Leuk verslag!quote:Op maandag 25 september 2017 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
De 24-uurs race was echt geweldig leuk en gezellig, en volgend jaar weer als het meezit
Wel in stukjes dus hoorquote:Op maandag 25 september 2017 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk verslag!
En geweldig gelopen hoor, 30 km
Alweer twee evenementen in weekend, power-womanquote:Op maandag 25 september 2017 18:52 schreef wyccie het volgende:
Wat een mooie avonturen, MoBlo en Mr. B!
Heel netjes gelopen.
En Guard loopt alleen maar voor het eten. Ik heb de foto's gezien.(Doe ik stiekem ook.)
Zo, ik heb er ook een behoorlijk hardloopweekend van gemaakt. Zowel de Stuwwalloop als de Posbankloop gedaan. Misschien niet echt verstandig, maar wel heel mooi. Vooral gisteren zo erg genoten van het prachtige parcours! Je zag in de verte al de slinger aan lopers in een lekker herfstzonnetje.
De heuvels kwam ik prima op, ook de Italiaanse weg en tweemaal de Muur van Aalbers gewoon nog naar boven gerend. Doordat ik rustig begon kon ik een redelijk stabiel tempo aanhouden, met negatieve splits op alle afstanden.
Maar dat afdalen op asfalt, woah! Ik voel het vooral in mijn billen. Nog nooit gehad, ook niet na mijn eerste M. Hopelijk herstel ik op tijd voor Eindhoven. En anders ... ach ja, dat was het wel waard. Maar note to self: volgend jaar anders doen.
Drie, eigenlijk. Want ze vergeet voor het gemak even te vermelden dat ze twee afstanden liep bij de Posbankloopquote:Op maandag 25 september 2017 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Alweer twee evenementen in weekend, power-woman
Dat hangt er vanaf hoe intensief je die trainingen doetquote:Op maandag 25 september 2017 20:29 schreef Tele6 het volgende:
Leuk verslag en super gelopen moblo!
Mr. B ook al een bijzondere marathon gedaan
En wyccie, ik doe het je niet na! Wat leuk dat je zo veel wedstrijdjes met zo veel plezier meeloopt
Ik heb er weer 10 km in 5:20 met 6*30s intervallen met de loopgroep op zitten. Had geen zin, want spierpijn in mijn rug van de core-oefeningen die ik dit weekend had gedaan, maar gewoon gegaan en de pijn is nu minder, ik heb het wat losgelopen denk ik! Mijn kuiten zijn ook iedere training weer iets minder strak en pijnlijk dus dat gaat de goede kant op. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik vooruit zal gaan in deze drie maanden dat ik bij de loopgroep zit. Als je op trainingen 5:30 loopt op 10 km, hoe hard kun je dan op een 10 km wedstrijd?
Ik ga niets jinxen, maar het gaat inderdaad, na lang veel geduld hebben, toch eindelijk de goede kant op!quote:Op maandag 25 september 2017 18:59 schreef Guard het volgende:
Mooi evenement, die 24 uurs race Moblo en Wolve
3 x 10k in zo'n korte tijd zonder noemenswaardige problemen klinkt als weer helemaal terug
Eigenlijk zou je het om moeten draaien....je trainingstempo afhankelijk maken van je wedstrijdtempoquote:Op maandag 25 september 2017 20:29 schreef Tele6 het volgende:
Leuk verslag en super gelopen moblo!
Mr. B ook al een bijzondere marathon gedaan
En wyccie, ik doe het je niet na! Wat leuk dat je zo veel wedstrijdjes met zo veel plezier meeloopt
Ik heb er weer 10 km in 5:20 met 6*30s intervallen met de loopgroep op zitten. Had geen zin, want spierpijn in mijn rug van de core-oefeningen die ik dit weekend had gedaan, maar gewoon gegaan en de pijn is nu minder, ik heb het wat losgelopen denk ik! Mijn kuiten zijn ook iedere training weer iets minder strak en pijnlijk dus dat gaat de goede kant op. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik vooruit zal gaan in deze drie maanden dat ik bij de loopgroep zit. Als je op trainingen 5:30 loopt op 10 km, hoe hard kun je dan op een 10 km wedstrijd?
quote:Op maandag 25 september 2017 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga niets jinxen, maar het gaat inderdaad, na lang veel geduld hebben, toch eindelijk de goede kant op!
quote:Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, alles goed met de hardloopvriendjes?
Heuj! Nu welquote:Op maandag 25 september 2017 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, alles goed met de hardloopvriendjes?
Dat heb ik soort van gedaan, of nou ja, ik heb tegen de trainers gezegd dat ik een 5 km in 22 minuten had gelopen en toen raadden ze me de 5:30 loopgroep aanquote:Op maandag 25 september 2017 21:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het om moeten draaien....je trainingstempo afhankelijk maken van je wedstrijdtempo
Ik zou 45 minuten zeggenquote:Op maandag 25 september 2017 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
5km in 22 minuten, dat is rap hoor! Dan zou ik zeggen dat je zo'n 47 minuten wel kunt op de 10km.
Heb het net opgezocht, corniel.nl/runs zegt net onder de 46, maar die is meestal wat optimistischquote:
Mijn trainer houdt het simpel: voor elke 5km verder tel je een minuut bij die 5km-tijd op.quote:Op maandag 25 september 2017 21:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb het net opgezocht, corniel.nl/runs zegt net onder de 46, maar die is meestal wat optimistischHangt er ook vanaf natuurlijk hoe je ervoor staat. Weggaan op 4.40/km moet in ieder geval kunnen en dan kijken wat er nog in zit de laatste 2km!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |