Stond zelfs 0-0quote:
Hij en El Ahmadi zijn de enige die het op duelkracht aankunnen tot dusver.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Haps speelt wel prima overigens.
blessaquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie promes niet in de basis of bank?
Enige samen met El Ahmadi die geen angst heeft aan de bal.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Haps speelt wel prima overigens.
Geblesseerdquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie promes niet in de basis of bank?
Ah oké. Ik had gelezen dat Klopp hem als goede speler duidde maar dan had hij zich dus ook niet ingelezen.quote:
Klopptquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik had gelezen dat Klopp hem als goede speler duidde maar dan had hij zich dus ook niet ingelezen.
Die gaat ook Braziliaanse sloppenwijken in opzoek naar talent... zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik had gelezen dat Klopp hem als goede speler duidde maar dan had hij zich dus ook niet ingelezen.
Ik kan me toch iets anders herinneren...quote:
11 Napolitanen helpt beter denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:21 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord gewoon 11 Ivorianen moeten kopen volgend jaar ala Beveren destijds.
Vast.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me toch iets anders herinneren...
Dan ben je gewoon een alcoholmisbruiker want werkelijk niemand heeft dat beweerd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan me toch iets anders herinneren...
lol nerdquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga maar weer Hearthstone spelen want dit is te slecht, opperkleuter.
Ook Boskamp niet?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een alcoholmisbruiker want werkelijk niemand heeft dat beweerd.
Dat dacht Gio tegen NAC ook.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie Feyenoord wel een goaltje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |