abonnement Unibet Coolblue
pi_173919365
Het mooiste zou zijn om de bij een lesbisch of homoseksueel paar te plaatsen waar ze een genderneutrale en atheïstische opvoeding krijgen.
standaarddrinker
pi_173920662
Lekker voor haar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 21 september 2017 @ 22:41:47 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173920735
Beter stapt ze op een landmijn ofzo.
pi_173920875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar maak je het onderscheid dan, een 4/5 jarige kind die in een video een soldaat mag neerschieten is in zekere zin ook een onderdeel van een terreurorganisatie en heeft ook een functie. Hoewel je bij een kind concrete bezwaren kunt aanhalen zoals geforceerd, wilsonbekwaam en of gehersenspoeld zou je dat in feite ook in het geval van de vrouw kunnen doen dunkt me. Tenzij nogmaals het een en ander is geverifieerd en er geen andere factoren spelen.
Nou je hebt wel een hoge pet op van vrouwen zeg! Dat heet nou discriminatie!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_173920933
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die mogelijkheid hebben we niet. We zullen het dus moeten doen met wat we wel weten:

- deze mevrouw was meerderjarig
- zij stond niet bekend als wilsonbekwaam.
- ze is vrijwillig vertrokken.

Dan zeg ik: koste wat kost voorkomen dat ze nog terug kan komen desnoods met een liquidatie.

Maar daar zie ik de nederlandse overheid niet voor aan. Ik denk dat ze binnen een jaar gewoon in Nederland is.
Ze beginnen nu al te zeggen dat het zielig is voor haar kinderen, die zijn toch nederlands blah, die, blah etc. etc.
Maar als we haar Nederlanderschap afpakken en dat kan, want vreemde krijgsdienst enzo dan zijn die kinderen toch ook geen nederlander meer. Kinderen van IS, rot op zeg!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_173920977
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ze beginnen nu al te zeggen dat het zielig is voor haar kinderen, die zijn toch nederlands blah, die, blah etc. etc.
Maar als we haar Nederlanderschap afpakken en dat kan, want vreemde krijgsdienst enzo dan zijn die kinderen toch ook geen nederlander meer. Kinderen van IS, rot op zeg!
Ja op Nieuwsuur net.

Ik heb ook zoiets, veel plezier in de zandbak.

Naar het kalifaat afreizen en als het misloopt terug naar Nederland
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_173921001
Nouja er kwamen ook best veel Nederlanders terug uit Indonesië nadat ze daar in Jappenkampen gestopt werden en het koloniale avontuur niet leuk voor ze afliep.
standaarddrinker
pi_173921042
De vrouw in kwestie is medeplichtig aan de genocide op jezidi's en christenen. Zulk soort nazi's moeten daar vervolgd worden voor een oorlogstribunaal.
pi_173921155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De vrouw in kwestie is medeplichtig aan de genocide op jezidi's en christenen. Zulk soort nazi's moeten daar vervolgd worden voor een oorlogstribunaal.
ISIS heeft geen genocide op de christenen gepleegd. Er leefden christelijke Armenen in Raqqa die tegen vergoeding (welbekende Jizya-belasting) met rust werden gelaten. Wel pleegde ISIS genocide tegen yazidi's en sjiitische moslims.
pi_173921246
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:02 schreef Stabiel het volgende:

[..]

ISIS heeft geen genocide op de christenen gepleegd. Er leefden christelijke Armenen in Raqqa die tegen vergoeding (welbekende Jizya-belasting) met rust werden gelaten. Wel pleegde ISIS genocide tegen yazidi's en sjiitische moslims.
Goed verhaal maar de EU, de Raad van Europa en allerlei landen erkennen officieel de genocide op christenen.
pi_173921291
Volgens mij kunnen we zo'n figuur helaas niet weigeren als ze zich meldt bij een consulaat met de mededeling dat ze terug wil.
Ze wordt dan wel gearresteerd, maar dan zit je er weer mee.

Als ze een dubbel paspoort heeft, moet het Nederlandse zo spoedig mogelijk afgepakt worden. Voordat ze zich meldt in ieder geval.
Radio Espantoso
pi_173921336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed verhaal maar de EU, de Raad van Europa en allerlei landen erkennen officieel de genocide op christenen.
Is geen verhaal, Einstein, maar de werkelijke situatie. Christenen konden in ISIS-gebied, zelfs in Raqqa, onder expliciete regels gewoon leven:

quote:
They are said to be in return for Abu Bakr al-Baghdadi - the head of Islamic State and the most wanted man in the Middle East - granting safety to Christians in the war-torn city, according to the International Business Times.

In the document, it says al-Baghdadi will safeguard 'their selves, children, money and churches', if Christians obey the stringent list of rules.
http://www.dailymail.co.u(...)r-mocking-Islam.html

Ik heb verder geen boodschap aan wat de Raad van Europa vindt. Sinds wanneer heeft een euroscepsis als jij zo'n vertrouwen in Brussel?
pi_173921402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus eigenlijk met compleet dehumaniseren.
Het dragen van een burka vind ik al aardig in die richting gaan.
Racist
  donderdag 21 september 2017 @ 23:18:41 #214
28033 Pek
je moet wat
pi_173921502
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:10 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Is geen verhaal, Einstein, maar de werkelijke situatie. Christenen konden in ISIS-gebied, zelfs in Raqqa, onder expliciete regels gewoon leven:

Leugens, duiloor. Gatverdamme :r
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_173921842
Je kan het ook zo bekijken: de eens-zo-dappere en gemotiveerde Jihadisten willen met de staart tussen de benen terugkomen, volledig gedesillusioneerd door het kalifaat-paradijs dat ze voor ogen hadden. Geen drone-aanval of vernietiging van ISIS heeft een dergelijke demotiverende effect op jihadisten-wannabe's als de volledige instorting van ISIS en de exodus van falende jihadisten en bruidsmeisje die beseffen dat ze het veel beter hadden in Nederland en dat de kalifaat-droom in werkelijkheid niets meer dan een bittere nachtmerrie is geweest.

Doet me denken aan een boek dat ik ooit heb gelezen van Iraanse communisten die begin midden 20ste eeuw met veel vertrouwen naar Rusland emigreerden omdat ze dachten dat de communistische heilstaat een waar sociaal-economisch paradijs was, om vervolgens in een complete hel te belanden waar ze werden uitgebuit en op een concentratie-kamp achtige wijze ter werk werden gesteld.

Geen groter wapen tegen de moraal van dergelijke ideologen dan zulke verhalen van mensen die de nachtmerrie van dicht bij hebben meegepakt. We moeten juist gebruik maken van deze mensen. Zet ze op tv, laat ze langs scholen gaan, etc. Zo bestrijdt je uiteindelijk islamitisch fanatisme. Niet met executies of bomaanvallen.
pi_173921880
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Haar kinderen zijn beter af bij een ander.
no doubt.
pi_173921917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:18 schreef Pek het volgende:

[..]

Leugens, duiloor. Gatverdamme :r
Nee, hij heeft wel gelijk. Jezidi's en sjiieten kunnen op 0,0 compassie rekenen van IS (bekeer je of je wordt gedood), maar christenen en joden mogen hun geloof wel houden in ruil voor jizya omdat ze in de Koran worden genoemd.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_173921929
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:13 schreef Toga het volgende:

[..]

Het dragen van een burka vind ik al aardig in die richting gaan.
Dat ze haarzelf verminkt of dehumaniseert is een ding, dat wij hetzelfde bij een ander doen is natuurlijk een ander.
pi_173921974
De enige echte 'kafir's in het Midden Oosten zijn vanuit Salafistisch perspectief eigenlijk alleen maar de Sjieten. :')

(theo)logisch if you think about it.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 23:33:03 ]
pi_173922001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:18 schreef Pek het volgende:
Leugens, duiloor. Gatverdamme :r
Je weet niet waar je het over hebt nitwit. Ik volg het conflict al sinds het begin, studeer Midden-Oosten in Leiden en ben gevraagd om deeltenemen in een adviesraad omtrent terrorisme (waar de repatriëring van Syrië-gangers veelvuldig wordt besproken) onder leiding van professor Maurits Berger dat verslag doet aan de desbetreffende ministerie.

A group of Armenians liberated in Raqqa

quote:
Syrian democratic forces have liberated a group of Armenians from ISIS in Raqqa on August 8, Akos reports.

Saws Karabedyan, one of the liberated women, told Ara News that the ISIS terrorists forced them to wear headscarves keeping their faces open to differ from the Muslim women.

Another worman Karadij Karadjian mentioned that she had to pay taxes to the ISIS.

“It is as if we were born anew today”, she told Ara News.

After the seizure of Raqqa by the ISIS some of the local Christians have been moved to Hasakah, which is under the Kurdish control, while the others remain in Raqqa.
http://www.armradio.am/en(...)-liberated-in-raqqa/
pi_173922021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:27 schreef Stabiel het volgende:
Je kan het ook zo bekijken: de eens-zo-dappere en gemotiveerde Jihadisten willen met de staart tussen de benen terugkomen, volledig gedesillusioneerd door het kalifaat-paradijs dat ze voor ogen hadden. Geen drone-aanval of vernietiging van ISIS heeft een dergelijke demotiverende effect op jihadisten-wannabe's als de volledige instorting van ISIS en de exodus van falende jihadisten en bruidsmeisje die beseffen dat ze het veel beter hadden in Nederland en dat de kalifaat-droom in werkelijkheid niets meer dan een bittere nachtmerrie is geweest.

Doet me denken aan een boek dat ik ooit heb gelezen van Iraanse communisten die begin midden 20ste eeuw met veel vertrouwen naar Rusland emigreerden omdat ze dachten dat de communistische heilstaat een waar sociaal-economisch paradijs was, om vervolgens in een complete hel te belanden waar ze werden uitgebuit en op een concentratie-kamp achtige wijze ter werk werden gesteld.

Geen groter wapen tegen de moraal van dergelijke ideologen dan zulke verhalen van mensen die de nachtmerrie van dicht bij hebben meegepakt. We moeten juist gebruik maken van deze mensen. Zet ze op tv, laat ze langs scholen gaan, etc. Zo bestrijdt je uiteindelijk islamitisch fanatisme. Niet met executies of bomaanvallen.
Je hebt de op niet gelezen he? :') ze wil naar nederland omdat ze een bed wil, minder ziektes, en verwarming. Ze staat verder nog volledig achter IS, behalve dat ze nog wat strenger moeten worden. :')
pi_173922117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:29 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, hij heeft wel gelijk. Jezidi's en sjiieten kunnen op 0,0 compassie rekenen van IS (bekeer je of je wordt gedood), maar christenen en joden mogen hun geloof wel houden in ruil voor jizya omdat ze in de Koran worden genoemd.
Zelfs Yezidi's werd de dood bespaard (voornamelijk de vrouwen en kinderen) als ze zich bekeerden. Bij sjiieten daarentegen heerst die optie niet.
pi_173922145
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je hebt de op niet gelezen he? :') ze wil naar nederland omdat ze een bed wil, minder ziektes, en verwarming. Ze staat verder nog volledig achter IS, behalve dat ze nog wat strenger moeten worden. :')
OP is slechts één alinea. Artikel inderdaad niet gelezen. Mijn argument staat nog steeds voor degene die wel oprecht spijt hebben van hun mislukt avontuur.
pi_173922209
De hoer en d,r kinderen lekker daar laten. Dat mag je Nederland niet meer inlaten.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_173922234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 23:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
De hoer en d,r kinderen lekker daar laten. Dat mag je Nederland niet meer inlaten.
Want, wat hebben de kinderen jou aangedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')