Vast, maar ik kan ze nu niet zo opnoemen. Ik hoef natuurlijk ook niet eeuwig op dezelfde plek te blijven zitten. Het is nu vooral belangrijk dat ik een fatsoenlijke baan vind.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er bestaan geen banen die je echt graag wil en volledig voor gaat?
Yep, ik ben opgeleid tot laborant.quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yep, ik ben opgeleid tot laborant.
En daarna een master filosofie?quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vast, maar ik kan ze nu niet zo opnoemen. Ik hoef natuurlijk ook niet eeuwig op dezelfde plek te blijven zitten. Het is nu vooral belangrijk dat ik een fatsoenlijke baan vind.
[..]
Ik kan me daar eerlijk gezegd echt niet in verplaatsen. Een mooie studie gedaan en jaren de tijd gehad om erachter te komen wat je wil, en dan na afstuderen gewoon schieten met hagel op elke vacature die maar voorbij komt. Erg zonde.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vast, maar ik kan ze nu niet zo opnoemen. Ik hoef natuurlijk ook niet eeuwig op dezelfde plek te blijven zitten. Het is nu vooral belangrijk dat ik een fatsoenlijke baan vind.
[..]
Ik ken eigenlijk ook geen wo'er voor wie dat geldt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik kan me daar echt niet in verplaatsen. Een mooie studie gedaan en jaren de tijd gehad om erachter te komen wat je wil, en dan na afstuderen gewoon schieten met hagel op elke vacature die maar voorbij komt.
Ik overweeg juist een paar jaar als consultant. Heb altijd op vaste contracten gewerkt maar ik merk dat ik snel verveeld raak in mijn werk dus zou graag wat meer verschillende plekken zien. Hoewel de reistijd me inderdaad een beetje tegenstaat. Ik werk nu in mijn woonplaats. Dat is toch wel heel lekker.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:43 schreef Jip141 het volgende:
Denk goed na wat je wilt.
Ik deed ook “alles aanpakken wat maar kon” maar nu begin ik al een beetje vermoeid te raken van de enorme reistijd als consultant.
Maar komt vast goed.
Jij hebt dan ook geen "onrendabele" studie gedaan. Met alle respect voor de onrendabele studies, natuurlijk. Die zijn zeker belangrijk, maar op de arbeidsmarkt niet altijd even gewild. Dan moet je het van je gewone academische skills hebben en een werkveld inrollen waarin ze je omscholen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me daar eerlijk gezegd echt niet in verplaatsen. Een mooie studie gedaan en jaren de tijd gehad om erachter te komen wat je wil, en dan na afstuderen gewoon schieten met hagel op elke vacature die maar voorbij komt. Erg zonde.
Ik denk dat het een kwestie is van hoe iemand kijkt naar zijn of haar carrière. Ik studeerde filosofie omdat ik dat voor mezelf en mijn persoonlijke ontwikkeling belangrijk vind. Het maakt mij niet heel veel uit waar ik terecht kom (natuurlijk heb ik wel richtingen en banen afgestreept die niet bij mij passen).quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me daar eerlijk gezegd echt niet in verplaatsen. Een mooie studie gedaan en jaren de tijd gehad om erachter te komen wat je wil, en dan na afstuderen gewoon schieten met hagel op elke vacature die maar voorbij komt. Erg zonde.
Als laborant is ook in of nabij het noorden natuurlijk wel werk te vinden. Alleen mist de link met filosofie dan meestalquote:
Het is erg leuk dat het afwisselend is.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik overweeg juist een paar jaar als consultant. Heb altijd op vaste contracten gewerkt maar ik merk dat ik snel verveeld raak in mijn werk dus zou graag wat meer verschillende plekken zien. Hoewel de reistijd me inderdaad een beetje tegenstaat. Ik werk nu in mijn woonplaats. Dat is toch wel heel lekker.
Er was op de reunie van m'n middelbare school een meisje die iets van psychologie had gedaan en van werkervaringsplek naar stage naar jaarcontract zonder uitzicht op verlenging rolde. Dan is je wereldbeeld op je 30e natuurlijk helemaal anders en herken je je in uitspraken als "geen enkele millennial heeft een vaste baan".quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen "onrendabele" studie gedaan. Met alle respect voor de onrendabele studies, natuurlijk. Die zijn zeker belangrijk, maar op de arbeidsmarkt niet altijd even gewild. Dan moet je het van je gewone academische skills hebben en een werkveld inrollen waarin ze je omscholen.
Hier zou ik dus mee oppassen. Goed bedoelde tip.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het maakt mij niet heel veel uit waar ik terecht kom
Maar ook met zo’n studie kan je toch bepaalde wensen hebben die daar goed op aansluiten? De IT in na laboratorium en filosofie klinkt redelijk willekeurig.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen "onrendabele" studie gedaan. Met alle respect voor de onrendabele studies, natuurlijk. Die zijn zeker belangrijk, maar op de arbeidsmarkt niet altijd even gewild. Dan moet je het van je gewone academische skills hebben en een werkveld inrollen waarin ze je omscholen.
Ook weer waar..quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er was op de reunie van m'n middelbare school een meisje die iets van psychologie had gedaan en van werkervaringsplek naar stage naar jaarcontract zonder uitzicht op verlenging rolde. Dan is je wereldbeeld op je 30e natuurlijk helemaal anders en herken je je in uitspraken als "geen enkele millennial heeft een vaste baan".
Terwijl een ander deel van de markt voor het afstuderen een vaste baan aangeboden krijgt.
Tsja, een studie volgen waar je gelukkig van wordt en er daadwerkelijk gelukkig worden zijn twee verschillende dingen.
Hoe kan dat je nou niet uitmaken?! Wtf. Het beheerst straks praktisch je hele week voor de rest van je leven en je bent onverschillig over hoe dat eruit ziet? Hoe heb je die mening nou weer bij elkaar gefilosofeerd?quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie is van hoe iemand kijkt naar zijn of haar carrière. Ik studeerde filosofie omdat ik dat voor mezelf en mijn persoonlijke ontwikkeling belangrijk vind. Het maakt mij niet heel veel uit waar ik terecht kom (natuurlijk heb ik wel richtingen en banen afgestreept die niet bij mij passen).
Het is af en toe niet slecht voor je om te beseffen dat we allemaal in een bubble leven.quote:
05:50 ging de wekker.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:54 schreef Kaas- het volgende:
Wel respect voor Jip trouwens. Wel
Heftige reistijd rondom je werk.
Ik herken dat wel. Al mijn vrienden zijn minimaal HBO-afgestudeerd, maar allemaal in onrendabele richtingen. Die leveren flink in op perspectief.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er was op de reunie van m'n middelbare school een meisje die iets van psychologie had gedaan en van werkervaringsplek naar stage naar jaarcontract zonder uitzicht op verlenging rolde. Dan is je wereldbeeld op je 30e natuurlijk helemaal anders en herken je je in uitspraken als "geen enkele millennial heeft een vaste baan".
Terwijl een ander deel van de markt voor het afstuderen een vaste baan aangeboden krijgt.
Tsja, een studie volgen waar je gelukkig van wordt en er daadwerkelijk gelukkig worden zijn twee verschillende dingen.
Snap ikquote:Op dinsdag 26 september 2017 08:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
05:50 stond te wekker.
Werd er niet blij van.
Ik vind internationale reistijd wel iets anders dan binnenlandse reistijd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:54 schreef Kaas- het volgende:
Wel respect voor Jip trouwens. Wel
Heftige reistijd rondom je werk.
Zoals ik al zei, ik heb al best wel heel wat afgestreept. Er blijft dan alleen nog heel veel over. Uiteraard heb ik een paar voorkeuren, maar uiteindelijk moet ik ook gewoon accepteren dat ik een salaris nodig heb en niet te veel moet zeuren over dromen en voorkeuren. Maar ik zal inderdaad opletten dat ik niet zomaar alles aanneem, dank je voor de tip.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hier zou ik dus mee oppassen. Goed bedoelde tip.
Het is echt een groot deel van je week.
Je ziet volgens mij ook mensen keuzes uitstellen. Niet samenwonen (want kunnen ze niet betalen), geen kinderen nemen en geen huis kopen heeft nogal wat impact op hoe je leven er uit ziet als je 35-45 bent. Nadeel is dat als je het geld wel hebt je dan midden twintig al vroeg bejaard bent, maar aan de andere kant kun je ook een echt grotemensenleven leiden/lijden.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Al mijn vrienden zijn minimaal HBO-afgestudeerd, maar allemaal in onrendabele richtingen. Die leveren flink in op perspectief.
Geld is geen drijfveer, maar stabiliteit en toekomstperspectief wel. Ik heb ook het nodige geluk gehad, ik heb helemaal geen opleiding afgerond maar ben wel relatief goed terecht gekomen. Ik besef me alleen wel dat het ook héél anders uit had kunnen pakken en zou mensen niet zo snel adviseren in de taalwetenschappen of filosofie te stappen. Niet omdat het niet leuk of niet waardevol zou zijn. Maar naast studiewensen heeft een mens ook heel veel wensen t.a.v. quality of life. Die moet je toch verdienen en je studie speelt daarin een sleutelrol.
Nice.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb al best wel heel wat afgestreept. Er blijft dan alleen nog heel veel over. Uiteraard heb ik een paar voorkeuren, maar uiteindelijk moet ik ook gewoon accepteren dat ik een salaris nodig heb en niet te veel moet zeuren over dromen en voorkeuren. Maar ik zal inderdaad opletten dat ik niet zomaar alles aanneem, dank je voor de tip.
True. Maar het is niet zo zwart-wit, natuurlijk. Sectoren zijn heel breed en als je een beetje intelligent bent en sociaal vaardig dan doe je al vrij snel geen uitvoerende taken meer en heb je het over visie en strategie. Dan is de IT-component minder relevant dan je bedrijfskundige kennis en ervaring.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ook met zo’n studie kan je toch bepaalde wensen hebben die daar goed op aansluiten? De IT in na laboratorium en filosofie klinkt redelijk willekeurig.
Alle reistijd is kut.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind internationale reistijd wel iets anders dan binnenlandse reistijd.
Afgelopen jaar voor werk een paar keer in Londen, Frankfurt en Zurich geweest, maar dat is qua arbeidsvitaminen wel anders dan met het treintje pendelen naar Schubbekutteveen.
Ik heb op mijn 24e een huis gekocht. Ik ben er van overtuigd dat dat op lange termijn het best is, ook al heb ik nu stress vanwege verbouwingen die betaald moeten worden, geld handig wegzetten en ga zo maar door. Mijn vrienden wonen allemaal nog gehuurd en zijn totaal niet bezig met later.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij ook mensen keuzes uitstellen. Niet samenwonen (want kunnen ze niet betalen), geen kinderen nemen en geen huis kopen heeft nogal wat impact op hoe je leven er uit ziet als je 35-45 bent. Nadeel is dat als je het geld wel hebt je dan midden twintig al vroeg bejaard bent, maar aan de andere kant kun je ook een echt grotemensenleven leiden/lijden.
Daar zet ik momenteel ook vooral op in. Al kijk ik ook rond of ik iets kan vinden met mijn academische opleiding, maar het lab heeft prioriteit.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als laborant is ook in of nabij het noorden natuurlijk wel werk te vinden. Alleen mist de link met filosofie dan meestal
Nee, soms wel lekker.quote:
Achteraf vind ik het prima dat ik het heb uitgesteld. Die studiejaren in je early 20’s zijn gewoon leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet volgens mij ook mensen keuzes uitstellen. Niet samenwonen (want kunnen ze niet betalen), geen kinderen nemen en geen huis kopen heeft nogal wat impact op hoe je leven er uit ziet als je 35-45 bent. Nadeel is dat als je het geld wel hebt je dan midden twintig al vroeg bejaard bent, maar aan de andere kant kun je ook een echt grotemensenleven leiden/lijden.
Goed bezig. Dat eeuwig tiener zijn heeft volgens mij ook te maken met dat mensen elkaar soms gek maken met wat je moet doen met je geld en wat niet. Niemand kijkt raar op als je voor 5.000 euro op vakantie gaat, terwijl het ook gemakkelijk voor de helft of een kwart kan. Mensen vinden het gek als je niet de festivalletjes en feestjes afgaat, waar je dan honderden euros stuk gooit. Een huis kopen en settelen is niet zo fijn als een kamer huren in hartje stad, waar je als een halve student leeft met mede-lotgenoten. Overigens ken ik ook een paar mensen die wel op hun niveau werken, maar toch het werk niet vinden wat ze er van hadden gedacht en dan maar gaan reizen of elk weekend hard stappen om er mee te dealen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 24e een huis gekocht. Ik ben er van overtuigd dat dat op lange termijn het best is, ook al heb ik nu stress vanwege verbouwingen die betaald moeten worden, geld handig wegzetten en ga zo maar door. Mijn vrienden wonen allemaal nog gehuurd en zijn totaal niet bezig met later.
Dus ja, ik herken heel erg dat mensen keuzes uitstellen die paps en mams allang gemaakt hadden op onze leeftijd. En het is niet alleen maar uit nood geboren. Het is ook een soort apathie bij veel millennials die een soort van eeuwig tiener willen zijn. Ik zie dat ook alleen bij de mensen die onder hun niveau werken. Alsof ze zich er bij neer hebben gelegd dat het nooit wat gaat worden.
Oh, early 20's is prima om te studeren.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het prima dat ik het heb uitgesteld. Die studiejaren in je early 20’s zijn gewoon leuk.
Kost wel wat.
In totaal 6 uur rijden? Dat is onderhand heel Nederland door heen en terug. Zo gek zouden ze me niet krijgen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 08:51 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maar vandaag (uitzonderlijk) heb ik in totaal 6 uur reistijd. Dat hou ik niet een paar dagen per week vol.
Snap ik.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar zet ik momenteel ook vooral op in. Al kijk ik ook rond of ik iets kan vinden met mijn academische opleiding, maar het lab heeft prioriteit.
Lekker kort houden, prima. Dat eindeloze gereutel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan die sollicitaties waar ze je een priegelvakje geven om hen te overtuigen. Wat is er mis met een klassieke sollicitatiebrief of motivatiebrief uploaden?
"ik ben een groot fan van niet in armoede leven."quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan die sollicitaties waar ze je een priegelvakje geven om hen te overtuigen. Wat is er mis met een klassieke sollicitatiebrief of motivatiebrief uploaden?
Je moet ook geen epos schrijven, dat lezen ze toch niet. Kort, krachtig en to-the-point ipv wat wollige meuk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hier al eens een briefje naartoe gestuurd?quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar zet ik momenteel ook vooral op in. Al kijk ik ook rond of ik iets kan vinden met mijn academische opleiding, maar het lab heeft prioriteit.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:30 schreef Puddington het volgende:
[..]
"ik ben een groot fan van niet in armoede leven."
"Als ik jou was, nam ik mij aan".quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben ook niet van de lange verhalen. Maar zo'n priegelvakje nodigt niet bepaald uit tot een nette brief.
[..]
Dank je, dat bedrijf kende ik nog niet. Even kijken...quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier al eens een briefje naartoe gestuurd?
http://www.bd.com/nl/careers/
Paar jaar geleden namen die vrij makkelijk mensen aan, na de overname door bd is de bedrijfscultuur wat veranderd hoorde ik, maar ik heb er nu al een tijd geen contacten meer.
Is het een papieren ding? of gewoon een word doc? In een word doc kun je toch gewoon het veld groter maken?quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben ook niet van de lange verhalen. Maar zo'n priegelvakje nodigt niet bepaald uit tot een nette brief.
[..]
Nee het is online en dan zo'n klein vakje. Van die vakjes die lijken op die dingen waar je bij een enquête nog even je eigen mening (of klacht) mag droppen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het een papieren ding? of gewoon een word doc? In een word doc kun je toch gewoon het veld groter maken?
Er zit blijkbaar wel een max aan. Maar dat is mijn probleem niet echt, het is meer dat ik het een rottig ding vind. Ik kan niet goed inschatten wat ze verwachten van mij. Willen ze überhaupt een nette brief of alleen een paar regels? Maar goed, ze moeten maar dealen met een brief.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Met een max aantal characters? Anders kun je toch gewoon tikken wat je wilt?
Daar ben ik inderdaad mee bezig, al was het maar voor het overzicht. Al kan ik de spellcheck ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een pro-tip: doe even alles wat je in van die veldjes invult door Word met spellchecker gooien.![]()
En ook gewoon zodat je bij een disconnect of wat dan ook niet alles kwijt bent. Been there, done that....quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar wel een max aan. Maar dat is mijn probleem niet echt, het is meer dat ik het een rottig ding vind. Ik kan niet goed inschatten wat ze verwachten van mij. Willen ze überhaupt een nette brief of alleen een paar regels? Maar goed, ze moeten maar dealen met een brief.
[..]
Daar ben ik inderdaad mee bezig, al was het maar voor het overzicht. Al kan ik de spellcheck ook wel gebruiken.
Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen m'n interview, gisteren (wat laat) de briefing gehad (vol spelfouten...)![]()
Morgen weet ik welke baan ik heb/neem...ik vind 't maar wat...
Nah, we waren wel in contact en ik was het hele weekend toch aan het rennenquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen.
Wel suf dat ze nu weer te laat zijn.
Dat zal ook eens een keer tijd wordenquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen m'n interview, gisteren (wat laat) de briefing gehad (vol spelfouten...)![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 september 2017 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oy, ik heb 'vroeger' ook al full-time gewerkt, en tijdens m'n laatste jaar in Nijmegen ook 24 uur naast een voltijds studie!quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ook eens een keer tijd worden
Ik bedoelde meer dat je potentiële werkgevers nou niet erg veel haast lijken te maken.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oy, ik heb 'vroeger' ook al full-time gewerkt, en tijdens m'n laatste jaar in Nijmegen ook 24 uur naast een voltijds studie!![]()
Oh, de eerste maakt prima haast hoorquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je potentiële werkgevers nou niet erg veel haast lijken te maken.
In de horeca van Nijmegen?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oy, ik heb 'vroeger' ook al full-time gewerkt, en tijdens m'n laatste jaar in Nijmegen ook 24 uur naast een voltijds studie!![]()
Oh ja, dat is waar. Het is toch gewoon je eigen schuld.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, de eerste maakt prima haast hoorMaar die gaven me wel de kans om dit interview van morgen af te wachten, gisteren nog mee gemailed. Daar ben ik ze wel echt heel dankbaar voor.
seaubriseau.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Het is toch gewoon je eigen schuld.
Ah, de woco-boefjes helpen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Zat in de sociale huur bij een organisatie in Groesbeek
WoCo4Life. En nee, was prima werken daarquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, de woco-boefjes helpen.
Ben je in Groesbeek niet door die messentrekkers neergestoken? Ze hebben geen beste naam in de regio.
Sarcasme overbrengen gaat nogal moeilijk met geschreven tekstquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarcasme is zeg maar niet jouw ding?
Leuke regio. En werken bij een woningcorporatie is natuurlijk een perfecte work/life balance.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WoCo4Life. En nee, was prima werken daar
Daar hebben we smileys voorquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:11 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sarcasme overbrengen gaat nogal moeilijk met geschreven tekst
SOwiesoquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuke regio. En werken bij een woningcorporatie is natuurlijk een perfecte work/life balance.
Ik dacht dat inmiddels wel duidelijk zou zijn dat ik daar niet echt geschikt voor benquote:Op dinsdag 26 september 2017 10:11 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sarcasme overbrengen gaat nogal moeilijk met geschreven tekst
Mensen liepen na 20:00 nog steeds met een t-shirt. Tegen 22:00 begon het wel frisjes te worden. Het was heel goed om te doen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:22 schreef GSbrder het volgende:
Het was blijkbaar koud, aan de sjaal(s) te zien.
Freak.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:20 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Guerilla fotografie is echt wel iets waar ik stiekem best goed in ben geworden. Ze zal denk ik wel dat laatste zijn die gaat zeuren. Ze heeft eerdere werkjes van mij gezien. Het nemen van deze foto was minder dan 1,5 seconden. De eigenaar heb ik ook ergens op de foto (maar die ken ik al wat langer + e-mail). en alle foto's terug verzonden.
Calatrava weer lopen afzeiken?quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, net weer terug van een snoepreisje naar Valencia, op kosten van de baas.
Verder roept de term "guerrilla fotografie" geen associaties op met mogelijke straatverboden.quote:
Totaal niet!quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Verder roept de term "guerrilla fotografie" geen associaties op met mogelijke straatverboden.
Man van het volk.quote:President Donald Trump heeft voor het eerst wat uitgebreider gereageerd op de gevolgen van orkaan Maria voor Puerto Rico. In een serie tweets biedt hij geen extra hulp aan, maar wijst hij op de financiële problemen van het eiland.
"Puerto Rico, dat al een slechte infrastructuur en enorme schulden had, is in grote problemen", schrijft de president. "Een groot deel van het eiland is vernietigd, terwijl er miljarden dollars aan schulden zijn bij Wall Street en de banken."
Waarheid als een koe.quote:
Denk eerder dat het te maken heeft met dat ze niet voor hem hebben gestemd.quote:Op dinsdag 26 september 2017 10:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Maar daar ben je geen politicus voor. Had 'ie maar analist bij Goldman Sachs moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |