Here we are now entertain us.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:30 schreef remlof het volgende:
Echt bizar en ongepast om er drie delen van deze reeks op een doorsnee donderdagavond zonder grootse gebeurtenissen door te jagen.
Dank. Had ik toch nog inspiratie voor de derde TT op rij deze avondquote:Op vrijdag 22 september 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
"niet te stuiten stupiditeit" heeft een prachtige dubbele alliteratie.
Mein Gott je leeft nog en bent tevens mod?quote:
Jazeker, van ons aller POL.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mein Gott je leeft nog en bent tevens mod?
Hai schat
Hai!quote:
Meet?! Waar? Wanneer?quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jazeker, van ons aller POL.
Dag schat. Je werd gemist op de meet.
Dat heeft de aivd voor je gedaan.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hai!
Zo maf, ik check het forum op m'n mobiel en ben nog steeds ingelogd.
Doen ambtenaren tenminste nog iets goed.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft de aivd voor je gedaan.
Maandje terug. Best bezochte POL-meet tot op heden volgens mij.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meet?! Waar? Wanneer?
Jullie hebben m'n nr! Aso's.
Oh sinds wanneer is POL salonfähig?quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maandje terug. Best bezochte POL-meet tot op heden volgens mij.
Maar voor de volgende zorgen we dat er contact gelegd wordt hoor.![]()
(Of je blijft gewoon posten hier, ook een optie)
Volgens mij gaan ze nog met de sector in gesprek. Afwachten wat daar uit komt.quote:Op donderdag 21 september 2017 22:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, als het geen enkel voordeel oplevert, maar wel slechts een extra laag aan belasting dan zie ik het punt ook niet zo. Je zou wel een beetje raar moeten zijn om iets met alleen maar nadeel te moeten willen, toch? Ik vermoed echter dat dit niet zo gaat zijn ... hoop wel dat ze vooraf wat doelstellingen opstellen en dan zoeken naar een middel en/of precieze invulling ipv andersom.
Als je alle mensen van de afgelopen paar jaar samen gooit heb je al een hele lijst. Was best druk.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh sinds wanneer is POL salonfähig?
Hm, wellicht kom ik het nog eens op de kop zetten dan.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je alle mensen van de afgelopen paar jaar samen gooit heb je al een hele lijst. Was best druk.
Ga je gezellig mee met mij en Tem.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer eens een mini rotterdam meet, ff keertje lunchen ofzo, biertje weet ik veel.
De stad? Ben je verhuisd?quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, wellicht kom ik het nog eens op de kop zetten dan.
Enfin, buiten dat, wanneer kom je eens in de stad een borrel doen met me?
Wat gaan jullie doen, geen foodtruckfestival he.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je gezellig mee met mij en Tem.
Jawohl.quote:
Nee, wij zijn gewoon de laatste der Rotterdammers.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen, geen foodtruckfestival he.
Kowloon woont hier toch nog wel ergens in de buurt?quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, wij zijn gewoon de laatste der Rotterdammers.
Waah meneer S!quote:
quote:Op woensdag 20 september 2017 14:12 schreef Kowloon het volgende:
Postte Voorschrift hier nog maar, dan had ik tenminste een degelijke medestander in dit soort discussies.
WS bedoel je.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, wij zijn gewoon de laatste der Rotterdammers.
Amersfoort.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kowloon woont hier toch nog wel ergens in de buurt?
Oja, die kutkaas is geen rotterdammer meer, bah.
Dat is echt 2 dagen terug! Het lot riep me om je bij te staan geloof ik.quote:
Jazeker.quote:
Ben je ook niet. Ik ben ook geen Amsterdammer.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wel zeer moeilijk, zeggen dat ik Rotterdammer ben
Ik werk inmiddels bij de Rijksoverheid, verder is er niet zoveel veranderd eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waah meneer S!![]()
Inderdaad! Hoe staat het leven?
Nou mooi toch, je bent in ieder geval een verrijking voor die zooi daar mijns inziens. Bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik werk inmiddels bij de Rijksoverheid, verder is er niet zoveel veranderd eigenlijk.Jij hangt nog steeds de bankier uit?
Alexander.quote:
Maar vind het geen probleem om naar Rotterdam te komen hoor. Komende donderdag ben ik er ook weer.quote:
Borrel doen?quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar vind het geen probleem om naar Rotterdam te komen hoor. Komende donderdag ben ik er ook weer.
Het is bij Rijkswaterstaat. Prima omgeving voor mij.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou mooi toch, je bent in ieder geval een verrijking voor die zooi daar mijns inziens. Bevalt het een beetje?
En zeker, ik ga nog fier door.
Als je nog steeds zoveel surft dan zeker.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is bij Rijkswaterstaat. Prima omgeving voor mij.
Ah jammer. Heb je nog steeds zelfde nummer? Dan plannen we keer wat. Gezellig.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken vrees ik, kon wel eens laat klaar zijn dan.
Ja, zelfde nummer nog steeds.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah jammer. Heb je nog steeds zelfde nummer? Dan plannen we keer wat. Gezellig.
Ah oke, ik app wel even.quote:
Ha Gs!quote:
Goed, met jou?quote:
Dat jij dit zegt wil wat zeggen, ben ik gematigd vergeleken met de jeugd van nu ja?quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:04 schreef remlof het volgende:
Voorschrift hier terug is echt een verademing vergeleken bij de alt.right-invasie van de laatste tijd.
Uiteraard, aard van het beestje. En jij nog bezig met vastgoed of?quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed, met jou?
Nog steeds het neoliberalisme aan het verdedigen tegen teleurgestelde kredietklanten?
Ja, nog steeds met stenen aan het schuiven. Wordt steeds lastiger met deze prijzen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, aard van het beestje. En jij nog bezig met vastgoed of?
Vertel mij wat, zelfs speculanten beginnen te klagen over de LTV en convenanten ongeacht de huidige marges. Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, nog steeds met stenen aan het schuiven. Wordt steeds lastiger met deze prijzen.
Ik vrees het wel, sommigen zijn nu openlijk fascistisch.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij dit zegt wil wat zeggen, ben ik gematigd vergeleken met de jeugd van nu ja?
Ach dan is mijn neo-con houding tegenwoordig nog salonfähig dus. Mooi toch.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees het wel, sommigen zijn nu openlijk fascistisch.
Kijk aan op die dag ben ik gewoon helemaal vrijquote:Op vrijdag 22 september 2017 00:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar vind het geen probleem om naar Rotterdam te komen hoor. Komende donderdag ben ik er ook weer.
Haha, old habits die hard.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zelfs speculanten beginnen te klagen over de LTV en convenanten ongeacht de huidige marges. Gekkenhuis.
Maar wel mooie tijd daardoor.
Serieus?quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, old habits die hard.
LTV heb ik met core gelukkig minder last van. Er is zoveel equity van pensioenfondsen, banken, verzekeraars en sovereign wealth funds dat ik aan kan met <30% LTV. Afgelopen kwartaal >5% waardestijging voor woningen, gekkenhuis nog altijd.
Voordeel is wel dat de markt voor buitenlands (niet-euro) geld te duur wordt. Een Amerikaan komt de plas niet over voor een rendement onder de 10%.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Serieus?
Geen wonder dat we zoveel concurrentie vanuit de PE markt en pensioenfondsen hebben. Wij zitten door de overheid nog aan 65% als minimaal.
Sad but true. Met jou valt nog net te praten, rechts van jou luisteren ze alleen naar klappen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dan is mijn neo-con houding tegenwoordig nog salonfähig dus. Mooi toch.
Mwah dat klopt, maar binnen de NL markt zitten we nu vast aan de S-ratio (ook vanuit supplier market) en TND/EBITDA marges hetgeen die opties tot 120-240 marges drukt qua risk goedkeuring. Maar enfin dat is een DNB/AFM ding helaas.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat de markt voor buitenlands (niet-euro) geld te duur wordt. Een Amerikaan komt de plas niet over voor een rendement onder de 10%.
Via de leenzijde nu beleggen is eigenlijk wel prima, je krijgt 120-240 margin op stenen, dat gaat met een LTV van <50% geen pijn doen.
Ik heb het je altijd al gezegd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Sad but true. Met jou valt nog net te praten, rechts van jou luisteren ze alleen naar klappen.
DNB en AFM maakt het niet makkelijker, maar gelukkig zitten we hier niet aan Duitse restricties denk ik maar, als ik de eisen voor de Bafin hoor. Hopelijk draaien ze daar bij, want Duits kapitaal krijgt nog maar moeilijk toegang tot Europese SPVs.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah dat klopt, maar binnen de NL markt zitten we nu vast aan de S-ratio (ook vanuit supplier market) en TND/EBITDA marges hetgeen die opties tot 120-240 marges drukt qua risk goedkeuring. Maar enfin dat is een DNB/AFM ding helaas.
Die 10% vanuit de Yanks snap ik dan wel, maar middels swap of cap is dat prima te dekken. Het is alleen wat lastig verkopen voor ons nu.
Nee dat is zeker zo, ik merk op dit moment dat we best veel overnemen uit Duitsland en dat is rete winstgevend, maar dat daargelaten even.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
DNB en AFM maakt het niet makkelijker, maar gelukkig zitten we hier niet aan Duitse restricties denk ik maar, als ik de eisen voor de Bafin hoor. Hopelijk draaien ze daar bij, want Duits kapitaal krijgt nog maar moeilijk toegang tot Europese SPVs.
Overigens, binnenkort nog een keer in Amsterdam, Den Haag of Utrecht te vinden?
Ongeveer dagelijks. Keertje eten bij Market 33?quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is zeker zo, ik merk op dit moment dat we best veel overnemen uit Duitsland en dat is rete winstgevend, maar dat daargelaten even.
En zeker wel, met name Amsterdam zuidas, ben je daar te vinden? Na volgende week ben ik er denk ik wel sowieso even.
Prima plan, of lunchen in ons nieuwe paviljoen? Even de tijden afstemmen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongeveer dagelijks. Keertje eten bij Market 33?
Yes, ik heb m'n oude nummer nog, laten we even contact houden. Lunch wordt meer tricky dan een borrel na werktijd, weet niet hoelang het paviljoen van de ambtenaarbankiers open is.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima plan, of lunchen in ons nieuwe paviljoen? Even de tijden afstemmen.
Haha.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yes, ik heb m'n oude nummer nog, laten we even contact houden. Lunch wordt meer tricky dan een borrel na werktijd, weet niet hoelang het paviljoen van de ambtenaarbankiers open is.
Adf de derde partij? Laten we duimen voor zondag.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:14 schreef Drugshond het volgende:
Over 3 uur zit ik in Nazi-Deutschland (uber alles)
Klinkt als het nieuwe EU lied.
DH is zo'n figuur dat graag ziet dat er op vluchtelingen geschoten wordt, zo las ik laatst bij de buren. Van zulke mensen hoef je je maar weinig aan te trekken, laat staan serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Lekker begin van de dag DH.
Maar goedemorgen iedereen.
Je kent de betekenis?quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:14 schreef Drugshond het volgende:
Over 3 uur zit ik in Nazi-Deutschland (uber alles)
Klinkt als het nieuwe EU lied.
En nu doen ze dat met de EU nog eens dunnetjes na. Is het Pruisische Rijk eindelijk weer herenigd.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kent de betekenis?
Duitsland was van oudsher een los samenraapsel van hertogdommetjes en koninkrijkjes die af en toe samenwerkten maar vaak genoeg ook in oorlog met elkaar waren. "Deutschland über alles" was een oproep om daaraan een einde te maken en al die dicatoriale vorstendommetjes tot één groot rechtsstatelijk(!) land samen te voegen.
Nou ja, het ging juist niet alleen om Pruissen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En nu doen ze dat met de EU nog eens dunnetjes na. Is het Pruisische Rijk eindelijk weer herenigd.
Nee, ook Bohemen e.d., maar Pruissen was traditioneel wel één van de machtiger koninkrijken in Duitsland.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het ging juist niet alleen om Pruissen.
[ afbeelding ]
Ja, ze hebben vanuit Koningsbergen uiteindelijk half Duitsland veroverd. Maar dat is natuurlijk niet wat in het Duitse volkslied wordt bezongen. Integendeel zelfs, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ook Bohemen e.d., maar Pruissen was traditioneel wel één van de machtige koninkrijken in Duitsland.
Hihi, ook de eigen achterban (voor zover die überhaupt nog CDA stemmen) ziet niks in het zingen van het Wilhelmus.quote:Katholieke en protestants-christelijke scholen staan afwijzend tegenover een eventuele verplichting om hun leerlingen over het Wilhelmus te leren. “De politiek moet zich niet gaan bemoeien met de inhoud van het onderwijs”, vindt Wim Kuiper, de scheidend voorzitter van de koepel van katholieke en christelijke scholen Verus.
Het bijzonder onderwijs is altijd al erg sceptisch op overheidsbemoeienis met de inhoud van het lesprogramma. Zeker als het om dit soort symboolpolitiek gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2017 10:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hihi, ook de eigen achterban (voor zover die überhaupt nog CDA stemmen) ziet niks in het zingen van het Wilhelmus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |