SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
MAAK ik een keer positieve topic over ajax ...weer niet goed
ik kan hier ook niets goed he
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zondag 24 september 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kan hier ook niets goed he
RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je trouwens ziet hoe makkelijk die Sanchez al speelt bij Spurs, bizar. Die gaat echt naar de absolute wereldtop. Wat een speler zeg.![]()
Ik denk dat dat niet locatiegebonden is.quote:Op zondag 24 september 2017 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kan hier ook niets goed he![]()
Weet niet of iemand dit al geplaatst heeft, maar als je niet begrijpt waarom Ajax in deze shit zit en waarom Bosz tegen elke prijs opnieuw aangesteld dient te worden, lees dit:
https://www.ad.nl/nederla(...)warsligger~a387b88e/
FUCK YOU DENNISZolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
wereldtop was is die al....quote:Op zondag 24 september 2017 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
Als je trouwens ziet hoe makkelijk die Sanchez al speelt bij Spurs, bizar. Die gaat echt naar de absolute wereldtop. Wat een speler zeg.
Ik had hier al een keer gepost dat De Ligt helemaal onder water zou zakken zonder sanchez....
Ik had ook gepost dat het vertrek van klaassen een ramp zou worden voor ajax
Het komt allemaal uit he...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja alsof Ajax meer $$$ kan bieden dan Dortmundquote:Op zondag 24 september 2017 17:01 schreef TripNRaVeR het volgende:
Weet niet of iemand dit al geplaatst heeft, maar als je niet begrijpt waarom Ajax in deze shit zit en waarom Bosz tegen elke prijs opnieuw aangesteld dient te worden, lees dit:
FUCK YOU DENNIS![]()
![]()
Klaasgod.quote:Op zondag 24 september 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wereldtop was is die al....
Ik had hier al een keer gepost dat De Ligt helemaal onder water zou zakken zonder sanchez....
Het komt allemaal uit he....![]()
Nou nee.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja hebt het duidelijk niet gelezen. Verdiep je eens in de situatie man. Bosz is weggepest.quote:Op zondag 24 september 2017 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja alsof Ajax meer $$$ kan bieden dan DortmundZolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
die was toch niet te houden en geef hem is ongelijk, wel jammer uiteraardquote:Op zondag 24 september 2017 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja alsof Ajax meer $$$ kan bieden dan Dortmund![]()
Dat wisten we al.quote:Op zondag 24 september 2017 17:00 schreef Poepz0r het volgende:
Als je trouwens ziet hoe makkelijk die Sanchez al speelt bij Spurs, bizar. Die gaat echt naar de absolute wereldtop. Wat een speler zeg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz was hoe dan ook wel naar Dortmund gegaan, maar de grootste dwaling is inderdaad om een onervaren vriendje met een soort kamikazevisie voor je groep te zetten.quote:Op zondag 24 september 2017 17:01 schreef TripNRaVeR het volgende:
FUCK YOU DENNISOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Klaasgodquote:Op zondag 24 september 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wereldtop was is die al....
Het komt allemaal uit he....VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
gelukkig is hij gered door Dortmundquote:Op zondag 24 september 2017 17:03 schreef TripNRaVeR het volgende:
[..]
Ja hebt het duidelijk niet gelezen. Verdiep je eens in de situatie man. Bosz is weggepest.![]()
Hey ! Hier ben je wel te vinden..quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als ze Bosz gewoon zijn tweede assistent hadden laten kiezen had de beste man er nog gezeten. Ze moeten zich kapot schamen teringlijers.Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
Grootste dwaling is dat je niet per direct zegt dat Bosz niet gaat vertrekken. Punt uit. Ze wilden eerst Favre van Nice en zij zeiden daar gewoon; geen sprake van en Dortmund is verder gaan kijken.quote:Op zondag 24 september 2017 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosz was hoe dan ook wel naar Dortmund gegaan, maar de grootste dwaling is inderdaad om een onervaren vriendje met een soort kamikazevisie voor je groep te zetten.![]()
Ja dan had hij gewoon Dortmund afgewezenquote:Op zondag 24 september 2017 17:06 schreef TripNRaVeR het volgende:
Als ze Bosz gewoon zijn tweede assistent hadden laten kiezen had de beste man er nog gezeten. Ze moeten zich kapot schamen teringlijers.
Geloof je het zelf?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 24 september 2017 17:03 schreef TripNRaVeR het volgende:
[..]
Ja hebt het duidelijk niet gelezen. Verdiep je eens in de situatie man. Bosz is weggepest.![]()
Nee dan had die alsnog gegaan >> $$$ Sprookjes geloof ik niet inquote:Op zondag 24 september 2017 17:06 schreef TripNRaVeR het volgende:
Als ze Bosz gewoon zijn tweede assistent hadden laten kiezen had de beste man er nog gezeten. Ze moeten zich kapot schamen teringlijers.![]()
Ze wilden liever Spijkerman en L'ami, en dat hebben ze nu. Nou wat een feest is dit zeg.quote:Op zondag 24 september 2017 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grootste dwaling is dat je niet per direct zegt dat Bosz niet gaat vertrekken. Punt uit. Ze wilden eerst Favre van Nice en zij zeiden daar gewoon; geen sprake van en Dortmund is verder gaan kijken.Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
maar dat heeft toch ook met de trainer zelf te makenquote:Op zondag 24 september 2017 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grootste dwaling is dat je niet per direct zegt dat Bosz niet gaat vertrekken. Punt uit. Ze wilden eerst Favre van Nice en zij zeiden daar gewoon; geen sprake van en Dortmund is verder gaan kijken.![]()
Pleuriszooi.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
1-2quote:Op zondag 24 september 2017 17:04 schreef Leonos het volgende:
Ben beetje zenuwachtig voor sparta thuis![]()
ik heb de indruk van welquote:Op zondag 24 september 2017 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan had hij gewoon Dortmund afgewezen
Geloof je het zelf?![]()
Straks komt Frank nog terug
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt hij had tegen de 5 bepalende spelers gezegd dat ze moesten blijven want er zouden 4 echte versterkingen komen. Hij was gewoon met dit seizoen bezig. En als je dan wordt tegengewerkt en er komen euries dan ben je weg. Logisch.quote:Zolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
Waarom? Bosz staat onder contract bij Ajax. Maar kennelijk wilde TH hem niet zo graag houden.quote:Op zondag 24 september 2017 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat heeft toch ook met de trainer zelf te maken![]()
Dat is iets wat hij überhaupt niet had moeten zeggen, want daar gaat hij totaal niet overquote:Op zondag 24 september 2017 17:10 schreef TripNRaVeR het volgende:
[..]
Klopt hij had tegen de 5 bepalende spelers gezegd dat ze moesten blijven want er zouden 4 echte versterkingen komen. Hij was gewoon met dit seizoen bezig. En als je dan wordt tegengewerkt en er komen euries dan ben je weg. Logisch.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 24 september 2017 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom? Bosz staat onder contract bij Ajax. Maar kennelijk wilde TH hem niet zo graag houden.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In samenspraak met Overmars gebeurt.quote:Op zondag 24 september 2017 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is iets wat hij überhaupt niet had moeten zeggen, want daar gaat hij totaal niet overZolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
Er zullen hem best beloftes zijn gedaan.quote:Op zondag 24 september 2017 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is iets wat hij überhaupt niet had moeten zeggen, want daar gaat hij totaal niet overOh.![]()
Dan moet Overmars dat vooral zelf roepen en zijn eigen verantwoordelijkheid nemenquote:Op zondag 24 september 2017 17:12 schreef TripNRaVeR het volgende:
[..]
In samenspraak met Overmars gebeurt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt maar die doet dat ook niet. Hij was overigens als enige ervoor om Bosz koste wat kost te houden.quote:Op zondag 24 september 2017 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet Overmars dat vooral zelf roepen en zijn eigen verantwoordelijkheid nemenZolang wij nog geen hoofddoeken dragen, onze vrouwen nog niet slaan en nog varkensvlees eten zullen er moslims zijn die zich hier nog niet helemaal thuis voelen.![]()
En dat programma was ook niet lastig ofzotwitter:VI_nl twitterde op zondag 24-09-2017 om 17:05:31Ajax is deze eeuw nog nooit slechter aan een Eredivisie-seizoen begonnen https://t.co/BRRmCPc45s reageer retweet
Oh.![]()
Dat zou wel een mooi voorbeeld zijn van de cirkel rond makenquote:Op zondag 24 september 2017 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor zo'n groep als deze zou ik eerder voor Van Gaal gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
hij wil maar al te graag dat iedereen dat weetquote:Op zondag 24 september 2017 17:13 schreef TripNRaVeR het volgende:
[..]
Klopt maar die doet dat ook niet. Hij was overigens als enige ervoor om Bosz koste wat kost te houden.![]()
https://nos.nl/artikel/2194631-keizer-het-is-crisis-bij-ajax.html
Ja hij zei het hoor, de nieuwe jongens moeten wennen aan het spelOh.![]()
GEEF HET TIJDquote:Op zondag 24 september 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dat programma was ook niet lastig ofzotwitter:VI_nl twitterde op zondag 24-09-2017 om 17:05:31Ajax is deze eeuw nog nooit slechter aan een Eredivisie-seizoen begonnen https://t.co/BRRmCPc45s reageer retweet
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En aan het weer, aan het eten etc.quote:Op zondag 24 september 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja hij zei het hoor, de nieuwe jongens moeten wennen aan het spelSnelle Egel![]()
Waarom kijkt Keizer de hele tijd naar links en naar rechts in plaats van gewoon naar de journalist
Snelle Egel![]()
De nieuwe jongens zijn gewoon nog niet goed genoegquote:Op zondag 24 september 2017 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja hij zei het hoor, de nieuwe jongens moeten wennen aan het spel
Bergkamp en Co verwarren topvoetbal met juniorenvoetbal"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
zenuwelijerquote:Op zondag 24 september 2017 17:19 schreef S0nic het volgende:
Waarom kijkt Keizer de hele tijd naar links en naar rechts in plaats van gewoon naar de journalist![]()
Omdat hij veel te nerveus is.quote:Op zondag 24 september 2017 17:19 schreef S0nic het volgende:
Waarom kijkt Keizer de hele tijd naar links en naar rechts in plaats van gewoon naar de journalistOh.![]()
Co Adriaanse zit niet meer bij Ajaxquote:Op zondag 24 september 2017 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De nieuwe jongens zijn gewoon nog niet goed genoeg
Bergkamp en Co verwarren topvoetbal met juniorenvoetbal
Oh.![]()
dan is het wel voorbij denk ikquote:Op zondag 24 september 2017 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week op de klote bij Heerenveen![]()
Ik denk eigenlijk dat ala je keizer zou ontslaan het effect nul zal zijn.
Het zou een zinloze ontslag zijn
ajax komt vooral kwaliteit tekort op het veld
Er moeten een paar slachters in de ploeg die ook nog is heel goed kunnen voetballen...
Een edgar Davids type.....of een Klaassen type.........
Het is nu jochies tegen mannen...fysiek schort er veel aan ...zeker op het middenveld."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Die bakken er nooit wat van tegen Ajaxquote:Op zondag 24 september 2017 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week op de klote bij Heerenveen![]()
Overigens leeft bij mij totaal het idee niet dat Keizer onder enige druk staat. De media, supporters en zijn collega's blijven allemaal kalm en er valt weinig kritiek te bespeuren.
Mocht hij toch ontslagen worden dan schiet je er alsnog niks mee op aangezien de Boer vrijwel zeker de opvolger gaat zijn. Daarmee ben je nog anderhalf jaar verzekerd van verschrikkelijk voetbal alvorens er ingegrepen gaat worden. Dit als hij dan tenminste geen prijzen pakt.
Ajax is gewoon klaar. Er is geen Cruijff meer die de grond kan laten trillen. De grootste Ajacieden zitten nu op de posities binnen Ajax en dat is de realiteit. Dat is de huidige belichaming van de filosofie van Ajax en dat is de toekomst. Seedorf, Kluivert of Davids zijn allemaal één pot nat en zullen niks kunnen veranderen.
De Tagliano's van deze wereld hebben gewonnen.![]()
Aangezien dit seizoen me wel enigszins aan 08/09 doet denken sluit ik weinig uitquote:Op zondag 24 september 2017 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die bakken er nooit wat van tegen AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je spelers met een plan het veld in sturen helpt al enorm. Bij Keizer weet niemand waar ze aan toe zijn, daar worden die jonkies onzeker van en die oudere spelers nemen niks van 'm aan...quote:Op zondag 24 september 2017 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Er moeten een paar slachters in de ploeg die ook nog is heel goed kunnen voetballen...
Het is nu jochies tegen mannen...fysiek schort er veel aan ...zeker op het middenveld.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik las net nog bij VI dat het alarmfase één isquote:Op zondag 24 september 2017 17:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens leeft bij mij totaal het idee niet dat Keizer onder enige druk staat. De media, supporters en zijn collega's blijven allemaal kalm en er valt weinig kritiek te bespeuren.
Mocht hij toch ontslagen worden dan schiet je er alsnog niks mee op aangezien de Boer vrijwel zeker de opvolger gaat zijn. Daarmee ben je nog anderhalf jaar verzekerd van verschrikkelijk voetbal alvorens er ingegrepen gaat worden. Dit als hij dan tenminste geen prijzen pakt.
Ajax is gewoon klaar. Er is geen Cruijff meer die de grond kan laten trillen. De grootste Ajacieden zitten nu op de posities binnen Ajax en dat is de realiteit. Dat is de huidige belichaming van de filosofie van Ajax en dat is de toekomst. Seedorf, Kluivert of Davids zijn allemaal één pot nat en zullen niks kunnen veranderen.
De Tagliano's van deze wereld hebben gewonnen.
Dat laatste is overigens weer eens nergens voor nodig hoor, kansloos gebeuren. Bovendien is dat niet wat ik gezegd heb maargoed verdraaien blijft altijd leukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Keizer gaan ze nooit ontslaan want dan moet het technisch hart () er ook uit
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Precies, het houdt elkaar in stand.quote:Op zondag 24 september 2017 17:26 schreef Caland het volgende:
![]()
Ajax had Anita voor niks op kunnen pikken. Maja niet het niveau dat ze nastrevenquote:Op zondag 24 september 2017 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is nu jochies tegen mannen...fysiek schort er veel aan ...zeker op het middenveld.![]()
![]()
Heb al gemeld dat het door en door verrot is van binnenquote:Op zondag 24 september 2017 17:26 schreef Caland het volgende:
![]()
Geniale structuur heeft Johan toch weer neergezet, ongelofelijk knapquote:Op zondag 24 september 2017 17:26 schreef Caland het volgende:
De boel in elkaar laten storten zonder zelf ooit maar enige verantwoordelijkheid te nemen.
Zo zie je ze zelden![]()
Wat een kut club is het ook! Beter halen ze Frank loser de Boer terug om een dat laagste zetje te geven!
Eerst melken ze die hele Nouri hype uit wat een clowns die van der Sar en Bergkamp!!
Ze zullen wel weer snel de Nouri kaart trekken als excuses voor de zoveelste blamage!
Dank je wel Johan Druijf met je meesterplan!!!![]()
Met dank aan Cruijffquote:Op zondag 24 september 2017 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb al gemeld dat het door en door verrot is van binnen
Maar dat mag je niet zeggenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Omdat het ook niet aan hem ligt. Hij zette juiste mensen op goede posities. Jonk en Jongkind.quote:Op zondag 24 september 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dank aan Cruijff
Maar dat mag je niet zeggen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: