abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173996591
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb het net opgezocht, corniel.nl/runs zegt net onder de 46, maar die is meestal wat optimistisch ;) Hangt er ook vanaf natuurlijk hoe je ervoor staat. Weggaan op 4.40/km moet in ieder geval kunnen en dan kijken wat er nog in zit de laatste 2km!
Dat onthoud ik en dan ga ik mezelf ertoe zetten om dan ook echt een wedstrijd te gaan lopen. Dat kan dan een mooie bekroning van deze drie maanden hardlooptraining worden.
En daarna terug in Nederland weer door de drek rauzen :)
pi_173996655
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Mijn trainer houdt het simpel: voor elke 5km verder tel je een minuut bij die 5km-tijd op.
Dus:
5km - 22minuten
10km - 45minuten (22+23)
15km - 69minuten (22+23+24)
20km - 94minuten (22+23+24+25)

En eerlijk gezegd klopt ie wel aardig
Hmm ja klopt voor mij ook best redelijk ja! Toch zou ik voor de eerste 10km iets voorzichtiger weggaan ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 september 2017 @ 22:08:13 #78
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173996698
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Drie, eigenlijk. Want ze vergeet voor het gemak even te vermelden dat ze twee afstanden liep bij de Posbankloop ;)
Ik vond 1 al genoeg. Die Stuwwalloop voelde ik de volgende dag nog wel. Maar ik liep wel erg lekker die avond, vooral omhoog ging aardig soepel. Halverwege het parcours liepen we (van de 17,3km) ineens op hetzelfde stuk als waar ook de deelnemers van de 10km liepen, maar dan wel wat meer achterin het veld, waar het tempoverschil onhandig groot is. Dat werd dus veel inhalen, ook op een stukje over een wat smaller paadje met beperkte ruimte. Niet handig, maar het leek me vooral demotiverend voor de 10km lopers die er ruim een uur over deden, want sommigen hadden het aardig zwaar en dan worden ze ook nog eens voorbijgesteld door een stel lopers van een langere afstand die daar veel minder moeite mee blijken te hebben.

Los daarvan prima naar m'n zin gehad. De loop is een onderdeel van een of andere dorpsbraderie inclusief vreetstandjes, loterij en grabbelton en een goed doel.
pi_173996873
Poeh die wyccie! Als ik jouw billen was zou ik ook wel vermoeid zijn. Komt vast en zeker goed voor Eindhoven, deed je nou de hele of de halve daar?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173998352
Heb toch maar weer het fotopakket besteld want er zaten wel erg leuke bij, en was niet erg duur (14 euro voor een stuk of 20 foto's en nog in allerlei nutteloze certificaatvormen en zo en een filmpje). Ik was blij. Zo'n hele finishstraat met juichende mensen bijna voor je alleen is cool!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173998555
Toffe foto O+
Ja doei.
pi_173998842
Met die formule klopt het voor mij niet. Dan heb ik de 5 te snel gelopen, terwijl ik juist van de lange afstanden ben.
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Poeh die wyccie! Als ik jouw billen was zou ik ook wel vermoeid zijn. Komt vast en zeker goed voor Eindhoven, deed je nou de hele of de halve daar?
De hele.
Mijn benen zijn ook wel wat verzuurd, dat merkte ik net bij de versnellinkjes. De rest heb ik op rustig tempo uitgedribbeld. De komende dagen mag ik ook even niet meer lopen. :@
Ik bedenk me ook dat ik deze week natuurlijk 4 wedstrijdjes heb gedaan. Met de Bruggenloop woensdag heb ik ook nog eens redelijk tegen mijn PR aan gelopen. Oh, oh, arme beentjes en billen. :D
pi_173998929
Die certificaatfoto's zijn wel leuk voor in een hardloopalbum!
Ik moet er ook nog eens een keer aan beginnen, met startnummers en gelopen tijden en zo.
pi_173999527
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Drie, eigenlijk. Want ze vergeet voor het gemak even te vermelden dat ze twee afstanden liep bij de Posbankloop ;)
_O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 26 september 2017 @ 08:03:46 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_174000893
De start van de R'dam marathon wordt verplaatst naar de voet van de Erasmusbrug. Finish blijft op Coolsingel.

Inschrijving opent vandaag
F means you're fucked
pi_174000940
Leuke foto Tramposa!
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 08:12:01 #87
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174000943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:03 schreef YUR het volgende:
De start van de R'dam marathon wordt verplaatst naar de voet van de Erasmusbrug. Finish blijft op Coolsingel.

Ik zag de nieuwe plattegrond nog niet (zat de oude net te bekijken). Ga me toch maar inschrijven vandaag.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 26 september 2017 @ 08:41:57 #88
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_174001171
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:53 schreef Mr.B. het volgende:
Net terug van een weekend Schotland met de marathon van Loch Ness en dat is echt een aanrader! Vooral als je van de combinatie heuvels, regen en doedelzakmuziek houdt.
Het was wel erg zwaar, met in het eerste deel vooral (stijl) heuvelaf lopen, maar tussendoor ook nog wat venijnige klimmetjes. Halverwege voelde ik mijn bovenbenen al behoorlijk daardoor en toen moest het lastigste deel nog komen: een klim van een km of vier vanaf het 29km punt. Het tweede deel heb ik echt moeten ploeteren, maar het resultaat mag er zijn: een 10e plaats met 2:42
Vandaag bleek dat dat klimmen en dalen een flinke aanslag op de bovenbenen was. Traplopen is nooit mijn favoriete bezigheid de dag na de marathon, maar zo erg als nu heb ik nog niet meegemaakt. Mijn volgende marathon wordt gewoon weer lekker vlak :P
HELD!!! _O_
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_174001190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:03 schreef YUR het volgende:

Wel pittig om meteen aan het begin van je marathon die brug over te moeten lijkt me!
pi_174001239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wel pittig om meteen aan het begin van je marathon die brug over te moeten lijkt me!
Je kan hem maar beter gehad hebben?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174001319
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kan hem maar beter gehad hebben?
Haha ja zo kan je het ook zien maar de meeste marathonlopers zijn diesels en reageren er dus niet goed op als er vroeg in de race al een krachtinspanning moet komen.. Dan zijn je spieren nog niet goed opgewarmd en kun je verkrampen.
pi_174001662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja zo kan je het ook zien maar de meeste marathonlopers zijn diesels en reageren er dus niet goed op als er vroeg in de race al een krachtinspanning moet komen.. Dan zijn je spieren nog niet goed opgewarmd en kun je verkrampen.
Daar heb je dan ook weer een goed punt. :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:30:04 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174001819
Rotterdam lijkt me toch ook wel 's leuk, zeker na de film 'De Marathon'. Kijken of ik het volhoud om te blijven marathontrainen tot in april/mei. Ik wilde in februari ook al deze marathon doen: http://tworiversmarathon.nl .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Forum Admin dinsdag 26 september 2017 @ 09:34:30 #94
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174001874
Om 14:00 gaat de inschrijving open.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174001882
SPANNENNNNND!
Ja doei.
pi_174001884
Oh ja, volgende week ofzo is het ook weer London uitslagtijd :o
Ja doei.
pi_174001937
Goede foto LT!
Ik zat net mijn foto's te kijken en de finishfoto's zijn op zijn MoBlo's: lachend, high-five-aan kinderen-gevend en godbeterd ook nog eens duimpjes omhoog :@
Dat had dus een stuk harder kunnen gaan zondag
pi_174001948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:38 schreef Mr.B. het volgende:
Goede foto LT!
Ik zat net mijn foto's te kijken en de finishfoto's zijn op zijn MoBlo's: lachend, high-five-aan kinderen-gevend en godbeterd ook nog eens duimpjes omhoog :@
:D O+
Ja doei.
  dinsdag 26 september 2017 @ 09:44:21 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_174002008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:34 schreef Pharkus het volgende:
Om 14:00 gaat de inschrijving open.
van Rotterdam?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_174002050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:38 schreef Mr.B. het volgende:
Goede foto LT!
Dat is wat dat eiland met je doet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')