SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kramer tikt er nog 2 in.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Gemiste kans om de TT te laten staan
Dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik hoopte ergens dat 'ie 'm zou missen...
Jaquote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Is er videoref bij deze wedstrijd?
Die gozer heeft jou toch niets misdaan.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik hoopte ergens dat 'ie 'm zou missen...
Same herequote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Waaromquote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2017 22:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles om De Bronck in te laten zien dat Kramer beter op de tribune kan plaatsnemen.
Of je hebt te snel te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:29 schreef Henrys het volgende:
Larsson tot nu toe wel teleurstellend
Hij zei ook niet "terminaal in de 16"quote:Op woensdag 20 september 2017 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dood hoeft 'ie nou ook weer niet.
Blijkbaar moet dat helaas idd, Gio snapt het gewoon niet blijkbaar.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles om De Bronck in te laten zien dat Kramer beter op de tribune kan plaatsnemen.
sowiesoquote:Op woensdag 20 september 2017 22:33 schreef WethouderHekking het volgende:
"Sta op voor de kampioen" na zo,n wedstrijd
quote:Op woensdag 20 september 2017 22:37 schreef dopemin het volgende:
Jezus, wat was die Kramer slecht zeg..
En nog een stuk of 3 vrije kopkansenquote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een atleet!
Bergkamp is hier niks bijquote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een atleet!
Kop dan gewoon.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een atleet!
Hahaha echtquote:Op woensdag 20 september 2017 22:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Bilal verdiend op basis van vandaag meer een plek dan Larsson, dat was echt heel weinigquote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
Als Boetius zaterdag weer kan spelen: Larsson - Boetius of Boetius - Bilal?
Had 'ie er niet gewoon tegenaan kunnen lopen?quote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een atleet!
Ik vond Amrabat geen drama vandaag. Paar slordige passes maar dat had niks te maken met dat ie meer op links zou staan.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieus
DEED TOORNSTRA MEE???????????? ik weet het nog steeds niet.....
Ik had gisteren al gezegd dat amrabat op links een drama zou worden......rechtsbenige voetballer op links![]()
Heel die linkerkant was een drama....
oke we zijn een ronde verder
ik ga slapen.....
Zou dit doen:quote:Op woensdag 20 september 2017 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieus
DEED TOORNSTRA MEE???????????? ik weet het nog steeds niet.....
Ik had gisteren al gezegd dat amrabat op links een drama zou worden......rechtsbenige voetballer op links![]()
Heel die linkerkant was een drama....
oke we zijn een ronde verder
ik ga slapen.....
Godverdomme, meen je niet toch :’)quote:Op woensdag 20 september 2017 22:33 schreef WethouderHekking het volgende:
laat ik het zo zeggen als hij vandaag rechts op het middenveld had gespeeld dat je een 3 keer betere wedstrijd gezien van amrabatquote:Op woensdag 20 september 2017 22:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vond Amrabat geen drama vandaag. Paar slordige passes maar dat had niks te maken met dat ie meer op links zou staan.
Buurtvader Karimquote:Op woensdag 20 september 2017 22:40 schreef Haringkop het volgende:
"Je weet zelf" haha heerlijk Karim
Boetius Toornstra en Ambrabat op t middenveld.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
Moeten sowieso eens stoppen met die onzin, dat doen ze maar lekker bij trommelclubjes, dat hoort niet bij Feyenoord. En al helemaal niet na zo’n kutwedstrijd.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Godverdomme, meen je niet toch :’)
Zat niet meer in dan deze 2-0 voor dit ADO je mist enorm veel stootkracht voorin anders had je gewonnen.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, wat een bagger wedstrijd. Zat meer in voor Ado maar goed al met al zijn jullie de terechte winnaar.
Helaas wel.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Godverdomme, meen je niet toch :’)
Thx! Zat zeker meer in voor jullie, zoals de commentator terecht zei net: ADO had eigenlijk niet door dat hier meer te halen was.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, wat een bagger wedstrijd. Zat meer in voor Ado maar goed al met al zijn jullie de terechte winnaar.
leo driessen de seniele ajax homofielquote:Op woensdag 20 september 2017 22:53 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Thx! Zat zeker meer in voor jullie, zoals de commentator terecht zei net: ADO had eigenlijk niet door dat hier meer te halen was.
quote:Op woensdag 20 september 2017 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
leo driessen de seniele ajax homofiel
Boetius - Bilal.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
Vind je? Ik vond jullie de betere ploeg vandaag (betere kansen iig). Had niet raar opgekeken als ADO er met de winst vandoor was gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boetius - Larsson - Bilalquote:Op woensdag 20 september 2017 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
Kan ook prima. Nac is kanjertje slechtquote:Op woensdag 20 september 2017 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Let maar op, Gio gaat zaterdag ook gewoon met Kramer starten.
Natuurlijk zegt Gio weinig anders. Nu openlijk afvallen is dom. Maar het was wel weer erg slechtquote:Op woensdag 20 september 2017 23:07 schreef fetX het volgende:
Gio vond Kramer goed als aanspeelpunt.
Goed, het afmaken en koppen was vandaag ook drama. Ik neem wat ik vanmiddag zei voorzichtig terug.
Zou niet het argument moeten zijn. Feyenoord is een topclub dat moet je de beste laten spelen.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Kan ook prima. Nac is kanjertje slecht
Hiervoor hoef je geen helderziende te zijn inderdaad. In plaats van dat je gaat experimenteren in wedstrijden waarvan het bijna zeker is dat je wint blijft hij vasthouden aan datgene waarvan iedereen ziet dat het niet werkt.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Let maar op, Gio gaat zaterdag ook gewoon met Kramer starten.
Welnee.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beste speler aan de kant van Feyenoord. Alweer.
Dit dus, deze wedstrijd was een uitgelezen moment om eens iets anders te proberen. Maar helaas, na vier wedstrijden blijven we aanmodderen.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hiervoor hoef je geen helderziende te zijn inderdaad. In plaats van dat je gaat experimenteren in wedstrijden waarvan het bijna zeker is dat je wint blijft hij vasthouden aan datgene waarvan iedereen ziet dat het niet werkt.
Hoelang blijft die Nieuwkoop ook weg? Is dat de nieuwe van Beek? Diks is echt een verschrikking. Speel lekker met Amrabat rechtsback, Larsson op 10, Berghuis spits en Bilal op de flanken totdat Jorgensen terug is. Denk dat dat minder pijnlijk is aan de ogen om te zien. Of wellicht Toornstra als rechtsbuiten al ben ik geen fan van middenvelders als vleugelspelers.
Om er dan straks in Alkmaar weer achter te komen dat het niet werkt.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit dus, deze wedstrijd was een uitgelezen moment om eens iets anders te proberen. Maar helaas, na vier wedstrijden blijven we aanmodderen.
Ik vrees daar ook voor. Het is echt een kulargument om Kramer op te stellen tegen de kleintjes omdat het daar mogelijk wel zou werken.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Om er dan straks in Alkmaar weer achter te komen dat het niet werkt.
Het 'probleem' is ook dat er zo'n hetze is tegen die Kramer dat het ook gaat meespelen dat Gio wil laten merken dat hij zijn eigen plan trekt en schijt heeft aan de media. Dat is een mensentrekjequote:Op woensdag 20 september 2017 23:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou imo het beste zijn ja, maarja Gio gaat Kramer natuurlijk gewoon opstellen.
