Falende faalfalers. Het is weer herfst zeker?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:21 schreef James1988 het volgende:
Zou, want door een wisselstoring in Utrecht kon de 766 niet van het opstelterrein komen. Toen heeft men ergens een VIRM vandaan geplukt en die naar Maastricht gestuurd.
Naderen ja, over arriveren hoor je niemandquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:20 schreef James1988 het volgende:
'geheel op tijd en volgens dienstregeling naderen wij ons volgende station!'
dat staat gewoon in de app droeftoeterquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:11 schreef Eix het volgende:
Die reisinformatie van NS blijft waardeloos. Zit je in de trein van Utrecht naar Maastricht, koppelen ze het treinstel waarin ik zit af in Eindhoven.
Nu is dat aan- en afkoppelen op zich geen punt. Maar zet dan niet in de reisplanner dat mijn trein uit 10 'treindelen' bestaat. En zet het ook in Utrecht alvast op de borden op het perron. Dan stap ik alvast in het goede stel in. En oh, als je dat allemaal nalaat: probeer dan niet koste wat kost om in Eindhoven in een kleine twee minuten zo'n stel af te trappen maar geef de reiziger gelegenheid om naar het andere treinstel te lopen. Zoals de Engelsen zeggen, the Devil is in the details... kansloos dit.
Want wij moeten elke 5 minuten in de app gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat staat gewoon in de app droeftoeter
Lekker kansloos basisuurpatroon dan. Baanvaksnelheid maar eens ophogen? Dan los je ineens een heleboel dingen tegelijk op.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:26 schreef Bitlord het volgende:
Wordt het meer dan 2 minuten, dan schop je het basisuurpatroon in de war.
Wordt die trein elk uur afgekoppeld? Of eenmalig? Maakt best wel wat uit.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kansloos basisuurpatroon dan. Baanvaksnelheid maar eens ophogen? Dan los je ineens een heleboel dingen tegelijk op.
Roodgroenroodgroenroodgroen.quote:
Dit ja. Volgens mij heeft een of andere marketing kut dat een keer bedacht. "positiviteit verspreiden"quote:Op zaterdag 30 september 2017 14:20 schreef James1988 het volgende:
'geheel op tijd en volgens dienstregeling naderen wij ons volgende station!'
In de reisplanner werd het anders niet aangegeven.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat staat gewoon in de app droeftoeter
NS zal het betreuren dat jij je niet wat systeemvriendelijker wenst op te stellen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:02 schreef Eix het volgende:
[..]
In de reisplanner werd het anders niet aangegeven.
Als mijn trein in de planner met '10 treindelen' staat, op de treinaanwijzer "ic Maastricht" en in de trein alle info borden een kek NS-logo tonen, dan moet ik ineens maar ruiken dat ze mijn treindeel er in Eindhoven aftrappen? Ik blijf het waardeloze dienstverlening vinden.
Als het de NS überhaupt ene reet kan schelen dan he.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:24 schreef Kansenjongere het volgende:
NS zal het betreuren dat jij je niet wat systeemvriendelijker wenst op te stellen.
Je bedoelt met sluitseinen? Heb 'm sowieso wel los. Bij gekoppeld zat de 114 voorop.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:40 schreef Peter het volgende:
Mooie platen Greavy!
Heb je nog een foto waar de DE41voorop staat?
Dat dacht ik ook, maar ik heb nergens gesloopte delen gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:06 schreef greavy het volgende:
Ah, de baan ligt er nog een deel? Zou al wat afgebroken zijn als ik bepaalde foto's mag geloven.
Is dat ook voor een magneettrein?quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik dacht Frankrijk. Daar staat ook nog zoiets.
https://flic.kr/p/8TxEWx
FF goed gegoegeld, en het blijkt dat men in de clinch ligt over de kosten van de afbraak en dergelijke: Dit moet 40 miljoen euro gaan kosten, terwijl het oud ijzer ed niet zoveel meer opbrengt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik heb nergens gesloopte delen gezien.
Aha, dus laten ze het maar staanquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
FF goed gegoegeld, en het blijkt dat men in de clinch ligt over de kosten van de afbraak en dergelijke: Dit moet 40 miljoen euro gaan kosten, terwijl het oud ijzer ed niet zoveel meer opbrengt.
Via een maat kreeg ik net te horen dat die Ome Ceesje op het oog nu af is. Een schitterend project! Daar zul je ook vast een plaatje van hebben toch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:16 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
30 September 2017 - Tijdens het Dieselweekend 2017 bij de Stoomtrein Goes-Borssele werd er gastmaterieel van het Nederlands Spoorwegmuseum ingezet, waaronder ook de fraaie Blauwe Engel DE41. Dit weekend werd de railbus niet ingezet, maar ging de Blauwe Engel 2 keer van Goes naar Baarland, waarbij de laatste rit in Hoedekenskerke werd gecombineerd met de Plan U 114 van het Spoorwegmuseum voor de rit naar Goes.
Hier in Baarland is er nog niks te merken van deze gekoppelde rit, als de Blauwe Engel als trein 58 onderweg is van Baarland naar Hoedekenskerke, en aldaar verder gaat als trein 60, met voorop de Plan U.
Deze foto werd tot stand gebracht door de alleraardigste bewoner van het stationsgebouw Baarland, die hier een oude Scania vrachtwagen (volgens mij omgebouwd als camper) geparkeerd heeft, en aanbood om de ladder uit de schuur tegen de vrachtwagen te zetten, zodat wij op het dak konden staan, uiteindelijk met 5 fotografen.
[ afbeelding ]
30 September 2017 - Zoals bij de vorige foto vermeld, zou de laatste rit van de dag voor de 2 dieseltreinstellen gecombineerd worden in Hoedekenskerke, en dan door naar Goes, en zo geschiedde ook.
Plan U 114 met de Blauwe Engel DE41 van het Spoorwegmuseum passeren de 4 toegesnelde fotografen bij Kwadendamme als trein 60 van Hoedekenskerke naar Goes.
Kun je wel stellen ja. Treinverkeer tussen Buitenpost en Zuidhorn lag op zijn gat. Was vanochtend zo te horen een grote chaos.quote:
har har.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je wel stellen ja. Treinverkeer tussen Buitenpost en Zuidhorn lag op zijn gat. Was vanochtend zo te horen een grote chaos.
tenzij je in utrecht moet zijn, doe het niet. Ik ben er nu, en je komt echt nergens meer heen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:59 schreef Goverman het volgende:
Met sprinter van den haag CS naar Utrecht cs. Ben benieuwd hoever ik kom...
Dat kun je wel aan ze overlatenquote:Allein für die Betonplatten unter den Gleisen wurden rund 540 Tonnen Bewehrungsstahl und 3.000 Tonnen Beton verarbeit
Nu in Gouda. Ben toch maar omgekeerd. Nog steeds kansloos...quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
tenzij je in utrecht moet zijn, doe het niet. Ik ben er nu, en je komt echt nergens meer heen.
Werk, overleg met ProRail. Onder andere om te komen tot betere infrastructuur voor het spoor 😂quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:08 schreef b2py het volgende:
Waarom begin je in hemelsnaam aan die reis?
moet toch naar kantoor he? Als ik niet ga krijg ik niks.quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:08 schreef b2py het volgende:
Waarom begin je in hemelsnaam aan die reis?
Had je gelijk door kunnen lopen naar de NS om te overleggen hoe de dienstuitvoering minder complex kanquote:Op maandag 2 oktober 2017 12:27 schreef Goverman het volgende:
[..]
Nu in Gouda. Ben toch maar omgekeerd. Nog steeds kansloos...
[..]
Werk, overleg met ProRail. Onder andere om te komen tot betere infrastructuur voor het spoor 😂
Ja, het is nu zo complex dat dat nu dus even niet gaat... Zit nu in de sprinter terug naar de ivoren toren...quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je gelijk door kunnen lopen naar de NS om te overleggen hoe de dienstuitvoering minder complex kan
Dat liet zich wel radenquote:Op maandag 2 oktober 2017 12:27 schreef Goverman het volgende:
[..]
Nu in Gouda. Ben toch maar omgekeerd. Nog steeds kansloos...
[..]
Werk, overleg met ProRail. Onder andere om te komen tot betere infrastructuur voor het spoor 😂
Thuiswerken?quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet toch naar kantoor he? Als ik niet ga krijg ik niks.
Nu na 1.5 uur eindelijke weer utrecht cs uit
Na de uitloop van vanochtend ligt de spoorbrug in Zuidhorn er puik bij. Alleen mis ik nu het kenmerkende kedeng kedeng ter hoogte van station Zuidhorn nu ze daar de rails vernieuwd hebben ...quote:Op maandag 2 oktober 2017 13:11 schreef Goverman het volgende:
En terug in de Rijnstraat. Over tot de orde van de dag... Het aanpakken van de capaciteitsterkorten bij behandelen en opstellen. En nog wat dingetjes voor de Extra Sneltrein Groningen-Leeuwarden.
daarvoor heb ik mijn laptop nodig.quote:
ja het mag wel, maar eigenlijk toch niet want zus en zo.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:47 schreef b2py het volgende:
Je vraagt je af waar de naam laptop vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |