SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kramer tikt er nog 2 in.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Gemiste kans om de TT te laten staan
Dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik hoopte ergens dat 'ie 'm zou missen...
Jaquote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Is er videoref bij deze wedstrijd?
Die gozer heeft jou toch niets misdaan.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik hoopte ergens dat 'ie 'm zou missen...
Same herequote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
Waaromquote:Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2017 22:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles om De Bronck in te laten zien dat Kramer beter op de tribune kan plaatsnemen.
Of je hebt te snel te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:29 schreef Henrys het volgende:
Larsson tot nu toe wel teleurstellend
Hij zei ook niet "terminaal in de 16"quote:Op woensdag 20 september 2017 22:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dood hoeft 'ie nou ook weer niet.
Blijkbaar moet dat helaas idd, Gio snapt het gewoon niet blijkbaar.quote:Op woensdag 20 september 2017 22:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles om De Bronck in te laten zien dat Kramer beter op de tribune kan plaatsnemen.
sowiesoquote:Op woensdag 20 september 2017 22:33 schreef WethouderHekking het volgende:
"Sta op voor de kampioen" na zo,n wedstrijd
quote:Op woensdag 20 september 2017 22:37 schreef dopemin het volgende:
Jezus, wat was die Kramer slecht zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |