt. Anders worden alle feyenoorders hier weer boos dat hij dat niet gezegd heeft...quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
zei Gio nou dat ze zeker niet de mindere waren?
Gelukkig was dit de laatste xquote:Op woensdag 27 september 2017 10:19 schreef Hathor het volgende:
Aan het eind van de rit straks dus gewoon 0 uit 6, en dus niet eens verder in de Europaleague. Het is voor Nederlandse ploegen eigenlijk een straf om in de CL uit te komen.
Zijn we al zo diep gezonken dat de kampioen ook voorrondes moet spelen dan?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 27 september 2017 10:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn we al zo diep gezonken dat de kampioen ook voorrondes moet spelen dan?
Gaat lekker zo, niveautje Schotland straks.quote:
Onze nationale elftal is al op dat niveauquote:Op woensdag 27 september 2017 10:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gaat lekker zo, niveautje Schotland straks.
Sterker nog, ik denk dat we niet eens van Schotland kunnen winnen momenteel. Volgend jaar naar een WK kijken waar Jan rap en zijn ouwe moer aanwezig is, behalve wij. Wat een vrije val is dit geweest zeg.quote:Op woensdag 27 september 2017 10:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onze nationale elftal is al op dat niveau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |