Een weldenkend mens zou jou nooit voorstellen als mod.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Door wie is mijn benoeming aangekondigd???
We appenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Land 10 uur in de ochtend. Denk rond 12 in centrum. Als je er bent kom biertje doen
Mesquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een weldenkend mens zou jou nooit voorstellen als mod.
Facebook?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes
Steek
Pijn
tevens een mokerharde diss jegens Stijn, voor verdere info verwijs ik je naar het FB topic.
Stijn is de laatste tijd een beetje de weg kwijt en jou voordragen als mod past wel in die lijn.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes
Steek
Pijn
tevens een mokerharde diss jegens Stijn, voor verdere info verwijs ik je naar het FB topic.
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn is de laatste tijd een beetje de weg kwijt en jou voordragen als mod past wel in die lijn.
Je blijft m'n maat, maar je moet geen mod worden. Je ziet hoe raar mensen zich gaan gedragen zodra ze dat blauwe kleurtje krijgen. Ik vind je nu zo'n enorm toffe gozer dat ik graag wil dat je hetzelfde blijft.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je blijft m'n maat, maar je moet geen mod worden. Je ziet hoe raar mensen zich gaan gedragen zodra ze dat blauwe kleurtje krijgen. Ik vind je nu zo'n enorm toffe gozer dat ik graag wil dat je hetzelfde blijft.
Op een gegeven moment wel ja.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef Saind het volgende:
Krijgen we nou een nieuwe mod of hoe zit dat
Krijgen de potentiële kandidaten nog een inwijdingsritueel?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had dit niet van jou verwacht maatje.
Jij bent toch de autist hier?quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.
Standaard toch. Er worden 40/45 topics geopend die gesloten dienen te wordenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Krijgen de potentiële kandidaten nog een inwijdingsritueel?
Ontgroeningsgenotquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Standaard toch. Er worden 40/45 topics geopend die gesloten dienen te worden
Vooruit dan, ik steun je omdat je zo'n goede vriend bent.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verandering is vooruitgang makker. Wees niet bang voor verandering. Omarm het en je zult zien dat het helemaal niet zo eng is.
Befbekje zou het inwijdingsritueel organiseren heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen allemaal de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |