Is Tisvoorniks niet het allervoordeligst? Die is voor niks namelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Vorig jaar was er zo'n berekening, dat Etten-Leur (oh yeah) het voordeligst was
Vond het voor een hm eigenlijk wel meevallen. Alleen 2 keer hetzelfde rondje hoeft van mij ook weer nietquote:Op dinsdag 26 september 2017 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt. Die kost idd niks. Parcours is wel retesaai en twee rondjes
Lijkt idd geen meter van te kloppen...quote:Op woensdag 27 september 2017 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Twee jongens van Streetlab hebben zogenaamd de marathon van Utrecht ongetraind uitgelopen in 4.44u. Ik geloof het nog niet echt, als je ziet hoe ze lopen lijkt dat zeker geen 10km/u te zijn en dan wordt er ook nog volop gestopt en gewandeld.
Ik dacht dat jij een stand-in had voor de duimpjesfoto's enzo?quote:Op donderdag 28 september 2017 09:14 schreef YUR het volgende:
Zo doe ik het ook altijd. Met een beetje show na de finish lijkt het dan ben of ik echt zo'n marathon of trail heb gelopen
Uiteindelijk dus een halve marathon 'gelopen'. Raar dat ze niet zijn geschrapt uit de resultaten door de organisatie.quote:Op donderdag 28 september 2017 09:11 schreef Quoi het volgende:
Volgens past hun 'sterke verhaal' gewoon in de format van hun programmaIn Streetlab: Niet Te Geloven vertellen de duo's Daan/Stijn en Jasper/Tim elkaar een enorm sterk verhaal over iets dat ze zouden hebben gedaan.
Ja maar in het format onthullen ze dan in de aflevering wel hoe het echt is gegaan en nu bleven ze volhouden dat ze de hele hebben gedaan. Sowieso slecht voor het respect voor de marathonafstand dit soort acties.quote:Op donderdag 28 september 2017 09:11 schreef Quoi het volgende:
Volgens past hun 'sterke verhaal' gewoon in de format van hun programmaIn Streetlab: Niet Te Geloven vertellen de duo's Daan/Stijn en Jasper/Tim elkaar een enorm sterk verhaal over iets dat ze zouden hebben gedaan.
Maar waarom staan ze eigenlijk bij de uitslagen? Er is toch duidelijk gefraudeerd, omdat van de eerste 21 km geen gegevens zijn?quote:Op donderdag 28 september 2017 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar in het format onthullen ze dan in de aflevering wel hoe het echt is gegaan en nu bleven ze volhouden dat ze de hele hebben gedaan. Sowieso slecht voor het respect voor de marathonafstand dit soort acties.
Eens.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar in het format onthullen ze dan in de aflevering wel hoe het echt is gegaan en nu bleven ze volhouden dat ze de hele hebben gedaan. Sowieso slecht voor het respect voor de marathonafstand dit soort acties.
Eens!quote:Op donderdag 28 september 2017 15:55 schreef Guard het volgende:
Laten we dan ook niet langer aandacht besteden aan dat soort sneue types..
Oh damn da's best lang... wat heb je nu in totaal aan kilometers gelopen zondag?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar mijn vermoeide benen zijn sinds zondag![]()
30quote:Op donderdag 28 september 2017 17:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh damn da's best lang... wat heb je nu in totaal aan kilometers gelopen zondag?
Da's best pittig! Wanneer was de laatste keer dat je zulke afstanden liep?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
30dat was wel alweer even geleden
Al zullen zenuwen en slecht slapen daardoor ook niet meegeholpen hebben bij de recovery....
Anderhalf jaar?quote:Op donderdag 28 september 2017 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's best pittig! Wanneer was de laatste keer dat je zulke afstanden liep?
En nu, marathonambities?quote:
Neuh, eerst maar weer eens een halve marathon in één keer enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |