Misschien doe ik ook zo een potje.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga maar weer Hearthstone spelen want dit is te slecht, opperkleuter.
Laat tong hier ff buitenquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een alcoholmisbruiker want werkelijk niemand heeft dat beweerd.
Genoeg feyenoorders hier doe vooraf een grote mond hadden. Nederlandse clubs hebben gewoon niets in die CL te zoeken momenteel.quote:
Lol, ze hebben twee halve kansen gehad. Voor de rest moeten ze er 60 minuten over doen om een bal goed te leggen en dan staat Napoli allang weer in formatie. Misschien vanuit een standaardsituatie of zo.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Feyenoord wel een goaltje maken
Valt reuze meequote:Op dinsdag 26 september 2017 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Genoeg feyenoorders hier doe vooraf een grote mond hadden. Nederlandse clubs hebben gewoon niets in die CL te zoeken momenteel.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:23 schreef yats het volgende:
Genoeg feyenoorders hier doe vooraf een grote mond hadden.
Napoli speelt slapjes. Maar goed Feyenoord wordt dan ook weer niet echt gevaarlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, ze hebben twee halve kansen gehad. Voor de rest moeten ze er 60 minuten over doen om een bal goed te leggen en dan staat Napoli allang weer in formatie. Misschien vanuit een standaardsituatie of zo.
Kan je er een paar quoten dan?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Deze act begint sneu te wordenquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Jij zit aan de fles zeker?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Genoeg feyenoorders hier doe vooraf een grote mond hadden. Nederlandse clubs hebben gewoon niets in die CL te zoeken momenteel.
Die komen dit jaar nog.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgend jaar Insigne en Mertens naar de Kuip halen.
Beetje wel ja.quote:
Je moeder gisteravond nog.quote:
Totaal niet. Ik vind het alleen erg grappig dat sommige hier meteen op de achterste benen staan, maar als het over andere clubs gaat geen probleem hebben met dergelijke uitspraken. Maargoed, veel plezier verder. Ik zap weg, dit voetbal is niet om aan te zien. Gelukkig ben ik donderdag niet in Nederland want ik verwacht weinig beters van mijn eigen club.quote:
Napoli speelt niet op haar best.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:27 schreef Coco. het volgende:
Valt Feyenoord nu mee of valt Napoli tegen?
Als er iemand op zijn achterste benen staat ben jij het hoorquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind het alleen erg grappig dat sommige hier meteen op de achterste benen staan, maar als het over andere clubs gaat geen probleem hebben met dergelijke uitspraken. Maargoed, veel plezier verder. Ik zap weg, dit voetbal is niet om aan te zien. Gelukkig ben ik donderdag niet in Nederland want ik verwacht weinig beters van mijn eigen club.
Ah, natuurlijk geen quotesquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik vind het alleen erg grappig dat sommige hier meteen op de achterste benen staan, maar als het over andere clubs gaat geen probleem hebben met dergelijke uitspraken. Maargoed, veel plezier verder. Ik zap weg, dit voetbal is niet om aan te zien. Gelukkig ben ik donderdag niet in Nederland want ik verwacht weinig beters van mijn eigen club.
Wanneer komt dat berichtje bij MED?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er iemand op zijn achterste benen staat ben jij het hoor
Had er meer van verwacht, Feyenoord op verwacht niveau.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:27 schreef Coco. het volgende:
idd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Mertens legt dat balletje wel gruwelijk neer.
Wanneer de nieuwe mod er klaar voor isquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer komt dat berichtje bij MED?
beide. Maar vooral dat laatstequote:Op dinsdag 26 september 2017 21:27 schreef Coco. het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer de nieuwe mod er klaar voor is
Geen idee wanneer dat zal zijn, wacht rustig af
Hebben jullie niks beter te doen of zo?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer de nieuwe mod er klaar voor is
Geen idee wanneer dat zal zijn, wacht rustig af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |