Echt een mooi plaatje ditquote:Op zondag 24 september 2017 08:53 schreef Paul het volgende:
PSV GAAT ERAAAAAAAAAAAAAAAAAN
[ afbeelding ]
Het begon wel chaotisch met Isimat op avontuurquote:Op zondag 24 september 2017 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was een goede actie van Luckassen
quote:Op zondag 24 september 2017 12:47 schreef S0nic het volgende:
Utrecht kan het alleen tegen Ajax, kut ploeg.
Mwah AZ is wel goed ja, vond ik ook tegen PSV uit, hadden gewoon het betere van het spel daar voor een flink deel van de wedstrijd, maar Feyenoord heeft alleen Karsdorp en Kongolo verloren tegenover vorig jaar eigenlijk, Elia tegenover Boetius/Larsson vind ik geen vermindering.quote:Op zondag 24 september 2017 12:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x. Wout gaat AZ kampioen maken
Vorig jaar zeker, maar het gaat ook wel eens gewoon heel makkelijk daar.quote:Op zondag 24 september 2017 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat Utrecht-PSV wel vaker zo
Dat feyenoord met dat kut elftal 1e werd vind ik een wonder.Als psv het nu wordt is dat een nog groter wonder.quote:Op zondag 24 september 2017 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah AZ is wel goed ja, vond ik ook tegen PSV uit, hadden gewoon het betere van het spel daar voor een flink deel van de wedstrijd, maar Feyenoord heeft alleen Karsdorp en Kongolo verloren tegenover vorig jaar eigenlijk, Elia tegenover Boetius/Larsson vind ik geen vermindering.
Dan zou je FEyenoord toch wel als kampioen verwachten. AZ kan het Ajax en PSV wel moeilijk maken ja, dat geloof ik wel. Vind Til ook een goede speler. Alleen jammer van die coach en érg jammer van Stengs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |