Echt een mooi plaatje ditquote:Op zondag 24 september 2017 08:53 schreef Paul het volgende:
PSV GAAT ERAAAAAAAAAAAAAAAAAN
[ afbeelding ]
Het begon wel chaotisch met Isimat op avontuurquote:Op zondag 24 september 2017 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was een goede actie van Luckassen
quote:Op zondag 24 september 2017 12:47 schreef S0nic het volgende:
Utrecht kan het alleen tegen Ajax, kut ploeg.
Mwah AZ is wel goed ja, vond ik ook tegen PSV uit, hadden gewoon het betere van het spel daar voor een flink deel van de wedstrijd, maar Feyenoord heeft alleen Karsdorp en Kongolo verloren tegenover vorig jaar eigenlijk, Elia tegenover Boetius/Larsson vind ik geen vermindering.quote:Op zondag 24 september 2017 12:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x. Wout gaat AZ kampioen maken
Vorig jaar zeker, maar het gaat ook wel eens gewoon heel makkelijk daar.quote:Op zondag 24 september 2017 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat Utrecht-PSV wel vaker zo
Dat feyenoord met dat kut elftal 1e werd vind ik een wonder.Als psv het nu wordt is dat een nog groter wonder.quote:Op zondag 24 september 2017 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah AZ is wel goed ja, vond ik ook tegen PSV uit, hadden gewoon het betere van het spel daar voor een flink deel van de wedstrijd, maar Feyenoord heeft alleen Karsdorp en Kongolo verloren tegenover vorig jaar eigenlijk, Elia tegenover Boetius/Larsson vind ik geen vermindering.
Dan zou je FEyenoord toch wel als kampioen verwachten. AZ kan het Ajax en PSV wel moeilijk maken ja, dat geloof ik wel. Vind Til ook een goede speler. Alleen jammer van die coach en érg jammer van Stengs.
De 'miskramer' grappen zijn zeker weer van stal geweest gisteren?quote:
Die heb ik eerlijk gezegd niet gezienquote:Op zondag 24 september 2017 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 'miskramer' grappen zijn zeker weer van stal geweest gisteren?
quote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alweer de 3de pingel tegen, dit keer wel terecht
Man man man man manquote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien iets slimmere verdedigers opstellenquote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Iedere wedstrijd een pingel tegen geloof ik tot nu toe, op Feyenoord-thuis na
Whahahaquote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
misschien ligt dat wel aan de defensiequote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Doe nou geen Davy 2.0 actquote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Bruma bij Wolfsburg. Zie hem nooit meer. Is die geblesseerd?quote:Op zondag 24 september 2017 12:53 schreef S0nic het volgende:
Bruma was een god vergeleken met Isimat
WIJ ZIJN NIET BANGquote:Op zondag 24 september 2017 12:53 schreef S0nic het volgende:
Bruma was een god vergeleken met Isimat
quote:Op zondag 24 september 2017 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon geen enkele echt stabiele ploeg vooralsnog in de Eredivisie, genot
Behalve Roda
En Spartaquote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef Tagliano het volgende:
Behalve Roda
Aan de kniequote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Bruma bij Wolfsburg. Zie hem nooit meer. Is die geblesseerd?
Rot toch opquote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef baaart het volgende:
Uuuuuuuuuuu
Tyfus Turk. Iedere corner een pingel op deze manier.
Mwah, deze was wel heel opzichtigquote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef baaart het volgende:
Uuuuuuuuuuu
Tyfus Turk. Iedere corner een pingel op deze manier.
Toch wel keurig boven de streep nogquote:
quote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef Tagliano het volgende:
Behalve Roda
wat leukquote:Op zondag 24 september 2017 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben erbij. Dagje voetbal kijken vandaag
Daar ben ik blij noch verheugd omquote:Op zondag 24 september 2017 12:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben erbij. Dagje voetbal kijken vandaag
Kan je met argumenten komen ipv zomaar dom onzin te roepen?quote:Op zondag 24 september 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
Wanneer je zelf niet eens meer doorhebt hoe grote calimero je bent
Davygod
Piep piep halloquote:Op zondag 24 september 2017 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je met argumenten komen ipv zomaar dom onzin te roepen?Ik weet dat je Caland bent maar probeer het maar eens.
Of ga je nu beweren dat het terechte penalties waren?
Zelf met geen enkel argument komen en vervolgens roepen dat de anderen maar met argumenten moeten komenquote:Op zondag 24 september 2017 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je met argumenten komen ipv zomaar dom onzin te roepen?Ik weet dat je Caland bent maar probeer het maar eens.
Of ga je nu beweren dat het terechte penalties waren?
Dikke pad..quote:Op zondag 24 september 2017 12:58 schreef Klummie het volgende:
Ondertussen eet ik een genotserwtensoepje.
Het is godverredomme 20 graden manquote:Op zondag 24 september 2017 12:58 schreef Klummie het volgende:
Ondertussen eet ik een genotserwtensoepje.
Dit zijn tekstenquote:Op zondag 24 september 2017 12:54 schreef Tagliano het volgende:
Behalve Roda
Ik eet het ook als het 35 graden is.quote:Op zondag 24 september 2017 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is godverredomme 20 graden man
Wel terechtquote:Op zondag 24 september 2017 13:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik eet het ook als het 35 graden is.
Eens. Zeker die laatste 2 kunnen er helemaal niets vanquote:Op zondag 24 september 2017 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
WII Sparta en Roda vind ik voorlopig de 3 slechtste ploegen in deze competitie.
heyquote:Op zondag 24 september 2017 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een goedemiddag
Leuke beginfase wel
Sta je ook eens op?quote:Op zondag 24 september 2017 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een goedemiddag
Leuke beginfase wel
Het was toch duidelijk buitenspel?quote:Op zondag 24 september 2017 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oei, daar komt PSV goed weg.
chromecastanigenot.quote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg mijn laptop niet via chromecast verbonden voor het voetbal. Bijzonder vervelend.
Mja. Willem II zal wel gaan strijden met ADO en NAC ofzo als het een beetje mee zit, VVV misschien ook als die hun flow kwijtraken a la Sparta vorig jaar.quote:Op zondag 24 september 2017 13:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Zeker die laatste 2 kunnen er helemaal niets van
Dan nog kwam de bal er makkelijk doorheen.quote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk buitenspel?
Nu heeft je oom aangifte gedaan?quote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend al naar het Sprookjesbos geweest met mijn neefje joh.
[..]
Hallon
Leuk, was GGMM ook mee?quote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ga je maar een halve dag naar de Efteling?quote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hallon
7 assists las ik gisteren.quote:
Omdat ze stappen op buitenspelquote:Op zondag 24 september 2017 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan nog kwam de bal er makkelijk doorheen.
FOX Go app op je telefoon, werkt sowieso makkelijker imoquote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg mijn laptop niet via chromecast verbonden voor het voetbal. Bijzonder vervelend.
Het was gewoon in West-Friesland hoorquote:Op zondag 24 september 2017 13:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoezo ga je maar een halve dag naar de Efteling?
Hans en Grietje nog gezien ?quote:Op zondag 24 september 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hallon
Waarom probeer je mij als FA te provoceren in het toegeven illegaal te kijken via een stream?quote:Op zondag 24 september 2017 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FOX Go app op je telefoon, werkt sowieso makkelijker imo
Ja ik heb hem nog even bedanktquote:Op zondag 24 september 2017 13:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hans en Grietje nog gezien ?
Dat was absoluut niet mijn intentie; ik ging uiteraard uit van de goedheid van jouw persoonquote:Op zondag 24 september 2017 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij als FA te provoceren in het toegeven illegaal te kijken via een stream?
Ik snap het nietquote:Op zondag 24 september 2017 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was gewoon in West-Friesland hoor
JanCees vindt dit leuk
Omdat de jeugdopleidingen in Nederland verneukt zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 13:04 schreef Klummie het volgende:
Waarom hebben wij zoveel van die postbodes op het veld in NL?
Vilhena, Ayoub, speel eens wat directer.
Als ze dat niet hadden zouden ze niet in Nederland spelenquote:Op zondag 24 september 2017 13:04 schreef Klummie het volgende:
Zijn allemaal ontslagen bij de Post.quote:Op zondag 24 september 2017 13:04 schreef Klummie het volgende:
Netflix, Spotify. Het houd een keer op hoor. Het is nou niet alsof ik veel tijd heb om te kijken.quote:Op zondag 24 september 2017 13:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was absoluut niet mijn intentie; ik ging uiteraard uit van de goedheid van jouw persoon
VVV doet wel tof ja vooralsnog. Had ze kansloos als 18e verwacht. Tegen wie moeten ze vandaag?quote:Op zondag 24 september 2017 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja. Willem II zal wel gaan strijden met ADO en NAC ofzo als het een beetje mee zit, VVV misschien ook als die hun flow kwijtraken a la Sparta vorig jaar.
Hadden in het begin toch wel een aantal maal kunnen scoren.quote:Op zondag 24 september 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik had meer van Utrecht verwacht eigelijk.
quote:Op zondag 24 september 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt meer Sprookjesbossen dan alleen in de Efteling.
Zwollequote:Op zondag 24 september 2017 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
VVV doet wel tof ja vooralsnog. Had ze kansloos als 18e verwacht. Tegen wie moeten ze vandaag?
True.quote:Op zondag 24 september 2017 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden in het begin toch wel een aantal maal kunnen scoren.
PEC thuis. Leuk om te zien waar ze staan. Kan eigenlijk alle kanten op. PEC heeft ook weer het niveau van voor vorig jaar, en dat met ook maar weinig kwaliteitsinjecties.quote:Op zondag 24 september 2017 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
VVV doet wel tof ja vooralsnog. Had ze kansloos als 18e verwacht. Tegen wie moeten ze vandaag?
Bij wie?quote:Op zondag 24 september 2017 13:06 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo in de rust even pagga slaan..
Zo opwindend is de wedstrijd ook nog niet.quote:Op zondag 24 september 2017 13:06 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo in de rust even pagga slaan..
Pagga slaangenot..quote:Op zondag 24 september 2017 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo opwindend is de wedstrijd ook nog niet.
Ikzelf geeneens.quote:Op zondag 24 september 2017 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar is vast wel iemand heel erg blij mee.
Sprookjeswonderland bij Enkhuizen.quote:
Het gaat niet om de term, maar wat je er mee doet..quote:Op zondag 24 september 2017 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een rare term
Ik neem het even mee naar achteren.quote:Op zondag 24 september 2017 13:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het gaat niet om de term, maar wat je er mee doet..
Horrorweek voor de boeg en doe aan zelfbescherming.quote:Op zondag 24 september 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vul je je vrije zondag met iets wat je niet leuk vindt?
Page?quote:
Bij Utrecht uit is het wel oke, sta je tegen een tegenstander waartegen je echt het spel moet maken heb je wel meer een probleemquote:
Heb je een FIFA toernooi?quote:Op zondag 24 september 2017 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Horrorweek voor de boeg en doe aan zelfbescherming.
Weer lange dagen zeker?quote:Op zondag 24 september 2017 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Horrorweek voor de boeg en doe aan zelfbescherming.
Dat zou wel erg zijn ja. Sinds ik jou meermaals met de grond gelijk maakte nooit meer weten te wetenquote:
Daar moet Luckassen staan. Kunnen Ginkel en Hendrix op het middenveld blijven.quote:Op zondag 24 september 2017 13:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Utrecht uit is het wel oke, sta je tegen een tegenstander waartegen je echt het spel moet maken heb je wel meer een probleem
Zeker als Van Ginkel ook nog de bal tussen twee CV's in komt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |