SPOILER: the whole story, pics dit datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heetquote:quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na danquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.quote:De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Yo, deal withitquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:01 schreef lipje het volgende:
Pipo, een treinentopic![]()
Nu komen al die fappers hier
Dagelijkse werkelijkheid is dat 100.000 mensen staan of op de trappen zitten.quote:Helaas wel erg weinig sensatiezucht in dat artikel
toen was er nog geen SBS6/RTL.quote:Op zaterdag 23 september 2017 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yo, deal withit
Helaas wel erg weinig sensatiezucht in dat artikel
en dan maken ze ook nog de dagen steeds korterquote:Op zondag 24 september 2017 14:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Drugs doch goed
Teveel te doen en te weinig tijd, je kent het wel
Over drie maand worden ze weer langerquote:Op zondag 24 september 2017 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en dan maken ze ook nog de dagen steeds korter
mjah, duurdt lang.quote:Op zondag 24 september 2017 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Over drie maand worden ze weer langer
paar duizend kilometer zuidelijker zijn de huizenprijzen ook best ok.quote:
Echte winter mag wel weer es. Paar weken vijftien graden vorst, natuurijs, Elfstedentochtje, wespen en ander ongedierte gaan er aan.quote:
dream on: over 25 jaar liggen we allemaal aan het strand in December.quote:Op zondag 24 september 2017 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echte winter mag wel weer es. Paar weken vijftien graden vorst, natuurijs, Elfstedentochtje, wespen en ander ongedierte gaan er aan.
Dat gejeuzel met 4°C en ijskoude regen verveeld nogal snel.
Met een beetje pech woon ik dan aan het strandquote:Op zondag 24 september 2017 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dream on: over 25 jaar liggen we allemaal aan het strand in December.
Win-win zeg ik.quote:Op zondag 24 september 2017 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een beetje pech woon ik dan aan het strand
Nee ik wacht ook nog steeds op de zomer waar ik recht op heb. Afgelopen weekend was een aardig begin op zich.quote:
twitter:AlexMiedema twitterde op maandag 25-09-2017 om 11:11:311, 7 en 8 kmh te snel. #crimineel https://t.co/VZjvs19YBJ reageer retweet
Aankomende november ook goed?quote:Op zondag 24 september 2017 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dream on: over 25 jaar liggen we allemaal aan het strand in December.
Ja hoor, alleen wordt dat dan niet in Sgeveningen.quote:
Hoho, daartussen zitten nog een heel klussie OPC'squote:Op maandag 25 september 2017 22:13 schreef PluggieOD het volgende:
Kop vandaag zonder klepstoters en nokkenassen naar een revisie bedrijf in Valkenswaard (MRV) gebracht die er meteen een pen doorheen slaan zonder afpersen.
Erna persen ze hem af en trekken hem vacuum.
... Aangezien we niet extreem milieuvervuilende hybride en elektrische auto's willen rijden vol zware metalen en een levensduur van nul....
tis natuurlijk ook niet zomaar een koppie hequote:Op dinsdag 26 september 2017 01:02 schreef PluggieOD het volgende:
[ afbeelding ]
Eep heeft me echt geholpen, en me pa, en de kop staat nu bij een bedrijf in valkenswaard, erna wordt het 2 dagen weer inbouwen. Ben trots op me pa. Revisiebedrijf vind ook gaaf.
Gekke is, die kleppen he, die schotels zijn 2x zo groot dan van die andere koppen!
Gratis/goedkope arbeid doet een hele hoop natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2017 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
Toch mooi he, dat het telkens maar weer gefikst kan worden
een high tech cilinderkop van een modern ecobarrel kunnen ze meestal gewoon niet fiksen als hij scheurt.. Kun je een nieuwe halen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gratis/goedkope arbeid doet een hele hoop natuurlijk.
geef mijn rollator terug, caffeinejunkiequote:
* Alfisti staat op koffie dieetquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
geef mijn rollator terug, caffeinejunkie
quote:
Hmm daar kan je gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een high tech cilinderkop van een modern ecobarrel kunnen ze meestal gewoon niet fiksen als hij scheurt.. Kun je een nieuwe halen.
Bij de C20XE heb je 2 types, de ene gáát niet kapot, en dan andere heeft een euveltje wat Plug nu heeft met een scheurtje tussen het olie- en koelkanaal, wat ze fiksen door er een buisje in te persen.
Een moderne kop die scheurt is vaak zo complex dat het geen nut heeft om te gaan repareren, die flikker je weg en dan koop je voor de hoofdprijs een nieuwe die exact dezelfde zwakte heeft.
Koffie ontspan je toch van?quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti staat op koffie dieet![]()
iets met hoge bloeddruk enzo
[..]
Daar heeft de dokter toch een andere mening overquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koffie ontspan je toch van?is goed voor de bloeddruk
Arbeid is duur, maar liefde gaat heel ver. Pluggie wordt ooit begraven in zijn GSi, en tot die tijd blijft hij hem afstampen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm daar kan je gelijk in hebben.
Wat ik meer bedoel is dat als Plug zeg ¤40/u had moeten betalen de liefde voor deze auto een keer over was.
Arbeid is hier in verhouding tot de onderdelen erg duur
Er zijn altijd gekken uitzonderingenquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Arbeid is duur, maar liefde gaat heel ver. Pluggie wordt ooit begraven in zijn GSi, en tot die tijd blijft hij hem afstampen.
Gelukkig komen dat soort mensen hier nietquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Maar het merendeel van de mensen die niet perse heel veel om auto's geven zullen eerder geneigd zijn zo'n auto 'een schop onder de kont te geven' en wat recenters gaan rijden ipv te investeren in de reparatie die boven de dagwaarde ligt.
ja, die zouden ze voor hun donder moeten schoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn altijd gekken uitzonderingen
Maar het merendeel van de mensen die niet perse heel veel om auto's geven zullen eerder geneigd zijn zo'n auto 'een schop onder de kont te geven' en wat recenters gaan rijden ipv te investeren in de reparatie die boven de dagwaarde ligt.
Het overgrote deel van de bevolking is geen diehard liefhebber. Als dat geld er niet of beperkt is, ga je op een gegeven moment bepaalde keuzes maken...quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, die zouden ze voor hun donder moeten schoppen.
Een autoliefhebber doet zijn bak niet weg als hij kapot gaat, die repareert hem. Kosten boeien geen hol.
Nee, dan verzin je een oplossing.quote:Op dinsdag 26 september 2017 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de bevolking is geen diehard liefhebber. Als dat geld er niet of beperkt is, ga je op een gegeven moment bepaalde keuzes maken...
heb je al een nieuwe hut gekocht?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:40 schreef Paladijn het volgende:
En ietwat afk de afgelopen tijd, druk bezig met nieuwe huiszaken regelen
stokjeholmquote:Op woensdag 27 september 2017 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zag ook een boot:
[ afbeelding ]
Fout! Het buurland links ervan!quote:Op woensdag 27 september 2017 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
stokjeholm![]()
Iets verderop ligt er eentje naast de haven in een glazen kooi
Tønsberg, Norge.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
stokjeholm![]()
Iets verderop ligt er eentje naast de haven in een glazen kooi
Sort-of, koopcontract wordt opgemaakt dus moet nog tekenen. Huis wat ik laatst al spamdequote:Op woensdag 27 september 2017 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe hut gekocht?
ah nieuwebouw.quote:Op donderdag 28 september 2017 00:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sort-of, koopcontract wordt opgemaakt dus moet nog tekenen. Huis wat ik laatst al spamde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door lipje op 28-09-2017 07:29:40 ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op donderdag 28 september 2017 06:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ah nieuwebouw.
Viel spaas met klussen, ik ga een Lexxxx uitzicht krijgen
Uitzicht op een vliegveld
VakantiegangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zou zelf liever een klassiek herenhuis of grachtenpand nabij het centrum hebben, maar dan heb je voor hetzelfde geld minder met meer drukte en een lading onderhoud... Plus dat domotica inbouwen niet echt makkelijk gaat
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
[..]
ah nieuwebouw.
yuck, buren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vooral achter jequote:
klassiek pandje kan je ook goed aanpassen, zeker als er een grote renovatie mag plaatsvinden, vaak is het dan makkelijker dan nieuwere bouw.quote:Op donderdag 28 september 2017 09:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vakantieganger
En zou zelf liever een klassiek herenhuis of grachtenpand nabij het centrum hebben, maar dan heb je voor hetzelfde geld minder met meer drukte en een lading onderhoud... Plus dat domotica inbouwen niet echt makkelijk gaat
[..]
ah nieuwebouw.
Ga je daar wonen? Afgekeurde HageneesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
export Nootdorpsequote:Op donderdag 28 september 2017 18:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ga je daar wonen? Afgekeurde Hagenees
Die renovatie is helaas niet gratisquote:Op donderdag 28 september 2017 14:04 schreef lipje het volgende:
[..]
klassiek pandje kan je ook goed aanpassen, zeker als er een grote renovatie mag plaatsvinden, vaak is het dan makkelijker dan nieuwere bouw.
Thanks!quote:
die oranje ?quote:Op donderdag 28 september 2017 22:43 schreef Paladijn het volgende:
Wanneer rijdt de Opel weer PNG?
Valkenswaard rijdt mijn oude 9000 aero nu rond
Dat was een 2.0 lptquote:
Prima optie, maar eerst moet het huis er maar eens staan, ingericht zijn en de tuin "af"quote:
doe mij ff deze bak danquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef PluggieOD het volgende:
Omdat ik een tientje doneer aan Dr Flash zijn trein:
Kontraman met 750pk met de milieuvriendelijke auto:
ik heb net al mijn geld opgemaakt manquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef PluggieOD het volgende:
Weetje wat snelste ooit is? En doneer je ook 10tje?
8.44 is toch helemaal niet zo snel??quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:27 schreef PluggieOD het volgende:
Maakt mij geen zak uit
Dit is snelste ooit:
Nee in Amerika gaan ze veel harder.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef PluggieOD het volgende:
dit is wat ik weet snelste auto ter wereld.
De teringquote:
Met twee Tomahawks op het dak kan het vast nog wel sneller..quote:
Wigchers. Toffe directie, al sinds we beide 16 waren contact met de directeurquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:20 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen week was een itemp op TV Drenthe over de bietencampagne. Een transporteur vertelde dat ze ze per wagen 120.000km maken in 14 weken werd gezegd. Dat is wel heel veel of niet. Als je 24u rijdt is het 51 gemiddeld, maar ze maar ze moeten laden, lossen en in de spits wil je Julianaplein nogal vollopen...
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)vrachten-in-14-weken
Alex, ik zag dat je een artikeltje over hun spaghettimack had geschreven. Weet je hoeveel ze hebben? Zag ze gisteren ook met een Iveco met voorlopas voor zo'n 'bietenkipper' rijden.
Pilletje, het is weer tijdquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef PluggieOD het volgende:
godverdegover, ben wel klaar met de tering en kanker. dannniet.
Stappen ze van Volvo af?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wigchers. Toffe directie, al sinds we beide 16 waren contact met de directeurZe hebben maandag hun derde Iveco gekregen.
Hoin.quote:
Volgens mij heeft de overbuurman er eentje.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef Dingest het volgende:
Kan iemand hier zich voor de geest halen of-ie ooit bewust een Peugeot 2008 heeft gezien?
Ja, maar ben je je er bewust van?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de overbuurman er eentje.
*Checkt zoekgeschiedenis van z'n kentekenapp*
Ja die zie ik regelmatig![]()
Het 'volgens mij heeft m'n overbuurman ook zo'n ding' zegt genoeg toch? Ik weet meestal wel vrij nauwkeurig wie wat rijdt en bij hem was enige twijfel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, maar ben je je er bewust van?
Want wij hadden zo'n ding als huurauto, en ondanks dat ze al een paar jaar op de markt zijn en ik er zelf 3 volle dagen mee gereden heb (en het reed best prima, lekker potent dieseltje voor z'n segment), kan ik het ding nog steeds amper op straat aanwijzen.
Het is niet eens dat ik het een lelijk ding vind of zo. Maar het is zo fantastisch generiek dat het bestaan ervan totaal niet opvalt'En dat is een...' *checkt logo's* '...ah, een Peugeot Nog-Iets.'
klussen, tegels sjouwenquote:Op zaterdag 30 september 2017 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoin.
Nog wat leuks aan het doen vandaag?
das toch zo'n MPV ding?quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef Dingest het volgende:
Kan iemand hier zich voor de geest halen of-ie ooit bewust een Peugeot 2008 heeft gezien?
Het is een Ford, zou wel snor moeten zitten toch? Heb een jaar een Fiesta gehad, die kon echt lomp hard door de bochtenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef PluggieOD het volgende:
Mijn pa zijn familiebus wint van de oude GSi !
Wegligging is ander punt
Elke werkdag!quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef Dingest het volgende:
Vet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:05 schreef JDude het volgende:
Joh, je hebt tenminste nog je eigen kar. In de tijd dat ik m'n pa vaker dan een paar keer per jaar zag parasiteerde ik alleen op zijn automobiel
Maat van me woont in Frankrijk en rijdt een Mondeo. Kun je goed mee doorrijden op die kronkelwegen daar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is een Ford, zou wel snor moeten zitten toch? Heb een jaar een Fiesta gehad, die kon echt lomp hard door de bochten
Ook eens een weekendje bochten wezen snijden in België en Luxemburg met de Focus station van een van m'n vrinden, ging ook prima.
Hehe, ok, ik postte dat ergens in de buurt van Oslo, nu weer thuis. Moet eigk effe een tijdelijk blad voor de tuintafel klussen. Die is gesneuveld toen we in Mallorca zaten.quote:
Had je een glazen blad? Of hoe kan dat anders sneuvelen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, ok, ik postte dat ergens in de buurt van Oslo, nu weer thuis. Moet eigk effe een tijdelijk blad voor de tuintafel klussen. Die is gesneuveld toen we in Mallorca zaten.
Aan het werk in Eindhoven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, die rijden op LPG/cng?quote:
Elke keer alsik denk 'wat een lelijke paarstint is dat', is het een 2008quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:22 schreef Dingest het volgende:
Jij ook niet, maar daar trekt jij je toch ook niks vanaan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, die rijden op LPG/cng?
Technisch zullen het prima machines zijn, FPT motoren zijn goede/zuinige motoren (in de landbouw tenminste), maar volgens echt heel hoog in aanzien staan ze niet volgens mij
Daar heb ik zoveel schijt aan, ik kom stront te kortquote:Op zondag 1 oktober 2017 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ook niet, maar daar trekt jij je toch ook niks vanaan?
Dat paars is ook nog op de 208 leverbaar, daarop is het iets beter te doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer alsik denk 'wat een lelijke paarstint is dat', is het een 2008
Mini-SUV, kennelijk. Maar dat kon ik nog wel opmaken uit de modelnaamquote:
keramischquote:Op zondag 1 oktober 2017 00:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je een glazen blad? Of hoe kan dat anders sneuvelen?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan het werk in Eindhoven.ik ken het gevoel, moet er ook niet aan denken, al heb ik wel wat binnenbaantjes gehad vroeger, maar niet achter een bureau ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mijn leenhok is volgens mij ook zo'n paarse.. Heb hem nog niet bij daglicht gezien; hij is donker, maar niet zwart.quote:Op zondag 1 oktober 2017 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer alsik denk 'wat een lelijke paarstint is dat', is het een 2008
White knight Plugsterquote:Op zondag 1 oktober 2017 15:48 schreef PluggieOD het volgende:
Ik bedoel dat jij ooit eens op een meeting aktie ondernam en erachteraan ging.
Dit was een meisje dat achtervolgt werd, en niemand deed iets. Ik wel. En haar belagers waren zo weg.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Waterslag_(hydraulica)quote:
Het geluid wat je soms hoort als je de kraan dicht doet. Dat wil je eigenlijk niet horen.quote:
een slang voor water zonder Nquote:
dubbele prijs wat? Hij was 2 keer zo duur als de offerte? Kannie toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:37 schreef PluggieOD het volgende:
Nog wel meer ook want je kleppen kunnen ook meteen krom slaan.
Laten we hopen dat meevalt.
Mijn kop is terug, kreeg een dubbele prijs terug van offerte.
Ik heb in Costa Rica, in midden Amerika gewoont.
Moet je dit zien:
Hadden ze daar bedacht dat ze de arische Duitsers wel even fijn gingen ontvangen als de Duitsers de oorlog wonnen.
3 dingetjes meegemaakt:quote:dubbele prijs wat? Hij was 2 keer zo duur als de offerte? Kannie toch?
In dit geval "hij moet plots gevlakt worden".quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
Allereerst: een offerte, is iets wat op papier staat. Anders heb je geen poot om op te staan. Mondeling kan, maar nooit 1 op 1, dan ga je nat.
Als een bedrijf offreert dat iets 150¤ kost, en ik kom het ophalen en ik moet het dubbele aftikken zonder dat ik tussentijds bericht heb gehad over extra kosten en dat ook heb goedgekeurd, hebben ze een probleem
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:07 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
In dit geval "hij moet plots gevlakt worden".
Je hebt gelijk hoor, en dat is ook de les.
Onderhoud is echt echt wat anders dan buisjes doorslaan van een kop.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Heb ik ook moeten leren hoor, ook the hard way..
Ik heb maar één tent die aan mijn auto mogen sleutelen als ik er niet bij ben, en die weten dat ik het zelf ook kan als het moet, dus die hangen gewoon geen lulkoek op.
nee of je een 1,2 of 3 sterren busabonnement hebtquote:
ken je niet effe een eindje opzoute met die flutfilmpies?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
Jeff Lutz haalt ff baanrecord en hij zegt dat het een flut run was.
En vleesch liefhebbers toch?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef Anne het volgende:
Ik denk echt dat je dat beter in CUL kunt posten.
Hier zitten juist de dieren-liefhebbers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
Morguh.BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
Morguh.http://www.ishetalvrijdag.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt vooral erg leuk in een stoomlocomotief. Dan gaat alles heel erg snel heel erg stukquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Waterslag_(hydraulica)
In deze; de schade die kan ontstaan als je draaiende motor een happie water binnenkrijgt en dat gaat proberen te pletten tijdens de compressieslag. Schijnt niet heel goed te zijn voor je lagers en drijfstangen enzo.
Champignonroomsaus en frietjes erbij gaarnequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Morgen is het eet-meer-dierendag. Om alvast in de stemming te komen vanavond even een schnitzeltje gebakken. Die korst komt echt super mooi los
[ afbeelding ]
baaina, het aftellen is begonnen.quote:
jah, maar das anders als waterslag in een verbrandingsmotor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkt vooral erg leuk in een stoomlocomotief. Dan gaat alles heel erg snel heel erg stuk
Anders _dan_quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, maar das anders als waterslag in een verbrandingsmotor.
Wel spectaculair om te zien denk ik
klus zequote:Op vrijdag 6 oktober 2017 06:44 schreef lipje het volgende:
Morgen weer fijn klussen, nu eerst centen verdienen![]()
* Alfisti zwaait vanaf de andere kant van de snelwegquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 06:44 schreef lipje het volgende:
Morgen weer fijn klussen, nu eerst centen verdienen![]()
een hutje aan de landingsbaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klus ze
Wat ga je (ver)bouwen?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zwaait vanaf de andere kant van de snelweg
netjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar de half miljoen (of stiekem langzaam voor wat anders kijken?)
eh?quote:
nice, goed bezig, kudo's voor je ouweheerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:27 schreef PluggieOD het volgende:
Kop zit er weer op, maandag verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ging voorspoedig. (gelukkig)
yeah, paar uurtjes maffen nog, dan ist weer Maxtimequote:
'rek'bouten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:34 schreef PluggieOD het volgende:
Zoveel geweld moet je toepassen bij de 25Nm en erna 3 x 90 graden, dat die "trekbouten" heel blijven is een wereldwonder:
[ afbeelding ]
Is gewoon goeie shit jongeh. Moet ergens tegen kunnen hequote:Op zondag 8 oktober 2017 00:20 schreef PluggieOD het volgende:
Ja, maar ZOVEEL geweld, dat je denkt, als je PANG hoort, die komen er echt nooit meer uit.
doen ze niet,heb geloof ik ik nog nooit gehoord dat ze braken bij een Opel. Wel een keer iemand die er 2 gebroken had na hergebruik, maar dat was op een crosskar die effe snel tussendoor redneckstyle een nieuwe koppakking kreeg.quote:Op zondag 8 oktober 2017 02:37 schreef densmee het volgende:
Vandaag/gisteren nog een Omega onder handen gehad met een gescheurd spruitstuk. Ik durf de kopbouten toch niet goed los te draaien
Ik heb schrik dat die ook pang zeggen
Uitlaatspruitstuk (bij mijn C20XE dan) is juist het makkelijkste van alles. 8 schroeven los, hitteschild los. Wat geweld en je zet hem klem tegen de uitsteeksels van de kop. Klaar, en de kop is vrij. Je kunt het alleen niet alleen.....quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:26 schreef Dingest het volgende:
Kopbouten zullen idd niet zo snel breken. Maar de spruitstukbouten - zeker van de uitlaat - die in de kop gaan kunnen wel tricky zijnMeestal is het een gietijzeren spruitstuk op een alu-kop met stalen bouten/moeren. Sowieso zijn uitlaatdelen verschrikkelijk om los te halen
![]()
Als ik alleen de kop los moet hebben laat ik als het even kan het uitlaatspruitstuk zitten, en haal ik hem los op de aansluiting met het eerstvolgende uitlaatdeel.
Bedoelde meer het kopje van die dingen. Daar staat me een geweld op.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'rek'bouten.
Weet je meteen waarom je ze maar één keer mag gebruiken
Geen gekke dingen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:49 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat was meer vroeger voor mij....
[ afbeelding ]
... glow in the dark.
Wat heb je gedaan?
bij de wat oudere Opels valt het op zich wel mee; alleen eentje van het uitlaatspruitstuk, als je er voor staat links onder, zit onder het thermostaathuis, die breken bijna gegarandeerd.. Als ik die los had zette ik hem standaard vast met een nieuw tapeind en een giga hoeveelheid kopervet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:26 schreef Dingest het volgende:
Kopbouten zullen idd niet zo snel breken. Maar de spruitstukbouten - zeker van de uitlaat - die in de kop gaan kunnen wel tricky zijnMeestal is het een gietijzeren spruitstuk op een alu-kop met stalen bouten/moeren. Sowieso zijn uitlaatdelen verschrikkelijk om los te halen
![]()
Als ik alleen de kop los moet hebben laat ik als het even kan het uitlaatspruitstuk zitten, en haal ik hem los op de aansluiting met het eerstvolgende uitlaatdeel.
neh, dat was maandag meestal pasquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:49 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat was meer vroeger voor mij....
[ afbeelding ]
Siete Meeter, is dat geen skûtsjeschipper?quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:54 schreef PluggieOD het volgende:
Oh dan gewoon vroeg naar bed gaan nu
Photofuckit sterf.
Bunkerbusting 2017 met opa Siete Meeter in Leeuwarden omgeving. Wat een held die man.
[ afbeelding ]
Die ingangen zijn dan dichtgemetseld en dichtgelast, dan slopen ze het open.
En dan wil een 64 jarige man erin. En die ondersteun je en die gaat erin. Wat een held.
Met zijn Seat Diesel voor de kleinkinderen.
Die 3x 90 graden hoekverdraaiing geeft 75% van de spoed van de schroefdraad aan rek. Al die rek zit in de schacht van de bout, op het rekbare gedeelte. Op de kop van de bout staat dus niet eens persé meer druk dan bij een normale bout.quote:Op zondag 8 oktober 2017 18:44 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Bedoelde meer het kopje van die dingen. Daar staat me een geweld op.
Niet droog monteren? Aantal nm wijkt dan toch af?quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die 3x 90 graden hoekverdraaiing geeft 75% van de spoed van de schroefdraad aan rek. Al die rek zit in de schacht van de bout, op het rekbare gedeelte. Op de kop van de bout staat dus niet eens persé meer druk dan bij een normale bout.
Wel even inoliën voordat je hem aantrekt, anders komt er wel frictie op plekken waar het niet hoort en is de kans zeer groot tot bijna zeker dat je wel ergens pang hoort.
Je moet frictieloos monteren, daarnaast trek je niet op Nm aan maar op hoekverdraaiing (rek), die eerste 23Nm of wat hij ook zei is alleen om een gelijk startpunt te hebben op alle bouten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Niet droog monteren? Aantal nm wijkt dan toch af?
Ach, kan de overheid daar straks weer een melkkoelregeling voor nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef derLudolf het volgende:
Plug, meer milieuvriendelijke auto's
https://nos.nl/artikel/21(...)r-voor-oude-bak.html
kwestie van tijd inderdaad..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 19:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, kan de overheid daar straks weer een melkkoelregeling voor nemen.
bedtijd, spookjequote:Op donderdag 12 oktober 2017 07:06 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemorgen slaapkopjes![]()
Dubbele espresso #ehhhh.. 16?
Bijna naar hoeees, uurtje nog.
ja, beetje kort weer.. Gisteren lag ik om half 11 en belde de planning me wakker om half 1 ofzo.. En nu lig ik weer om dezelfde tijd denk ik, maar nu moet ik om 16.45 beginnen (uur rijden), dus is het weer kut.quote:
Fixed, prutser.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
Fack! ANNNEEEEEE ik heb een typo in mijn topicje gemaakt
ik kan het niet meer. heulemaal verleerd
Kusje op je voorhoofd.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fixed, prutser.
Eentje in de TT en vorlige -> voorgaande.
Man man man..![]()
dank jequote:
Ik ben geen moderator meerquote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
Fack! ANNNEEEEEE ik heb een typo in mijn topicje gemaakt
ik kan het niet meer. heulemaal verleerd
Was dat tijdens het ritje dat je auto stuk ging?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:46 schreef PluggieOD het volgende:
Kreeg deze portretfoto van de Duitse Plisie per post vandaag:
[ afbeelding ]
Wat zong je mee?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:46 schreef PluggieOD het volgende:
Kreeg deze portretfoto van de Duitse Plisie per post vandaag:
[ afbeelding ]
wanneer rijdt ie weer volgens de planning?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:06 schreef PluggieOD het volgende:
we hebben J, als dat al mag,m een elastiekje opgehaald, de pakking van de thermostaat.
Geen fout maken maar!
eh? Wie was dat? Clublid?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:38 schreef PluggieOD het volgende:
Yo!
Uit de oude doos, Niels met een momentje voor zich, 7:45, 2006 alweer:
De bijrijder van Niels hier leeft niet meer. Prettig weekend iedereen.
Dude, dat is fucked upquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:39 schreef PluggieOD het volgende:
Vandaag ging het niet helemaal tof. 5 dagen werk. Alles klaar en een backfire.
Rubbertje tussen een krukas en distributieriem gekomen.....
0 compressie. Dus de kleppen zullen wel krom zijn...... Alles moet overnieuw.
Krijgsberaad met broer en paps.
Morgen slepen we hem af en zetten hem in de tuin bij pap.
Let's do it.
Dat is niet bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:39 schreef PluggieOD het volgende:
Let's do it.
Gast, balenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 21:39 schreef PluggieOD het volgende:
Let's do it.
Wij zijn maar wat wezen varen bij Giethoornquote:Op zondag 15 oktober 2017 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
Gemoggel deze miggel, tis lekker weer
prima weer voorquote:Op zondag 15 oktober 2017 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wij zijn maar wat wezen varen bij GiethoornHoeveelheid buitenlandse toeristen viel gelukkig mee vandaag...
Yay. Nog wat gekocht, of was het stouwen en douwen?quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:12 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben naar het lokale tuincentrum geweest voor de kerstshow
boah, das vroeg.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:12 schreef Alfisti het volgende:
Op de korte boks naar een kerstshowquote:Op zondag 15 oktober 2017 21:12 schreef Alfisti het volgende:
Ook nog wat gekochtquote:Op zondag 15 oktober 2017 21:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Yay. Nog wat gekocht, of was het stouwen en douwen?
Kan niet vroeg genoeg beginnenquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op de korte boks naar een kerstshow
Hou op man, geak.. Idioteriequote:Op zondag 15 oktober 2017 21:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ook nog wat gekochtWat extra kerst-figuur-ballen en een pickup truck met kerstboom en led verlichting
[..]
Kan niet vroeg genoeg beginnen
[..]
kweenie bij wat voor gelegenheid dat is, maar ik ben bang dat dat een slagboom zou kosten.quote:
nog effe, dan hangen we paaseieren in de kerstboom.quote:Op maandag 16 oktober 2017 09:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wij waren begin augustus al bijeen kerstshowen ik doe niet eens aan kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |