abonnement Unibet Coolblue
pi_173941970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 08:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Allemaal waar het gaat de mist in als je spaghetti theologie gaat vermenen met verdringsleer.
Dat is pas Fascisme pur Sang.
Ik moet zeggen dat die definitie van fascisme me onbekend voorkomt. Uithollen van het begrip maakt fascisme én andere doodenge stromingen gevaarlijker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:13:00 #252
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173942016
Die column van Tom-Jan Meeus over de openheid van politici in o.a. formatie. :{

quote:
Die formatie duurde nu zo lang, en de resultaten waren zo pover, dat deze politicus, één van de 76 Kamerleden waarop de coalitie straks rust, het helemaal had gehad.

Het Kamerlid gaf details over de voorlopige resultaten van de onderhandelingen tussen VVD, CDA, D66 en CU. Partijen vochten om elke millimeter. Dus telkens zag de politicus nieuwe fantasieloze compromisteksten voor het regeerakkoord op zijn scherm verschijnen.

Zinnen die er slechts stonden voor de gevoelswaarde. Onleesbare zinnen. Ellenlange zinnen. Zinnen van nergens naar niets.

Het had zich zelfs voorgedaan, zei dit Kamerlid, dat een D66- en CU-politicus zes weken onderhandelden over drie zinnen voor het concept-regeerakkoord over het Israëlisch-Palestijnse conflict. Zoals bekend, smaalde het Kamerlid, wordt het Israëlisch-Palestijnse conflict niet in Den Haag beslecht.

Zo stapte dit Kamerlid van de ene ergernis in de andere. Ondanks de stroperige besprekingen hadden ze amper externe deskundigen in het formatieproces betrokken, uit angst voor lekken. Het ontluisterende gevolg, zei het Kamerlid: politici die maandenlang over Nederland beslissen door alléén naar binnen te kijken – en nooit naar Nederland.
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:20:06 #253
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  Redactie Games zaterdag 23 september 2017 @ 09:28:17 #254
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173942146
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:29:54 #255
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173942159
quote:
Die heb ik ook net gelezen inderdaad. Hoewel ik snap dat de minder conservatieve stromingen zich niet uitspreken om de rust te bewaren, weet ik niet zeker of het wel een goed idee is om nu te zwijgen.
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:32:19 #256
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173942176
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat die definitie van fascisme me onbekend voorkomt. Uithollen van het begrip maakt fascisme én andere doodenge stromingen gevaarlijker.
Dat maakt Remlof zo'n gevaarlijke psychopathische idioot (met 4 first topickaaps over zijn bla bla) in al zijn dogma's.
-------------------------------------------------------
Ik denk dat ik als atheïstische Noord/West Europeaan meer kans op overleven heb onder het Fascisme dan onder het Islamitisch fundamentalistische. Ze zijn beide bijzonder kut. Vooral omdat bij het 1 het geloof een rol speelt.
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:43:12 #257
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:20 schreef Drugshond het volgende:
De politieke-islam is van nature uit al niet democratisch. If it walks like a duck =>> Fascisme.
Dus nu alle moslims eruit gooien door middel van “regulier” fascisme ?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:43:53 #258
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942299
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat maakt Remlof zo'n gevaarlijke psychopathische idioot (met 4 first topickaaps over zijn bla bla) in al zijn dogma's.
-------------------------------------------------------
Ik denk dat ik als atheïstische Noord/West Europeaan meer kans op overleven heb onder het Fascisme dan onder het Islamitisch fundamentalistische. Ze zijn beide bijzonder kut. Vooral omdat bij het 1 het geloof een rol speelt.
Dus dan maar gewoon het fascisme omarmen waarvan jij denkt dat het minder gevaarlijk is voor jou?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:44:50 #259
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:46:58 #260
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:51:46 #261
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942377
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja.
Wie gaat beoordelen wat salafisme is, jij?
Als je een Koran in huis hebt, ben je dan al salafist?

En waarom pakken we alleen “moslimfascisten” aan en niet de andere?

In hoeverre is het schetsen van een vijandsbeeld die “ons komen overnemen” anders dan in de jaren ‘30? In hoeverre is he lt voor lief nemen van fascisme want anders maakt “de barbaarse buitenstaander” ons kapot anders dan de jaren ‘30?

In hoeverre is de angst ergens op gebaseerd dat een kleine minderheid ooit de dienst zal uitmaken, behalve op niet kloppende YouTube-filmpjes?

In hoeverre zie je de verder integratie van de rest van de moslims (dus de niet salafisten die zouden mogen blijven) als ze constant daar figuren als jij voor gevaarlijke gekken worden uitgemaakt . In hoeverre denk jij dat ze met die beeldvorming uit normaal kunnen gaan aarden in de samenleving?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:51:52 #262
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173942378
Singapore vreemd land met een smeltkroes aan ideeën en stromingen. Probeer daar maar eens naast het potje te pissen en je wereld gaat opeens bijzonder klein of bijzonder nietig worden.
• Communistisch Fascisme. Maat het werkt wel.
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:05:18 #263
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942525
Goedemorgen allen. Wat een zonnige dag! ☀☀☀☀☀
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:06:38 #264
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173942538
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:51 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Wie gaat beoordelen wat salafisme is, jij?
Als je een Koran in huis hebt, ben je dan al salafist?

En waarom pakken we alleen “moslimfascisten” aan en niet de andere?

In hoeverre is het schetsen van een vijandsbeeld die “ons komen overnemen” anders dan in de jaren ‘30? In hoeverre is he lt voor lief nemen van fascisme want anders maakt “de barbaarse buitenstaander” ons kapot anders dan de jaren ‘30?

In hoeverre is de angst ergens op gebaseerd dat een kleine minderheid ooit de dienst zal uitmaken, behalve op niet kloppende YouTube-filmpjes?

In hoeverre zie je de verder integratie van de rest van de moslims (dus de niet salafisten die zouden mogen blijven) als ze constant daar figuren als jij voor gevaarlijke gekken worden uitgemaakt . In hoeverre denk jij dat ze met die beeldvorming uit normaal kunnen gaan aarden in de samenleving?
Wat gaat de toevoeging van het in het geheim sharia rechtbanken als surplus toevoegen aan onze samenleving. Homo's spreekwoordelijk van daken flikkeren/of in (=realiteit) elkaar trimmen. Vrouwen stelselmatig onderdrukken + eerwraak. En liegen tegen en stelen tegen niet moslims als dit toevallig iets beter uitkomt.
==========================================
Bij de uitwassen van de islam die zowat een culte binnen een culte zijn. Heb ik ook serieus vraagtekens. Zeker op de manier hun ze hun geldstromen ontvangen en met welk doel.

• Schijt aan beeldvorming, bepaal eens fatsoenlijk de lat. Dit willen we wel of niet (al dan niet met het VN convenant in de hand).
pi_173942622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:20 schreef Drugshond het volgende:
De politieke-islam is van nature uit al niet democratisch. If it walks like a duck =>> Fascisme.
Nee, een duck is niet het toonbeeld van fascistisch. El duce wel, maar niet elke duce.
Het is domweg stupide om "niet democratisch" gelijk te stellen met "fascistisch".
Dom en gevaarlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:19:24 #266
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:06 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat gaat de toevoeging van het in het geheim sharia rechtbanken als surplus toevoegen aan onze samenleving. Homo's spreekwoordelijk van daken flikkeren/of in (=realiteit) elkaar trimmen. Vrouwen stelselmatig onderdrukken + eerwraak. En liegen tegen en stelen tegen niet moslims als dit toevallig iets beter uitkomt.
==========================================
Bij de uitwassen van de islam die zowat een culte binnen een culte zijn. Heb ik ook serieus vraagtekens. Zeker op de manier hun ze hun geldstromen ontvangen en met welk doel.

• Schijt aan beeldvorming, bepaal eens fatsoenlijk de lat. Dit willen we wel of niet (al dan niet met het VN convenant in de hand).
Ah lekker wazig dus.

Dus als Jan van negen een snoepje steelt uit de Jamin krijgt hij een foei en een taakstrafje, als Bilal dat doet dan is hij een salafist en mag hij op de trein.

Als Hendrik tegen zijn baas liegt over ziekte dan krijgt hij een berisping van de baas en een gesprek om het verzuim te bespreken, als Ali dit doet is hij per definitie van verdacht van salafisme, lekker liegen tegen niet-moslims, hoe durft hij, de vuile salafist.


Als Pieter en Dennis uit Schubbekutteveen een homo met geweld bejegenen worde ze, hopelijk, vervolgd om mishandeling maar die anderen zijn, alweer, salafisten, en graag optriefen.

Daarbij, sinds wanneer ben je zo betrokken bij homorechten ? Of is dit weer het klassieke homo’s gebruiken om minderheden mee te slaan vanuit de rechterhoek? Vrijwel alle populistische partijen die jij steunt in de EU zijn tegen homorechten.


En beeldvorming is cruciaal. Voor jou natuurlijk niet, maar als Ali 12 is in de brugklas en hij krijgt constant maar de feedback dat hij er niet bij hoort , zal hij zich ook daarnaar gedragen.

Als hij een keer liegt (Wow een puber die liegt, heeft Drugshond ongetwijfeld nooit gedaan) dan is hij meteen een salafist die Nederland wil overnemen.
Als hij een keer iets naar overs homo’s zegt (helaas het standaard-vocabulaire van pubers, en nog steeds van Drugshond overigens om geaccepteerd te worden) dan wederom, verdacht persoon.

Gaat natuurlijk niet werken en lost niks op. Je moet aan de ene kant heel duidelijke grenzen stellen wat normaal is en wat niet zal worden geaccepteerd in Nederland en daar superhard in zijn (maar dan mogen Pieter en Drugshond dus ook niet homofoob zijn of stelen of liegen tijdens hun puberteit). Aan de andere kant moet er ook een ingang zijn tot opnemen in de samenleving. Die kant maken jullie nu vakkundig kapot.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173942685
Ik vind de gemiddelde Nederlander wel erg dol op homo's sinds men vindt dat moslims homo's haten.

In mijn jeugd was potenrammen gewoon een nette Nederlandse volkssport.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:22:38 #268
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942702
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:20 schreef sigme het volgende:
Ik vind de gemiddelde Nederlander wel erg dol op homo's sinds men vindt dat moslims homo's haten.

In mijn jeugd was potenrammen gewoon een nette Nederlandse volkssport.
Zo gauw het niet meer over moslims gaat begint het zeuren weer over die “LGBT-onzin”.

Maar goed het is natuurlijk ook zo dat het in de islamitische gemeenschap moeilijk ligt, maar dat aan de andere kant figuren die geen flikker geven om homo-emancipatie nu opeens de grootste voorvechters zijn omdat het goed uitkomt.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:28:43 #269
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173942767
Gelukkig waren er geen islamitisch aanslagen in Europa over de laatste 20 jr. En daarvoor ook al niet.
Ik weet niet wat jullie op de poes smeren, maar het recept wil ik niet weten.
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:31:08 #270
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173942787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Gelukkig waren er geen islamitisch aanslagen in Europa over de laatste 20 jr. En daarvoor ook al niet.
Ik weet niet wat jullie op de poes smeren, maar het recept wil ik niet weten.
Wie zegt dat? Gaan we dus nu collectief straffen?

Kun je ook inhoudelijkk ingaan op de apartheid die je wilt invoeren op een bepaalde groep mensen.

Dat je alles wat een minderheid gaat doen gaat proberen te uitleggen aan de hand van een beeld dat je zelf hebt en dat je standaard puber-gedragingen als liegen en dergelijk ook daaraan wil toevoegen?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173942824
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Gelukkig waren er geen islamitisch aanslagen in Europa over de laatste 20 jr. En daarvoor ook al niet.
Ik weet niet wat jullie op de poes smeren, maar het recept wil ik niet weten.
Poes? Ik kan het niet volgen.... een poes opeten? Een poes zalven ?
pi_173942944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Gelukkig waren er geen islamitisch aanslagen in Europa over de laatste 20 jr. En daarvoor ook al niet.
Ik weet niet wat jullie op de poes smeren, maar het recept wil ik niet weten.
Ik geef toe, voordat er moslims in Europa waren, was alles hier pais en vree.
Nu is het een rampgebied, iedereen vlucht naar betere oorden, de Ware Europeanen voorop.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_173943028
quote:
Die H.J. Schoolezing heeft er wel in gehakt bij sociaal-liberaal Nederland, zeg.
pi_173943146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien op de markt? Ik zou Henk Vreekamp even proberen.
Heb ze gewoon bij de groenteboer op de Leusderweg gevonden overigens.
  zaterdag 23 september 2017 @ 11:07:30 #275
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173943239
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:52 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Die H.J. Schoolezing heeft er wel in gehakt bij sociaal-liberaal Nederland, zeg.
Zonder te overdrijven is dit de belangrijkste redevoering geweest van de afgelopen vijf jaar in Nederland.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')