Publiek krijgt ook een min vandaag. Dat cynisme en gefluit werkt alleen maar averecht. Team dat tegen zichzelf worstelt. Spelers die nog onzekerder worden aan de bal. Kan het publiek er beter extra achter gaan staan.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:52 schreef MPC60 het volgende:
Ik kreeg een beetje medelijden met Kramer vanavond. Het publiek is iig duidelijk klaar met hem. Beetje sarcastisch reageren op alles wat hij doet, leek wel alsof Nelom in het veld stond.Maar ff serieus, wat een dramapot. Snel doorlopen en weer vergeten. Eerste helft kreeg ik oogaids van en de tweede helft was wel wat beter. Positief was de invalbeurt van Bilal. Negatief de eerste basisplek van Sambasam. Diks in de winter maar weer verkopen.
Geelgod verdient wel een standbeeld als hij Diks weet te verkopen ja.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:52 schreef MPC60 het volgende:
Ik kreeg een beetje medelijden met Kramer vanavond. Het publiek is iig duidelijk klaar met hem. Beetje sarcastisch reageren op alles wat hij doet, leek wel alsof Nelom in het veld stond.Maar ff serieus, wat een dramapot. Snel doorlopen en weer vergeten. Eerste helft kreeg ik oogaids van en de tweede helft was wel wat beter. Positief was de invalbeurt van Bilal. Negatief de eerste basisplek van Sambasam. Diks in de winter maar weer verkopen.
Vond ik Bilal. Zegt genoeg over rest vh elftalquote:Op woensdag 20 september 2017 23:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beste speler aan de kant van Feyenoord. Alweer.
hij is gehuurdquote:Op donderdag 21 september 2017 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geelgod verdient wel een standbeeld als hij Diks weet te verkopen ja.
tuurlijk is het publiek klaar met hemquote:Op woensdag 20 september 2017 23:52 schreef MPC60 het volgende:
Die pot wordt met deze opstelling vrij vervelend ja.quote:Op woensdag 20 september 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Om er dan straks in Alkmaar weer achter te komen dat het niet werkt.
Je kunt toch ook je huurhuis verkopen.quote:
Zie de PI.quote:Op donderdag 21 september 2017 05:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij is gehuurd
in de winterstop weer terug sturen....maar dat is niet mogelijk hij is voor een jaar gehuurd denk ik.....
Man man man.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:31 schreef satecl het volgende:
Oei Larsson viel ook tegen zeg. Die heeft nog lang geen basisplaats verdient. Zaterdag hopelijk Vente in de spits want Kramer gaat ons anders het kampioenschap kosten.
In de winter maar snel S. Kalou ophalen uit Duitsland.
Als je het niet begrijpt, kan je het ook gewoon zeggen hoor. Ik ben ervan overtuigd dat satecl het graag nog een keertje uitlegt maar dan langzamerquote:Op donderdag 21 september 2017 09:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Man man man.
Want Vente heeft die basisplaats wel echt met goed spel naar zich toe getrokken. Ofzo.
Echt, wat een logica in één post.
Leg jij anders effe uit hoe Vente het zoveel beter dan Kramer gaat doen.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt, kan je het ook gewoon zeggen hoor. Ik ben ervan overtuigd dat satecl het graag nog een keertje uitlegt maar dan langzamer
Niemand hier kan zeggen of Vente het beter gaat doen dan Kramer, in tegenstelling tot sommige users hier hebben we geen glazen bol.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leg jij anders effe uit hoe Vente het zoveel beter dan Kramer gaat doen.
Ah, dus je hoopt maar dat Vente het beter gaat doen dan Kramer en daarom is het erg logsich hem op te willen stellen.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand hier kan zeggen of Vente het beter gaat doen dan Kramer, in tegenstelling tot sommige users hier hebben we geen glazen bol.
Wat iedereen hier met ogen in zijn kop wel weet is dat Kramer er geen kut van kan. Die vent is tegen de dertig en kan er nog steeds geen kut van. In de jaren dat hij bij ons zit, is hij niet eens een beetje beter geworden. Wat ik dus wél met zekerheid kan zeggen is dat Kramer nooit goed genoeg wordt voor Feyenoord 1 en dat kan ik bij Vente niet zeggen.
Larsson heeft laten zien nog niet goed genoeg te zijn voor een basisplaats, hij heeft immers twee man voor zich die het vooralsnog meer laten zien. Satecl kan dus stellen dat hij nog niet goed genoeg is voor de basis. Wat satecl niet zegt is dat Vente de basisplaats met goed spel naar zich toegetrokken heeft, dat jij dat eruithaalt ligt aan jou. Wat wél zo is is dat degene die voor hem staat stelselmatig laat zien niet goed genoeg te zijn. Dan zak je nu eenmaal in de rangorde. Een basisplaats verdien je helaas niet alleen met goed spel van jezelf, je kan een basisplaats ook krijgen door abominabel spel van degene die voor je staat in de pikorde. Het is niet alleen stijgen vanuit jezelf, maar ook stijgen dankzij het dalen van anderen.
Volgende keer een beetje beter nadenken voor je anderen beticht van een gebrek aan logica
In het ergste geval zijn ze allebei abominabel en dan heb je bij een van de twee nog de kans dat hij beter wordt.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dus je hoopt maar dat Vente het beter gaat doen dan Kramer en daarom is het erg logsich hem op te willen stellen.
Genot.
Geloof het of niet, er zitten nog flink wat niveautjes onder Kramer. In welke categorie Vente hoort weet ik niet, maar er zomaar even vanuit gaan dat hij het minstens even goed/slecht gaat doen is wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het ergste geval zijn ze allebei abominabel en dan heb je bij een van de twee nog de kans dat hij beter wordt.
Spoiler alert: da's niet Kramer
Dat geloof ik inderdaad niet. Elke lange bal verliest ie, elke keer dat hij in de aanval aangespeeld wordt, is de bal kwijt en scoren doet ie ook niet.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er zitten nog flink wat niveautjes onder Kramer. In welke categorie Vente hoort weet ik niet, maar er zomaar even vanuit gaan dat hij het minstens even goed/slecht gaat doen is wel erg makkelijk.
Dat iemand slecht is betekent niet gelijk dat degene die voor hem op de bank zit automatisch het beter zal doen. Dat is een 'argument' die ik vaak voorbij zie komen hier tegen spelers als Kramer, Bilal of Nelom bijvoorbeeld maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat geloof ik inderdaad niet. Elke lange bal verliest ie, elke keer dat hij in de aanval aangespeeld wordt, is de bal kwijt en scoren doet ie ook niet.
Wat kan een spits dan slechter doen?
Dat is het argument ook helemaal niet. Begrijpend lezen is echt niet jouw sterkste kant he? Het gaat er niet om dat bij bizar slecht is, maar dat hij nooit beter zal worden.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat iemand slecht is betekent niet gelijk dat degene die voor hem op de bank zit automatisch het beter zal doen. Dat is een 'argument' die ik vaak voorbij zie komen hier tegen spelers als Kramer, Bilal of Nelom bijvoorbeeld maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Dat kan Gio juist beter dan wie dan ook.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is het argument ook helemaal niet. Begrijpend lezen is echt niet jouw sterkste kant he? Het gaat er niet om dat bij bizar slecht is, maar dat hij nooit beter zal worden.
Hoeveel kans heb je dat Kramer ooit Feyenoordwaardig wordt? Precies nul. Nou weet ik niet hoe goed Vente is en ook niet hoe goed Vente kan worden, maar zelfs Gio kan nu niet zeggen of Vente ooit Feyenoordwaardig wordt. Kan je beter hem de kans geven zich aan het niveau op te trekken dan iemand die nu niet goed genoeg is en nooit goed genoeg zal zijn opstellen. Want daar heb je op ons niveau gewoon sowieso helemaal niets aan, dat weten we inmiddels ook zeker
Het lezen is weer niet gelukt, want dit ontken ik helemaal nietquote:Op donderdag 21 september 2017 10:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan Gio juist beter dan wie dan ook.
En dan zonder rechtsback gaan voetballen.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:23 schreef MPC60 het volgende:
Oh hij is gehuurd, nou ja, strik erom en terug sturen dan.
Dus probeer je het maar helemaal niet en blijf je vasthouden aan datgene waarvan iedereen ziet dat het niet werkt? Nee, dat is zeker wel logisch...quote:Op donderdag 21 september 2017 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat iemand slecht is betekent niet gelijk dat degene die voor hem op de bank zit automatisch het beter zal doen. Dat is een 'argument' die ik vaak voorbij zie komen hier tegen spelers als Kramer, Bilal of Nelom bijvoorbeeld maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Het schijnt dat er ook nog trainingen en beloftenwedstrijdjes zijn waarop Gio zijn beslissingen baseert.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dus probeer je het maar helemaal niet en blijf je vasthouden aan datgene waarvan iedereen ziet dat het niet werkt? Nee, dat is zeker wel logisch...
Ja, van beide weten we vanuit het verleden dat Kramer daarin uitblinkt. Trainingen en wedstrijdjes bij het 2e...quote:Op donderdag 21 september 2017 10:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook nog trainingen en beloftenwedstrijdjes zijn waarop Gio zijn beslissingen baseert.
En dan is het alternatief te gokken op een gastje van 18 jaar in de spits van Feyenoord.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, van beide weten we vanuit het verleden dat Kramer daarin uitblinkt. Trainingen en wedstrijdjes bij het 2e...
Het slaat gewoon nergens op om in dit soort wedstrijden vast te houden aan datgene waarvan je weet dat het nooit gaat werken.
Ik zeg niet per se dat Vente erin moet. Ik zou graag zien dat Giovanni eens andere oplossingen zoekt om het probleem van Jorgensen op te vangen. Het pakt toch ook niet goed uit met Kramer? Hij wordt niet voor niets iedere keer snel gewisseld. Behalve tegen Ado dan aangezien we speelde met het thuisvoordeel tegen een zwakke ploeg, maar die hadden we net zo makkelijk kunnen verliezen. Had die 0-1 gevallen hadden we ook niet meer gewonnen.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan is het alternatief te gokken op een gastje van 18 jaar in de spits van Feyenoord.
Om vervolgens Gio tot op het bot af te maken als dat niet goed uitpakt.
Om jou te pesten en de betere alternatieven op de bank te houden.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zeg niet per se dat Vente erin moet. Ik zou graag zien dat Giovanni eens andere oplossingen zoekt om het probleem van Jorgensen op te vangen. Het pakt toch ook niet goed uit met Kramer? Hij wordt niet voor niets iedere keer snel gewisseld. Behalve tegen Ado dan aangezien we speelde met het thuisvoordeel tegen een zwakke ploeg, maar die hadden we net zo makkelijk kunnen verliezen. Had die 0-1 gevallen hadden we ook niet meer gewonnen.
Hij scoort ook gewoon niet. Ja, nu toevallig een penalty. Maar hij kan niks en daarnaast scoort hij ook nooit. Waarom stel je hem dan op
Je hebt wel een beetje een kinderachtige manier van discussiërenquote:Op donderdag 21 september 2017 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om jou te pesten en de betere alternatieven op de bank te houden.
Omdat het blijkbaar niet doordringt dat er geen goede alternatieven zijn voor spelers als Kramer, Bilal en Nelom. Hoe graag we dat ook allemaal zouden willen. Je hebt niks beters voor in de spits nu, als reserve linskback en als ren en vlieg buitenspeler.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een kinderachtige manier van discussiëren
Zo gaat dat. Inhoudelijk lukt het niet en dan moet je toch wat.quote:Op donderdag 21 september 2017 10:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een kinderachtige manier van discussiëren
Je vindt Kramer niet zo goed, nou echt wat een ziener. Inhoudelijkgod.quote:Op donderdag 21 september 2017 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Inhoudelijk lukt het niet en dan moet je toch wat.
Vilhena was 17 toen ie in Feyenoord 1 kwamquote:Op donderdag 21 september 2017 10:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan is het alternatief te gokken op een gastje van 18 jaar in de spits van Feyenoord.
Om vervolgens Gio tot op het bot af te maken als dat niet goed uitpakt.
Dat is geen feit. Écht niet. Dat kun je nog tien keer zeggen, dat maakt het echt geen feit.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vilhena was 17 toen ie in Feyenoord 1 kwam
Wijnaldem was 16 toen ie in Feyenoord 1 kwam
Je punt
Feit is dat Vente het onmogelijk slechter kan doen dan Kramer. Dat je een Vente niet opstelt tegen een City voor de CL alà. Maar gisteren had hij prima in de basis kunnen starten. Zaterdag tegen NAC ook.
Kramer moet je niet meer willen zien in Feyenoord 1 als je ook maar een greintje respect heb voor Feyenoord.
* Wijnaldumquote:Op donderdag 21 september 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vilhena was 17 toen ie in Feyenoord 1 kwam
Wijnaldem was 16 toen ie in Feyenoord 1 kwam
Je punt
Feit is dat Vente het onmogelijk slechter kan doen dan Kramer. Dat je een Vente niet opstelt tegen een City voor de CL alà. Maar gisteren had hij prima in de basis kunnen starten. Zaterdag tegen NAC ook.
Kramer moet je niet meer willen zien in Feyenoord 1 als je ook maar een greintje respect heb voor Feyenoord.
Ok, sorry voor mijn formulering. Het heeft de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat Vente in staat is meer dan 14 balcontacten te maken en daardoor dus een grotere waarde is dan Kramerinho.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Écht niet. Dat kun je nog tien keer zeggen, dat maakt het echt geen feit.
En waarop baseer jij dat dan?quote:Op donderdag 21 september 2017 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, sorry voor mijn formulering. Het heeft de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat Vente in staat is meer dan 14 balcontacten te maken en daardoor dus een grotere waarde is dan Kramerinho.
Dat wordt wel genohooot ja.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Hier een goaltje van Dries om jullie vast in de sfeer te brengen.
Als alle balcontacten kut zijn gaat dat niet helpen. Niet iedereen die niet-Kramer is, is daarom beter dan Kramer. Sterker nog, de meerderheid van de voetballers op deze aardbol zal slechter zijn.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, sorry voor mijn formulering. Het heeft de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat Vente in staat is meer dan 14 balcontacten te maken en daardoor dus een grotere waarde is dan Kramerinho.
Die foute redenering wordt hier sowieso nogal eens gebruikt.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als alle balcontacten kut zijn gaat dat niet helpen. Niet iedereen die niet-Kramer is, is daarom beter dan Kramer. Sterker nog, de meerderheid van de voetballers op deze aardbol zal slechter zijn.
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2017 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die foute redenering wordt hier sowieso nogal eens gebruikt.
"Speler X is kut, dus is het sowieso beter om speler Z in te brengen." Klopt van geen kant.
Ik geef toe dat ik Vente nog zelden heb zien voetballen. Maar Gio wel. Gio haalt 'm niet voor niets bij het eerste elftal en laat 'm invallen. Blijkbaar zit ie tegen het eerste elftal aan. Kramer is nieteens goed genoeg voor de kelder van de eredivisie.quote:
Misschien kan die Vente er wel geen reet van en is Kramer beter.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik Vente nog zelden heb zien voetballen. Maar Gio wel. Gio haalt 'm niet voor niets bij het eerste elftal en laat 'm invallen. Blijkbaar zit ie tegen het eerste elftal aan. Kramer is nieteens goed genoeg voor de kelder van de eredivisie.
Gun die Vente dan het vertrouwen in dit soort bekerpotjes en zaterdag tegen NAC. Vente is iemand voor de toekomst en van Kramer gaan we heel, heel snel afscheid nemen. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je zo'n jong ventje de kans gaat geven. Kramer is écht heel erg slecht Typisch. Of verzin desnoods een alternatief waarbij je met Bilal (god zeg ik dit echt?) en boetius in een 3/5/2 formatie gaat spelen.
Kramer kan echt niet meer.
Waarom denk jij dat het beter zou gaan met een Vente ipv Kramer?quote:Op donderdag 21 september 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik Vente nog zelden heb zien voetballen. Maar Gio wel. Gio haalt 'm niet voor niets bij het eerste elftal en laat 'm invallen. Blijkbaar zit ie tegen het eerste elftal aan. Kramer is nieteens goed genoeg voor de kelder van de eredivisie.
Gun die Vente dan het vertrouwen in dit soort bekerpotjes en zaterdag tegen NAC. Vente is iemand voor de toekomst en van Kramer gaan we heel, heel snel afscheid nemen. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je zo'n jong ventje de kans gaat geven. Kramer is écht heel erg slecht Typisch. Of verzin desnoods een alternatief waarbij je met Bilal (god zeg ik dit echt?) en boetius in een 3/5/2 formatie gaat spelen.
Kramer kan echt niet meer.
Als ie er geen reet van kan, klimt ie niet op tot Feyenoord 1.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien kan die Vente er wel geen reet van en is Kramer beter.
Oh maar het is niet enkel over gisteren hoor. Gisteren was echt bizar slecht van heel veel mensen. Ook een Toornstra haalt het niveau totaal niet t.o.v. vorig jaar. Maar bijvoorbeeld een Diks vs een Karsdorp en ook Haps kan Kongolo altijd nog niet doen vergeten.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat het beter zou gaan met een Vente ipv Kramer?
Want er gaat genoeg mis voordat Kramer überhaupt in het spel voorkomt.
Dat zeg je wel, maar dat is natuurlijk niet zo gezien het gekanker op Nelom wat ik hier altijd ziequote:Op donderdag 21 september 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie er geen reet van kan, klimt ie niet op tot Feyenoord 1.
Kramer is gekocht in een periode dat we naast Kazim een extra spits nodig hadden
Dit. Het was een complete wanvertoning gisteren. Dat begon al helemaal achterin met Jones.quote:Op donderdag 21 september 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat het beter zou gaan met een Vente ipv Kramer?
Want er gaat genoeg mis voordat Kramer überhaupt in het spel voorkomt.
'Hij ging met gejuich de kleedkamer in na twee sterke kopballen'quote:Op donderdag 21 september 2017 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit. Het was een complete wanvertoning gisteren. Dat begon al helemaal achterin met Jones.
Al vond ik deze kop van De Volkskrant ook weer wat overtrokken.![]()
(maar zij laten Feyenoord dan ook coveren door iemand die in ajax pyama slaapt)
[ afbeelding ]
Nou, zo gek ver naast gingen ze niet.quote:Op donderdag 21 september 2017 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Hij ging met gejuich de kleedkamer in na twee sterke kopballen'
Is dit satire?quote:Op donderdag 21 september 2017 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit. Het was een complete wanvertoning gisteren. Dat begon al helemaal achterin met Jones.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 21 september 2017 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou het denken. Maar het staat in het sportkatern van een grote Nederlandse krant.quote:
Dit is ook een quote van die Vlietlul:quote:Op donderdag 21 september 2017 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou het denken. Maar het staat in het sportkatern van een grote Nederlandse krant.
Deze "sportjournalist", Bart Vlietstra, is op Feyenoord gezet en komt er al tijden mee weg dat hij zijn vak niet serieus neemt. Want dat doe je niet, als je steeds steekjes uitdeelt, sarcastisch bent, flauwekul opschrijft etc.
Dan kun je beter iets op een forum gaan typen.
De reden van zijn gedrag werd duidelijk toen hij de 1e thuiswedstrijd van ajax na "Nouri" mocht verslaan. Toen werd wel zichtbaar waar zijn hart lag. Tranen van ontroering en verdriet werden afgewisseld met euforie over het fantastisch flitsende spel van ajax.
Best vreemd dat een serieuze krant zo'n kwibus zijn gang laat gaan. Maar ja, wat wil je als je samen met de chef sport (Willem Vissers) een boek hebt geschreven. Over Feyenoord, met de "leuke" titel "De eerste van de eeuw". Bedoelen ze écht niets mee hoor! Is toch zeker zo!
Heb je je beklag al eens gedaan bij Philip Remarque van de Volkskrant?quote:Op donderdag 21 september 2017 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou het denken. Maar het staat in het sportkatern van een grote Nederlandse krant.
Deze "sportjournalist", Bart Vlietstra, is op Feyenoord gezet en komt er al tijden mee weg dat hij zijn vak niet serieus neemt. Want dat doe je niet, als je steeds steekjes uitdeelt, sarcastisch bent, flauwekul opschrijft etc.
De reden van zijn gedrag werd duidelijk toen hij de 1e thuiswedstrijd van ajax na "Nouri" mocht verslaan. Toen werd wel zichtbaar waar zijn hart lag. Tranen van ontroering en verdriet werden afgewisseld met euforie over het fantastisch flitsende spel van ajax.
Best vreemd dat een serieuze krant zo'n kwibus zijn gang laat gaan. Maar ja, wat wil je als je samen met de chef sport (Willem Vissers) een boek hebt geschreven. Over Feyenoord, met de "leuke" titel "De eerste van de eeuw". Bedoelen ze écht niets mee hoor! Is toch zeker zo!
Hij zal wel een moeder hebben die 15 jaar ouder is dan hijzelf, dat-ie van jong met je vak beginnen houdt.quote:Op donderdag 21 september 2017 13:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dit is ook een quote van die Vlietlul:
Een Ajacied kan niet jong genoeg in de basis staan
Volgens mij heeft Vissers niets tegen Feyenoord, zo komt het in ieder geval niet over bij Studio Voetbalquote:Op donderdag 21 september 2017 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vissers niets tegen Feyenoord, zo komt het in ieder geval niet over bij Studio Voetbal
Viel wel mee toch? Weinig gehoord. Hij werd ook een paar keer toegezongen.quote:Op donderdag 21 september 2017 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gefluit op Kramer was wel triest .
Omdat veronica de samenvattingen nog moet laten zienquote:Op donderdag 21 september 2017 22:14 schreef exile79 het volgende:
Pff waarom niet gewoon na de laatste wedstrijd
Ah ok. Thanksquote:Op donderdag 21 september 2017 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat veronica de samenvattingen nog moet laten zien
Flikker op met die snor, zo interessant is hij niet. ..quote:
zitten een paar Grolschjes in ja.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:20 schreef MPC60 het volgende:
Oh en kunnen die boeren d'r bek niet houden?
Dat wel indd.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Maar in het kader van het drukke programma is dit natuurlijk heerlijk.
Denk niet dat je de enige bentquote:Op donderdag 21 september 2017 23:30 schreef MPC60 het volgende:
Prima loting, al laat ik de wedstrijd zelf schieten denk ik.
Inderdaad. Oefenpotje tussendoor. Lekker met Bilal, Kramer, St. Juste, Nelom, Vermeer, Diks etc aantredenquote:Op donderdag 21 september 2017 23:28 schreef Scrummie het volgende:
Maar in het kader van het drukke programma is dit natuurlijk heerlijk.
Diks mogen ze van mij retour sturen, nog slechter dan Nelomquote:Op donderdag 21 september 2017 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. Oefenpotje tussendoor. Lekker met Bilal, Kramer, St. Juste, Nelom, Vermeer, Diks etc aantreden
Zelfs tegen een hoofdklasser is dat Is wel een risicofactor inderdaad.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Diks mogen ze van mij retour sturen, nog slechter dan Nelom
Neequote:Op donderdag 21 september 2017 23:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is deze gratis met seizeonskaart nog?
Kaarten zullen dan toch wel goedkoper zijn dan normaal? Anders wordt het helemaal een lege boel.quote:
Gewoon een tientje voor elke plaats, hoppakee.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kaarten zullen dan toch wel goedkoper zijn dan normaal? Anders wordt het helemaal een lege boel.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 21 september 2017 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon een tientje voor elke plaats, hoppakee.
Vakantieveilingengenotquote:Op donderdag 21 september 2017 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon een tientje voor elke plaats, hoppakee.
Haha gaafquote:Op donderdag 21 september 2017 23:52 schreef Roland010 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=10161
quote:Op donderdag 21 september 2017 23:52 schreef Roland010 het volgende:
Alleen voor die ene dude met die rugzak nietquote:Op donderdag 21 september 2017 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]is toch ook schitterend voor die gasten.
Pas maar op, straks wordt typisch boos.quote:Op donderdag 21 september 2017 23:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Diks mogen ze van mij retour sturen, nog slechter dan Nelom
VBL / VIDEO - Feyenoord zorgt voor dolle vreugde bij Swift.........quote:Op donderdag 21 september 2017 23:52 schreef Roland010 het volgende:
Israel en Gullit.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nog nooit Amsterdammers zo blij gezien dat ze naar Rotterdam mochten
Zou wel een nieuw dieptepunt zijn als dat niet zo was, al zullen er vast restricties op staan mbt de kaartverkoopquote:
Ik heb me tijdens de ettelijke veegpartijen anders kostelijk vermaakt en kon me daar steeds aardig op verheugen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 00:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nog nooit Amsterdammers zo blij gezien dat ze naar Rotterdam mochten
quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt Anthonie Kamerling daar nog als hangende spits?
quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 22 september 2017 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Matig, maar er stond erger op het veldquote:Op vrijdag 22 september 2017 09:05 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe speelde Amrabat woensdag? Heb niet kunnen kijken.
Net zo slecht als de rest.quote:Op vrijdag 22 september 2017 09:05 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe speelde Amrabat woensdag? Heb niet kunnen kijken.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
GENOT.twitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 00:19:42Jan Boskamp en Rinus Israël te gast in FC Rijnmond https://t.co/uszQs6SwRV reageer retweet
:’)quote:Op vrijdag 22 september 2017 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze er beiden weer klaar voor zijnquote:Feyenoord wil extra oefenwedstrijd voor Nieuwkoop en Van Beek
vrijdag 22 september 2017
Sven van Beek en Bart Nieuwkoop zijn er klaar voor om weer minuten te maken bij Feyenoord. Aangezien het tweede elftal pas weer speelt op twee oktober hoopt de club de komende dagen een oefenwedstrijd te regelen.
De twee spelers hebben wedstrijdritme nodig om weer aan te sluiten bij het eerste. ''We proberen een oefenduel te regelen voor tweede elftal om Van Beek en Nieuwkoop weer aan het werk te zetten,'' zegt Giovanni van Bronckhorst, geciteerd door RTV Rijnmond.
Van Beek en Nieuwkoop zijn niet langer meer geblesseerd, maar missen nog wel wedstrijdritme. Giovanni van Bronckhorst beschikt tegen NAC Breda niet over Kenneth Vermeer en Nicolai Jørgensen. Steven Berghuis kan niet spelen vanwege een schorsing.
Vast wel, 1 of 2 kaartjes per actief lid ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
swift zal wel niks aan supporters mee mogen nemen lijkt mij?
Erg goed nieuws.quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze er beiden weer klaar voor zijn![]()
Maar wel armoedig dat je nu oefenwedstrijden moet gaan inlassen om iets van wedstrijdritme op te kunnen doen
De Amrabat hype, fucking kansloos.quote:Op vrijdag 22 september 2017 16:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik las dat Berghuis zaterdag vervangen gaat worden door echte buitenspeler (Bilal of Larsson) en dus niet Toornstra op zijn plek.
Betekent dit dat de beste Feyenoorder van dit moment, Amrabat, weer moet banken? Zonde eigenlijk.
de beste Feyenoorder dit momentquote:Op vrijdag 22 september 2017 16:41 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik las dat Berghuis zaterdag vervangen gaat worden door echte buitenspeler (Bilal of Larsson) en dus niet Toornstra op zijn plek.
Betekent dit dat de beste Feyenoorder van dit moment, Amrabat, weer moet banken? Zonde eigenlijk.
Iedereen ziet dat. Maar om dan meteen te zeggen dat hij de beste Feyenoorder van dit moment is... Dat is natuurlijk Karim. Daarna Berghuis.quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:11 schreef Haringkop het volgende:
Mwah, we kunnen niet ontkennen dat hij het wel in zich heeft een goede te worden. Bij Bilal is het vooral heel veel opportunisme, bij Amrabat zie je wel het voetballende overzicht. Gaf ook Kramer twee kansen woensdag..
Eens hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2017 17:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat. Maar om dan meteen te zeggen dat hij de beste Feyenoorder van dit moment is... Dat is natuurlijk Karim. Daarna Berghuis.
Helaas zijn ze er niet.quote:Op vrijdag 22 september 2017 11:17 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.twitter:RijnmondSport twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 00:19:42Jan Boskamp en Rinus Israël te gast in FC Rijnmond https://t.co/uszQs6SwRV reageer retweet
Sven van Beek en Nieuwkoop weer bijna inzetbaar maar in ieder geval kunnen ze weer voetballenquote:Van Bronckhorst kiest tussen Bilal, Larsson en Toornstra
Giovanni van Bronckhorst kan tegen NAC Breda alleen nog niet beschikken over spits Nicolai Jørgensen, rechterspits Steven Berghuis en keeper Kenneth Vermeer. De trainer van Feyenoord noemde Sven van Beek en Bart Nieuwkoop zelfs al bij de medisch fitte spelers.
Mikos Gouka 22-09-17, 15:07 Laatste update: 18:01
Door Mikos Gouka
,,Maar die twee jongens moeten eerst ritme op doen in een wedstrijd bij het tweede elftal'', zei Van Bronckhorst. ,,Ze zijn er te lang uit om die stap over te slaan. Maar ja, die ploeg speelt niet zo vaak, dat is niet ideaal. We overwegen nu een oefenwedstrijd te organiseren.''
De bekerwedstrijd tegen de amateurs van AVV Swift zou als opstapje ideaal zijn, maar dat duel wordt pas eind oktober gespeeld. Voor Van Beek en Nieuwkoop is het zaak dat ze eerder in actie komen. Het duo moet dus nog even op de tanden bijten en geduld opbrengen. Van Bronckhorst zit overigens niet omhoog zonder de twee zelf opgeleide spelers. Ook nu de zware periode met veel wedstrijden in een kort tijdsbestek alweer halverwege is, heeft hij volop keuze.
Knoop
De belangrijkste knoop die Van Bronckhorst moet doorhakken is wie de geschorste Berghuis als rechterspits zal vervangen. Sam Larsson en Bilal Basaçikoglu strijden om die vacature, al is Jens Toornstra een zeer serieuze derde optie. ,,Ik viel na drie weken blessureleed alweer in tegen PSV en ADO'', zegt Basaçikoglu,. ,,Ik voel vertrouwen onder deze trainer. Ook vorig seizoen kreeg ik altijd mijn kansen. Ja, veelal als wisselspeler, maar grote clubs hebben nou eenmaal veel spelers tot hun beschikking.''
Voor Larsson zou NAC ook een mooie kans zijn om de volgende stap te zetten. De aanvaller bleef tegen PSV op de bank waar Basaçikoglu wel mocht invallen. Tegen ADO deed de Zweed een uur mee, maar bleef hij onopvallend. Toch is er nog hoop voor de Scandinaviër op een basisplaats. Van Bronckhorst gebruikt Basaçikoglu bij voorkeur als invaller om op die manier zijn snelheid te kunnen benutten tegen elftallen die in de slotfase vaak meer ruimte weggeven dan vroeg in de wedstrijd.
,,NAC heeft veel spelers van Manchester City'', zegt Van Bronckhorst. ,,Veel jongens met potentie, maar ook jonge spelers. Toch moet het voor NAC mooi zijn om die jongens in hun selectie te hebben, zoals Girona dat in Spanje bijvoorbeeld ook heeft door een samenwerkingsverband met City.''
ad.nl
twitter:NaplesAndNapoli twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 19:23:19? Official - Shakhtar Donetsk has confirmed that club captain Darijo Srna has failed a doping test. reageer retweet
Ze hopen nog gewoon dat hij op z'n besluit terugkomt. Dan heb je een prima spits erbij.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:45 schreef TC03 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)scheidswedstrijd-aan
Heeft iemand enig idee waar deze wedstrijd blijft? Wordt een beetje mosterd na de maaltijd zo.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313542quote:Op vrijdag 22 september 2017 19:30 schreef Maastoren het volgende:
twitter:NaplesAndNapoli twitterde op vrijdag 22-09-2017 om 19:23:19? Official - Shakhtar Donetsk has confirmed that club captain Darijo Srna has failed a doping test. reageer retweet
quote:Darijo Srna is volgens Oekraïense media betrapt op het gebruik van doping. De UEFA onderzoekt of de 35-jarige rechtervleugelverdediger van Shakhtar Donetsk schuldig is aan het gebruik van verboden middelen. De Europese voetbalbond weigert echter het nieuws te bevestigen: “We reageren niet op deze zaak, in afwachting van de definitieve beslissing van onze disciplinaire instanties.”
Srna speelde vorige week de hele wedstrijd tegen Napoli (2-1 winst) in de groepsfase van de Champions League. De aanvoerder van Shakhtar was afgelopen weekend echter een opvallende afwezige toen de topploeg het moest opnemen tegen Chornomorets in Odessa, waardoor de vermoedens van een mogelijke dopingzaak langzaamaan boven kwamen drijven.
Trainer Paulo Fonseca zegt echter dat de afwezigheid van zijn aanvoerder te maken had met vermoeidheid en het feit dat hij wel vaker rouleert met zijn spelers. Mocht de tegenstander van Feyenoord in de Champions League nieuws krijgen van de UEFA, dan melden ze dat via hun officiële kanalen, zo wordt er gesteld. Oekraïense media zeggen dat een positieve uitslag en een daaropvolgende schorsing zou kunnen betekenen dat Srna zijn voetbalschoenen aan de wilgen gaat hangen.
Is er nog jurisprudentie op dit gebied? Gratis europa league?quote:Op vrijdag 22 september 2017 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313542
[..]
Kan alleen maar zaken vinden waarbij enkel de betreffende speler bestraft is met X aantal maanden schorsing.quote:Op vrijdag 22 september 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er nog jurisprudentie op dit gebied? Gratis europa league?
Als een niet-speelgerechtigde speler wordt opgesteld word de uitslag geschrapt toch?quote:Op vrijdag 22 september 2017 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er nog jurisprudentie op dit gebied? Gratis europa league?
Dit is niet niet-speelgerechtigd toch? Of heb je het niet over Shakhtar - Napoli?quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als een niet-speelgerechtigde speler wordt opgesteld word de uitslag geschrapt toch?
Volgens mij wordt dan inderdaad alleen de speler in kwestie bestraft.quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet niet-speelgerechtigd toch? Of heb je het niet over Shakhtar - Napoli?
Volgens mij wordt de uitslag niet geschrapt als er één speler doping heeft gebruikt.
Echt heel goed nieuws. Van Nieuwkoop omdat Diks er dan uit gaat; ik denk echt dat dat een flinke verbetering gaat zijn qua inzicht en durf, en van Van Beek omdat die voor zijn blessure een ongelukkige periode had, maar daarvoor heeft laten zien echt wel uit het goede hout gesneden te zijn. Ik gun het die jongen echt enorm!quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze er beiden weer klaar voor zijn![]()
...
Klopt, maar dat vroeg ik me af.quote:Op vrijdag 22 september 2017 20:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is niet niet-speelgerechtigd toch? Of heb je het niet over Shakhtar - Napoli?
Volgens mij wordt de uitslag niet geschrapt als er één speler doping heeft gebruikt.
Zou van Beek ook van zijn bochel zijn verlost inmiddels? Heb hem altijd een soort Guust Flater gevonden met die spillebenen en flapvoetenquote:Op vrijdag 22 september 2017 21:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt heel goed nieuws. Van Nieuwkoop omdat Diks er dan uit gaat; ik denk echt dat dat een flinke verbetering gaat zijn qua inzicht en durf, en van Van Beek omdat die voor zijn blessure een ongelukkige periode had, maar daarvoor heeft laten zien echt wel uit het goede hout gesneden te zijn. Ik gun het die jongen echt enorm!
quote:Op vrijdag 22 september 2017 19:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ze hopen nog gewoon dat hij op z'n besluit terugkomt. Dan heb je een prima spits erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Mooi toch? Een neger op een Harley?
Eljero Elia (30) heeft een eigen chauffeur, liet sterretjes in het plafond van zijn auto plaatsen en merkte in Istanboel dat hij altijd bedacht moet zijn op oplichters. Een autorit van voetbalclub Basaksehir naar zijn nieuwe huis.
Lisette van der Geest 23-09-17, 08:22
Door Lisette van der Geest
Laatst moest Sanne Elia de weggesleepte auto van haar man ophalen na fout parkeren. Eljero Elia belde. Hij had geïnformeerd, het moest 100 Turkse lira kosten. ,,Als hij meer vraagt, bel je mij”, zei hij tegen zijn vrouw. Kort daarna hing ze weer aan de telefoon, er werd 1000 gevraagd. ,,Oké”, zei de voetballer, ,,geef die oplichter jouw telefoon.” Ondertussen ging zijn eigen toestel naar een scheldende teammanager van Basaksehir. Even later betaalde Sanne 100 lira, terwijl de man tegenover haar excuses stamelde.
,,Je moet opletten dat ze je niet proberen te naaien.'' Met Elia valt niet te spotten. Niet in Nederland, waar hij via Twitter verhaal haalde bij de verzekeringsmaatschappij die zijn dure auto’s niet wilden verzekeren, of het opnam voor in Suriname gearresteerde vrienden, én niet in Turkije waar hij precies weet wie dit soort voorvalletjes voor hem kunnen oplossen.
Een ding scheelt: de taxiritjes van Elia komen in de miljoenenstad niet vaak voor. Hij heeft een ‘driver’, een man die altijd beschikbaar is en zijn auto rijdt van huis naar club, of van club naar restaurant. Maar aangezien hij de afgelopen twee maanden met zijn gezin in een hotel verbleef tijdens de zoektocht naar een huis (,,ik denk dat ik er wel twintig heb bekeken’’) hoeft buiten de deur eten van hem niet zo nodig.
,,Abi”, roept hij. Dan nog een keer, harder. Het donkere raam dat passagier van chauffeur scheidt, glijdt omlaag. ,,Airco?” Een knikje volgt. Elia heeft net getraind. Het is middag, en het is momenteel warm in Istanboel en dus ook in zijn zwarte Mercedes Vito VIP bus. Hij draagt een lange zwarte broek om zijn uitgestrekte benen, daarboven een donker shirt met een diamanten ketting. Op zijn hoofd een zwarte baret.
Stijl
Elia houdt van stijl, hij houdt van luxe. En hij houdt ervan een mooie auto ‘onder zijn kont te hebben’. Thuis in Den Haag staat zijn Rolls-Royce, maar die moet daar blijven. ,,Het wegdek hier is zo slecht, veel te veel kans op steenslag. Bovendien zijn hier geen regels bij het rijden, daar doe ik niet aan mee.”
Zijn zwarte schoenen rusten op een lichtgekleurd tapijt. Het busje bevat een lederen bank en daar tegenover twee luxe stoelen. Boven zijn hoofd honderden lampjes, als een soort Duizend-en-een-nacht. Een dergelijk plafond heeft hij ook in de Rolls-Royce laten maken, vindt hij mooi. Zijn vingers bewegen over een elektronisch kleurenpaneel en de gloed in de donkere bus schiet van rood naar geel naar lichtblauw. ,,Deze vind ik het mooist, dit is rustig.”
Zijn vaste plek is in de bruinleren stoel links achterin, daar waar zijn telefoon in een oplader past. Hij gebruikt momenteel twee telefoons, een met een Nederlandse simkaart, een andere met een Turkse. Met grote regelmaat verandert hij van nummer, op de een of andere manier weten onbekenden altijd weer te achterhalen hoe hij te bereiken is. Dan krijgt hij berichten met scheldwoorden, goedbedoelde adviezen, naaktfoto’s. ,,Elke dag komt er wel iets binnen. Niet alleen van vrouwen, ook van mannen.”
Elia reikt naast zich en trekt een lade met een koffiezetapparaat open. ,,Voor mijn gasten.” Zelf drinkt hij het spul niet. Hij heeft slechte herinneringen aan de adem van een basisschoollerares die regelmatig voorover leunde en zei: ,,Je moet wel goed leren Eljero, anders word je ook geen goede voetballer.”
Geluk
Op zijn derde trainde hij al bij FC Voorburg. Eigenlijk mocht dat niet op die leeftijd, maar zijn broer was er trainer. Elia riep al jong: ‘Ik word prof.’ Toen was zijn moeders vaste antwoord nog dat zijn school belangrijk was, later hield dat op. Zijn discipline heeft hij van zijn vader, zijn moeder omschrijft hij als hardwerkende vrouw, maar uiteindelijk draait het volgens Elia om geluk. ,,Gewoon geluk.” Fel: ,,Want hoeveel over de hele wereld kunnen voetballer worden? Hoeveel worden het? Kijk Nouri.”
En als er geen fysieke problemen optreden, met als een van de meest schrijnende voorbeelden de Ajacied en zijn recente hartstilstand leidend tot ernstige hersenschade, dan nog draait het om geluk. ,,De juiste mensen moeten je mogen, moeten het in je zien, je oproepen en je kansen geven. Is dat niet zo, dan moet je wachten tot de volgende komt. Doet de volgende niks, dan moet je weer wachten. Voetbal is geluk.”
In Istanboel is het verkeer onberekenbaar, kunnen reistijden van dezelfde afstanden soms variëren van twintig minuten tot een paar uur. In het busje gaan meer kastjes open. ,,Ik heb een koelkast. Daar zit een Playstation en ik heb hier een Apple-tv.” Boven de bank hangen dure muziekboxen. Meestal knalt er r&b of rap door de speakers. Nu staat de muziek zacht.
,,Het verkeer in Istanboel is echt dodelijk”, zegt Elia. Hij zal er ooit aan moeten geloven. ‘Abi, get here’, stuurt hij nu wanneer hij wil gaan rijden, maar op dat moment is de chauffeur nog in zijn eigen huis en duurt het nog wel even voordat hij Elia kan oppikken. Praktisch is dat niet. Als Elia zelf gaat rijden, gaat de zwarte VIP-bus waarschijnlijk weer weg en komt er een andere auto. In Istanboel wil hij ook zijn motorrijbewijs verkrijgen. ,,Mooi toch? Een neger op een Harley?”
Mooi toch? Een neger op een Harley?
Eljero Elia
Overgang
Het nadeel van een jonge voetbalclub als Basaksehir: er zijn vrij weinig fans. ,,Van spelen in een volle Kuip naar spelen voor een tribune met zo’n 2500 man.” Ach, denkt hij: het is zoals het is. Hij voetbalt er niet minder om, maakte al vier goals voor zijn nieuwe werkgever, inclusief drie Europese treffers. En aan de andere kant haalt de geringe publieke belangstelling de druk op de spelers ook omlaag.
Mensen denken dat hij om het geld is weggegaan bij Feyenoord. ,,Natuurlijk speelt het mee, ik betaal hier geen belasting, dus verdien ik meer, maar het begint bij mij bij sportieve doelen. Deze club bestaat vier jaar, eerst werden ze zesde, toen vierde en afgelopen jaar tweede in de hoogste voetbaldivisie van Turkije. Het is die ontwikkeling die mij hierheen haalde. Bovendien had ik altijd al gezegd nog een keer naar het buitenland te willen.”
© rv
Over een vertrek naar Istanboel hoefden Elia en zijn vrouw geen moment na te denken. In de Turkse metropool is meer privacy, in Nederland viel hij altijd op en hadden veel mensen een mening over hem. ,,Overal waar ik naartoe ga ben ik Elia, de voetballer, en is Sanne ‘de vrouw van’. Soms zou ik weleens gewoon Elly willen zijn. Zo noemen de mensen die me goed kennen mij. Mensen die me niet kennen noemen me Elia, mensen die dénken dat ze me kennen noemen me Eljero.”
Hij is nooit bezig met zijn imago, stelt hij. ,,Maar ik ben zeker niet de gemiddelde Nederlander. Een normale Nederlandse jongen rijdt niet in een Bentley of in een Rolls-Royce en draagt geen gouden Rolex. Mensen die dat zien, hebben een oordeel, dan volgt automatisch afgunst. Maar als ik het me kan permitteren, er blij van word, mijn familie kan eten en ik er zelf hard voor gewerkt heb, waarom dan niet?”
Istanboel
De Turkse scheldwoorden kende hij al toen hij arriveerde, die leerde hij ooit van vrienden toen hij opgroeide. De rest van de taal is hem nog onbekend. ,,Als de verhuizing achter de rug is, wil ik lessen volgen via de club. Toch handig om je verstaanbaar te kunnen maken.”
Het is net klein Amerika hier
Eljero Elia
Favoriete plekken heeft hij in Istanboel nog niet. Het Turkse eten kan hij waarderen. ,,Lekker man. Écht lekker.” Met zijn vrienden uit Molenwijk, de achterstandswijk waar hij opgroeide in Den Haag, ging hij naar de hotspots in het centrum. ,,Gingen zij bidden in de moskee, zat ik rustig op de grond aan de zijkant te wachten met mijn slippers in de hand.” De problemen tussen Nederland en Turkije volgde hij nauwelijks. ,,Ik heb er toch geen stem in. Ik hoop alleen dat er geen aanslagen komen. Daar ga je toch over nadenken.”
Onlangs vond hij samen met zijn vrouw Sanne een villa in een compound. De beveiligde leefgemeenschap ligt op zo’n twintig minuten rijden van de voetbalclub – mits het verkeer meezit. ,,Het is net klein Amerika hier”, zegt hij. Terwijl hij wijst op een Starbucks, een sportschool, een basketbalveld en de villa’s. De internationale school van zijn drie dochters van 8, 4 en 3 ligt op twee minuten rijden van zijn nieuwe huis.
In Kijkduin laat hij ondertussen een huis bouwen, in december is het af. Een voetballer moet nadenken over zijn toekomst, vindt hij. Kijkduin is leuk. Zijn kinderen hebben er ruimte om te spelen, kunnen met hun moeder naar het strand om de hoek wanneer ze zin hebben. Nee, zelf gaat hij daar niet liggen. ,,Ik ben al zwart genoeg. Wat wil je dat ik word? Blauw?” Hij lacht hard.
Maar eerst wacht zijn huis in Istanboel. De villa met zwembad, waar zijn middelste dochter met kleren en al uit komt geklommen, roepend: ,,Papa, ik ben geduwd!” En waar de verhuisdozen klaarstaan om uitgepakt te worden. Zo gaat het leven van een voetballer.
ad.nl
Ik heb niets met dat extreme materialisme en die behoefte aan status die sommige van die gasten hebben, vind het zelfs een beetje dom overkomen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 09:12 schreef Keyos het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met die generatie voetballers. Dank voor je goals/assists en een dikke doei.
Ik hoorde bij toeval dat er verkoop was, 5 over 9 ingelogd en kon nog gewoon een kaartje bijkopenquote:Op zaterdag 23 september 2017 09:30 schreef Gert het volgende:
Er zal zo wel een uitverkocht-bordje op FEY-AJA komen te hangen. Geen ticket meer te krijgen inmiddels.
Wel een kusysteem dat je maar 1 ticket mag bestellen. Gezellig.
Hmm. Ik wil met een maat. Ik kon zelf wel 1 kaartje kopen maar het bleek ondoenlijk om tegelijkertijd ingelogd te zijn en kaartjes in de buurt van elkaar te kopen. Je zag de stoelen gewoon live weggevreten worden.quote:Op zaterdag 23 september 2017 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde bij toeval dat er verkoop was, 5 over 9 ingelogd en kon nog gewoon een kaartje bijkopen
Topsysteem
Had je Y moeten pakken, daar is geen nummeringquote:Op zaterdag 23 september 2017 09:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm. Ik wil met een maat. Ik kon zelf wel 1 kaartje kopen maar het bleek ondoenlijk om tegelijkertijd ingelogd te zijn en kaartjes in de buurt van elkaar te kopen. Je zag de stoelen gewoon live weggevreten worden.
Tegenwoordig wel toch? Jawel...quote:Op zaterdag 23 september 2017 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je Y moeten pakken, daar is geen nummering
Voor de CL iig wel. Hoe dat met normale wedstrijden zit, geen idee.quote:Op zaterdag 23 september 2017 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je Y moeten pakken, daar is geen nummering
En als iemand zegt van hé ouwe havenslaaf, je staat op m'n plekkie, ga je dan ergens anders staan?quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:05 schreef Grifte het volgende:
Technisch gezien is er nummering, maar iedereen staat waar die wil. Net ook met een maat kaarten gekocht voor Y.
Niemand zegt dat. Iedereen staat gewoon waar ie wilt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En als iemand zegt van hé ouwe havenslaaf, je staat op m'n plekkie, ga je dan ergens anders staan?
Recht van de sterkste. Zo gaat dat met holbewoners onderling.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En als iemand zegt van hé ouwe havenslaaf, je staat op m'n plekkie, ga je dan ergens anders staan?
Maar wat als iemand wil staan op de plek waar jij staat?quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand zegt dat. Iedereen staat gewoon waar ie wilt.
Duidelijk nog nooit in de Kuip geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Recht van de sterkste. Zo gaat dat met holbewoners onderling.
Dan komt ie naast me staan. Het leven is niet zo moeilijk N1ek-.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wat als iemand wil staan op de plek waar jij staat?
Zeker wel, maar nooit in het paupergedeelte.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in de Kuip geweest.
Dat moet dan het uitvak zijn. Zowat de enige plek waar ik nog nooit geweest ben en dat het enige gedeelte zou kunnen zijn in wat jij omschrijft.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker wel, maar nooit in het paupergedeelte.
Nee, als ik in de Kuip ben dan is het in de business units.Uitvak ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet dan het uitvak zijn. Zowat de enige plek waar ik nog nooit geweest ben en dat het enige gedeelte zou kunnen zijn in wat jij omschrijft.
Neerkijkend op het gewone volk, dat zie ik wel voor me ja. Nou als je je daar goed door voelt, groot gelijkquote:Op zaterdag 23 september 2017 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, als ik in de Kuip ben dan is het in de business units.Uitvak ben ik nog nooit geweest.
Lekker met de eigen tap en hapjes. En je kunt nog effe relaxt gaan schijten ook als Feyenoord op je darmen begint te werken.
Waar je dan op 'neerkijkt', zou ik niet willen omschrijven als 'het gewone volk'.quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neerkijkend op het gewone volk, dat zie ik wel voor me ja. Nou als je je daar goed door voelt, groot gelijk
Ik denk dat die mensen beschaafder en meer opgevoed zijn dan jij. Dat blijkt maar weer uit je vooroordelen en zelfingenomen mening. Teken van zwakte en kortzichtigheid. Best sneuquote:Op zaterdag 23 september 2017 10:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar je dan op 'neerkijkt', zou ik niet willen omschrijven als 'het gewone volk'.
quote:Op zaterdag 23 september 2017 10:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Recht van de sterkste. Zo gaat dat met holbewoners onderling.
Ik zorg altijd dat ik ruim op tijd ben voor de achterste rij. Stoeltjestaangenotquote:Op zaterdag 23 september 2017 12:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Op sommigen vakken doen ze nog wel eens moeilijk. Zeker bij mensen die al honderd jaar op dezelfde plek zitten, maar die zitten vrijwel altijd overdekt. Bij de vakken aan het veld kan je staan waar je wilt. Tenminste, als je een beetje op tijd bent anders sta je daar waar nog een beetje ruimte is
Hoezo? Dan speel je een verkapte 4-4-2 met een kromme ruit. Zo heeft Feyenoord al vaker gespeeld in de vorige twee seizoen *en* succes mee gehad. Toornstra kan die rol goed invullen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 12:51 schreef Wicky15 het volgende:
Volgens Mikos gaat Toornstra vanavond rechtsbuiten spelen. Dat zou toch echt kak zijn zeg
Toornstra kan dat zeker goed invullen maar ik zie liever gewoon twee buitenspelers. Mrja Larsson zal wel nog niet fit genoeg zijn om weer te starten en anders krijg je Bilal. Dan weet ik ook niet wat erger is.quote:Op zaterdag 23 september 2017 13:32 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hoezo? Dan speel je een verkapte 4-4-2 met een kromme ruit. Zo heeft Feyenoord al vaker gespeeld in de vorige twee seizoen *en* succes mee gehad. Toornstra kan die rol goed invullen.
Helemaal geen rare keuze. Meer vertrouwen in Toornstra dan in Bilal is niet gek want Tornstra heeft het op die positie vaker laten zien dan hij. Nu krijgen we denkelijk Amrabat op het middenveld erbij en die heeft het afgelopen wedstrijden steeds laten zien.quote:Op zaterdag 23 september 2017 13:39 schreef macca728 het volgende:
Geen vertrouwen in Bilal hebben maar wel in Kramer...
Rare keuze van Gio dan, dan kan je Bilal ook wel wegdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |