Een weldenkend mens zou jou nooit voorstellen als mod.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Door wie is mijn benoeming aangekondigd???
We appenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Land 10 uur in de ochtend. Denk rond 12 in centrum. Als je er bent kom biertje doen
Mesquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zou jou nooit voorstellen als mod.
Facebook?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes
Steek
Pijn
tevens een mokerharde diss jegens Stijn, voor verdere info verwijs ik je naar het FB topic.
Stijn is de laatste tijd een beetje de weg kwijt en jou voordragen als mod past wel in die lijn.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes
Steek
Pijn
tevens een mokerharde diss jegens Stijn, voor verdere info verwijs ik je naar het FB topic.
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn is de laatste tijd een beetje de weg kwijt en jou voordragen als mod past wel in die lijn.
Je blijft m'n maat, maar je moet geen mod worden. Je ziet hoe raar mensen zich gaan gedragen zodra ze dat blauwe kleurtje krijgen. Ik vind je nu zo'n enorm toffe gozer dat ik graag wil dat je hetzelfde blijft.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je blijft m'n maat, maar je moet geen mod worden. Je ziet hoe raar mensen zich gaan gedragen zodra ze dat blauwe kleurtje krijgen. Ik vind je nu zo'n enorm toffe gozer dat ik graag wil dat je hetzelfde blijft.
Op een gegeven moment wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef Saind het volgende:
Krijgen we nou een nieuwe mod of hoe zit dat
Krijgen de potentiële kandidaten nog een inwijdingsritueel?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.
Jij bent toch de autist hier?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.
Standaard toch. Er worden 40/45 topics geopend die gesloten dienen te wordenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Krijgen de potentiële kandidaten nog een inwijdingsritueel?
Ontgroeningsgenotquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Standaard toch. Er worden 40/45 topics geopend die gesloten dienen te worden
Vooruit dan, ik steun je omdat je zo'n goede vriend bent.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.
Befbekje zou het inwijdingsritueel organiseren heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen allemaal de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK, benieuwd hoe onlogisch hiervan terugkomt.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij bent toch de autist hier?
Je hoest de uitspraken van je psychiater zo op, maar deed je er zelf ook maar eens wat mee..
vernoemen..quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Befbekje zou het inwijdingsritueel organiseren heb ik vernoemen.
quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Befbekje zou het inwijdingsritueel organiseren heb ik vernoemen.
Hij lult er vakkundig overheen, maar daar komt 'ie niet mee weg..quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK, benieuwd hoe onlogisch hiervan terugkomt.
Het is je vergeven, maar nu wel lief doenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer een nieuwe dieptepuntje. Sorry drizzt 😘
Hij gaat liever in op een spelfout van mij dan dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt en als een man een respons geeft op de messcherpe opmerking van jou.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij lult er vakkundig overheen, maar daar komt 'ie niet mee weg..
Drizzt, ouwe bolknak.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar nu wel lief doen
Bolknakquote:
Bohquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:30 schreef Caland het volgende:
Ik gooi denk ik een half haantje van de laaidul in de oven, ben benieuwd
Hm da's nieuw toch?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:30 schreef Caland het volgende:
Het is Lidl.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:30 schreef Caland het volgende:
Dacht laatst ergens te lezen dat ze veel meer hanenvlees gaan verkopenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak kom ik er niet
Thanks voor de herinnering. Ook maar eens op save drukkenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:34 schreef Befbekje het volgende:
Wow, het bestandje waar ik in zat te tikken vandaag wilde niet opslaan.. Ik panikeerde even, bijna tot hyperventileren aan toe, maar het is alsnog gelukt..
quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Dacht laatst ergens te lezen dat ze veel meer hanenvlees gaan verkopen
Godsamme, krijg ik nu ook zin inquote:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:34 schreef Befbekje het volgende:
Wow, het bestandje waar ik in zat te tikken vandaag wilde niet opslaan.. Ik panikeerde even, bijna tot hyperventileren aan toe, maar het is alsnog gelukt..
Komt omdat ze zo goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan hier van achter m'n bureau zien hoe lang de rijen zijn bij de Lidl
altijd lang
quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@befbekje
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/
Volgens mij had ik jou niks gevraagdquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als een peking eend.
Volgens mij hebben die kampwijven in de kroeg jou ook niks gevraagd, en toch begin je er uit jezelf tegen te lullen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou niks gevraagd
Ik ga nu fietsen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik ga trouwens over 10 minuten al eten, voel me net een Stijn
Gewoon omdat je ergens heen gaat? Of als hobby?quote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon omdat je ergens heen gaat? Of als hobby?
In het geval van hobby: Gay.
Kleine haan dacht ik?quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hähnchen is toch gewoon Duits voor kip?
quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hähnchen is toch gewoon Duits voor kip?
Bedankt maatquote:Op vrijdag 22 september 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
JanCees, alvast gefeliciteerd met je benoeming.
Het is hier nu opeens zonnig, dus ik vier je benoeming even met een biertje in de tuin.
Ik ben er ook vroeg bij vandaag.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:44 schreef Caland het volgende:
Ik ga trouwens over 10 minuten al eten, voel me net een Stijn
Pff. Tijdje terug wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:52 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is de laatste keer dat je op de fiets zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |